Mr. Why Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 Z tego co sie orientuje to ProsiaQ walczył z tym wynalazkiem w swojej imprezce... Nie wiem jaki to miało finish, lecz warto zapewne zapoznac sie z Jego zdaniem na ten temat. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 Hej Alexie Nosiłem się kiedyś z zamiarem zamontowania tego wynalazku u siebie. Znalazłem nawet używany w śmiesznej cenie. Ale doszedłem do wniosku, że nie podoba mi sie druciarstwo. Poza tym tak szczerze ...będziesz używał 2 map ?? Bo ja prawdę mówiąć po przejechaniu sie mapowanym na circa 260 PS Intakowym WRX, nigdy bym nie chciał do serii powracać, tym bardziej, że pali jego auto tyle samo co moje w serii. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 Brak zaufania wynika po prostu przez druciarskość samej koncepcji,mimo że w praktyce może to działa to sama idea wydaje mi się trochę chroa, uszukiwanie seryjnego kompa, podmienianie sygnałów.... Nie przesadzaj Wszystkie moduly do diesli tak dzialaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 Alex, czy masz cos zmienione w silniku? Bo jezeli nie, to montaz smt6 nie ma moim zdaniem sensu. Lepiej przrprogromowac seryjny komputer - polecam ecutec. Natomiast jezeli masz nadlubane w motorze, to godnym przeciwnikiem smt6 jest unichip i chyba ja predzej wkitralbym unichipa, nizeli smt6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 ALEX, zapomnij o smt6... postaw na sprawdzone rozwiazania takiego jak Cobb lub Utec... ale spokojnie Cobb wystarczy z przelotem w wydechu zrobisz 280 KM jak nic P.S. pogadaj z Kuba/Chicago to Ci powie jak jest :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
b. Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 Muszę szukać mocy,bo Panie w Urzędzie Komunikacji wpisały mi do dowodu moc 92 kW (to nie żart:) ) hehe. ja tez tak mam. tez mi tak wpisaly. narazie sie nie martwie, ale swoja droga czy jakby mi ukradli samochod, to czy ubezpieczalnia nie zaplaci mniej i bedzie sciemniac, bo wkoncu auta nie ma, a w dowodzie wpisane xx ? ...wkoncu rynkowa cena 92kW jest sporo mniejsza niz tego co siedzi naprawde pod maska... bedziesz cos z tym robil czy nie? b. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 Ok a teraz szerzej... Sa 3 mozliwosci: :arrow: flash - przeprogramowanie kompa (robi to np Ecu Tec albo mozna sobie samemu za pomoca Cobba) :arrow: piggy - swinka - oszukuje kompa (wpina sie kable z kompa do swinki a ze swinki do kompa i zamiast podawac wartosci jakie sa naprawde, podaje zmienione czyli np... leci X jednostek powietrza... to komputer da Y jednostek paliwa, a jak oszukamy kompa i damy X+10 jednostek powietrza na wejscia... to komputer doleje troche paliwa wiecej taka swinka jest SMT6 - ale vampeer wam wytlumaczy dlaczego jest lipny... albo np UTEC - bardzo dobry - mozna nawet sterowac przesunieciem zaplonu... :arrow: standalone - to komputer w rzeczy samej - czyli nowy komputer - wymiana zamiast seryjnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 Jaki ty tatku 'obczaskany' jesteś . A WRX dalej wyje, co ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 owoc666, sie gra sie ma ;-) a tak powaznie to mnie drugi tata wytlumaczyl :wink: Wyje... ale wszystko wskazuje na to, ze tak ma byc :roll: MY05 tutaj na forum mam ja, Piotor i Saval - i na razie wszyscy mamy to samo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vampeer Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 smt6 nie daje rady z zaplonem z tego co pisali na sr.pl ale smt7 podobno daje rade. ja jestem zwolennikiem rozwiazan sprawdzonych. Cobb, Utec... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 smt6 nie daje rady z zaplonem z tego co pisali na sr.pl Wszyscy w tym wątku mylą jedną rzcz - była mowa o GTeku. WRX to już inna elektornika OBD-II. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 Brak zaufania wynika po prostu przez druciarskość samej koncepcji,mimo że w praktyce może to działa to sama idea wydaje mi się trochę chroa, uszukiwanie seryjnego kompa, podmienianie sygnałów.... Nie przesadzaj Wszystkie moduly do diesli tak dzialaja I z nimi są kłopoty od czasu do czasu. Z resztą niektóe działają tak prymitywnie że to naprawdę jest druciarstwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vampeer Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 TUTAJ jest troszke. ja dalej trzymam sie swojej wersji z Utec'iem albo Cobbem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 TUTAJ jest troszke.ja dalej trzymam sie swojej wersji z Utec'iem albo Cobbem. Noo, ktoś się powołał na mój wątek Alex - przewałkowałem temat SMT6 - odradzam do Imprezy. Chyba, że 7-ka się znacznie zmieniła. Raczej na twoim miejscu rozważyłbym dwie opcje (jako zestawy rozwiązanie + tuner): a) Ecutek + Kocar (nie-ASO?) Unichip + VTG pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 Shodan - VTG polecasz na bazie czyich doświadczeń? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 Tylko nie wiem czy Cobb bedzie dzialal z europejska wersja ECU. Podobno jest to mozliwe ale lepiej wczesniej wyslac do nich e-maila z VIN i numerem ECU zeby miec pewnosc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 Na analizie polskiego niezwykle nedznego rynku tunerow, majacych doswiadczenie w strojeniu subarakow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 I z nimi są kłopoty od czasu do czasu. Z resztą niektóe działają tak prymitywnie że to naprawdę jest druciarstwo. To fakt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 Ja polecam Ecutek'a, bo mam juz w drugiej Imprezie i dziala. Jezeli koniecznie swinka to moze jednak unichip, przeciez masa SI na tym jezdzi. Tak naprawde to SMT i SI nigdy mi sie dobrze nie kojarzylo :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ProsiaQ Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 przepraszam ze tak lakonicznie... potwornie zarobiony jestem mialo sie nie dac, wszyscy byli przerazeni, a ja postanowilem poeksperymentowac, zaufalem MacPL (jest na sr.pl) i dalem mu troche pokombinowac. Byla jedna mala ofiara, w postaci modulu zaplonowego w fazie dochodzenia do 100%sprawnosci, ale teraz moge powiedziec tak: smt6i w imprezie GT 97/98 działa, zapłon dziala, wszystko cacy. pojutrze sie wystroje na 0,9 bar, moze 1 bar i zboaczymy jak sie bedzie jezdzilo w poznaniu. na razie mam jakies 0,4 (nie wazne dlaczego..) i nie ma o czym mowic... jak to sie ma do WRX nie mam pojecia. zapytam Macka czy ma jakies doswiadczenia koncepcje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 28 Czerwca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 jak to sie ma do WRX nie mam pojecia. zapytam Macka czy ma jakies doswiadczenia koncepcje. będę czekał na opinię .... i wrażenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owoc666 Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 Eeee, mi się wydaje (po spocie), że Alex już podjął decyzję . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 28 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2005 ALEX, z tego co sie dowiedzialem to tam gdzie chcesz zrobic smt6 juz jeden silnik w imprezie wybuchl :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ProsiaQ Opublikowano 29 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2005 gdzie nie wybuchł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 29 Czerwca 2005 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2005 ProsiaQ, dobre pytanie, ale akurat tam przy pracy nad smt6 w imprezie :roll: pocieszam siebie i ALEXa tym, ze moze to tylko plotka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się