Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


zaki79

Rekomendowane odpowiedzi

12 godzin temu, Henryk82 napisał(a):

A najlepsze że rano nie trzeba odśnieżać auta jak pada , za to jest inny problem jaki odkryłem od stosowania tego ogrzewania DEFA mianowicie przy mrozach śnieg topnieje i zamienia sie w lód osadzając się na klamkach i klapie paliwa przez co ciężko ją otworzyć. Czasem trzeba kluczykiem wyskrobać lód spod klapki paliwa :facepalm:

To prawda, dlatego staram się zawsze bardziej odśnieżyć i foieru używać chyba że nie ma innej opcji to trudno:krecka_dostal:

12 godzin temu, Henryk82 napisał(a):

Nie ma takiej potrzeby, ten system ma wbudowany prostownik i ładuje akumulator dodatkowo samodzielnie.

Właśnie moja wersja nie wygląda żeby miała prostownik, tylko grzałkę i dmuchawę we wnętrzu namierzyłem, ale z ciekawości jeszcze sprawdzę multimetrem podczas uruchomienia grzania.

 

Wracajac do tematu, outback - zmieniony termostat, przy okazji sworzeń wahacza i guma tylna na tym samym wahaczuB)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, aplam13 napisał(a):

 

Właśnie moja wersja nie wygląda żeby miała prostownik, tylko grzałkę i dmuchawę we wnętrzu namierzyłem, ale z ciekawości jeszcze sprawdzę multimetrem podczas uruchomienia grzania.

 

Łatwo to sprawdzić, wystarczy zobaczyc  czy z głównego  urządzenia wychodzą  cztery wiązki w peszlach czy trzy.  Jeśli tylko 3 to brak ładowania  akumulatora.

Bo jedna to zasilanie 230 v 

Druga to zasilanie grzałki 

Trzecia to zasilanie farelki

A czwarta do ładowanie akumulatora

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Henryk82 napisał(a):

Łatwo to sprawdzić, wystarczy zobaczyc  czy z głównego  urządzenia wychodzą  cztery wiązki w peszlach czy trzy.  Jeśli tylko 3 to brak ładowania  akumulatora.

Bo jedna to zasilanie 230 v 

Druga to zasilanie grzałki 

Trzecia to zasilanie farelki

A czwarta do ładowanie akumulatora

To na bank mam dwa, wejście i rozgałęzienie na dwa kolejne bo poprawiałem ppdlaczenie:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez pierwsze półrocze tego roku Subaru po prostu sobie stało ze względu na moją nieobecność. 

Od lipca do wczoraj zrobiłem 10kkm. :facepalm: 

Kobieta się śmieje, że nacieszyć się nie mogłem skoro poprzedni wynik roczny zrobiłem w pół roku. :biglol:

Więc wczoraj zmieniłem olej i filtr. ;)

A po świętach serwis spod znaku KYB. Będzie post jeśli wszystko pójdzie dobrze. :D

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Orear napisał(a):

Przez pierwsze półrocze tego roku Subaru po prostu sobie stało ze względu na moją nieobecność. 

Od lipca do wczoraj zrobiłem 10kkm. :facepalm: 

Kobieta się śmieje, że nacieszyć się nie mogłem skoro poprzedni wynik roczny zrobiłem w pół roku. :biglol:

Więc wczoraj zmieniłem olej i filtr. ;)

A po świętach serwis spod znaku KYB. Będzie post jeśli wszystko pójdzie dobrze. :D

Ja normalnie robię ok 5tys mil rocznie(czasem jakiś wyjazd 3- 4K mil), nie mogę dokręcić do drugiej wymiany oleju(2 lata auto i 9850mil). Ale mam 4 auta na 3ch kierowców. 

Edytowane przez Rob C
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pechowy dzień, się zepsuło, mam nadzieję że bez większych problemów się obejdzie...

Prawdopodobnie któryś wąż skrzynia-chłodnica puścił i olej zrobił papa...

Co zrobiłem - zawiozłem do mechanika.

1000012597-01.thumb.jpeg.395737d2838e7caf3804cfba5722f710.jpeg

 

Szczęśliwego nowego roku dla wszystkich!

