Skocz do zawartości

Impreza Gt Eu plus angol sti ra na graty czy jest mozliwe ?


Fido_dido

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich na początku chciałem się przywitać ze wszystkimi

 

 

mam kilka pytań do was jako ze właśnie kończę budowę swojego dupowoza

 

Vw Corrado z silnikiem 1.9 tdi z golfa 4 plus duze turbo z wałkiem na gwincie cały na polireatanie z hamulcami porsche :grin:

jedna fotka tutaj

obraz1408.jpg

 

kto jest zalogowany na forum SRT z trójmiasta może poczytać wiecej o samochodzie :)

http://forum.streetriders.pl/viewtopic. ... sc&start=0

 

jako ze na wieczory i do upadlania miałem jeszcze jeden

samochód golfa vr6 z silnikiem z corrado 2.9

 

który przestał mi dostarczać jakikolwiek wrażeń

 

postanowiłem zrobić przesiadkę na imprezę gt

 

przewertowałem trochę wasze forum jednak nie znalazłem dokładnych odpowiedzi na moje pytania. Może źle szukałem sam nie wiem ? :)

 

wiec tak

 

planuje zakup subaru imprezy gt europejczyka oraz chciałem kupić jakiś gotowy projekt z angli impreze sti ra

cos w tym stylu

http://pistonheads.com/sales/1254395.htm

 

 

Naczytałem się u was na forum ze zwykłe gt ma problemy ze skrzyniami napędami i nie jedzie stad zrodził się pomysł zakup seryjnego gt i przekładka silnika wraz z napędem do europejczyka

 

teraz pytanie do was czy seryjny motor od sti powiedzmy kupujemy ten sam rocznik 97 u nas i 97 u angoli czy to posapuje na seryjna wiaske z gt ? czy wystarczy podmienić silniki z kompem oraz uklad napedowy ?

 

chciałem poszukac jakies gt u nas powiedzmy z zatartym motorem albo rozwalonym napędem

zeby bylo taniej i potem przełożyć rzeczy z sti

 

przekładka z angola nie wchodzi w gre

 

logistycznie wszystko mam juz dogarne laweta do polski osobę która kupi auto itp itd

 

może będziecie wstanie mi pomoc i podzielić się rada z

 

góry dziękuje za pomoc i wszystkie konstruktywne rady

pozdrawiam

Filip

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

planuje zakup subaru imprezy gt europejczyka oraz chciałem kupić jakiś gotowy projekt z angli impreze sti ra

 

czy seryjny motor od sti powiedzmy kupujemy ten sam rocznik 97 u nas i 97 u angoli czy to posapuje na seryjna wiaske z gt ?

 

przekładka z angola nie wchodzi w gre

Jak się nie mylę to wiązki różnią się troche.

Nie rozumiem dlaczego przekładka odpada. To łatwiejsze rozwiązanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zakup GT jako dawcy jest srednio uzasadnione ekonomicznie bo operacja wyjdzie tyle co STI newage , chyba że jakiegoś mocnego rozbitka dla deski, wiązki pedałów, wycieraczek, lusterek.

 

Co do pancerności skrzyń z sti staruchów to do 6mt im daleko z sti newage.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystkie silniki między sobą w sensie pasowania na belkę będą P&P.

 

Natomiast w kwestii zamienności wiązek najważniejsze co trzeba ustalić to w jakich rocznikach modelowych planujesz się obracać bo w tej kategorii należy to rozpatrzyć.

 

Co do newage zawsze można przerzucić podzespoły z newage do budy klasyka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem już po jednym swapie nowego silnika do starej budy i nie chce 2 raz tego przerabiać

 

czyli szukając dawcy i biorcy muszą być z tych samych lat czyli obydwa auta powiedzmy 97

 

czy jest jakiś rozrzut czy chodzi o tego nowego kompa gdzie gt nie można robić remapu podajże 98 rocznik w dół

 

ma być sti z tych lat w którym było czyli interesuje mnie sti w budzie z klasyka i takiego dawcy bede szukac

 

a z wiązka dużo zabawy jest zeby opalic motor od sti w naszym europejskim gt ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. remapu na seryjnym sterowniku nie da się zrobić w 97-98 ( przynajmniej ja nieznam nikogo kto by potrafił), chyba że na SA

2. wiązki przykładowo STI ver 5 i Gt 99 są podobne.

