Ricardo Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2015 kowal super wyszlo 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos89 Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Gacuś po wymianie rozrządu, świec i przewodów. Jest jeszcze nowa kierownica z forka II. przed: po: Poległem z poduszką, ale elektryk zapewne ogarnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2015 Wymieniłem cewkę i przewody.Jest gites. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Gacuś po wymianie rozrządu, świec i przewodów. Jest jeszcze nowa kierownica z forka II. przed: DSC_0171.JPG po: DSC_0173.JPG DSC_0172.JPG Poległem z poduszką, ale elektryk zapewne ogarnie Jak ogarniesz różnicę w kostkach w air bag'u to jesteś gość :-D U mnie na wiosce nikt się tego nie chciał podjąć... Kwestia ingerencji w bezpieczeństwo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos89 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Gacuś po wymianie rozrządu, świec i przewodów. Jest jeszcze nowa kierownica z forka II. przed: DSC_0171.JPG po: DSC_0173.JPG DSC_0172.JPG Poległem z poduszką, ale elektryk zapewne ogarnie Jak ogarniesz różnicę w kostkach w air bag'u to jesteś gość :-D U mnie na wiosce nikt się tego nie chciał podjąć... Kwestia ingerencji w bezpieczeństwo... Nie pocieszyłeś mnie , no zobaczymy co tam magicy wymyślą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hemi112 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Wygrałem darmowy pomiar mocy, więc dziś wybrałem się na hamownię Mega wynik-kolektor, wywalony kat i przelot i mamy dodatkowe 13% mocy !! Wow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos89 Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Gacuś po wymianie rozrządu, świec i przewodów. Jest jeszcze nowa kierownica z forka II. przed: DSC_0171.JPG po: DSC_0173.JPG DSC_0172.JPG Poległem z poduszką, ale elektryk zapewne ogarnie Jak ogarniesz różnicę w kostkach w air bag'u to jesteś gość :-D U mnie na wiosce nikt się tego nie chciał podjąć... Kwestia ingerencji w bezpieczeństwo... Nie pocieszyłeś mnie , no zobaczymy co tam magicy wymyślą Udało się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 31 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2015 (edytowane) Seryjne 2.0 N/A 115KM i 172Nm Jedyne co zostało tam zrobione, to wymiana kolektora na ten z Legacy 2.2, usunięty jeden z dwóch katów i wstawiona końcowa puszka przelotowa. Reszta seria Co to za pucha końcowa?Miałeś wersję z dwoma katami i wywaliłeś ten drugi a ''banan'' zostawiłeś?W czwartek zamierzam zrobić taki myk-Kolektor bulgot(już jest)--> Kat banan-->Tłumik rozprężny przelotowy--->końcowy przelot lub jeśli będzie za głośno to powrót do OEM WRXowego. Edytowane 31 Sierpnia 2015 przez Bo_Lo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal Wojtowicz Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 (edytowane) Co to za pucha końcowa?Miałeś wersję z dwoma katami i wywaliłeś ten drugi a ''banan'' zostawiłeś? W czwartek zamierzam zrobić taki myk-Kolektor bulgot(już jest)--> Kat banan-->Tłumik rozprężny przelotowy--->końcowy przelot lub jeśli będzie za głośno to powrót do OEM WRXowego. Końcówka a'la Mugen, ale pusta w środku. Kat pierwszy od silnika wywaliłem. zostawiłem ten drugi. A z dzisiejszych zabaw ze świniakiem to: Edytowane 1 Września 2015 przez Michal Wojtowicz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 (edytowane) Dokładnie takie coś z lampami chce zrobić :-) jak to zrobiłeś?BTW wydech pewnie urywa głowę?u mnie chyba jednak zostanie końcowy komorowy z WRXa,ewentualnie wytnę z niego jedną przegrodę. Edytowane 1 Września 2015 przez Bo_Lo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal Wojtowicz Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 (edytowane) Dorwałem używany kolektor z Legacy I. Był już po jakichś modach,, bo nie miał flanszy ani nic. wyjęliśmy z moim magikiem-mechanikiem pierwszy kat, ucięliśmy flanszę, przerobiliśmy końcówkę kolektora tak, by pasowała do reszty wydechu i tyle. Dalej tylko wycięliśmy fabryczną puchę i wstawiliśmy przelot. Bez silencera wydmuchałem 122dB przy 4 000rpm i 125dB przy 6 400rpm. Z silencerem jest znośnie Co do lamp, to kupiłem