Jump to content

Wymiana świec w Imprezie 2.0 RC 2006 goda


LukiM
 Share

Recommended Posts

Witam wszystkich !!

Tak więc przedstawiam Wam swój problem o którym wcześniej już pisałem, zapala się kontrolka CHECK ENGINE w Imprezie 2.0 RC z 2006go roku.

We wrześniu wymieniłem świece w ASO SUBARU na A.Krakowskiej w wawie, i niestety właśnie po tej wymianie mój samochód stał się dziwnie innym.

Ten właśnie partaczny serwis założył mi połamaną świecę w dwóch miejscach na porcelanie, co spowodowało niedopalanie paliwka. Złożyłem reklamację którą odrzucono, tłumacząc się że "używał klucza uniemożliwiającego złamanie świecy" :shock: :shock: :shock: co mnie bardzo rozbawiło a zarazem zbulwersowało. REKLAMUJĘ TEN SERWIS odkąd musiałem już wyłożyć ok 1000ca na wymianę świec, kasowanie błędów, czyszczenie przepustnicy. Niestety samochód jak się okazało nie dopala na jeden gar :???: Po prostu rzenujący SERWIS ASO Kuper TYLKO DO ZUPY!!, MOŻE DO D...?

 

Czy wiecie jak i do kogo z doświadczenia zaprowadzić moją Imprezę by zdiagnozował co jeszcze ją może boleć???, bo delikatnie teraz rzuca silnikiem (wypadanie zapłonu, lub utrata ciśnienia na jednym garze)

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Witam wszystkich !!

Tak więc przedstawiam Wam swój problem o którym wcześniej już pisałem, zapala się kontrolka CHECK ENGINE w Imprezie 2.0 RC z 2006go roku.

We wrześniu wymieniłem świece w ASO SUBARU na A.Krakowskiej w wawie, i niestety właśnie po tej wymianie mój samochód stał się dziwnie innym.

Ten właśnie partaczny serwis założył mi połamaną świecę w dwóch miejscach na porcelanie, co spowodowało niedopalanie paliwka. Złożyłem reklamację którą odrzucono, tłumacząc się że "używał klucza uniemożliwiającego złamanie świecy" :shock: :shock: :shock: co mnie bardzo rozbawiło a zarazem zbulwersowało. REKLAMUJĘ TEN SERWIS odkąd musiałem już wyłożyć ok 1000ca na wymianę świec, kasowanie błędów, czyszczenie przepustnicy. Niestety samochód jak się okazało nie dopala na jeden gar :???: Po prostu rzenujący SERWIS ASO Kuper TYLKO DO ZUPY!!, MOŻE DO D...?

 

Czy wiecie jak i do kogo z doświadczenia zaprowadzić moją Imprezę by zdiagnozował co jeszcze ją może boleć???, bo delikatnie teraz rzuca silnikiem (wypadanie zapłonu, lub utrata ciśnienia na jednym garze)

Pozdrawiam

 

rozumiem że świece masz już wszystkie sprawne :twisted: . Twój problem jest generalnie banalny do zdiagnozowania. Jesli świece są ok, to zostaje kilka możliwości, przede wszystkim trzeba ustalić na który cylinder nie dopala, zamienić cewki - sprawdzić, zamienić wtryskiwacze- sprawdzić, jesli to nie daje skutku , sprawdzić ciśn. sprezania. Kolejność dowolna oczywiscie

Tyle :idea:

Innych opcji praktycznie brak, bo awaria inst. czy ECU jest baardzo rzadka

 

P.S. Wywala Ci błąd Missfire ?

Link to comment
Share on other sites

Wielkie dzięki carfit, świece są neue, cewki były zamieniane w BOSCH`U SERVICE i potwierdzili wszystkie ok(choć jeździłem na jednej świecy którą mi wymienił Koper-połamanej), to więc zostaje zamiana wtryskiwaczy a potem ciśn. sprężania. Serwis Bosch`a oczywiście też mówił o cisnieniu, ale pierw zacznę jeszcze od wtryskiwaczy jednak. Poproszę tylko jeszcze o info czy może zaminiałeś już wtryskiwacze? czy trzeba po tej operacji go odpowietrzać lub coś...? Lub może masz namiar gdzie sprawdzają i czyszczą wtryskiwacze? bo to na 2-gi gar nie dopala, to wiadomo który. non top na nim wyskakuje błąd gubienia zapłonu/ciśnienia..

 

"P.S. Wywala mi błąd Missfire ?" Niestety jeszcze niewiem co to jest/oznacza..:(

Jeżeli możesz, poproszę o wyjaśnienie..

Obecnie pojawia się tylko pomarańczowy silnik czasem, zaczyna migać, potem gaśnie.Nic poza nim. no i jeszcze rzuca delikatnie silnikiem, i to nie z zasady boxera moim zdaniem.

