Skocz do zawartości

Outback 2.0D MY10 pierwsze kilometry.


Adam12

Rekomendowane odpowiedzi

Po diabla "soft" kierowca ma glowe, to powinno wystarczyc. Nie jakis inzynierek dyktuje wam cokolwiek :P

 

A mówi to ten, który ma CVT :twisted:

 

Moge sobie na to pozwolic bo nigdy nie ubolewalem nad brakiem kontroli tak jak inni :)

Juz od dawna jest mi obojetne czy MT czy AT.

No moze za wyjatkiem wypozyczalni w Europie, MT mniej kosztuje :)

 

Poza tym moge sobie wlaczyc na tryb manualny :)

 

Ale to i tak nie to co bylo bardzo dawno temu.

Cieglo ssania, cieglo wyprzedzenia zaplonu...

 

Tak jak kiedys ktos powiedzial... to ze cisniesz gaz znaczy tylko tyle ze proponujesz zwiekszyc obroty.

Komputer juz zadecyduje jak to zrobic.

 

-- Śr paź 12, 2011 6:23 pm --

 

to nie open source projekt. zawiesil by sie podczas jazdy i co kto by za to odpowiadal ? bo kierowca na pewno nie :roll:

 

Od momentu kiedy wprowdzili On Star system tylko czekam az sie ktos wlamie i zgasi wszystkie dostepne silniki.

To dopiero bedzie zabawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a masz taki nieprzyjemny efekt: odpuszczasz gaz na np. 1ce lub 2 z obr. trochę ponad 2k obr. a OBK "staje w miejscu" ? Hamowanie silnikiem czasami było nieprzewidywalne. Albo normalnie albo głową w "kierownicę". Na nowym tego objawu nie ma. Lepiej też zachowuje się w "terenie".

 

No tak, generalnie auto trochę bardziej nerwowe jest.Nie jest to dla mnie jakiś wielki problem, od jakiegoś czasu jego maniery mam na wskroś opanowane i nic mnie już nie zaskakuje.Z tą górą rzeczywiście mogło być lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie czy ktoś z was zdiagnozował te drgania (ranne ruszanie) podczas startu. Zaczyna mnie to irytować. Dziś rano mało dzwona nie zrobiłem :evil: bo po prostu nie moglem ruszyć ???

 

-- Cz paź 13, 2011 2:42 pm --

 

mata i bierzta :P

http://allegro.pl/subaru-outback-od-200 ... 91503.html

jak chcecie to zbiorówa i negocjacja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poza tym moge sobie wlaczyc na tryb manualny :)

to żart, prawda :wink: przecież nawet w trybie tzw. manualnym, nadal komputer steruje pracą skrzyni...

 

Tak, taki oparty na szarej masie :)

 

No chyba ze bierzesz pod uwage elementy wykonawcze.

Jesli tak to w normalnej manualnej skrzyni Ty dotykasz "patyka" a skrzynia i tak steruja wodziki, sykchronizatory, popychacze....

 

Z tego co napisales wnosze ze nie miales okazji jechac CVT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TyrTyr napisał.. Tak, taki oparty na szarej masie

 

No chyba ze bierzesz pod uwage elementy wykonawcze.

Jesli tak to w normalnej manualnej skrzyni Ty dotykasz "patyka" a skrzynia i tak steruja wodziki, sykchronizatory, popychacze....

 

Z tego co napisales wnosze ze nie miales okazji jechac CVT.''

Tyrtyr z tego co piszesz wnosze ze jezdzisz CVT ale niestety nie znasz zasady jej dzialania ,

poniewaz jadac przykladowo na wlączonym recznie biegu np;4,5,6 zblizasz sie do przeszkody i ostro hamujesz nie redukujac recznie

to jak myslisz co steruje wtedy skrzynią?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TyrTyr napisał.. Tak, taki oparty na szarej masie

 

No chyba ze bierzesz pod uwage elementy wykonawcze.

Jesli tak to w normalnej manualnej skrzyni Ty dotykasz "patyka" a skrzynia i tak steruja wodziki, sykchronizatory, popychacze....

 

Z tego co napisales wnosze ze nie miales okazji jechac CVT.

