Skocz do zawartości

Graczol1

Nowy
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    Wawa
  • Auto
    Subaru Outback 2.0D MY10

Osiągnięcia Graczol1

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Ale za to po wymianie dpf jest idealnie i oleju tez nie bierze Panie Andrzeju.Pzdr
  2. Mój po wymianie bloku i DPF pali tylko 7,2-7,6 po mieście 75%-25% trasa ale tylko paliwo a nie jak wcześnij olej Dziwne z tym DPF że się nie dał wypalić do końca bo mój wcześniej przed wymianą spokojnie dawał radę za każdym razem choć dopiero mając dużo oleju w sobie skapitulował
  3. Graczol1

    SUBARU XV

    Zakręciłem się .Panie Andrzeju tylko jutro do 17? czy we wtorek też?Pzdr
  4. Graczol1

    SUBARU XV

    Czy wiadomo coś o cenach już?
  5. Po wymianie bloku i DPF przy 64 tys po braniu oleju jest ok na razie...........Walka z SIP jest ciężka ale podobno w nowej wersji tłoki jak w Toyocie w silniku 2,2 D-4D są powleczone i dzięki temu problem brania oleju jest ograniczony.Po wymianie bloku kompletnego zero zużycia ale walka z zawalonym DPF.Mam nadzieje że z tego powodu się nie przytarł nowy blok bo miał sporo ropy w oleju.Pzdr
  6. Tyle odstaje: witam, Zmartwie Poznaniankę pewno bo SIP stwierdził że takie odstawanie nie podlega gwarancji choć to wada plastiku jak powiedzieli fachowcy od tworzyw sztucznych.Reakcja na rope niestety. W Avensisach jest to samo ale Toyota wymienia zderzaki. Wreszcie wymieniłem DPF na gwarancji po wymianie bloku kompletnego.jest ok i nie bierze oleju!!!!! pzdr
  7. Wreszcie wymieniam DPF. Przy wciśnietym gazie 3000 tys obrotów na luzie też pomaga. A Izotom musi poczytać instrukcję bo jak miga to serwis.Choć wbrew temu co jest napisane jednak lampka potrafi zgasnąć nawet jak miga choć przy moim zapchanym DPF to może być anormalne. chyba największym zagrozeniem jest jeżdżenie z za dużą domieszką paliwa bo się silnik zaciera z tego co rozpoznałem temat a męczę się z problemem 63 tys
  8. Graczol1

    Problem z DPF

    Mnie też wymienią DPF wreszcie po 63tys km i 6 tys po wym bloku silnika
  9. Panie Andrzeju święta racja z tym zużyciem tarczy w 50%.Po wymianie na która się zdecydowałem przy wymianie bloku jest ok bez szarpania.Pzdr
  10. O tym wszystkim przekonam się dopiero jak SIP zlituje się nade mna i P.Andrzejem i wymienią mi DPF po braniu oleju. Na razie mam karte stałego klienta u P.Andrzeja.Tydzień bez serwisu i czyszczenia tygodniem straconym ale kolejne koncepcje są ćwiczone.Dobrze że Panowie z serwisu robią co mogą
  11. U mnie też było szarpanie delikatne ale przy wymianie bloku prewencyjnie zmienilem tarczę bo tylko koszt tarczy a po 57 tys była do polowy wtarta (w normie) i szarpanie ustało.Chyba kwestia tarczy...
  12. Jak przesłuchanie ale u P.Andrzeja pzdr
  13. może nim jestem daj mi lekcje widocznie za mało razy szkoły i przebieg 2 mln km też pzdr PS zawsze jestem chętny do nauki to w końcu bezpieczeństwo trzeba korzystać z dośw innych bez żartów
  14. Pajero zużywało w pierwszych 20 tys więcej i przestawało ale najgorsze że przy naprawdę poważnych przypadkach SIP nie pomaga, 0,25 przy grzaniu to norma ale myślę że tu swje rączki wkłada DPF i mam nadzieję że nowe oprogramowanie coś poprawi
  15. No mnie po trasie z 200 km/h i ostrej jeździe zapalił dpf pod apartamentem w Austrii.Ale moje uwagi są trochę spaczone bo brał olej. Ale taka uwaga była powiedziana w salonie Subaru. Sam nie wiem co sądzić :roll:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...