Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


zaki79

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, sartek napisał(a):

Montujesz wolant z samolotu?

 

12 minut temu, Zajonc napisał(a):

Dużo w życiu widziałem.

Zielonej kiery we Forku jeszcze nie :P

Wpisałem w google zielona kierownica :D

kieronica_chroamg_chromag-osx_alu_anodowana_green_zielona_800mm_1.thumb.jpg.5092a1624ab4d74ffb7b81cba3e9c1f7.jpgpol_pl_Kierownica-ECO-420_2.png.77983c165c755e144f65663989d3ad59.png

Resztę zostawiam Waszej wyobraźni :biglol:

 

 

  • Super! 1
  • Zdrówko! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odgruzowywania cd.

*Rozkleiłem lampy i po polerce od środka wrócił mały połysk. Najrozsądniej byłoby kupić nowe klosze ale to i tak teraz nagle zaczęło świecić 100x lepiej niż było.

 

IMG_20230606_133026.thumb.jpg.598d33d3c92fffff6d5ed11e6c4150b8.jpg

 

IMG_20230529_192010.thumb.jpg.9acb5518aa5e5446421fe1fc3e37e12f.jpg

 

IMG_20230606_140258.thumb.jpg.f3596466432df0635d527cb784db5f12.jpg

 

*Zamontowałem kierownicę z odsadzeniem nie rezygnując z klaksonu oraz tempomatu. Poprzedłużałem przewody od wiązek, klakson zamontowałem pod przycisk I/C spray a tempomat zamontowałem niestety do góry nogami ale z tej strony dużo lepiej się wpasował i został zamontowany w jeden fabryczny gwint w kolumnie a drugi zrobiłem zwykłą śrubką 4-ką z nakrętką. 

 

IMG_20230608_125503.thumb.jpg.f85729e94466b4e6fc11dfca7d6481f5.jpg

 

IMG_20230608_160746.thumb.jpg.354909043f4292c482b05420fe0021a5.jpg

 

IMG_20230608_172417.thumb.jpg.300087ab69863be543ccbb31286b69e9.jpg

 

1687627957097.thumb.jpg.e475088a39939d08d775a605a49d3fea.jpg

 

IMG_20230616_182300.thumb.jpg.225b1805e3dc0db42ff702468ef1b212.jpg


*Schowałem gazik nie dlatego że się wstydzę - nigdy !!!!!!!!!! Gaz benzyna jedna rodzina, ale chciałem czysty look w przyciskach na desce no i wsadzić ładnie przycisk do klaksonu

 

IMG_20230606_153143.thumb.jpg.93134c5c27755a1cd2806cb31d4da5bd.jpg

 

*Nawierciłem dodatkowe otwory w klapie pod spojler oraz przewody od stopu zamontowałem na wsuwki tak docelowo aby po lakierowaniu spojlera tylko go wkręcić a nie majstrować znów z kluczami. Był na dwóch śrubach, jest na sześciu.

 

1687627957080.thumb.jpg.55b37239005a7eb17a84ca64e6059361.jpg

 

 

Edytowane przez ZdanoG6
  • Super! 5
  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mnie udało się zakończyć akcję "lewe tylne łożysko" :yahoo:

Mam nadzieję, że z prawym pójdzie trzy razy szybciej :P chociaż na razie nie planuję.

Na poniedziałek zostawiam sobie montaż odświeżonej przedniej rozpórki, regulację ręcznego i umówienie geometrii.

A na przyszły weekend sprzątanie 

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Neutrino33 napisał(a):

 

Każdy pojazd z turbo jaki przypływał do Irlandii z Japonii miał to...uważam, że to niezbędne jeśli uzywasz uturbionego samochodu na co dzień.

a niby czemu w takim np ej25x, gdzie układ chłodzenia turbo działa też po wyłączeniu silnika? ;)

  • Zmieszany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Neutrino33 napisał(a):

 

w takim szczególnym wypadku to może rzeczywiście nie...ciekawy jestem jak to działa, na jakiej zasadzie?

 

2 godziny temu, Henryk82 napisał(a):

Możesz coś więcej powiedzieć na ten temat ?

it is not necessary to perform a cool down / idling period procedure on Subaru WRX turbo models, as was recommended with past turbo models. The current 2.0 liter turbo engine has a far greater cooling capacity and, coupled with technology advances, makes this practice no longer necessary. This explains why information about a cool down is nor included in the Impreza Owner's Manual.

The heat contained in the turbocharger begins to vaporize the coolant at the turbocharger after the engine is stopped. This hot vapor then enters the coolant resevoir tank, which is the highest point of the cooling system. At the same time the vapor exits the turbocharger, coolant supplied from the right bank cylinder head flows into the turbo. This action reduces the turbocharger temperature. This process will continue until the vaporizing action in the turbocharger has stopped or cooled down.

 

 

 

to się tyczy EJów z dwoma zbiorniczkami wyrównawczymi. To nie znaczy że możesz wyłączyć silnik po mocnym butowaniu, ale każdy kto użytkuje EJ z głową zrobi coś w stylu cooling lap po ostrej jeździe, więc jak dla mnie TT nie ma sensu. A już szczególnie w normalnym ruchu miejskim.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, VEC napisał(a):

 

it is not necessary to perform a cool down / idling period procedure on Subaru WRX turbo models, as was recommended with past turbo models. The current 2.0 liter turbo engine has a far greater cooling capacity and, coupled with technology advances, makes this practice no longer necessary. This explains why information about a cool down is nor included in the Impreza Owner's Manual.

The heat contained in the turbocharger begins to vaporize the coolant at the turbocharger after the engine is stopped. This hot vapor then enters the coolant resevoir tank, which is the highest point of the cooling system. At the same time the vapor exits the turbocharger, coolant supplied from the right bank cylinder head flows into the turbo. This action reduces the turbocharger temperature. This process will continue until the vaporizing action in the turbocharger has stopped or cooled down.

 

 

 

to się tyczy EJów z dwoma zbiorniczkami wyrównawczymi. To nie znaczy że możesz wyłączyć silnik po mocnym butowaniu, ale każdy kto użytkuje EJ z głową zrobi coś w stylu cooling lap po ostrej jeździe, więc jak dla mnie TT nie ma sensu. A już szczególnie w normalnym ruchu miejskim.

 

Co nie zmienia faktu, że w przypadku starszych modeli, bez tego dodatkowego zbiorniczka wyrównawczego wciąż TT ma zastosowanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...