''

Tyrtyr z tego co piszesz wnosze ze jezdzisz CVT ale niestety nie znasz zasady jej dzialania ,

poniewaz jadac przykladowo na wlączonym recznie biegu np;4,5,6 zblizasz sie do przeszkody i ostro hamujesz nie redukujac recznie

to jak myslisz co steruje wtedy skrzynią?

 

Chlopie, z byka spadles.

Opisujesz jedna totalnie ekstremalna sytuacje o ktorej nie wspomnialem bo uwazlem ze truizmow pisac nie trzeba.

Myslac ta metoda to jestem wielbladem bo nie napisam ze nie jestem.

 

Ale jak juz chcesz tak "drobic" to Ty tez nie znasz zasady jej (skrzyni CVT) dzialania bo nie masz pojecia o tym ze nawet kiedy zwalniajac redukujesz do "jedynki" to kiedy sie zatrzymasz bez przelaczania na auto ona sama przelaczy.

 

Automatyczne przelaczenie z manuala na auto tuz przed zatrzymaniem aie zmienia faktu, nie podwazalnego faktu ze w opcji manual to kierowca a nie komputer zmienia biegi.

 

Jesli uwazasz ze jest inaczej prosze to udowodnij.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna wiedzieć/zapytać co to znaczy, że odstaje ??

 

Tyle odstaje:

6213136547_12fcaa3241_z.jpg

witam,

Zmartwie Poznaniankę pewno bo SIP stwierdził że takie odstawanie nie podlega gwarancji choć to wada plastiku jak powiedzieli fachowcy od tworzyw sztucznych.Reakcja na rope niestety. W Avensisach jest to samo ale Toyota wymienia zderzaki.

Wreszcie wymieniłem DPF na gwarancji po wymianie bloku kompletnego.jest ok i nie bierze oleju!!!!!

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TYRTYR napisal

 

Chlopie, z byka spadles.

Opisujesz jedna totalnie ekstremalna sytuacje o ktorej nie wspomnialem bo uwazlem ze truizmow pisac nie trzeba.

Myslac ta metoda to jestem wielbladem bo nie napisam ze nie jestem.

 

Ale jak juz chcesz tak "drobic" to Ty tez nie znasz zasady jej (skrzyni CVT) dzialania bo nie masz pojecia o tym ze nawet kiedy zwalniajac redukujesz do "jedynki" to kiedy sie zatrzymasz bez przelaczania na auto ona sama przelaczy.

 

Automatyczne przelaczenie z manuala na auto tuz przed zatrzymaniem aie zmienia faktu, nie podwazalnego faktu ze w opcji manual to kierowca a nie komputer zmienia biegi.

 

Jesli uwazasz ze jest inaczej prosze to udowodnij.

 

 

 

nic Ci nie bede udowadnial bo masz sposob myslenia ala kaczynski ,

biegi przełączaj sobie ręką przy kierownicy albo lewarkiem ..jak chcesz ,mozesz sobie zmienic olej na hipol ,moze bedzie lepiej przlączac ,zycze dlugiej eksploatacji

czy za tym kaktusem nie bylo jakiegos byka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli uwazasz ze jest inaczej prosze to udowodnij.

czy można ze skrzynią CVT w opcji manual zarżnąć silnik ciągnąc na maksa na pierwszym biegu? czy można jadąc do przodu np. 70 km / h włączyć bieg wsteczny?

 

No skoro proponujesz konkurs na debila.........

 

Proponuje abys sobie kupil samochod i sprobowal.

 

a) Nie wiem jak dlugo silnik wytrzyma obroty bliskie odciecia.

Zakladajac ze dasz rade tak dlugo jechac na pierwszym biegu.... to pewnie da sie to zrobic.

B) prawdopodobnie tak, nawet latwiej niz w manualu.

 

Zadam niedyskretne pytanie, wlaczyles kiedys wsteczny jadac do przodu 70km/h wczyms innym niz w swojej glowie?

 

-- Pt paź 14, 2011 5:30 pm --

 

w opcji manual to kierowca a nie komputer zmienia biegi.

 

Na ile tenże komputer pozwoli Ci na to.Spróbuj zmieniać biegi pokonując zakręt w lekkim uślizgu,zredukować lub podbić do góry.Nie da się.

 

W zakresie jaki do tej pory byl mi potrzebny spoko.

Tak jak by nie bylo komputera.

