Skocz do zawartości

[Poznań] Wielkopolanie łączcie się !!


Scooby

Rekomendowane odpowiedzi

Uderz w stół to się nożyce odezwą, co?

 

Wiesz że jestem fanatykiem :twisted:

 

Mnie uczono, naucz się jeździć tym co masz, przyjedź a ja Ci powiem czy warto byś wydawał kase na mody. Niestety do zezwolenia jeszcze nie doszło, więc ucze się nadal.

 

Ale jak to mówią są dwie szkoły falenicka i otwocka, kto jaka wybierze jego sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 15,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • burzum

    1225

  • huzar105

    1124

  • Izotom

    1001

  • chojny

    998

Uderz w stół to się nożyce odezwą, co?

 

Wiesz że jestem fanatykiem :twisted:

 

Mnie uczono, naucz się jeździć tym co masz, przyjedź a ja Ci powiem czy warto byś wydawał kase na mody. Niestety do zezwolenia jeszcze nie doszło, więc ucze się nadal.

 

Ale jak to mówią są dwie szkoły falenicka i otwocka, kto jaka wybierze jego sprawa.

 

Po czasie do tego doszedłem. Jak to mówią, pierwsze koty za płoty!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko że autko musi być w dobrym stanie technicznym niezależnie od tego jaka posiada specyfikację , mody itd jedno pociąga drugie i koszty tym więcej chcesz tym więcej płacisz... a i tak najdroższe rzeczy potrafią zawodzić.

 

Przyjemnośc z jazdy daje moim zdaniem osmoza z autkiem, jak wiesz że coś lub może pada lub jest zepsute już nie ma tego fanu ani jazdy na 50-100%. Aby zrobic czas sporo rzeczy musi grać w symbiozie czy to w kaszlu czy wrcu ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko że autko musi być w dobrym stanie technicznym niezależnie od tego jaka posiada specyfikację

 

Jest to dla mnie tak oczywista oczywistość, że nawet o tym nie wspominałem. 8)

 

A im więcej dłubane tym więcej trzeba się narobić aby auto optymalnie ustawić.... co w tym wszystkim najtrudniejszym jest.

 

Seria jest seria, tak jak małe żółte ludziki wymyśliły jest poprawnie. Choć trochę więcej mocy jeszcze nikomu nie zaszkodziło a zabawy z zawieszeniami niestety tak. Nieumiejętne ustawienie albo choć obchodzenie się z konkretnymi nastawami może się źle skończyć. Im lepszy zawias tym mniejszy margines błędu jaki może popełnić kierowca.

 

Trzeba mierzyć siły na zamiary i tyle.

 

 

 

Prawie zapomniałem... w zyciu chyba raz jechałem całkowicie seryjnym Subarakiem (WRX, GT)... był beznadziejny :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... Im lepszy zawias tym mniejszy margines błędu jaki może popełnić kierowca. ...

 

Ej, lepszy zawias to większe bezpieczeństwo w stosunku do gorszego zawiasu: zaraz wyjdzie na to, że lepiej mieć gorszy zawias bo ma się większy margines na popełnienie błędu :wink: .

Lepsze zawieszenie połączone z dobrymi ustawieniami daje lepszą trakcję przez to większą przyczepność i kontrolę nad samochodem. Jak się do tego podciągnie umiejętności to człowiek sobie kuku nie zrobi. Dla mnie AGX + sprężyny Eibacha, zbieżność jaką mam w aucie i inne pierdołki w zawieszeniu to już za dużo i tego nie wykorzystam. Mam natomiast świadomość, że jak przegnę pałę to mam zapas. Teraz nastawiam się na psucie auta czyli jeżdżenie. Więc do zobaczyska w serwisie :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ej, lepszy zawias to większe bezpieczeństwo w stosunku do gorszego zawiasu: zaraz wyjdzie na to, że lepiej mieć gorszy zawias bo ma się większy margines na popełnienie błędu .

