Mój po wymianie bloku i DPF pali tylko 7,2-7,6 po mieście 75%-25% trasa ale tylko paliwo a nie jak wcześnij olej
Dziwne z tym DPF że się nie dał wypalić do końca bo mój wcześniej przed wymianą spokojnie dawał radę za każdym razem
choć dopiero mając dużo oleju w sobie skapitulował
Po wymianie bloku i DPF przy 64 tys po braniu oleju jest ok na razie...........Walka z SIP jest ciężka ale podobno w nowej wersji tłoki jak w Toyocie w silniku 2,2 D-4D są powleczone i dzięki temu problem brania oleju jest ograniczony.Po wymianie bloku kompletnego zero zużycia ale walka z zawalonym DPF.Mam nadzieje że z tego powodu się nie przytarł nowy blok bo miał sporo ropy w oleju.Pzdr
Tyle odstaje:
witam,
Zmartwie Poznaniankę pewno bo SIP stwierdził że takie odstawanie nie podlega gwarancji choć to wada plastiku jak powiedzieli fachowcy od tworzyw sztucznych.Reakcja na rope niestety. W Avensisach jest to samo ale Toyota wymienia zderzaki.
Wreszcie wymieniłem DPF na gwarancji po wymianie bloku kompletnego.jest ok i nie bierze oleju!!!!!
pzdr
Wreszcie wymieniam DPF. Przy wciśnietym gazie 3000 tys obrotów na luzie też pomaga. A Izotom musi poczytać instrukcję bo jak miga to serwis.Choć wbrew temu co jest napisane jednak lampka potrafi zgasnąć nawet jak miga choć przy moim zapchanym DPF to może być anormalne. chyba największym zagrozeniem jest jeżdżenie z za dużą domieszką paliwa bo się silnik zaciera z tego co rozpoznałem temat a męczę się z problemem 63 tys
O tym wszystkim przekonam się dopiero jak SIP zlituje się nade mna i P.Andrzejem i wymienią mi DPF po braniu oleju.
Na razie mam karte stałego klienta u P.Andrzeja.Tydzień bez serwisu i czyszczenia tygodniem straconym ale kolejne koncepcje są ćwiczone.Dobrze że Panowie z serwisu robią co mogą
U mnie też było szarpanie delikatne ale przy wymianie bloku prewencyjnie zmienilem tarczę bo tylko koszt tarczy a po 57 tys była do polowy wtarta (w normie) i szarpanie ustało.Chyba kwestia tarczy...
może nim jestem daj mi lekcje widocznie za mało razy szkoły i przebieg 2 mln km też pzdr
PS zawsze jestem chętny do nauki to w końcu bezpieczeństwo trzeba korzystać z dośw innych bez żartów
Pajero zużywało w pierwszych 20 tys więcej i przestawało ale najgorsze że przy naprawdę poważnych przypadkach SIP nie pomaga,
0,25 przy grzaniu to norma ale myślę że tu swje rączki wkłada DPF i mam nadzieję że nowe oprogramowanie coś poprawi
No mnie po trasie z 200 km/h i ostrej jeździe zapalił dpf pod apartamentem w Austrii.Ale moje uwagi są trochę spaczone bo brał olej.
Ale taka uwaga była powiedziana w salonie Subaru. Sam nie wiem co sądzić :roll: