Fido_dido Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Witam wszystkich na początku chciałem się przywitać ze wszystkimi mam kilka pytań do was jako ze właśnie kończę budowę swojego dupowoza Vw Corrado z silnikiem 1.9 tdi z golfa 4 plus duze turbo z wałkiem na gwincie cały na polireatanie z hamulcami porsche :grin: jedna fotka tutaj kto jest zalogowany na forum SRT z trójmiasta może poczytać wiecej o samochodzie http://forum.streetriders.pl/viewtopic. ... sc&start=0 jako ze na wieczory i do upadlania miałem jeszcze jeden samochód golfa vr6 z silnikiem z corrado 2.9 który przestał mi dostarczać jakikolwiek wrażeń postanowiłem zrobić przesiadkę na imprezę gt przewertowałem trochę wasze forum jednak nie znalazłem dokładnych odpowiedzi na moje pytania. Może źle szukałem sam nie wiem ? wiec tak planuje zakup subaru imprezy gt europejczyka oraz chciałem kupić jakiś gotowy projekt z angli impreze sti ra cos w tym stylu http://pistonheads.com/sales/1254395.htm Naczytałem się u was na forum ze zwykłe gt ma problemy ze skrzyniami napędami i nie jedzie stad zrodził się pomysł zakup seryjnego gt i przekładka silnika wraz z napędem do europejczyka teraz pytanie do was czy seryjny motor od sti powiedzmy kupujemy ten sam rocznik 97 u nas i 97 u angoli czy to posapuje na seryjna wiaske z gt ? czy wystarczy podmienić silniki z kompem oraz uklad napedowy ? chciałem poszukac jakies gt u nas powiedzmy z zatartym motorem albo rozwalonym napędem zeby bylo taniej i potem przełożyć rzeczy z sti przekładka z angola nie wchodzi w gre logistycznie wszystko mam juz dogarne laweta do polski osobę która kupi auto itp itd może będziecie wstanie mi pomoc i podzielić się rada z góry dziękuje za pomoc i wszystkie konstruktywne rady pozdrawiam Filip Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 planuje zakup subaru imprezy gt europejczyka oraz chciałem kupić jakiś gotowy projekt z angli impreze sti ra czy seryjny motor od sti powiedzmy kupujemy ten sam rocznik 97 u nas i 97 u angoli czy to posapuje na seryjna wiaske z gt ? przekładka z angola nie wchodzi w gre Jak się nie mylę to wiązki różnią się troche. Nie rozumiem dlaczego przekładka odpada. To łatwiejsze rozwiązanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 zakup GT jako dawcy jest srednio uzasadnione ekonomicznie bo operacja wyjdzie tyle co STI newage , chyba że jakiegoś mocnego rozbitka dla deski, wiązki pedałów, wycieraczek, lusterek. Co do pancerności skrzyń z sti staruchów to do 6mt im daleko z sti newage. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido_dido Opublikowano 28 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 zeby jeszcze te new age nie były takie brzydkie czyli rozumiem ze wiaska od gt nie podejdzie a silnik mechanicznie ? podpasuje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 wszystkie silniki między sobą w sensie pasowania na belkę będą P&P. Natomiast w kwestii zamienności wiązek najważniejsze co trzeba ustalić to w jakich rocznikach modelowych planujesz się obracać bo w tej kategorii należy to rozpatrzyć. Co do newage zawsze można przerzucić podzespoły z newage do budy klasyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido_dido Opublikowano 28 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Jestem już po jednym swapie nowego silnika do starej budy i nie chce 2 raz tego przerabiać czyli szukając dawcy i biorcy muszą być z tych samych lat czyli obydwa auta powiedzmy 97 czy jest jakiś rozrzut czy chodzi o tego nowego kompa gdzie gt nie można robić remapu podajże 98 rocznik w dół ma być sti z tych lat w którym było czyli interesuje mnie sti w budzie z klasyka i takiego dawcy bede szukac a z wiązka dużo zabawy jest zeby opalic motor od sti w naszym europejskim gt ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 1. remapu na seryjnym sterowniku nie da się zrobić w 97-98 ( przynajmniej ja nieznam nikogo kto by potrafił), chyba że na SA 2. wiązki przykładowo STI ver 5 i Gt 99 są podobne. 3. nie widzę sensu składania STI ver 5 z Gt bo to powiedzmy 30+20K pln w wariancie ultraoptymistycznym jeżeli chodzi o koszty. Prościej już zrobić konwersję RHD/LHD . Pozatym kupując Japończyka z tych lat musisz miec świadomośc różnic konstrukcyjnych silnika i być przygotopwanym na to że niektóre elementy z Gt nie będa pasować i będą do sprowadzenia tylko z JP. Racjonalnie w tych pieniądzach możesz wykonać swap newage do klasyka jak waszka i bedzie to bardzo szybkie jak na subaru, lub zrobić to bardziej budżetowo jak ja w coupecie ( tez szybsze sporo od serii GT ale nie aż tak ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 bardzo szybkie jak na subaru podoba mi się ten zwrot :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 niestety przepaść między tym co w ciemnej stronie mocy dostajesz po lekkich modach a subarakami jest astronomiczna :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 niestety