vincent86 Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Witam, po długiej przerwie powracam na forum z kolejnym pytaniem. Szukam sobie wolnossącej Imprezy GC i zastanawiam się jakie są różnice w wersjach przed i po 98r. Wiem, że np. silnik 2.0 po 98r jest trochę mocniejszy i ponoć mniej pali (prawda to?) oraz nastąpiły kosmetyczne zmiany wnętrza. Dowiedziałbym się od Was czegoś więcej na temat zmian w silniku i ewentualnie innych, które mają jakieś znaczenie? Modele te różnią się również ceną i nie wiem np. czy warto zapłacić za zadbane auto sprzed 98r z trochę większym przebiegiem czy jednak szukać wersji MY98 pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 do 96 - stara maska - stary zderzak przedni - stare lampy - stary grill - stary zderzak tylny - stare lusterka zewnętrzne - stare wnętrze - silniki 115KM 97 - nowa maska - stary zderzak przedni (GT) - nowy kształt lamp (ścięte przy grillu) - nowszy grill - nowy zderzak przedni (wolnossące) - nowy zderzak tylny - nowe lusterka zewnętrzne - stare wnętrze - silnik 115KM (lekko zmodyfikowany) 98 - j.w + nowe wnętrze 99 j.w. + silnik 125KM + jeszcze nowszy grill (bardziej wystający) + lampy j.w. ale z gładkim szkłem chyba tyle jeśli chodzi o wolnossące Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vincent86 Opublikowano 24 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Dzięki za listę zmian. A czy oprócz tego jakieś istotne techniczne zmiany miały miejsce, np zmodyfikowane - wytrzymalsze/mniej wytrzymałe zawieszenie, i tym podobne sprawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Chyba nie. Reszta była bez zmian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Dzięki za listę zmian. A czy oprócz tego jakieś istotne techniczne zmiany miały miejsce, np zmodyfikowane - wytrzymalsze/mniej wytrzymałe zawieszenie, i tym podobne sprawy? Większe zmiany w GT się pojawiły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vincent86 Opublikowano 24 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Rozumiem. Czyli co, poza estetyką tak naprawdę nie ma większego znaczenia, czy wybiorę zadbane auto z 97r, czy z 99? PS. Ktoś tu chyba nie lubi BMW.. Ale nie będę zaczynał offtopa, chociaż ciekawi mnie dlaczego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Ktoś tu chyba nie lubi BMW.. Ale nie będę zaczynał offtopa No to właśnie zacząłeś offtopa. I coś czuję, że niemałego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mikad Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Myślę, że silnik ma znaczenie ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 vincent86 tutaj się nie lubi skodów, dresów w BMW i trochę na przekór e..v..o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 vincent86 tutaj się nie lubi skodów, dresów w BMW i trochę na przekór e..v..o To jest zwyczajna zawiść skodów tu zazdrościmy tanich części dresów w BMW Tutaj wypasu oraz kobiet trochę na przekór e..v..o Tutaj nie wiem czego, skoro powszechnie wiadomo, że evo jest pod każdym względem gorsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vincent86 Opublikowano 24 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 A czy ktoś byłby w stanie się wypowiedzieć na temat właściwości tego silnika względem starszego? Offtop: "Skodów" nie lubię również, bo są pospolite, bez wyrazu, aczkolwiek jako samochód do pracy nic do nich nie mam, dresów w BMW również nie lubię, ale dresów bez BMW też nie lubię, BMW nie ma tu nic do rzeczy Uważam, że w większości są to świetne samochody, sam miałem okazję mieć radość z użytkowania (nie jestem dresem). A EVO to rozumiem - rywalizacja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 A czy ktoś byłby w stanie się wypowiedzieć na temat właściwości tego silnika względem starszego? ja mogę powiedzieć że swoimi starszymi 115KM wciągam nosem nowsze 125KM 8) ..prawda Giechu!?