Edytowane przez aplam13
  • Trzymaj się 7
  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Korzystając z przerwy świąteczno noworocznej wymieniłem szczęki w tarczo bębnach, plus przynitowałem nową, zewnętrzną część osłony tarczy. Stare już zgnite, a i tak je wyciąłem wcześniej, bo wleciała większa tarcza. Teraz prawie tak, jak powinno być :biglol:


IMG_8320.thumb.jpeg.ba5c7aeb275f2fecde63ca46af01d0a6.jpeg

Edytowane przez MrJ
  • Super! 5
  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, MrJ napisał(a):

Korzystając z przerwy świąteczno noworocznej wymieniłem szczęki w tarczo bębnach, plus przynitowałem nową, zewnętrzną część osłony tarczy. Stare już zgnite, a i tak je wyciąłem wcześniej, bo wleciała większa tarcza. Teraz prawie tak, jak powinno być :biglol:


IMG_8320.thumb.jpeg.ba5c7aeb275f2fecde63ca46af01d0a6.jpeg

Działa? Działa, więc po co drążyć :D

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Jojo80 napisał(a):

Zamontowane owiewki szyb. Wygląda dla mnie bomba, zobaczymy w deszczu ile można opuścić szybę bez obawy że deszcz wpada do wewnątrz.

IMG_20231229_150038_408.jpg

@aplam13 możesz powiedzieć z doświadczenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Jojo80 napisał(a):

Zamontowane owiewki szyb. Wygląda dla mnie bomba, zobaczymy w deszczu ile można opuścić szybę bez obawy że deszcz wpada do wewnątrz.

 

Nie można. ;)

Z doświadczenia mówię. To jest tylko atrybut wizualny. Co nie zmienia faktu, że kozacki. :biglol:

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Kiwi 4ester napisał(a):

@aplam13 możesz powiedzieć z doświadczenia :)

Się robi!

3 godziny temu, Jojo80 napisał(a):

Zdaję sobie sprawę że nie chroni to przed deszczem przy otwartej szybie. Ale czasem trzeba trochę opuścić szybę jak mocno szyby parują. Ale nie ukrywam że bardziej aspekt wizualny przemawiał za tym :D

Dla mnie niepodważalną zaletą tych deflektorów jest to że podczas otwierania drzwi w deszczowa/wilgotna pogodę krople nie kapią do wnętrza, jak to się dzieje bez owiewek - wtedy woda spływa po uszczelce i krople spadają na drzwi i tapicerkę. Kolejka zaletą to podczas jazdy woda z deszczu nie tak łatwo spływa na przednie szyby. Uchylić można delikatnie ale to nie jest to co znamy z drzwi z ramkami i owiewkami klasycznymi.

Godzinę temu, Orear napisał(a):

 

Nie można. ;)

Z doświadczenia mówię. To jest tylko atrybut wizualny. Co nie zmienia faktu, że kozacki. :biglol:

Dokładnie, mnie się bardzo podoba-nie każdemu musi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj mój młody wymienił olej z filtrem, założył osłonę silnika i zestaw halogenów(ponoć kozackich), brakuje osłon bo kupiłem ice silver zamiast spark silver. 
zobaczymy czy uda się podmienic

IMG_0573.jpeg

IMG_0577.jpeg

IMG_0576.jpeg

IMG_0579.jpeg

  • Super! 2
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Rob C napisał(a):

Na koniec życząc wszystkim szczęśliwego nowego 2024 roku, :clinking-glasses:zapytam. 
Black or silver:D

IMG_0578.jpeg

Najlepszego również!:drinks: u mnie koleżanka ma srebrnego sti jak Wasze, to mnie się się podoba - opatrzy mi się, ale czarnym też bym nie pogardził B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Srebrnego trafiliśmy z padniętym silnikiem jako kolejny projekt(tzw flip) bo mój młody miał wtedy Hawka STI ale jak zobaczył stan tego to się w nim zakochał i poszedł z moją skromna pomocą na grubo. Czarny to moje drugie auto i pewnie na wiosnę pójdzie dalej.

szczesliwego kolego:drunk:

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Jojo80 napisał(a):

Ten srebrny jakoś po zadzie wydaje się niegrzeczne :D ale czarnucha by też zdeprawował:ph34r:

Ten srebrny faktycznie ma pazur, za wiele pod maską nie ma bo jakieś 300 na kołach ale odpycha się zacnie.(stage 2) Jeździłem ale jako pasażer. Czarny też nieźle sobie radzi(stage 1+). 

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...