ajax Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 ... Brokerzy dostają auta trzeciej, czwartej, a nawet piątej kategorii :!: Od kogo dostają :?: Czy już na linii takie specjalnie robią :?: To jest wersja oznaczona BROK ponieważ Japończycy podczas montażu piją takie piwko i np zostawiają puste butelki w silniku:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 ajax, i w związku z tym wydmuchuje uszczelkę w silnikach 2.5T, a silniki 2.0 N/A mają "czkawkę" w zakresie 2-3 tys obr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 a silniki 2.0 N/A mają "czkawkę" w zakresie 2-3 tys obr Nie "czkawkę" tylko "turbo dziurę" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Turbo dziurę to N/A ma w całym zakresie obrotów. ;-) A skoro brokerzy dostają te auta, to znaczy że zarabiają na nich nieetycznie dużo i powinni sprzedawać je za maksimum 1/3 ceny! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Skoro wspomniane zostało tu o nowych silnikach to polecam najnowsze Plejady - w nich znajduje się obszerny artykuł na ten temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raf1 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 A to nie jest tak, że za naprawę gwarancyjną płaci producent dealerowi :?: :?: :?:podejrzewam, że FHI płaci ale tylko bezpośrednio importerowi, który dane auto sprzedał.czyli w przypadku samochodu sprzedanego w DE a naprawionego w PL "regres" wygląda tak: PL -> DE -> FHI a nie PL -> FHI i problem może pojawić się, gdy importer z DE nie chce zapłacić lub skutecznie opóźnia (więc dla takiego ASO praktycznie na jedno wychodzi bo części/robota poszła a kasy brak) troche jak z naprawami bezgotówkowymi i niektórymi ubezpieczalniami. dzięki za wyjaśnienie, trochę mi rozjaśniło w głowie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 4 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Co do nowej generacji silników: nie będzie tak źle. Będzie to normalny bokser, lekko przebudowany. Na razie trafi do wolnossących foresterów. To będzie seria FB, która zastąpi serię EJ, a konkretny silnik to FB25, który zastąpi EJ25. http://www.drive.subaru.com/Win11/itsWhatMakes.htm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 trzymac kciuki moze sie uda przez przypadek zrobic niepsujace sie 400konne FB25T 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 to nie są lekkie zmiany to nowa generacja silników ! różnic może być bardzo dużo będzie jak się w detale wejdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 PKocial, w takim razie czekam z utęsknieniem Dyzio_d, też to tak nazywam, ale nie wiedziałem, czy zaraz ktoś nie zapya: "Ale jak turbodziurę, skoro nie masz turbiny....??" jpol, WCALE TAK NIE JEST!! N/A jest SZYYYYBKIE :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Ogólnie wygląda to bardzo obiecująco (m.in. łańcuchy na rozrządzie :wink: ), ale zastanawia mnie dlaczego przy okazji wprowadzania FB 2.5 nie zwiększyli mocy, nawet o te 10-15 koni... :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 ajax, i w związku z tym wydmuchuje uszczelkę w silnikach 2.5T, a silniki 2.0 N/A mają "czkawkę" w zakresie 2-3 tys obr Ja też jak wypije za dużo piwa zwracam coś nie coś, albo mam czkawkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal K Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Dzięki uprzejmości kolegi raja obejrzałem w końcu nowe STI, niestety nie w jedynie słusznym białym kolorze tylko jakiś grafit. na plus: - buda (w stosunku do lanosa) - środek (fotele recaro dużo fajniejsze niz w MY06), niżej sie siedzi, ciemna podsufitka itd. - dźwięk seryjnego wydechu - po 500km nie pogięte blaszki IC, chyba też jest większy niż w MY06 na minus: - 2.5T ;-) - zegary defi chyba tylko w słupek - nie wiadomo dlaczego poniesiona podłoga bagażnika (większy dyfer?) - strasznie obciachowa zaślepka stacyjki przy systemie keyless Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Michal K, kurczę, trzeba było zrobić dokumentację zdjęciową I wstawić na Forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 - zegary defi chyba tylko w słupek A mozna? Nie ma tam kurtyny? Zawsze mozna zainstalowac Defi Link display - o cos takiego Nie jest tak cool jak zegary, ale spelnia swoja funkcje. - nie wiadomo dlaczego poniesiona podłoga bagażnika (większy dyfer?) Mnie sie wydaje, ze auto jest ogolnie niższe w porownaniu do poprzednika i to dlatego. Jak sie komus chce to niech poszuka wysokosci takiej ziemia - dach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal K Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 - zegary defi chyba tylko w słupekA mozna? Nie ma tam kurtyny?Kurtyny są więc pewnie nie zatem zostaje jedynie konsola środkowa pod radiem albo na płasko poniżej sterowania SI drive. Zawsze mozna zainstalowac Defi Link display - o cos takiego Nie jest tak cool jak zegary, ale spelnia swoja funkcje. To bardzo rozsądne stwierdzenie ale do mnie mimo to nie przemawia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 13 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2011 :arrow: O amorkach nic nie mowią. Czy one w 2008-2010 tez stukaly? Czy tylko we wczesniejszych rocznikach? -- 13 sty 2011, o 02:19 -- To bardzo rozsądne stwierdzenie ale do mnie mimo to nie przemawia No tak. Tylko lepiej miec ekran. Niz nie miec zegarow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Trochę OT, ale właśnie coś takiego znalazłem na łonecie: http://moto.onet.pl/1635926,1,subaru-tr ... ml?node=16 Jeśli to prawda, to.... :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herrkam Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 to dobrze...będzie ekonomiczny silnik i zmniejszy sie emisja co2 w modelach globalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 20 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 to dobrze...będzie ekonomiczny silnik i zmniejszy sie emisja co2 w modelach globalnie. Dokładnie tak - każda marka musi sprzedawać takie popierdółki, żeby im wskaźniki się zgadzały. Dlatego, jak sądzę, marki znane z supersamochodów są częścią większych koncernów (ferrari, bugatti, lamborghini itp.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Jasne, ale dlaczego silnik z Yaris i nie ma napędu na 4 koła??!! Toż to herezja jawna!! :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 20 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2011 Jasne, ale dlaczego silnik z Yaris i nie ma napędu na 4 koła??!! Toż to herezja jawna!! :wink:spójrz na gamę modeli Subaru na rynek Japoński to zobaczysz że posiadają takie samochody już od dawna, tylko nie były oferowane na naszym rynku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jamtra Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Witam, w wątku kilka osób pisało wcześniej, że niedługo będzie miało okazję jeździć STI'11 Sedan. Chciałem zapytać czy komuś się udąło i czy faktycznie jest różnica na plus w zawieszeniu w stosunku do hatchbacka - chodzi mi o neutralnośc prowadzenia (mniejsza podsterownośc) i szybsza reakcja na ruchy kierownicy/ Z góry thx za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 1 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Co do STI'11 sedan: pooglądałem go sobie wczoraj dokładnie na żywo i powiem jedno: fajny itp. itd., ale kompletnie nie znajduję argumentów do wymiany. Nie ma w '11 niczego takiego, za czym wsiadając do swojego bym tęsknił. A to że mój ma wygląd zewnętrzny jak z początku XXI wieku, a środek jak z XX? Nie przeszkadza 8). Czekam więc na to, co się wykluje z concepta na następne lata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Przemeq, takich samochodow jak nasze juz nie bedzie 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się