TyrTyr Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Po diabla "soft" kierowca ma glowe, to powinno wystarczyc. Nie jakis inzynierek dyktuje wam cokolwiek A mówi to ten, który ma CVT Moge sobie na to pozwolic bo nigdy nie ubolewalem nad brakiem kontroli tak jak inni Juz od dawna jest mi obojetne czy MT czy AT. No moze za wyjatkiem wypozyczalni w Europie, MT mniej kosztuje Poza tym moge sobie wlaczyc na tryb manualny Ale to i tak nie to co bylo bardzo dawno temu. Cieglo ssania, cieglo wyprzedzenia zaplonu... Tak jak kiedys ktos powiedzial... to ze cisniesz gaz znaczy tylko tyle ze proponujesz zwiekszyc obroty. Komputer juz zadecyduje jak to zrobic. -- Śr paź 12, 2011 6:23 pm -- to nie open source projekt. zawiesil by sie podczas jazdy i co kto by za to odpowiadal ? bo kierowca na pewno nie :roll: Od momentu kiedy wprowdzili On Star system tylko czekam az sie ktos wlamie i zgasi wszystkie dostepne silniki. To dopiero bedzie zabawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xanadu Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Poza tym moge sobie wlaczyc na tryb manualny to żart, prawda :wink: przecież nawet w trybie tzw. manualnym, nadal komputer steruje pracą skrzyni... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 a masz taki nieprzyjemny efekt: odpuszczasz gaz na np. 1ce lub 2 z obr. trochę ponad 2k obr. a OBK "staje w miejscu" ? Hamowanie silnikiem czasami było nieprzewidywalne. Albo normalnie albo głową w "kierownicę". Na nowym tego objawu nie ma. Lepiej też zachowuje się w "terenie". No tak, generalnie auto trochę bardziej nerwowe jest.Nie jest to dla mnie jakiś wielki problem, od jakiegoś czasu jego maniery mam na wskroś opanowane i nic mnie już nie zaskakuje.Z tą górą rzeczywiście mogło być lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Panowie czy ktoś z was zdiagnozował te drgania (ranne ruszanie) podczas startu. Zaczyna mnie to irytować. Dziś rano mało dzwona nie zrobiłem bo po prostu nie moglem ruszyć ??? -- Cz paź 13, 2011 2:42 pm -- mata i bierzta http://allegro.pl/subaru-outback-od-200 ... 91503.html jak chcecie to zbiorówa i negocjacja... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Dziś rano mało dzwona nie zrobiłem bo po prostu nie moglem ruszyć ??? nie spotkałem się z taką sytuacją . Proponuje zostawić auto w ASO i niech rano , po uruchomieniu coś ustalą.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadias Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 giepa: mata i bierzta http://allegro.pl/subaru-outback-od-200 ... 91503.html jak chcecie to zbiorówa i negocjacja... Ja sie pisze do zbiorowej negocjacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Poza tym moge sobie wlaczyc na tryb manualny to żart, prawda :wink: przecież nawet w trybie tzw. manualnym, nadal komputer steruje pracą skrzyni... Tak, taki oparty na szarej masie No chyba ze bierzesz pod uwage elementy wykonawcze. Jesli tak to w normalnej manualnej skrzyni Ty dotykasz "patyka" a skrzynia i tak steruja wodziki, sykchronizatory, popychacze.... Z tego co napisales wnosze ze nie miales okazji jechac CVT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
car1961 Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 TyrTyr napisał.. Tak, taki oparty na szarej masie No chyba ze bierzesz pod uwage elementy wykonawcze. Jesli tak to w normalnej manualnej skrzyni Ty dotykasz "patyka" a skrzynia i tak steruja wodziki, sykchronizatory, popychacze.... Z tego co napisales wnosze ze nie miales okazji jechac CVT.'' Tyrtyr z tego co piszesz wnosze ze jezdzisz CVT ale niestety nie znasz zasady jej dzialania , poniewaz jadac przykladowo na wlączonym recznie biegu np;4,5,6 zblizasz sie do przeszkody i ostro hamujesz nie redukujac recznie to jak myslisz co steruje wtedy skrzynią? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 TyrTyr napisał.. Tak, taki oparty na szarej masie No chyba ze bierzesz pod uwage elementy wykonawcze. Jesli tak to w normalnej manualnej skrzyni Ty dotykasz "patyka" a skrzynia i tak steruja wodziki, sykchronizatory, popychacze.... Z tego co napisales wnosze ze nie miales okazji jechac CVT. ''Tyrtyr z tego co piszesz wnosze ze jezdzisz CVT ale niestety nie znasz zasady jej dzialania , poniewaz jadac przykladowo na wlączonym recznie biegu np;4,5,6 zblizasz sie do przeszkody i ostro hamujesz nie redukujac recznie to jak myslisz co steruje wtedy skrzynią? Chlopie, z byka spadles. Opisujesz jedna totalnie ekstremalna sytuacje o ktorej nie wspomnialem bo uwazlem ze truizmow pisac nie trzeba. Myslac ta metoda to jestem wielbladem bo nie napisam ze nie jestem. Ale jak juz chcesz tak "drobic" to Ty tez nie znasz zasady jej (skrzyni CVT) dzialania bo nie masz pojecia o tym ze nawet kiedy zwalniajac redukujesz do "jedynki" to kiedy sie zatrzymasz bez przelaczania na auto ona sama przelaczy. Automatyczne przelaczenie z manuala na auto tuz przed zatrzymaniem aie zmienia faktu, nie podwazalnego faktu ze w opcji manual to kierowca a nie komputer zmienia biegi. Jesli uwazasz ze jest inaczej prosze to udowodnij. