Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


zaki79

Rekomendowane odpowiedzi

Gacuś po wymianie rozrządu, świec i przewodów. Jest jeszcze nowa kierownica :D

z forka II.

przed:

attachicon.gifDSC_0171.JPG

po:

attachicon.gifDSC_0173.JPG

attachicon.gifDSC_0172.JPG

Poległem z poduszką, ale elektryk zapewne ogarnie

 

Jak ogarniesz różnicę w kostkach w air bag'u to jesteś gość :-D

U mnie na wiosce nikt się tego nie chciał podjąć...

Kwestia ingerencji w bezpieczeństwo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Gacuś po wymianie rozrządu, świec i przewodów. Jest jeszcze nowa kierownica :D

z forka II.

przed:

attachicon.gifDSC_0171.JPG

po:

attachicon.gifDSC_0173.JPG

attachicon.gifDSC_0172.JPG

Poległem z poduszką, ale elektryk zapewne ogarnie

Jak ogarniesz różnicę w kostkach w air bag'u to jesteś gość :-D

U mnie na wiosce nikt się tego nie chciał podjąć...

Kwestia ingerencji w bezpieczeństwo...

Nie pocieszyłeś mnie :D, no zobaczymy co tam magicy wymyślą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Gacuś po wymianie rozrządu, świec i przewodów. Jest jeszcze nowa kierownica :D

z forka II.

przed:

attachicon.gifDSC_0171.JPG

po:

attachicon.gifDSC_0173.JPG

attachicon.gifDSC_0172.JPG

Poległem z poduszką, ale elektryk zapewne ogarnie

Jak ogarniesz różnicę w kostkach w air bag'u to jesteś gość :-D

U mnie na wiosce nikt się tego nie chciał podjąć...

Kwestia ingerencji w bezpieczeństwo...

Nie pocieszyłeś mnie :D, no zobaczymy co tam magicy wymyślą

Udało się :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seryjne 2.0 N/A 115KM i 172Nm Jedyne co zostało tam zrobione, to wymiana kolektora na ten z Legacy 2.2, usunięty jeden z dwóch katów i wstawiona końcowa puszka przelotowa. Reszta seria

Co to za pucha końcowa?Miałeś wersję z dwoma katami i wywaliłeś ten drugi a ''banan'' zostawiłeś?

W czwartek zamierzam zrobić taki myk-Kolektor bulgot(już jest)--> Kat banan-->Tłumik rozprężny przelotowy--->końcowy przelot lub jeśli będzie za głośno to powrót do OEM WRXowego.

Edytowane przez Bo_Lo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to za pucha końcowa?Miałeś wersję z dwoma katami i wywaliłeś ten drugi a ''banan'' zostawiłeś? W czwartek zamierzam zrobić taki myk-Kolektor bulgot(już jest)--> Kat banan-->Tłumik rozprężny przelotowy--->końcowy przelot lub jeśli będzie za głośno to powrót do OEM WRXowego.

 

Końcówka a'la Mugen, ale pusta w środku. Kat pierwszy od silnika wywaliłem. zostawiłem ten drugi.

 

A z dzisiejszych zabaw ze świniakiem to:

 

 

post-16769-0-86751100-1441108777_thumb.jpg

Edytowane przez Michal Wojtowicz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie takie coś z lampami chce zrobić :-) jak to zrobiłeś?BTW wydech pewnie urywa głowę?u mnie chyba jednak zostanie końcowy komorowy z WRXa,ewentualnie wytnę z niego jedną przegrodę.

Edytowane przez Bo_Lo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dorwałem używany kolektor z Legacy I. Był już po jakichś modach,, bo nie miał flanszy ani nic. wyjęliśmy z moim magikiem-mechanikiem pierwszy kat, ucięliśmy flanszę, przerobiliśmy końcówkę kolektora tak, by pasowała do reszty wydechu i tyle. Dalej tylko wycięliśmy fabryczną puchę i wstawiliśmy przelot. Bez silencera wydmuchałem 122dB przy 4 000rpm i 125dB przy 6 400rpm. Z silencerem jest znośnie :)

 

Co do lamp, to kupiłem folię do szyb w kolorze dark grey i kupiłem przy okazji taką specjalną "łapkę" z gąbką do dociskania tej folii. zdjąłem lampy, przeczyściłem benzyną ekstrakcyjną i przyklejałem folię dociskając wspomnianą "łapką" kawałek po kawałku. Następnie uciąłem nożykiem do tapet nadmiar folii nachodzący na ten element pod lampą i na czerwoną część klosza. Później opalarką dopasowałem folię, tak, aby wkleiła się we wnęki i uciąłem to co wystawało. I ot, cała robota :)

Edytowane przez Michal Wojtowicz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z lampami miałem na myśli.Kolektor już mam,tyle że chcę wyciąć kata ale tego drugiego bo blachy na nim dzwonią.Zamiast niego jakiś tłumik rozprężny ,dalej nic i tylko końcowy z WRX(lub przelot ale to do namysłu jeszcze).U mnie musi być w miarę cicho bo to rodzinnowóz jest ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie. Mk. 2 jest wcześniejszą wersją, za którą chcieli mi zatrzymać dowód rejestracyjny, bo kierunkowskazy i św. cofania świeciły na czerwono. Musiałem zrywać. A przy dark grey światło jest minimalnie przytłumione ale zachowuje oryginalny kolor :) No i najważniejsze dla mnie - nie widać tego wieśniackiego pomarańczowego klosza :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś jakiś patent na demontaż kratek nawiewów w GC8 99r (chodzi o kratki boczne na desce rozdzielczej)? Ściągnąłem schowek wraz z dołem deski, od spodu jest widoczna metalowa blokada i bez problemu wyskakuje ale od góry ani rusz;( Dostęp kiepski a urwać nic też nie chciałem. Ktoś przerabiał ten temat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakoś mnie tak naszło i sprawdziłem dziś ile smutnossąca Impreza potrzebuje do 100km/h w jednostkach SI (bo "długo" i "wieczność" to mało konkretne wartości :D ) w optymalnych warunkach, wyszło mi 8.8s (czyli dokładnie tyle ile powinna nowa mieć http://www.autoevolution.com/cars/subaru-impreza-wagon-2005.html#aeng_subaru-impreza-wagon-2005-20-r )  do 100km/h i to takich "prawdziwych" nie "licznikowych" bo UKP mam dobrze wyskalowany.  Hawk 2.0 kombi, 160koni, silnik nagrzany, jedna osoba, brak bagażu, mało benzyny w baku, świeżo wymieniany olej, sprzęgło śmierdziało trochę. Not bad. 

 

 

eVp3qG.png

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swiniak został zatankowany ,a Prosiaczek miał w warsztacie:

- wymieniona półoś,

- sprawdzony,podciągnięty  tylny hebel,

- ogólnie sprawdzony stan

- wymieniłem amory w klapie ,bo nie trzymały.

 

Na chwile obecna przygotowujemy Prosiaczka żony do przeglądu ;)

 

post-7758-0-12417200-1441219498_thumb.jpg

post-7758-0-26234700-1441219507_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...