 

Czy Ty zmieniasz biegi na zakrecie bedac w uslizgu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No skoro proponujesz konkurs na debila.........

Proponuje abys sobie kupil samochod i sprobowal.

a) Nie wiem jak dlugo silnik wytrzyma obroty bliskie odciecia.

Zakladajac ze dasz rade tak dlugo jechac na pierwszym biegu.... to pewnie da sie to zrobic.

B) prawdopodobnie tak, nawet latwiej niz w manualu.

Zadam niedyskretne pytanie, wlaczyles kiedys wsteczny jadac do przodu 70km/h wczyms innym niz w swojej glowie?

trudno dyskutować z kimś, komu najlepiej dyskutuje się z samym sobą :wink:

a wracając do rzeczy, to nie da się w nowoczesnym automacie:

1. zarżnąć silnika, bo zawsze przełączy na kolejny bieg, nawet w trybie manualnym

2. włączyć wstecznego biegu jadąc do przodu

przed tym wszystkim zabezpiecza właśnie komputer, no ale Kolega TyrTyr nie wierzy w jego istnienie :wink:

tryb manualny w automacie ma niewiele wspólnego z manualną skrzynią biegów :wink:

 

-- 14 paź 2011, o 18:00 --

 

hmm, H6 chyba ma prawdziwe SAWD i automat ...

nie byłbym pewien, czy jakikolwiek Subaru z automatem ma prawdziwe SAWD...

no ale jest tyle różnych rozwiązań, że ja się już pogubiłem - tak czy inaczej producent wszytsko nazywa SAWD, mimo że raczej nie wszystko powinno być tak nazywane :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. zarżnąć silnika, bo zawsze przełączy na kolejny bieg, nawet w trybie manualnym

2. włączyć wstecznego biegu jadąc do przodu

przed tym wszystkim zabezpiecza właśnie komputer, no ale Kolega TyrTyr nie wierzy w jego istnienie :wink:

tryb manualny w automacie ma niewiele wspólnego z manualną skrzynią biegów :wink:

 

-- 14 paź 2011, o 18:00 --

 

hmm, H6 chyba ma prawdziwe SAWD i automat ...

nie byłbym pewien, czy jakikolwiek Subaru z automatem ma prawdziwe SAWD...

no ale jest tyle różnych rozwiązań, że ja się już pogubiłem - tak czy inaczej producent wszytsko nazywa SAWD, mimo że raczej nie wszystko powinno być tak nazywane :wink:

 

_ 1. zarżnąć silnika, bo zawsze przełączy na kolejny bieg, nawet w trybie manualnym _

 

To jest nie prawda. Tnie paliwo a nie zmienia wyzej.

 

drugie to tez jest nie prawda.

 

Twierdzisz ze jest zabezpieczenie przed ...... adin, dwa, trii, Dawaj, RAKIETA!

 

Nie dziwie sie ze jestes zagubiony...... no, OK, pogubiony.

 

A z tym w co ja wierze a w co nie to juz delikatnie mowiac zmyslasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, pytanie z innej beczki...

mam straczny problem z lakierem, delikatne drapnięcie i powstają białe ryski..z daleka czarny wygląda ślicznie, bliżej jest gorzej.

są jakieś środki, które mogą mi pomóc?! nie mówię tu o wosku, ani o polerce...coś w stylu zaczerniacza, ale nie kredka uzupełniająca...próbował ktoś czegoś innego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, pytanie z innej beczki...

mam straczny problem z lakierem, delikatne drapnięcie i powstają białe ryski..z daleka czarny wygląda ślicznie, bliżej jest gorzej.

są jakieś środki, które mogą mi pomóc?! nie mówię tu o wosku, ani o polerce...coś w stylu zaczerniacza, ale nie kredka uzupełniająca...próbował ktoś czegoś innego?

daj sobie spokój ja sobie dałem, u nas nie maszans żeby bylo inaczej

możesz spróbować woskiem koloryzującym np turttle wax

ale są i lepsze poczytaj o diametowej powłoce lakierowej

daje niezłe efekty

mają też w swojej ofercie bardzo dobre środki

tylko dosyć drogie

dlatego ja mam rysy takie jak ty i nie robię z nimi nic poza woskowanie

turttle waxx ice

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...