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xanadu Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Jesli uwazasz ze jest inaczej prosze to udowodnij. czy można ze skrzynią CVT w opcji manual zarżnąć silnik ciągnąc na maksa na pierwszym biegu? czy można jadąc do przodu np. 70 km / h włączyć bieg wsteczny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Graczol1 Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Mozna wiedzieć/zapytać co to znaczy, że odstaje ?? Tyle odstaje: witam, Zmartwie Poznaniankę pewno bo SIP stwierdził że takie odstawanie nie podlega gwarancji choć to wada plastiku jak powiedzieli fachowcy od tworzyw sztucznych.Reakcja na rope niestety. W Avensisach jest to samo ale Toyota wymienia zderzaki. Wreszcie wymieniłem DPF na gwarancji po wymianie bloku kompletnego.jest ok i nie bierze oleju!!!!! pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubMac Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Jesli uwazasz ze jest inaczej prosze to udowodnij. czy można ze skrzynią CVT w opcji manual zarżnąć silnik ciągnąc na maksa na pierwszym biegu? czy można jadąc do przodu np. 70 km / h włączyć bieg wsteczny? Pytanie, czy auto na gwarancji, czy nie? Wiem, wiem... złośliwy jestem... ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
car1961 Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 TYRTYR napisal Chlopie, z byka spadles. Opisujesz jedna totalnie ekstremalna sytuacje o ktorej nie wspomnialem bo uwazlem ze truizmow pisac nie trzeba. Myslac ta metoda to jestem wielbladem bo nie napisam ze nie jestem. Ale jak juz chcesz tak "drobic" to Ty tez nie znasz zasady jej (skrzyni CVT) dzialania bo nie masz pojecia o tym ze nawet kiedy zwalniajac redukujesz do "jedynki" to kiedy sie zatrzymasz bez przelaczania na auto ona sama przelaczy. Automatyczne przelaczenie z manuala na auto tuz przed zatrzymaniem aie zmienia faktu, nie podwazalnego faktu ze w opcji manual to kierowca a nie komputer zmienia biegi. Jesli uwazasz ze jest inaczej prosze to udowodnij. nic Ci nie bede udowadnial bo masz sposob myslenia ala kaczynski , biegi przełączaj sobie ręką przy kierownicy albo lewarkiem ..jak chcesz ,mozesz sobie zmienic olej na hipol ,moze bedzie lepiej przlączac ,zycze dlugiej eksploatacji czy za tym kaktusem nie bylo jakiegos byka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk77 Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Wreszcie wymieniłem DPF na gwarancji po wymianie bloku kompletnego.jest ok i nie bierze oleju!!!!! pzdr No ale na jak długo :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Wreszcie wymieniłem DPF na gwarancji po wymianie bloku kompletnego.jest ok i nie bierze oleju!!!!! pzdr No ale na jak długo :roll: Trzeba być optymistą ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 w opcji manual to kierowca a nie komputer zmienia biegi. Na ile tenże komputer pozwoli Ci na to.Spróbuj zmieniać biegi pokonując zakręt w lekkim uślizgu,zredukować lub podbić do góry.Nie da się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 mój "13 grosz " ...subaru z automatem nie ma prawdziwego SAWD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 mój "13 grosz " ...subaru z automatem nie ma prawdziwego SAWD hmm, H6 chyba ma prawdziwe SAWD i automat ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Jesli uwazasz ze jest inaczej prosze to udowodnij. czy można ze skrzynią CVT w opcji manual zarżnąć silnik ciągnąc na maksa na pierwszym biegu? czy można jadąc do przodu np. 70 km / h włączyć bieg wsteczny? No skoro proponujesz konkurs na debila......... Proponuje abys sobie kupil samochod i sprobowal. a) Nie wiem jak dlugo silnik wytrzyma obroty bliskie odciecia. Zakladajac ze dasz rade tak dlugo jechac na pierwszym biegu.... to pewnie da sie to zrobic. prawdopodobnie