przepaść między tym co w ciemnej stronie mocy dostajesz po lekkich modach a subarakami jest astronomiczna :roll: wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 niestety przepaść między tym co w ciemnej stronie mocy dostajesz po lekkich modach a subarakami jest astronomiczna :roll: ale ani klimatu ani brzmienia silnika nie dostaniesz tam nawet po grubych modach :razz: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido_dido Opublikowano 28 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 trochę żeście mnie zmartwili new aga napewno pakowac do gt nie bede nie mam na to sił ani nerwów wiec zostaje zakup jakies zadbanej gt z czasem moze cos z tego urodze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 new aga napewno pakowac do gt nie bede nie mam na to sił ani nerwów wiec zostaje zakup jakies zadbanej gt z czasem moze cos z tego urodze Moim skromnym zdaniem lepiej kupić w miarę zadbane GT i zostawić sobie rezerwę finansową na mody. Uzyskasz fajne autko z nutką indywidualizmu. Zajrzyj tutaj, żeby zobaczyć, jak fajne zabawki można tworzyć: http://www.forum.subaru.pl/viewforum.php?f=19 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido_dido Opublikowano 28 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 przejrzałem juz to pod forum głownie do gt sciechecaja mnie napedy i ta papierowa skrzynia nowe sti mi sie nie podoba zadne i stad pomysł a znacie kogoś kto zrobi przekładkę od a do z żeby nic nas nie interesowało ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Kup Białugę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Kup Białugę Te bez takich.... dobra :wink: Białuga nie jest na sprzedaż :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido_dido Opublikowano 28 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 a nie słyszałem żeby była na sprzedaż Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Białuga nie jest na sprzedaż Podobno wszystko jest na sprzedaż... To tylko kwestia ceny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Przekładka angola jest do zrobienia, tak samo swap nowego STI do GT, nie wiem, do czego potrzebujesz auta i co jest Ci w nim potrzebne. Największym problemem przy każdej przeróbce Subaru jest elektryka i elektronika, bo reszta jest z zasady w większości kompatybilna. GT jest remapowalne przez OBD od MY99-, starsze nie, albo ciężko. :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 a nie słyszałem żeby była na sprzedaż bo nie jest :razz: Podobno wszystko jest na sprzedaż... To tylko kwestia ceny prawda ale... na dzien dzisiejszy nie jestem w stanie sobie jej wyobrazic :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido_dido Opublikowano 28 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Chłopaki nie robmy offa sti się nie boje ze będzie trzeba ciągnąc graty mam dobre zaplecze w angli wiec jak coś strzeli moze stac zanim sie zrobi co do subaru były 3 w rodzinie ewidentnie na weekendy i wieczory nie zależy mi na komforcie ani klimatyzacji jak bedzioe super jak nie plakac nie bede palić może ile chce chce jak najmniej modyfikacji i kolo 280 koni dlatego myślałem o sti przekładki jako takiej typowej z angola sie boje bo tam trzeba dłubac cała wiązkę a jak wiązka jest dłubana zawsze bedzie cos nie halo dlatego kombinowałem zeby wsadzic motor z napedem do oryginalnego gt co by mniej dłubania w wiązce bylo jednak ciagle nie wiem czego najlepiesz szukac w uk ktorej wersji rocznikowej dodano punkciki za pomoc w temacie kazde koleje rzeczowe odpowiedzi nagrodze kilka pm z zapytaniami wysłane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 kilka pm z zapytaniami wysłane Zajrzyj na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyrod Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 zaraz, skoro nie ufasz skrzyni i napędom, to szukasz czegoś takiego jak: tu? no to kup to coś, albo zamiennie SI GT i, jeśli dobrze pamiętam, to ktoś coś pisał o wkładach RA z Wysp Bryt. do skrzyni, ale chyba dość dawno nic nowego nie napisał. Nie pomnę jak mu było ... Poszukałbym w internecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 28 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2009 Też rozwiązanie, na ogół takie projekty sa do sprzedania za dużo mniejszą kasę, niż w rzeczywistości kosztowało ich wybudowanie.... :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KASIAiMIŚ Opublikowano 29 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2009 za te całą kase którą chcesz stracić na przekładki, które wcale nie będą P&P nie licząc nerwów możesz sobie kupić coś takiego i jeszcze Ci troche zostanie na doprowadzenie tego rzekomo idealnego stanu do stanu bardzo dobrego. będziesz miał bardzo fajny samochodzik dość szybki i z pewnym potencjałem na przyszłość. poza tym bez urazy ale widze, że nic sie nie nauczyłeś na legendarnym Corrado. pozdrawiam mały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się