rydzada Opublikowano 14 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Parę godzin przy kompie mnie nie było, a tyle postów w temacie. Dzięki. Będę drążył temat, ale dzisiaj już nie zdążę. Sprawdzę, jaki to BOV (firma, typ), może znajdę też symbol na turbinie, przyjrzę się dokadniej ciśnieniu, chociaż jak piszecie - nie ma co wierzyć zegarowi. W każdym razie trzeba czasem sprytnie operować pedałem gazu przy ostrym przyspieszaniu, bo BOV puszcza ciśnienie, jak przeładuje turbina i auto strasznie szarpie. Nie wiem, czy to właściwy objaw. Może kwestia regulacji BOV, albo redukcja ciśnienia turbiny pomoże. Niestey nie znam się na tym. Miałem do tej pory z Subaru jedynie Outbacka H6. Może ktoś pomoże bezpośrednio (nie bezinteresownie oczywiście) w temacie oględzin, wytycznych, regulacji BOV i wogóle powie, co w tym GT-ku tak na prawdę siedzi. Wygląda na serię, ale z drugiej strony boję się rozwalić silnik albo katy przy upalaniu. W grę wchodzi Trójmiasto i okolice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 rydzada, czekam na kontakt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 rydzada, jak bedziesz przelotem w Gdyni to moge luknąć bo niumen to sie słabo zna* * zartuje oczywiście, polecam tego forumowicza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kony Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Kolego tez posiadam GTka from Szwajcaria i wydaje mi sie ze jak na serie to za dobrze smiga tylko na pewno wydech mam nieseryjny i jakiś dziwny tez zaworek upustowy bo słychać a nie widać także nie przejmuj się oni tam zawsze coś pozmieniaja ale z głowa Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Jak poznać (laik jeśli chodzi o GT), czy turbina jest nieseryjna ? Odczytać model turbiny. Jak TD04L to masz serię (...) jesli masz TD04L to nie masz serii (...) Wilczek ( ), co masz na mysli z ta "nieseryjna" TD04L :?: no jak to o co? w GTku 99 siedzi TDO4 a L to WRX Panowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Michael napisał/a: A sama moc mnie nie dziwi. Jeśli faktycznie doładowanie jest mocno podkręcone, ale wydech i wszystko seryjne, to wielkiej mocy się nie wygeneruje. a pamietasz gtka hogulca? Mój też był ze Szwajcarii, seria wydech, tylko ostatni Remus, FCD i MBC, ładował 1,25 bara i : Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Mój też był ze Szwajcarii, seria wydech, tylko ostatni Remus, FCD i MBC, ładował 1,25 bara i : Miałem okazję przejechać się hogogietem i to były naprawdę zdrowe 260 koni, ładnie się odpytał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 ładnie się odpytał a w jakim języku...? sam, się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Wilczek ( ), co masz na mysli z ta "nieseryjna" TD04L :?: no jak to o co? w GTku 99 siedzi TDO4 a L to WRX Panowie cos mi sie wydaje, ze TD04 "siedziala" w GT MY'97-98 (bodajze), a GT MY'99-00 mialy juz TD-04L (L = Low Inertia) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 eddie_gt4, zgadzam się z Tobą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 ja bede sie upieral przy TD04 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fx Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Zmień zegar :smile: Ja też mam ~ 1.3 bara i ~260KM/380Nm (tyle, że w wrx) nawet bez zmiany mapy to przy 1,1 bara powinieneś mieć ~240KM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 ja bede sie upieral przy TD04 to sie nie upieraj - w imprezie od 99 roku siedziala TD04L Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 U mnie w `96 też siedzi 04L, możliwe że po drodze któryś z posiadaczy dorzucił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekk Opublikowano 15 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2009 ja bym się trochę przejmował takim wynikiem... ja w GT na doładowaniu ~0.95 bara (w peaku 1,1) mam 247km /303Nm. Zrobiony jest tylko wydech, a auto ma nalatane 180kkm. Sprawdziłbym czy nie masz jakiejś zwężki w przewodzie idącym z turbiny do waste gate'a. U mnie jak zmienię zwężkę na taką z mniejszym otworem doładowanie rośnie w peaku do ok 1.3bara i generalnie strasznie wariuje (chyba elektronika tego nie ogarnia) więc wróciłem do mniejszego doładowania i jest ok. Sprawdź to w pierwszej kolejności. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się