AMI Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 z tego co widze to u mnie jest zwykly/seryjny selenoid, To akurat zaden problem - 3-portowy solenoid Denso to dobra opcja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_20vt Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 To akurat zaden problem - 3-portowy solenoid Denso to dobra opcja. dokladnie taki co do wydechu, to brakuje tylko katalizatora, jest pierwszy tlumik z tego co widzialem i tylny supersprinta ale on chyba nie jest przelotowy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 (edytowane) Auto: stara Impreza STi Sterowanie doładowaniem: EBC, zewnętrzny solenoid. Doładowanie: zależne od ustawień EBC, można ustawić ile się w sumie chce, testowałem np. 0,8, albo 1,2 bara, i auto ładuje tyle, ile się mu ustawi (weryfikacja na 2 czujnikach doładowania, jeden w EBC, drugi dodatkowy Depo, oba pokazują bardzo podobne pomiary. Problem: po osiągnięciu żądanego doładowania boost spada do 0,5 bara.i zostaje na takim poziomie. Dopiero jak odpiszczę gaz, i ponownie depnę, boost się znowu buduje.... aż osiągnie max i spada do 0,5. Czy ktoś ma jakieś pomysły, o co może chodzić? Edytowane 22 Grudnia 2012 przez tzd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 (edytowane) przy kazdym doladowaniu masz takie akcje? Jesli tylko przy wiekszym niz seria to fuel cut defender Twoim wybawieniem Edytowane 22 Grudnia 2012 przez the.wolf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 seria w sti'97 wynosi około 1 bar. ten spadek doładowania następuje przy zbudowaniu boostu na "klepce". jeśli buduję doładowanie na nie do końca wdepniętym gazie, to nawet udaje się utrzymać 0,9-1 bar przez dłuższy czas, ale jak depnę ładuje 1.05 czy 1.1 (czyli tyle, ile zadaje EBC) a później spada do ~0,5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 Takie strzelanie troche - ale moze np. slaby aktuator i ucieka powietrze wastegatem otwartym? Moze jakas inna nieszczelnosc gdzies w dolocie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 22 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2012 nieszczelności w dolocie... slaby wastegate... jak się to sprawdza? jakby można bylo do paliwa kontrast dać i żeby uciekające spaliny/powietrze dymiło np na czerwono to by było coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 z objawow masz tylko spdajace cisnienie czy takze odcina paliwo etc? dzieje sie to przy osciagnieciu maxa czy tylko jak gwaltownie go osiagniesz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 objawy - spada boost i auto przestaje przyspieszać. nie ma boost cut-a, nie ma szarpnięć, po prostu spada doładowanie i auto nadal płynnie jedzie tyle że wolniej. co do paliwa nie wiem, nie patrzyłem na zegarki. dzieje się to jak przyspieszam dynamicznie, na pełnym gazie - nie da się utrzymać doładowania na pełnym bucie. jak wciskam gaz do połowy i przyspieszam delikatniej, to boost dochodzi do 0,9-1,0 i nie odpuszcza, ale jak depenę do podłogi, to boost wzrasta i od razu spada do 0,5. teraz sobie nawet nie potestuję, bo auto w warsztacie, może do "po świętach" a może "do sylwestria", ale teoretycznie się zastanawiam czego szukać. padła też teza, że "brakuje powietrza" jakby dolot był zapchany albo intercooler ale nie chce mi się w to do końca wierzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STILU Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 Może to uznasz za "głupie" ale miałem identyczne objawy jak auto stało 3 dni na mrozie nie odpalane. Po przejechaniu jakiś 20 km wszystko wróciło do "normy". Mam nadzieje że się już nie powtórzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 23 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2012 nie uznam tego za głupie, po prostu u mnie jest inaczej niż u Ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dstaff Opublikowano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 tzd daj znać jak rozwiążesz swój problem, u mnie jest podobnie z doładowaniem, tyle że mam wartość 0,6. Poszukiwania przyczyny trwają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilwro Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 pomocy mam to samo co tzd, cały czas bost pokazuje 0,5bar i ani ciut wiecej, co to moze byc? do tzd: uporałes sie juz pewnie z tym-powiedz co bylo,pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 27 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 przy przelocie bez remapu moze występowac przeladowanie i boost bedzie skakac ponad 1.0 i spadac do 0.5. auto wtedy nie szarpie, ale czuc płynnie różnice w mocy przyspieszającego samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Witam, w moim GT-ku ktoś chyba źle podłączył wężyki turbiny i daje ona tylko 0.6 bara. Orientuje sie ktoś może gdzie jak najblizej świętokrzystkiego jest jakiś majster ktory to moze poustawiac i ew zamontowac wskaznic cisnienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Z uwagi na charakter tego forum, mogę Ci polecić ASO w Kielcach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mly96 Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 jak ładuje 0.6b to może restryktora nie masz? Sprawdź, u mnie nie było, też ładowało 0.6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 2 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2016 lub wężyki zamienione miejscami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek1986 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 (edytowane) Dobra. W GT MY99/00 Jest 1.2mm seria? W STi z tych lat 0,9 z tego co wiem. Ale jak jest w GT MY98 211km cewka na środku kolektora itd? Edit: O restryktor pytam Edytowane 8 Czerwca 2016 przez Bartek1986 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 8 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2016 Ale jak jest w GT MY98 211km cewka na środku kolektora itd? Jak jest trójport , to nie ma restryktora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się