tak, nawet latwiej niz w manualu. Zadam niedyskretne pytanie, wlaczyles kiedys wsteczny jadac do przodu 70km/h wczyms innym niz w swojej glowie? -- Pt paź 14, 2011 5:30 pm -- w opcji manual to kierowca a nie komputer zmienia biegi. Na ile tenże komputer pozwoli Ci na to.Spróbuj zmieniać biegi pokonując zakręt w lekkim uślizgu,zredukować lub podbić do góry.Nie da się. W zakresie jaki do tej pory byl mi potrzebny spoko. Tak jak by nie bylo komputera. Czy Ty zmieniasz biegi na zakrecie bedac w uslizgu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xanadu Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 No skoro proponujesz konkurs na debila.........Proponuje abys sobie kupil samochod i sprobowal. a) Nie wiem jak dlugo silnik wytrzyma obroty bliskie odciecia. Zakladajac ze dasz rade tak dlugo jechac na pierwszym biegu.... to pewnie da sie to zrobic. prawdopodobnie tak, nawet latwiej niz w manualu. Zadam niedyskretne pytanie, wlaczyles kiedys wsteczny jadac do przodu 70km/h wczyms innym niz w swojej glowie? trudno dyskutować z kimś, komu najlepiej dyskutuje się z samym sobą :wink: a wracając do rzeczy, to nie da się w nowoczesnym automacie: 1. zarżnąć silnika, bo zawsze przełączy na kolejny bieg, nawet w trybie manualnym 2. włączyć wstecznego biegu jadąc do przodu przed tym wszystkim zabezpiecza właśnie komputer, no ale Kolega TyrTyr nie wierzy w jego istnienie :wink: tryb manualny w automacie ma niewiele wspólnego z manualną skrzynią biegów :wink: -- 14 paź 2011, o 18:00 -- hmm, H6 chyba ma prawdziwe SAWD i automat ... nie byłbym pewien, czy jakikolwiek Subaru z automatem ma prawdziwe SAWD... no ale jest tyle różnych rozwiązań, że ja się już pogubiłem - tak czy inaczej producent wszytsko nazywa SAWD, mimo że raczej nie wszystko powinno być tak nazywane :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 toć tu JAJA jak berety normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 1. zarżnąć silnika, bo zawsze przełączy na kolejny bieg, nawet w trybie manualnym 2. włączyć wstecznego biegu jadąc do przodu przed tym wszystkim zabezpiecza właśnie komputer, no ale Kolega TyrTyr nie wierzy w jego istnienie :wink: tryb manualny w automacie ma niewiele wspólnego z manualną skrzynią biegów :wink: -- 14 paź 2011, o 18:00 -- hmm, H6 chyba ma prawdziwe SAWD i automat ... nie byłbym pewien, czy jakikolwiek Subaru z automatem ma prawdziwe SAWD... no ale jest tyle różnych rozwiązań, że ja się już pogubiłem - tak czy inaczej producent wszytsko nazywa SAWD, mimo że raczej nie wszystko powinno być tak nazywane :wink: _ 1. zarżnąć silnika, bo zawsze przełączy na kolejny bieg, nawet w trybie manualnym _ To jest nie prawda. Tnie paliwo a nie zmienia wyzej. drugie to tez jest nie prawda. Twierdzisz ze jest zabezpieczenie przed ...... adin, dwa, trii, Dawaj, RAKIETA! Nie dziwie sie ze jestes zagubiony...... no, OK, pogubiony. A z tym w co ja wierze a w co nie to juz delikatnie mowiac zmyslasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejpawel Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 Panowie, pytanie z innej beczki... mam straczny problem z lakierem, delikatne drapnięcie i powstają białe ryski..z daleka czarny wygląda ślicznie, bliżej jest gorzej. są jakieś środki, które mogą mi pomóc?! nie mówię tu o wosku, ani o polerce...coś w stylu zaczerniacza, ale nie kredka uzupełniająca...próbował ktoś czegoś innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 Panowie, pytanie z innej beczki...mam straczny problem z lakierem, delikatne drapnięcie i powstają białe ryski..z daleka czarny wygląda ślicznie, bliżej jest gorzej. są jakieś środki, które mogą mi pomóc?! nie mówię tu o wosku, ani o polerce...coś w stylu zaczerniacza, ale nie kredka uzupełniająca...próbował ktoś czegoś innego? daj sobie spokój ja sobie dałem, u nas nie maszans żeby bylo inaczej możesz spróbować woskiem koloryzującym np turttle wax ale są i lepsze poczytaj o diametowej powłoce lakierowej daje niezłe efekty mają też w swojej ofercie bardzo dobre środki tylko dosyć drogie dlatego ja mam rysy takie jak ty i nie robię z nimi nic poza woskowanie turttle waxx ice Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejpawel Opublikowano 15 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2011 cóż dzięki za pomoc, swoją drogą dla efektu polecam turttle waxx do czarnych lakierów... efekt świetny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się