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 ja mogę powiedzieć że swoimi starszymi 115KM wciągam nosem nowsze 125KM 8)..prawda Giechu!?? Oj tam, oj tam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vincent86 Opublikowano 24 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 ja mogę powiedzieć że swoimi starszymi 115KM wciągam nosem nowsze 125KM 8)..prawda Giechu!?? Oj tam, oj tam Jakieś mody? Ale tak na poważnie, potraficie coś powiedzieć na ten temat, czy warto usilnie szukać nowszego silnika? Czy to co zostało zmodyfikowane, to tajemnicza zagadka i nikt tak naprawdę nie wie o co chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamer Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Nie szukaj na siłę 125 KM. Jak trafisz na zadbaną 115 KM to się nią zainteresuj. Oba są tak samo bezawaryjne jak są zadbane :wink: A tak naprawdę najwięcej zależy od kierownika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 z tego co wiem to 115km ma przepływkę, nowsze 115km ma inny dolot i cośtam jeszcze (jest bardziej elastyczne i lepiej ciągnie z dołu) a 125km nie ma przepływki tylko map-sensor no i jakieś inne jeszcze modyfikacje. Dokładnie nie wiem. Z kolei jeszcze nowsze 2.0, np z obecnie produkowanych, ma coś w okolicach 170km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 Z kolei jeszcze nowsze 2.0, np z obecnie produkowanych, ma coś w okolicach 170km. Dzięki zmiennym fazom rozrządu chyba. Jakoś od 2005-2006 roku weszły takie silniki :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 24 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2010 2.0 w hawkeye'ach (dziwnie to słowo wygląda ) mają równo 160 km, w lanosach moc zredukowano do 150 km :arrow: te dane dotyczą SI EU-spec, w US-specach silnik 2.0 N/A nie występował, tam tylko 2,5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 w 98 były gorsze pompy hamulcowe (tylko przód i tył),w 99 pompa hamulcowa miała już cztery przewody hamulcowe i trochę inny reduktor hamowania, wszystkie wyżej wymienione różnice da sie bez wysiłku zaadoptować z 99 do 98 (oprócz pompy hamulcowej,to wymaga trochę zabawy z przewodami) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 w 98 były gorsze pompy hamulcowe (tylko przód i tył),w 99 pompa hamulcowa miała już cztery przewody hamulcowe i trochę inny reduktor hamowania Ja mam 98 MY99, silnik już 125KM ale pompa tak jak piszesz (na dwa przewody). Za to mam z przodu tarcze 294mm i zaciski dwu tłoczkowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Za to mam z przodu tarcze 294mm i zaciski dwu tłoczkowe Jak się zestaw sprawuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Za to mam z przodu tarcze 294mm i zaciski dwu tłoczkowe Jak się zestaw sprawuje? Szczerze to nie ma różnicy przy jeździe po mieście Za to trudniej zagrzać te tarcze. W imprezie denerwuje mnie miękki pedał hamulca, trzeba głęboko wciskać żeby zaczął hamować. Najlepiej hamulce biorą u ojca w fabii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 ...tak to trochę denerwujące,a najgorsze jest to że nawet jak zmienisz pompę na 4przewodową to nie będzie wielkiej różnicy,jak do tej pory chyba nikt nie wpadł na pomysł jak utwardzić hamulce w subaru,nie mówimy tu o rozwiązaniach za 12tyś.złociszy :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ColinBarbazynca Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Moze trzeba zalozyc pompe ze wspomnianej skody albo jakiegos vw? Jak bede mial chwile to sprawdze czy cos nie podejdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 25 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2010 Ja akurat bardzo nie lubię "hiperaktywnych" hamulców z grupy VAG (i ogólnie wielu/większości współczesnych samochodów)... Uważam, że w dużej mierze to one przyczyniają się do "konieczności" stosowania systemów typu brake-assistant - ludzie po prostu boją się mocniej przycisnąć hamulec. Długo i dokładnie tłumią w sobie ten odruch, a w sytuacji kryzysowej okazuje się, że faktycznie skutecznie go sobie wytłumili... :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się