Skocz do zawartości

moc GT-ka


rydzada

Rekomendowane odpowiedzi

Parę godzin przy kompie mnie nie było, a tyle postów w temacie. Dzięki. Będę drążył temat, ale dzisiaj już nie zdążę. Sprawdzę, jaki to BOV (firma, typ), może znajdę też symbol na turbinie, przyjrzę się dokadniej ciśnieniu, chociaż jak piszecie - nie ma co wierzyć zegarowi. W każdym razie trzeba czasem sprytnie operować pedałem gazu przy ostrym przyspieszaniu, bo BOV puszcza ciśnienie, jak przeładuje turbina i auto strasznie szarpie. Nie wiem, czy to właściwy objaw. Może kwestia regulacji BOV, albo redukcja ciśnienia turbiny pomoże. Niestey nie znam się na tym. Miałem do tej pory z Subaru jedynie Outbacka H6. Może ktoś pomoże bezpośrednio (nie bezinteresownie oczywiście) w temacie oględzin, wytycznych, regulacji BOV i wogóle powie, co w tym GT-ku tak na prawdę siedzi. Wygląda na serię, ale z drugiej strony boję się rozwalić silnik albo katy przy upalaniu. W grę wchodzi Trójmiasto i okolice.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak poznać (laik jeśli chodzi o GT), czy turbina jest nieseryjna ?

 

Odczytać model turbiny. Jak TD04L to masz serię (...)

 

jesli masz TD04L to nie masz serii :) (...)

 

Wilczek ( :mrgreen: ), co masz na mysli z ta "nieseryjna" TD04L :?:

 

no jak to o co? :) w GTku 99 siedzi TDO4 a L to WRX Panowie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michael napisał/a:

A sama moc mnie nie dziwi. Jeśli faktycznie doładowanie jest mocno podkręcone, ale wydech i wszystko seryjne, to wielkiej mocy się nie wygeneruje.

 

 

a pamietasz gtka hogulca?

 

Mój też był ze Szwajcarii, seria wydech, tylko ostatni Remus, FCD i MBC, ładował 1,25 bara i :

 

5be0d8ff89e9a66fm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wilczek ( :mrgreen: ), co masz na mysli z ta "nieseryjna" TD04L :?:

 

no jak to o co? :) w GTku 99 siedzi TDO4 a L to WRX Panowie :)

cos mi sie wydaje, ze TD04 "siedziala" w GT MY'97-98 (bodajze), a GT MY'99-00 mialy juz TD-04L (L = Low Inertia)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym się trochę przejmował takim wynikiem... ja w GT na doładowaniu ~0.95 bara (w peaku 1,1) mam 247km /303Nm. Zrobiony jest tylko wydech, a auto ma nalatane 180kkm.

 

Sprawdziłbym czy nie masz jakiejś zwężki w przewodzie idącym z turbiny do waste gate'a. U mnie jak zmienię zwężkę na taką z mniejszym otworem doładowanie rośnie w peaku do ok 1.3bara i generalnie strasznie wariuje (chyba elektronika tego nie ogarnia) więc wróciłem do mniejszego doładowania i jest ok. Sprawdź to w pierwszej kolejności.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...