commodore3024 Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Co jest wart ten motor? i jak sie spisuje w eksploatacji ?Jeśli ktoś wie czy warto myśleć o zaszczepieniu takiego do forestera to prosze o podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Jeśli ktoś wie czy warto myśleć o zaszczepieniu takiego do forestera Nie warto kombinować jeśli zależy Ci na dwóch turbinach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
commodore3024 Opublikowano 6 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Nie warto kombinować jeśli zależy Ci na dwóch turbinach. Moc jest spora ai samo wsadzenie silnika nie powinno byc problemowe,dla tego mocno sie zastanawiam nad taką opcją :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 nie powinno byc problemowe nie jesteś pierwszym, który próbuje myśleć o przełożeniu biturbo do europejczyka...poszukaj na forumie, bo temat sie już kilka razy przewijał. Emotorsport coś już z tym walczył...i nie wywalczył zbyt wiele. ogólnie z tego co pamiętam drugie turbo powoduje brak miejsca dla pompki hamulcowej albo dla normalniej przekładni kierowniczej. szukajka nie boli : http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... ht=biturbo http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=118986 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bol Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 i jeszcze taki drobiazg jak belka nie ma wersji LHD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
commodore3024 Opublikowano 6 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Prawde mówiąc to jeśli chodzi o belke to między europą a rhd jest różnica ale nie jest ona problemem,wiem bo miałem jej nawet nie przekładać w foresterze jak go przerabiałem ,ale skoro miałem oryginał europejski to ją przełożyłem.Ze serwem też nie ma problemu bo są takie rodem z rajdówek które można samemu spłodzić i będzie lepiej niż oryginał.A co do turbo to mogę tylko gdybać do sam nie widziałem ale chyba można je troche gdzieś przesunąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 commodore3024, zaważ, że nie ma w PL takiego czegoś z kierą po lewej stronie. Kilka osób próbowało. Możesz być następny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bol Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Legacy twin turbo to nie forek,którego przekładka to pryszcz w porównaniu do twin turbo Legacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 commodore3024, próbuj więc przekładki, stworzysz zajebisty i jedyny w swoim rodzaju samochód, potem będziesz obwieszany wieńcami z liści laurowych, dostaniesz dwanaście dziewic i inne zaszczyty... powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
commodore3024 Opublikowano 6 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Panowie ja mówie o zaszczepieniu motoru do forka a nie przekładce.W poniedziałek jade po dawce.Tym bardziej że koleś w rzeszy to zrobił w 3 dni.Ale dzięki za rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 nie wiem jak do forka ale mój klient ze Słowacji przeszczepił to do leagacy i działa , z tego co widziałem musiał inaczej poprowadzic kolumne kierownicza i wsadził inną puszką od wspomagania, i co,ś tam z wydechem jak pamietam, reszta bez probemów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roman Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 No chyba się da: http://cgi.ebay.pl/_W0QQitemZ190369620152 ??? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
commodore3024 Opublikowano 7 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Da sie napewno ale ja nadal nie wiem co jest wart ten silnik? :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crem Opublikowano 7 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2010 Rozwiejmy jeszcze jedną wątpliwość - pisze się "na pewno" :smile:, a nie "napewno". Wystarczy wpisać śledzenie tekstu w przeglądarce. Na pewno to nie jest trudne :smile:, a mniej razi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