3. nie widzę sensu składania STI ver 5 z Gt bo to powiedzmy 30+20K pln w wariancie ultraoptymistycznym jeżeli chodzi o koszty. Prościej już zrobić konwersję RHD/LHD . Pozatym kupując Japończyka z tych lat musisz miec świadomośc różnic konstrukcyjnych silnika i być przygotopwanym na to że niektóre elementy z Gt nie będa pasować i będą do sprowadzenia tylko z JP.

 

Racjonalnie w tych pieniądzach możesz wykonać swap newage do klasyka jak waszka i bedzie to bardzo szybkie jak na subaru, lub zrobić to bardziej budżetowo jak ja w coupecie ( tez szybsze sporo od serii GT ale nie aż tak )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

new aga napewno pakowac do gt nie bede nie mam na to sił ani nerwów wiec zostaje zakup jakies zadbanej gt z czasem moze cos z tego urodze

 

Moim skromnym zdaniem lepiej kupić w miarę zadbane GT i zostawić sobie rezerwę finansową na mody. Uzyskasz fajne autko z nutką indywidualizmu. Zajrzyj tutaj, żeby zobaczyć, jak fajne zabawki można tworzyć:

http://www.forum.subaru.pl/viewforum.php?f=19

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekładka angola jest do zrobienia, tak samo swap nowego STI do GT, nie wiem, do czego potrzebujesz auta i co jest Ci w nim potrzebne. Największym problemem przy każdej przeróbce Subaru jest elektryka i elektronika, bo reszta jest z zasady w większości kompatybilna. GT jest remapowalne przez OBD od MY99-, starsze nie, albo ciężko. :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki nie robmy offa sti się nie boje ze będzie trzeba ciągnąc graty mam dobre zaplecze w angli wiec jak coś strzeli moze stac zanim sie zrobi

 

co do subaru były 3 w rodzinie ewidentnie na weekendy i wieczory nie zależy mi na komforcie ani klimatyzacji jak bedzioe super jak nie plakac nie bede

 

palić może ile chce

 

chce jak najmniej modyfikacji i kolo 280 koni dlatego myślałem o sti

 

przekładki jako takiej typowej z angola sie boje bo tam trzeba dłubac cała wiązkę a jak wiązka jest dłubana zawsze bedzie cos nie halo

 

dlatego kombinowałem

 

zeby wsadzic motor z napedem do oryginalnego gt co by mniej dłubania w wiązce bylo

 

jednak ciagle nie wiem czego najlepiesz szukac w uk ktorej wersji rocznikowej

 

dodano punkciki za pomoc w temacie kazde koleje rzeczowe odpowiedzi nagrodze

 

kilka pm z zapytaniami wysłane :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaraz, skoro nie ufasz skrzyni i napędom, to szukasz czegoś takiego jak:

tu?

 

no to kup to coś, albo zamiennie SI GT i, jeśli dobrze pamiętam, to ktoś coś pisał o wkładach RA z Wysp Bryt. do skrzyni, ale chyba dość dawno nic nowego nie napisał. Nie pomnę jak mu było ... Poszukałbym w internecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za te całą kase którą chcesz stracić na przekładki, które wcale nie będą P&P nie licząc nerwów możesz sobie kupić coś takiego i jeszcze Ci troche zostanie na doprowadzenie tego rzekomo idealnego stanu do stanu bardzo dobrego. będziesz miał bardzo fajny samochodzik dość szybki i z pewnym potencjałem na przyszłość.

 

poza tym bez urazy ale widze, że nic sie nie nauczyłeś na legendarnym Corrado.

 

pozdrawiam

mały

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...