Skocz do zawartości

kamilwro

Użytkownik
  • Postów

    437
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kamilwro

  • Urodziny 22.05.1985

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    WRX

Ostatnie wizyty

968 wyświetleń profilu

Osiągnięcia kamilwro

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

6

Reputacja

  1. W razie W, mam kompletną wiązkę do sprzedania od wersji usa 2,5 sti z dccd plus ecu, pw
  2. kamilwro

    dual pump fuel

    siemka, dzięki za wszystkie podpowiedzi, problem polega na tym, że po wycięciu alarmu stało się takie coś, powyżej 5krpm żadna z pomp nie wyrabia stąd pomysł na dual pomp, ciśnienie na wolnych w granicach 2,6bar, po zrzuceniu podciśnienia ponad 3,3bar, nie wiem jak w czasie jazdy ale juz nad tym pracuje, dokupiłem dłuższe przewody i zegar zeby poprowadzić do kabiny i wtedy sie wszystko wyjaśni, miejmy nadzieję, ze to nie przez alarm bo mogło być gdzieś odcięcie pompy, do tego wszystkiego nie działa mi centralny zamek, który wcześniej działał prawidłowo. Alarm spięty tak jak był wcześniej i centralnego nie ma nadal. Auto normalnie odpala ale do 4krpm, dalej to już ryzyko bo chrapie z rury, że brakuje towaru...jakieś pomysły panowie? wiem, że nadłubałem trochę ale mam zamiar wrócić do stanu pierwotnego, może ktoś podpowiedzieć czy jest sens spinać dwie pompy czy raczej szukać gdzie indziej, błędów brak, auto to wersja UK która ma mi służyć czasem do zabawy stąd patroszenie wnętrza i wszystkiego co niepotrzebne... może dysponuje ktoś schematem Sigmy 30, wszystko podłączone jak należy ale gdzieś zgubiłem centralny zamek i może to jest powodem, nie sądzę aby 3 pompy były umarte...chociaż kto wie...nie są to nowe pompki, tylko wyjęte z innych aut o tych samych parametrach...zastanawiam sie również nad kupnem bosch 044 zewnętrznej do wykluczenia wadliwej pompy ale zamontuje najszybciej jak przyjdzie z InterCarsu...zostaje do tej chwili z zagadką niestety Pany! Temat można zamykać, problem rozwiązany. Zamieniłem kompy czyli zestaw startowy na inny z wrx i auto lata. Aktualny komputer był wcześniej mapowany w Jetronic we wro i leżał w szufladzie. Zaobserwuje jeszcze temat paliwa ale zmiana w mocy jest diametralna. Nie spodziewałem się, że to może być wina softu..dzięki za odpowiedzi, czas się karnąć hehe
  3. hej, posiadam jakieś stare alarmy od wrx, mogę podesłać fotki na pw jak te kable idą, no chyba ze temat już end
  4. kamilwro

    dual pump fuel

    Witam, poszukuję info n/t zdublowania pomp paliwa w wrx ej205, w górnych partiach obrotów brakuje już towaru przy zastosowaniu 550 z sti, posiadam 3 rodzaje pomp, oryginał ,Dw200 oraz Walbro gs344. Pytanie czy mogę podłączyć dwie pompy na tym samym zasilaniu, czy trzeba raczej prowadzić oddzielną linię do akumulatora z bezpiecznikiem po drodze i dlaczego?
  5. czy to jest ten, o którym myślę? odnośnie tych spalin to nie słuchaj ani nie próbuj jeśli jest coś takiego i ktoś to sprawdza to jedź i to ogarnij, ja nie słyszałem (są dwie opcje, upg,turbo,tuleja cylindra) to w sumie 3
  6. Siemka, jakim cudem płyn w spalinach, podejrzewasz turbo? czy pękniętą głowicę, w jakim aucie
  7. mistrz! tego sie czytać nie da.... kolego, jak juz tyle wjeb...łeś w to auto to dokończ ten projekt jak bóg nakazał, zrób go jak najbliżej do oryginału, to jest tylko moje zdanie oczywiscie
  8. klinikafelg na fb, strzegomska 180, to mój dobry kolega polecam świetnie się zna na felgach i wszystkim co jest z tym związane
  9. kamilwro

    Cisnienie oleju???

    jakim programem podnosiłes obroty? freeSSM? pytam ponieważ rozgryzam aktualnie Roomraidera i nie potrafie znaleźć tej funkcji, pzdr
  10. kamilwro

    dystanse

    a w blobie STI 2004r bo tak wnioskuję po roczniku nie było czasem 5x114,3?
  11. kumam wszystko, ale że w każdej tak jest? bezsensu i dzięki za odp, tak będę mówił klientom i każdy skrzynka i sprzęgło do wymiany, będzie co robic ktos jeszcze jakies pomysły??
  12. kamilwro

    Wentylator chłodnicy

    Kilka podpowiedzi ode mnie: spięte zielone kości pod kielnią? nagrzewnica jest z alu, więc raczej nie zarasta (jedna od klimy, druga od ogrzewania) a jak juz to jezdzone na wodzie było. Następnie, może sam czujnik Ci wariuje albo jak juz cos to może problem po stronie załamanego węża od chłodnicy bądź też sama chłodnica niewydolna, przytkana. Powodem okazać się może sam korek w chłodnicy albo ten przy zbiorniczku wyrównawczym, zamieniać nie można bo inne ciśnienia otwarcia (dotyczy wyłącznie WRX) pzdr
  13. Hej, z tego co widzę termoparę w najwyższym punkcie miałeś na poziomie 600st C, dlatego nie uważam abyś mógł przegrzać sonde ponieważ one wytrzymują dużo więcej niż zaledwie 600st. EGT najwyższe jakie miałem w benzynie szacowało się na poziomie 1100st C na kutych tłokach firmy MAHLE. Druga sprawa to widzę, że temperature to masz wysoką ale w dolocie prawie 130st. Nie wiem jak i kiedy robiłeś te logi ale moim zdaniem temp Intake jest jak dla mnie za wysoka, może to jest wina. Nie wiem, niech sie mądrzejsi wypowiedzą na ten temat bo nie chcę w bład wprowadzać, pzdr edit: ale widzę, że do odcinki trzymałeś
×
×
  • Dodaj nową pozycję...