Skocz do zawartości

WRX szybszy od STI na torze


Kuba

Rekomendowane odpowiedzi

Wedlug C&D '09 WRX pokonal okrazenie toru Virginia International Raceway szybciej niz '08 STI, ktory testowali rok wczesniej.

http://www.caranddriver.com/features/09 ... 09-feature

http://www.caranddriver.com/features/08 ... 8-feature2

WRX nadal jednak potrzebuje lepszych hamulcow do jazdy na torze (chociaz i tak ma lepsze niz np NISMO 370Z). Za $10k roznicy w cenie pomiedzy STI a WRX chyba mozna kupic juz dobre hamulce ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dość dziwne, że M3 wklepało STI prawie 15 sekund na trzyminutowej próbie (3:19.0' vs. 3:05.6 lub 3:05.4). Nie chce mi się wierzyć, że STI'08 jest takie wolne. Szczególnie, że z tego, co pamiętam, miało wyniki porównywalne do MY'06-07, które to dla odmiany kopało M3 i mnóstwo innych wozów z tej listy, które mają wg. C&D lepsze wyniki, w testach robionych przez... Niemców, w MotoVision na DSF-ie. Tam STI'06 dłuuugo był na czele listy i dostał dopiero od porsche turbo :twisted:.

 

A może to kwestia Dunlopów w STI'08? One pewnie do RE070 z poprzednich STI nie mają żadnego podejścia :roll:.

 

PS Zajrzałem do wyników LL 2008. Część poświęcona "lanosowi" zaczyna się od takiego zdania:

 

The only real disappointment in this roundup

 

http://www.caranddriver.com/features/08 ... ti_page_17

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kocił a jakie Dunlopy miałeś ?

Piloty to opony przeznaczone stricte do mega szybkich wózków i "prawie" torowa guma.

Pamiętam jak Paweł Przybylski zamówił sobie piloty do nowego GT3 i jak wyjechał na nich jesienią wieczorem na ulicę to był przerazony, że opona kompletnie nie trzyma.

Co innego latem...

 

Dunlopa trzeba wiedzieć jakiego wybrać i ile napompować.

Smigałem kiedyś torowym Dunlopem po Zandvoort wyścigową maszyną i uwierz mi Dunlopy kleiły jak cholera!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w MotoVision na DSF-ie. Tam STI'06 dłuuugo był na czele listy i dostał dopiero od porsche turbo

 

To raczej kwestia charakterystki toru,który przypominał bardziej próbje KJS niż prawdziwy tor wyścigowy. Dopiero w aktualnej serii testy przeprowadzane są na torzez prawidziwego zdarzenia.

 

A STi dostało do zwykłej Carrery 4S,nie Turbo ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według tegoż samego magazynu WRX - wersja 265 HP przyspiesza 0-100 w 4.7 sek. To faktycznie STI wymięka :twisted::twisted::twisted: Chyba, że w Ameryce i sekundy mierzy się inaczej...

 

PERFORMANCE:

Zero to 60 mph: 4.7 sec

Zero to 100 mph: 12.9 sec

Zero to 120 mph: 19.7 sec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mierzylismy vboxem wyniki serii STI08 i najlepszy wynik 0-100 jaki uzyskalismy ze znajomym wlascicielem auta wyszedl... 5.7 :mrgreen: (jako ciekawostke napisze, ze najlepszy czas jakiegos obecnego na spocie Evo X z manualem wyszedl rowne 6sek z podobno super fachowcem od jazdy po prostej za kierownica)

Po programie i wydechu - czyli pewnie 320-30 kucy, kolega sam mierzyl driftboxem i najlepszy wynik jaki do tej pory mial to 4.9...

 

Amerykanie takim samym autem 'robia' na swoich dragstripach 12.8 na 1/4 mili wiec nie ma co sie dziwic ze wrx'em robia 4.7 do 60mph

 

nie dosc ze brzydki to jeszcze wolny ten lanos :???:

Sportowy duch marki umarl niestety z tym modelem i z tego co widac, to bezpowrotnie :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...