Skocz do zawartości

Subaru WRX STI [GV] (MY11=>MY14)


Przemeq

Rekomendowane odpowiedzi

... Brokerzy dostają auta trzeciej, czwartej, a nawet piątej kategorii :!: :mrgreen:

 

Od kogo dostają :?: Czy już na linii takie specjalnie robią :?:

 

:mrgreen:

 

To jest wersja oznaczona BROK ponieważ Japończycy podczas montażu piją takie piwko i np zostawiają puste butelki w silniku:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ajax, i w związku z tym wydmuchuje uszczelkę w silnikach 2.5T, a silniki 2.0 N/A mają "czkawkę" w zakresie 2-3 tys obr ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to nie jest tak, że za naprawę gwarancyjną płaci producent dealerowi :?: :?: :?:
podejrzewam, że FHI płaci ale tylko bezpośrednio importerowi, który dane auto sprzedał.

czyli w przypadku samochodu sprzedanego w DE a naprawionego w PL "regres" wygląda tak:

PL -> DE -> FHI a nie PL -> FHI i problem może pojawić się, gdy importer z DE nie chce zapłacić lub skutecznie opóźnia

(więc dla takiego ASO praktycznie na jedno wychodzi bo części/robota poszła a kasy brak)

 

troche jak z naprawami bezgotówkowymi i niektórymi ubezpieczalniami.

 

 

dzięki za wyjaśnienie, trochę mi rozjaśniło w głowie... :idea::D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do nowej generacji silników: nie będzie tak źle. Będzie to normalny bokser, lekko przebudowany. Na razie trafi do wolnossących foresterów.

 

To będzie seria FB, która zastąpi serię EJ, a konkretny silnik to FB25, który zastąpi EJ25.

 

http://www.drive.subaru.com/Win11/itsWhatMakes.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PKocial, w takim razie czekam z utęsknieniem :mrgreen:

 

 

Dyzio_d, też to tak nazywam, ale nie wiedziałem, czy zaraz ktoś nie zapya: "Ale jak turbodziurę, skoro nie masz turbiny....??" ;)

 

 

jpol, WCALE TAK NIE JEST!! :evil: N/A jest SZYYYYBKIE :roll: ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki uprzejmości kolegi raja obejrzałem w końcu nowe STI, niestety nie w jedynie słusznym białym kolorze tylko jakiś grafit.

 

na plus:

- buda (w stosunku do lanosa)

- środek (fotele recaro dużo fajniejsze niz w MY06), niżej sie siedzi, ciemna podsufitka itd.

- dźwięk seryjnego wydechu

- po 500km nie pogięte blaszki IC, chyba też jest większy niż w MY06

 

na minus:

- 2.5T ;-)

- zegary defi chyba tylko w słupek

- nie wiadomo dlaczego poniesiona podłoga bagażnika (większy dyfer?)

- strasznie obciachowa zaślepka stacyjki przy systemie keyless

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- zegary defi chyba tylko w słupek

 

A mozna? Nie ma tam kurtyny?

 

Zawsze mozna zainstalowac Defi Link display - o cos takiego

 

Nie jest tak cool jak zegary, ale spelnia swoja funkcje.

 

 

- nie wiadomo dlaczego poniesiona podłoga bagażnika (większy dyfer?)

 

Mnie sie wydaje, ze auto jest ogolnie niższe w porownaniu do poprzednika i to dlatego. Jak sie komus chce to niech poszuka wysokosci takiej ziemia - dach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- zegary defi chyba tylko w słupek
A mozna? Nie ma tam kurtyny?
Kurtyny są więc pewnie nie :( zatem zostaje jedynie konsola środkowa pod radiem albo na płasko poniżej sterowania SI drive.

 

Zawsze mozna zainstalowac Defi Link display - o cos takiego

Nie jest tak cool jak zegary, ale spelnia swoja funkcje.

To bardzo rozsądne stwierdzenie ale do mnie mimo to nie przemawia :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:arrow:

 

O amorkach nic nie mowią. Czy one w 2008-2010 tez stukaly? Czy tylko we wczesniejszych rocznikach?

 

-- 13 sty 2011, o 02:19 --

 

To bardzo rozsądne stwierdzenie ale do mnie mimo to nie przemawia

 

No tak. Tylko lepiej miec ekran. Niz nie miec zegarow :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę OT, ale właśnie coś takiego znalazłem na łonecie:

 

 

http://moto.onet.pl/1635926,1,subaru-tr ... ml?node=16

 

 

Jeśli to prawda, to.... :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dobrze...będzie ekonomiczny silnik i zmniejszy sie emisja co2 w modelach globalnie.

 

Dokładnie tak - każda marka musi sprzedawać takie popierdółki, żeby im wskaźniki się zgadzały. Dlatego, jak sądzę, marki znane z supersamochodów są częścią większych koncernów (ferrari, bugatti, lamborghini itp.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, w wątku kilka osób pisało wcześniej, że niedługo będzie miało okazję jeździć STI'11 Sedan. Chciałem zapytać czy komuś się udąło i czy faktycznie jest różnica na plus w zawieszeniu w stosunku do hatchbacka - chodzi mi o neutralnośc prowadzenia (mniejsza podsterownośc) i szybsza reakcja na ruchy kierownicy/ Z góry thx za odpowiedź

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do STI'11 sedan: pooglądałem go sobie wczoraj dokładnie na żywo i powiem jedno: fajny itp. itd., ale kompletnie nie znajduję argumentów do wymiany. Nie ma w '11 niczego takiego, za czym wsiadając do swojego bym tęsknił. A to że mój ma wygląd zewnętrzny jak z początku XXI wieku, a środek jak z XX? Nie przeszkadza 8).

 

Czekam więc na to, co się wykluje z concepta na następne lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...