Skocz do zawartości

smt6 do WRX 02 - za i przeciw


ALEX

Rekomendowane odpowiedzi

Hej Alexie :)

 

Nosiłem się kiedyś z zamiarem zamontowania tego wynalazku u siebie. Znalazłem nawet używany w śmiesznej cenie. Ale doszedłem do wniosku, że nie podoba mi sie druciarstwo. Poza tym tak szczerze ...będziesz używał 2 map ?? Bo ja prawdę mówiąć po przejechaniu sie mapowanym na circa 260 PS Intakowym WRX, nigdy bym nie chciał do serii powracać, tym bardziej, że pali jego auto tyle samo co moje w serii.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alex, czy masz cos zmienione w silniku? Bo jezeli nie, to montaz smt6 nie ma moim zdaniem sensu. Lepiej przrprogromowac seryjny komputer - polecam ecutec. Natomiast jezeli masz nadlubane w motorze, to godnym przeciwnikiem smt6 jest unichip i chyba ja predzej wkitralbym unichipa, nizeli smt6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ALEX, zapomnij o smt6... postaw na sprawdzone rozwiazania takiego jak Cobb lub Utec... ale spokojnie Cobb wystarczy z przelotem w wydechu zrobisz 280 KM jak nic :twisted:

 

P.S. pogadaj z Kuba/Chicago to Ci powie jak jest :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę szukać mocy,bo Panie w Urzędzie Komunikacji wpisały mi do dowodu moc 92 kW (to nie żart:) )

 

hehe. ja tez tak mam. tez mi tak wpisaly. narazie sie nie martwie, ale swoja droga czy jakby mi ukradli samochod, to czy ubezpieczalnia nie zaplaci mniej i bedzie sciemniac, bo wkoncu auta nie ma, a w dowodzie wpisane xx ?

...wkoncu rynkowa cena 92kW jest sporo mniejsza niz tego co siedzi naprawde pod maska...

 

bedziesz cos z tym robil czy nie?

 

b.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok a teraz szerzej...

 

Sa 3 mozliwosci:

 

:arrow: flash - przeprogramowanie kompa (robi to np Ecu Tec albo mozna sobie samemu za pomoca Cobba)

:arrow: piggy - swinka - oszukuje kompa (wpina sie kable z kompa do swinki a ze swinki do kompa i zamiast podawac wartosci jakie sa naprawde, podaje zmienione czyli np... leci X jednostek powietrza... to komputer da Y jednostek paliwa, a jak oszukamy kompa i damy X+10 jednostek powietrza na wejscia... to komputer doleje troche paliwa wiecej :twisted: taka swinka jest SMT6 - ale vampeer wam wytlumaczy dlaczego jest lipny... albo np UTEC - bardzo dobry - mozna nawet sterowac przesunieciem zaplonu...

:arrow: standalone - to komputer w rzeczy samej - czyli nowy komputer - wymiana zamiast seryjnego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

owoc666, sie gra sie ma ;-) a tak powaznie to mnie drugi tata wytlumaczyl :wink:

 

Wyje... ale wszystko wskazuje na to, ze tak ma byc :roll:

MY05 tutaj na forum mam ja, Piotor i Saval - i na razie wszyscy mamy to samo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak zaufania wynika po prostu przez druciarskość samej koncepcji,mimo że w praktyce może to działa to sama idea wydaje mi się trochę chroa, uszukiwanie seryjnego kompa, podmienianie sygnałów....

 

Nie przesadzaj :) Wszystkie moduly do diesli tak dzialaja :)

 

 

I z nimi są kłopoty od czasu do czasu. Z resztą niektóe działają tak prymitywnie że to naprawdę jest druciarstwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TUTAJ jest troszke.

ja dalej trzymam sie swojej wersji z Utec'iem albo Cobbem.

 

Noo, ktoś się powołał na mój wątek :mrgreen:

Alex - przewałkowałem temat SMT6 - odradzam do Imprezy.

Chyba, że 7-ka się znacznie zmieniła.

 

Raczej na twoim miejscu rozważyłbym dwie opcje (jako zestawy rozwiązanie + tuner):

a) Ecutek + Kocar (nie-ASO?)

B) Unichip + VTG

 

pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepraszam ze tak lakonicznie... potwornie zarobiony jestem

 

mialo sie nie dac, wszyscy byli przerazeni, a ja postanowilem poeksperymentowac, zaufalem MacPL (jest na sr.pl) i dalem mu troche pokombinowac. Byla jedna mala ofiara, w postaci modulu zaplonowego w fazie dochodzenia do 100%sprawnosci, ale teraz moge powiedziec tak:

smt6i w imprezie GT 97/98 działa, zapłon dziala, wszystko cacy. pojutrze sie wystroje na 0,9 bar, moze 1 bar i zboaczymy jak sie bedzie jezdzilo w poznaniu.

 

na razie mam jakies 0,4 (nie wazne dlaczego..) i nie ma o czym mowic...

 

jak to sie ma do WRX nie mam pojecia. zapytam Macka czy ma jakies doswiadczenia koncepcje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...