 

Na początku drogi z szybką jazdą i do nauki lepszy jest gorszy ale sprawny zawias. 8)

 

To jak z nartami, deską, im lepszy sprzęt tym szybsza jazda i w przypadku słabszych umiejętności wieksza szansa na wózek :wink:

 

Mam natomiast świadomość, że jak przegnę pałę to mam zapas.

 

Problem w tym, że masz zdecydowanie mniej czasu na reakcje a przegięcie następuje przy zupełnie innych prędkościach niż w serii. Niby lepiej, szybciej i bezpieczniej ale w pewnych sytuacjach nie do końca.

 

Slick też lepiej trzyma... do czasu, bo to co się dzieje jak puści to cudawianki :wink:

 

Opona, zawias z opisem "wyczynowy" to nie nie tylko informacja ale i ostrzeżenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do zawiasu i opon a umiejętności, to u mnie, w del slowce było tak, że najpierw się przechylała, potem bardziej, potem opony zaczynały piszczeć, potem charczeć, a dopiero na końcu puszczały i leciaaaałem. Od momentu w którym zaczynała dawać znać, że jest za szybko, do problemów było jakieś 5 minut na reakcję.

W justy (twaaaaardy zawias, poprzednio fatalne opony) - klei, klei, nie daje znaku że już jest granica, i nagle ni z gruszki ni z pietruszki albo puszczał przód i leciaaaałem, albo bączek. Tak więc zbliżanie się do granicy wymagało refleksu albo szerokich poboczy :mrgreen:

Teraz mam opony które trzymają lepiej, a przede wszystkim sygnalizują że już koniec i że zaraz puszczą - o wiele lepiej jeździ się "na granicy" (która i tak jest znacznie bliżej niż w autach o których tu piszecie :wink: )

 

PS Kto startuje w sobotę w SuperOESie? :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I Pawlus, uważaj na tego "garażowca" bo ci auto spindoli i będziesz widział :wink:

 

 

Tak, tak mnie zagadal, że auto tam jeszcze trosze postoi, ale jak już wyjedzie, bedzie czymś zupełnie innym. Ahhh to modzenie... :roll:

 

Uwazaj na niego bo zaraz ci zrobi 400 KM jak w swojej Suprze, albo jeszcze lepiej 600 jak w Skyline. Mi już proponowali wydajniejsze turbo i bog wie co jeszcze, a potem jedziesz i nie wiesz co zrobic na nawrocie :shock:

 

Panowie tak doszedlem do wniosku że zostaniemy przy BC, zregenerujemy tylny lewy jak się da i zobaczymy.

 

-- Cz lut 23, 2012 2:25 pm --

 

a kto będzie w roli kakaowca?

 

Olivier Janiak :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurna, IzoTom ugrzązł był w robocie :evil:

 

:!: Odkryłem, że można włączyć przyczepność (poradzić sobie z O.M.N.T.) w moim bugu używając komendy słownej: 3xfak :!:

Ale trzecie słowo musi być wypowiedziane albo głośniej albo dłużej albo połączyć obie techniki: faaaaaaak!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale trzecie słowo musi być wypowiedziane albo głośniej albo dłużej albo połączyć obie techniki: faaaaaaak!!

 

 

Czyli slajdzik był dość długi 8)

 

I krawężnik wysoki i barierka i skarpa ... Oj, głupi, głupi stary łeb :oops:

P.S. A propos, nie wiecie gdzie można sobie kupić pieluchy dla dorosłych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Izotom, ty dziku! Co Ty wyprawiasz na ulicach! Chcesz, żeby biedni ludzie dostali zawału? :mrgreen: Co sobie pomyśli taki kierowca Tico, jak mu rozszalały Bugg przeleci bokiem przed przednią szybą :shock: :twisted:

 

Dobrze, że Ci się nic nie stało :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...