commodore3024 Opublikowano 8 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Rozwiejmy jeszcze jedną wątpliwość - pisze się "na pewno" :smile:, a nie "napewno". Wystarczy wpisać śledzenie tekstu w przeglądarce. Na pewno to nie jest trudne :smile:, a mniej razi. To proponuje okulary przeciw słoneczne i zapraszam na konkurs ortograficzny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Druga turbina wychodzi dokladnie w miejscu pompy hamulcowej, do obejścia przez zastosowanie sportowej pedaliery albo montując serwo i pompę po prawej lub pod deską z systemem dźwigien lub linki, a wydech tej dodatkowej turbiny koliduje z kolumną kierowniczą (z krzyżakiem), to da się też obejść, ale nie to jest problemem, miałem już technicznie ten temat w zasadzie rozkminiony (w coupe, nie foresiu, ale komora silnikowa i płyta podłogowa są prawie takie same) i odpuściłem ze względu na negatywne opinie o tym silniku wystawione przez Andrzeja Kopera, kolegi jako i jeszcze jednego bardzo mądrego człowieka prowadzącego konkurencyjny dla SIPu warsztat, do którego wszyscy w Wawie jeżdżą, ale nikt nie nazywa go po imieniu, a ja nie będę się wyłamywał... uznałem, ze jak bardziej doświadczeni w temacie Subaru koledzy wysmarkali się na temat tego silnika, to coś w tym jest. A zrobić efemerydę tylko dla faktu jej posiadania.....nie mam na to ciśnienia.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alpin Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Tutaj mniej więcej widać jak to idzie w porównaniu do podobnych wozów http://www.youtube.com/watch?v=1hZVP0DKPIw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
commodore3024 Opublikowano 8 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Kolega emotorsport troche mie wystraszył,ciekawe co to za problemy z tym silnikiem?W sumie to pozamiatane bo auto zanabyte, zobaczy sie co z tym dalej może wsadzimy ten cały napęd do ŻUKA bo taki projekt też stoi i czeka na realizacje w tym roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 Nie problemy, tylko Legac Biturbo jest zamuła...według opinii w/w znawców. Ja jeździłem swoim niewiele, ale jakoś mnie też nie porażał dynamiką, mimo teoretycznych 280- HP...dlatego dałem sobie spokój z projektem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 ale jakoś mnie też nie porażał dynamiką, mimo teoretycznych 280- HP... No własnie..dla mnie to GT-ek byl szybszy :shock: na poczatku jezdzilem i myslałem , ze auto fabrycznie nowe to takie przymulone . Szybki to sie zrobil dopiero z jedna turbiną ..po przekładce. AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 8 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2010 I to był właśnie powód zaprzestania rzeźbienia w Bi- czy Twinturbo.... :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 A jak tam sa ustawione te sprezarki? Wieksza + mniejsza i peak przy roznych obrotach? Czy tez identyczne po jednej dla glowicy? dla pracujacych parami cylindrow? Zaczalem sie zastanawiac nad sprezarka z Volvo marcinwrxsti. Malutka turbinka TD04-13C, laduje 1,1 bara powyzej 2000rpm. W peaku daje 220KM i 350Nm. Silnik rzedowa czworka, 2.3 pojemnosci. A gdyby dac dwie takie turbinki, po jednej na parami pracujace cylindry? Rozwazalem tez przelozenie tej turbinki do TurboDziadka, bo Marcin bedzie przesiadal sie na wieksza, a mnie wystarczy seryjna moc antyka byle wczesnie wstawal. Naczytalem sie jednak, ze trzeba zrobic flansze 90 stopni i ze jest malo miejsca na taka rzezbe, ze szkoda siana i wysilku. Z drugiej strony jakby antyk mial 220KM i 350Nm to bylbym szczesliwy. Sprowadzcie mnie na ziemie, pls. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Hm... A moze pomysl np. o td04 modyfikowanej przez Andy Forresta. Powinna zachować zalety oryginalnej td04 - niewielkie dosc turbo, szybko zaczyna się kręcić. A jednocześnie z tego co na stronie wyczytalem, spokojnie wystarcza do okolic dobrych 300KM Zerknij na to: AFP4H – is based on a TD04 this is available new or fully re-manufactured on an exchange basis. It is fitted with a new high efficiency, high flow rate compressor wheel and compressor housing which is capable of maintaining the fast spool up rate typically associated with the TD04 but with the ability to run higher boost efficiently over a wider rpm band. This turbo has been tested to levels in excess of 320lbft and 320bhp. With full boost still coming in as low as 2500rpm on a 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 AMI, kolanko to nie problem, zostalo mi nawet kilka po remoncie WuCeta ;P Pisza jednak ze z kolankiem trudno jest to upchnac. To co proponujesz brzmi zachecajaco. Poszperam w necie i sie odezwe, bo jak rozumiem nie tylko nie musze jechac w 300KM ale tez nie musze jechac osobiscie po te 300KM 3maj sie cieplo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Wszystko się mieści! Nie mam teraz auta, ale za jakiś czas podeślę ci foty/wrzucę na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się