Skocz do zawartości

Auto za 10 tys euro


gr1zly

Rekomendowane odpowiedzi

Wiem ze to nie subaru ale wszyscy powinni znac dobrze takie auto jak Nissan Skyline znalazlem dzisiaj na niemieckiej gieldzie takie auto rocznik 2000 przebieg 1500km stan idelany jak nowka tylko ma jedna wade kierownice po prawej stronie :( spotkal sie ktos moze kiedys z przekladaniem kierownicy z prawej na lewa i co o tym sadzicie to auto ma nie ograniczone mozliwosci podnoszenia mocy:P i oczywiscie naped 4x4

 

http://www.mobile.de/SIDh.--hzpIqRDpx-1 ... 160034781&

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wrażenie, ale to nie jest GTR, obejżyjcie zdjęcia dokładnie, na zdjęciu środka nie ma konsoli z wyświetlaczem, a on jest seryjny w GTR.

Nie znam się dobrze na tym aucie, znaczy wiem tylko, że to wymiatacz.

 

Ale wydaje mnie się, że na tylnej klapie ma oznaczenie GTR.

No i na przedniej szybie też tak jest napisane .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam wrażenie, ale to nie jest GTR, obejżyjcie zdjęcia dokładnie, na zdjęciu środka nie ma konsoli z wyświetlaczem, a on jest seryjny w GTR.

Nie znam się dobrze na tym aucie, znaczy wiem tylko, że to wymiatacz.

 

Ale wydaje mnie się, że na tylnej klapie ma oznaczenie GTR.

No i na przedniej szybie też tak jest napisane .

Tu jest orginalny GTR, cała deska jest upełnie inna, inne wloty powietrza, zegary, rączki od drzwi itd....

http://www.mobile.de/SIDuQr76q4b5JOwuAasdqRWYg-t-vaN%E3DexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11Iindex_cgi%81L-t-vCaCoMkMoPESeZikmrD~BCDA1B14ADE18700GskylineE10000CCarE09096D1500G2000-05J1112732161A1Iindex_cgiD1100CCarX-t-vctpLtt~BmPA1A1B20B11%81R-t-vCaMkMoSeSmVb_X_Y_x_ysO~BSRA6D1100E18700GskylineCPKWGSKYLINEHinPublicA2A0A0A0A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&top=9&id=11111111160313238&

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach