Skocz do zawartości

m-powerek

Nowy
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia m-powerek

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. A jak szanowni forumowicze oceniają funkcjonalność rozwiązań np blaupunkta lub beckera - chodzi mi o nawigację w kieszeni radioodtwarzacza - działa to w ogóle, jest czytelne??? pozdro.
  2. m-powerek

    Samochody kultowe

    m3 e30 sierra cosworth delta integrale impreza a quattro 911 e type lotus 7 cobra ferrari f1
  3. Co do przekładania kierownicy w skylinie to jest firma w Japonii która się profesjonalnie tym zajmuje, kosztuje to to ponoć 9000$ + koszty transportu pzd.
  4. Czekając na odpowiedź Michala dopiszę... Z tego co wiem atr ma 7,2 do stu, więc jest wolniejszy od gt i w ogóle nie ma co porównywać, to są inne samochody... O ksenony pytam, bo na zdjęciach jakoś tak dziwnie świecą... zresztą ksenon ksenonowi nierówny, np. starsze volvo z ksenonami świecą bardzo marnie /brak soczewki i nie ryflowany klosz/ a w lagunach wiecznie się sypią, choć podobno ksenony są prawie wieczne... Pytam publicznie bo: - ktoś się podłączy i coś ciekawego doda - inni też skorzystają Pisanina o samych subaru byłaby nudna pzd.
  5. Gdzieś czytałem, ze miałeś takie auto. Mógłbyś podzielić się dośwoadczeniami z eksploatacji tego modelu?, jak jeździ, awaryjność/słabe punkty, spalanie itp., czy ma "prawdziwe" ksenony... pzd. i z góry dzięki
  6. m-powerek

    2,0XT czy 2,5XT

    Ale pewnie tyle ma na liczniku.... Do osiągnięcia 230km potrzeba minimum 190 kucy, jako takiej aerodynamiki i nie za krótkiego dyfra i skrzyni. pozdro. ps. chyba że z Kasprowego...
  7. jest jedno ale. pojemnosc silnika wankla, to nie to samo co pojemnosc "tradycyjnego" silnika. Dokładnie, a tak na marginesie, Karton, naucz się czytać...potem rozumieć, co przeczytałeś, a na końcu obciąż swój umysł wiedzą... pzd.
  8. Do Marudy: Stary, bez urazy, ale.... Piszesz tyle, że 3/4 nie przeczytałem, ale tej 1/4 starczy... Uparłeś się i powtarzasz, że nie ma 1 średniej baryłki, no więc "statystycznie" jest i można jej parametry określić, nie chcę się powtarzać, większe mam zaufanie jak wcześniej... Ja pytam o kulture pracy dyzla.... a Ty mi o wyprzedzaniu dyzlem na piątce.....OCZYWIŚCIE zapomniałeś dodać, że piszesz o turbodyzlu, bo dyzlem jako takim jadąc na piątce to prawie byś się cofał... O osiągach turbodyzli.....hmmmmmm, studyjne jednostki dyzli, BITURBO, osiągają dzisiaj max 130km z litra, wysilone WOLNOSSĄCE i seryjne jednostki benzynowe hondy czy bmw osiągają podobną moc z litra, jednostki z jednym turbo lekko 200km z litra, np evo, impreza. Na koniec najlepsze, że fiat produkuje mało dyzli i pewnie dlatego szef inżynierów u Włochów, mało o nich wie, normalnie mało z krzesła nie spadłem. Maruda, marudź sobie dalej, ale ekhm, spróbuj się nie kompromitować. Koncern FIAT ma największe osiągnięcia we wdrażaniu i rozwijaniu klekotów na świecie, w dyzlach są NR 1. między innymi są autorami technologii cr, na której jadą, lub za chwilę będą jechać/opiera się jeszcze vw/ WSZYSTKIE koncerny moto na kuli, fiat jako pierwszy zastosował w dyzlach głowicę 16v i wielopunktowy wtrysk. Dyzle od fiata kupuje m.in. GM. ps. bardzo istotna jest jeszcze pisownia pb czy Pb, on, czy "ON" - brawo, moja babcia mawia, "mądrej głowie dość dwie słowie", inni "kiepskiej baletnicy to i ..... " pzd.
  9. Maruda wszystko ok, ale po co mnie cytujesz, jak polemizujesz z jednym zdaniem, a reszta b.obszerna i ciekawa tylko "trochę" nie na temat? Co do możliwości wyprodukowania tyle a tyle on i pb z baryłki. Wiadomo, że chodzi mniej więcej o 50/50, może to jest 40/60, nie wiem, to mało istotne co do procenta, sens pozostaje. No i wiadomo, że chodzi o "przeciętną" baryłkę, wszystko jedno skąd. Zresztą informację o takiej proporcji (50/50) powtórzyłem za artykułem z Rzeczpospolitej sprzed paru miesięcy, gdzie mówił o tym szef grupy inżynierów z Fiata, sorry, ale mam do niego większe zaufanie, niż do Ciebie :wink: Zresztą, pewnie też gość miał na myśli "średnio przeciętnie". pytania pozostają: Czy dyzle są takie fajne same w sobie, czy dlatego że mają turbinę? Czy kultura pracy dyzla dorównuje benzynie? Co z ekologią, jakie koszta fap? Gdzie doładowanie daje większy przyrost osiągów? ... Gdzie dźwięk doładowanego boksera zi a gdzie zs? pozdro.
  10. nie ma się co podniecać dyzlami w subaru pewnie będą ale dżwięk i osiągi by by, zamiast tego klekot i wzrost kosztów /b.drogie filtry fap/ porównywanie turbodyzli do atmosferycznych benzyn jest nonsensem, a większość to czyni pisząc o wielkich momentach itp., zresztą zapominają, że w wąskim zakresie obrotów rozwijane będą raczej turbobenzyny, a w dalszej przyszłości silniki na gaz ziemny z każdej baryłki ropy można zrobić po połowie on i pb, także zmierzch zi nastąpi razem z zs pozdr.
  11. m-powerek

    Legacy Spec.B

    Każdy ma swoje zdanie i to jest bardzo dobre bo rozwojowe, inaczej byłby tylko SUBARU lub inna jedna marka Tak, myślę że zewnętrznie to accord bardziej charakterystycznym jest ale miałem na myśli całokształ. Jak słucham o accordzie to myślę sobie ma to co ma większość aut tego segmentu obecnie więc przyciąga designem. Natomiast jak myślę Legacy to widzę coś co nie wyglada za agresywnie za nowocześnie. Natychmiast zaczyna ciekawić mnie czemu zrobili taki niby nudny zew. samochód i na myśl przychodzi, czym chcą klienta uwieść do zakupu? No i chce mi się tym przejechać od razu i zaspokoić ciekawosć. Tak było z Imprezą....patrze 4D i wygląd trącajacy kiblem w zestawieniu z markowymi konkurentami a walczy na równi wygrywając przeważnie. nie filozuj to fałszywa alternatywa: auto nudne zewnętrznie, ale zaawansowane technicznie można pogodzić jedno z drugim :!:
  12. m-powerek

    Legacy Spec.B

    de gustibus coś tam .... ale bez jaj... legacy podobny do accorda :shock: z której strony jeśli można spytać :?: legacy wygląda jak większy hyundai accent :? swoją drogą to nowy accord /sedan/ to jeden z niewielu nowych modeli wg mnie tak udanych stylistycznie, z regularnymi proporcjami "kilna" accord combi wygląda już niestety jak auto pogrzebowe 8) pozdro.
  13. m-powerek

    Legacy Spec.B

    Co do samego wyglądu to subaryny są przeciętne, i to legacy nie jest tu wyjątkiem niestety. Jest cała masa współczesnych aut stylistycznie znacznie ciekawszych / nie mam na myśli nowej megany ofkors/. Co do reszty auta to oczywiście gitara pozdro.
  14. każdemu kto chce mogę sprowadzić fabrycznie nowe SI WRX w wersji USA za ok 25.000 euro, z gwarancją, ze wszystkimi opłatami. pozdro.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...