Dziś byłem w serwisie na Jubilerskiej w wawie no i kolo stwierdził że chodzi normalnie, ale też zalecił zajrzeć do wtryskiwaczy, a potem ciśnienia...

 

Pozdrawiam

 

 

 

P.S. Wywala Ci błąd Missfire ?

Link to comment
Share on other sites

Po prostu rzenujący SERWIS ASO Kuper

To jednak okazuje sie , ze ten żenujacy serwis :mrgreen: , trzy miesiace temu , nie zniszczyl swiecy , skoro na dobrych rowniez nierówno pracuje...

Twój problem jest generalnie banalny do zdiagnozowania.
Obecnie pojawia się tylko pomarańczowy silnik czasem, zaczyna migać, potem gaśnie.Nic poza nim. no i jeszcze rzuca delikatnie silnikiem,

LukiM zapomniał dodac , ze auto ma instalacje gazową ( tak serwis zapamietal :?: )

AK

ps.zlecanie pojedyńczych :idea: czynnosci w róznych serwisach , nie przyblizy Pana do rozwiazania problemu. W zwiazku z instalacja gazowa proponuję zwrócic się do forumowicza Jako

Link to comment
Share on other sites

Pytanie czy silnik nierówno pracuje zarówno na LPG i benzynie?

Jeżeli tak to wtryskiwacze można od razu wyeliminować. I wtedy bym stawiał na kompresję, a dokładniej na podparty/wypalony zawór.

Link to comment
Share on other sites

I wtedy bym stawiał na kompresję, a dokładniej na podparty/wypalony zawór.

Zwłaszcza jeśli klient jeżdżąc z LPG zapomniał o regulacji zaworów (a podejrzewam, że tak).

Link to comment
Share on other sites

LukiM, mam pytanie , czy auto w momencie odbioru miało już takie objawy? jeżeli tak to czemu je odebrałeś? z wypowiedzi Andrzej Koper, wynika że auto było u nich 3mc temu . w jaki sposób i kto stwierdził pękniętą porcelane świecy? no i pytanie do ASO czy auto było podpinane pod kompa przy przyjęciu do naprawy? na przyszłość to dobre zabezpieczenie by klient był świadomy ze z autem coś zaczyna sie dziać i sprawa jest czysta. teraz to juz mleko sie rozlało

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

a ja mam takie pytanie..mam impreze 2.0Rs i pojawił mi sie taki problem..otóż autko nie chce jeździć..w sensie strasznie muli...:( od 2tys do 3tys obrotów ledwo co idzie..powyzej 3tys obrotow dopiero dostaje kopa... Nie wiem czy jest to kwestia paliwa bo jezdzilem na vpower a teraz zalalem do pelna bp 98 i dupa nic jest tak jak bylo..byłem na kompie..i tam tez nic nie wykazalo..wszystko w normie.. co to moze byc..???

pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

a ja mam takie pytanie..mam impreze 2.0Rs i pojawił mi sie taki problem..otóż autko nie chce jeździć..w sensie strasznie muli...:( od 2tys do 3tys obrotów ledwo co idzie..powyzej 3tys obrotow dopiero dostaje kopa... Nie wiem czy jest to kwestia paliwa bo jezdzilem na vpower a teraz zalalem do pelna bp 98 i dupa nic jest tak jak bylo..byłem na kompie..i tam tez nic nie wykazalo..wszystko w normie.. co to moze byc..???

pozdrawiam

 

W mojej SI 2.0 RC też miałem podobny objaw z tym, że u mnie bardzo wyraźna zapaść była w przedziale 2,5 krpm-3,5 krpm. Ruszając ze startu zatrzymanego najpierw dobrze przyspieszała, później słabła, a później znowu jechała raźno. Objaw ten pojawiał się wtedy, gdy ilość paliwa w zbiorniku była niższa niż 1/4. W moim przypadku pomogła zmiana tanowanego paliwa - już kilka tanowań za mną i objaw nie powrócił. Próbuj dalej :wink:

Link to comment
Share on other sites

a ja mam takie pytanie..mam impreze 2.0Rs i pojawił mi sie taki problem..otóż autko nie chce jeździć..w sensie strasznie muli...:( od 2tys do 3tys obrotów ledwo co idzie..powyzej 3tys obrotow dopiero dostaje kopa... Nie wiem czy jest to kwestia paliwa bo jezdzilem na vpower a teraz zalalem do pelna bp 98 i dupa nic jest tak jak bylo..byłem na kompie..i tam tez nic nie wykazalo..wszystko w normie.. co to moze byc..???

pozdrawiam

Temat ten się już pojawiał kilka razy. Poczytaj ten wątek:

 

http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=120617

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...