folię do szyb w kolorze dark grey i kupiłem przy okazji taką specjalną "łapkę" z gąbką do dociskania tej folii. zdjąłem lampy, przeczyściłem benzyną ekstrakcyjną i przyklejałem folię dociskając wspomnianą "łapką" kawałek po kawałku. Następnie uciąłem nożykiem do tapet nadmiar folii nachodzący na ten element pod lampą i na czerwoną część klosza. Później opalarką dopasowałem folię, tak, aby wkleiła się we wnęki i uciąłem to co wystawało. I ot, cała robota Edytowane 1 Września 2015 przez Michal Wojtowicz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Z lampami miałem na myśli.Kolektor już mam,tyle że chcę wyciąć kata ale tego drugiego bo blachy na nim dzwonią.Zamiast niego jakiś tłumik rozprężny ,dalej nic i tylko końcowy z WRX(lub przelot ale to do namysłu jeszcze).U mnie musi być w miarę cicho bo to rodzinnowóz jest ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal Wojtowicz Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Up Mój to też jest daily Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Ale najpierw był MK2,czy to jest etap?tzn najpierw na czerwono ,póżniej dark grey ,czy to po prostu inna wersja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal Wojtowicz Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Nie, nie. Mk. 2 jest wcześniejszą wersją, za którą chcieli mi zatrzymać dowód rejestracyjny, bo kierunkowskazy i św. cofania świeciły na czerwono. Musiałem zrywać. A przy dark grey światło jest minimalnie przytłumione ale zachowuje oryginalny kolor No i najważniejsze dla mnie - nie widać tego wieśniackiego pomarańczowego klosza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bo_Lo Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 THX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grexik Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Wymieniłem filtr powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mustaf90 Opublikowano 1 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2015 Ma ktoś jakiś patent na demontaż kratek nawiewów w GC8 99r (chodzi o kratki boczne na desce rozdzielczej)? Ściągnąłem schowek wraz z dołem deski, od spodu jest widoczna metalowa blokada i bez problemu wyskakuje ale od góry ani rusz;( Dostęp kiepski a urwać nic też nie chciałem. Ktoś przerabiał ten temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Jakoś mnie tak naszło i sprawdziłem dziś ile smutnossąca Impreza potrzebuje do 100km/h w jednostkach SI (bo "długo" i "wieczność" to mało konkretne wartości ) w optymalnych warunkach, wyszło mi 8.8s (czyli dokładnie tyle ile powinna nowa mieć http://www.autoevolution.com/cars/subaru-impreza-wagon-2005.html#aeng_subaru-impreza-wagon-2005-20-r ) do 100km/h i to takich "prawdziwych" nie "licznikowych" bo UKP mam dobrze wyskalowany. Hawk 2.0 kombi, 160koni, silnik nagrzany, jedna osoba, brak bagażu, mało benzyny w baku, świeżo wymieniany olej, sprzęgło śmierdziało trochę. Not bad. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tactical Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Wyjąlem puchę ze wskaznikami, rozmontowalem na czesci składowe, wymylem wnętrze pseldo odblyśnika i powymienialem żaróweczki. Teraz widze nocą ile k/mh i ile nie mam paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hemi112 Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Swiniak został zatankowany ,a Prosiaczek miał w warsztacie: - wymieniona półoś, - sprawdzony,podciągnięty tylny hebel, - ogólnie sprawdzony stan - wymieniłem amory w klapie ,bo nie trzymały. Na chwile obecna przygotowujemy Prosiaczka żony do przeglądu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slawskip Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 wymieniłem filtr powietrza i filtr kabiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suberet Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Umyłem z prawej strony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucu Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 I jak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 3 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2015 Dziś wymieniłem wszystkie wycieraczki. Na oryginalne oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się