Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłem/am przy swoim Subaraczku :)


zaki79

Rekomendowane odpowiedzi

14 minut temu, Gajcus napisał(a):

 

Złożyłem rozrząd w foresterze i w ogóle pod maską zaczyna wyglądać powoli jak samochód 

IMG_2893.thumb.jpeg.265eae9bea7b76b121624b0c1cc526f4.jpeg

A poza tym jeszcze ze śmieci, które mi leżały złożyłem sobie nowy gwint na przód do forestera

IMG_2899.thumb.jpeg.589102623e20c88ee940e3b7a021a1a0.jpeg

RaceLand z camberami MSR

Ten taki długi czerwony przewód to masz do audio?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyplukałem i zmieniłem olej wspomagania kierownicy w Legacy:thumbup:w końcu jest ciszej. Idealnie nie jest ale można uznać za udane. Stary oring już bardzo twardy. Trzeba pojeździć teraz i obserwowaćB) olej oczywiście motul multi atf.

IMG_20240423_190912_1.jpg

IMG_20240423_204155_1.jpg

  • Super! 4
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Jojo80 napisał(a):

Wyplukałem i zmieniłem olej wspomagania kierownicy w Legacy:thumbup:w końcu jest ciszej. Idealnie nie jest ale można uznać za udane. Stary oring już bardzo twardy. Trzeba pojeździć teraz i obserwowaćB) olej oczywiście motul multi atf.

IMG_20240423_190912_1.jpg

IMG_20240423_204155_1.jpg

Robiłeś to na zasadzie wyssać trochę starego, dolać trochę nowego, pokręcić lewo prawo i tak do momentu czystości oleju czy jakoś inaczej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Kiwi 4ester napisał(a):

Robiłeś to na zasadzie wyssać trochę starego, dolać trochę nowego, pokręcić lewo prawo i tak do momentu czystości oleju czy jakoś inaczej?

Dokładnie tak, najpierw zmieniłem oring i zagrzałem trochę olej wspomagania. Litr oleju do płukania a puzniej jeszcze 0,8 motula wlałem, teraz jest czysto. Mogę powiedzieć że cicho również, odpaliłem dzisiaj rano o6 :mrgreen: musiałem sprawdzić... I jest super. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Jojo80 napisał(a):

Dokładnie tak, najpierw zmieniłem oring i zagrzałem trochę olej wspomagania. Litr oleju do płukania a puzniej jeszcze 0,8 motula wlałem, teraz jest czysto. Mogę powiedzieć że cicho również, odpaliłem dzisiaj rano o6 :mrgreen: musiałem sprawdzić... I jest super. 

Już jakiś czas temu to robiłem, ale bez oleju do płukania. Od razu zalewałem ATFem i też mi wyszło 0,8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Kiwi 4ester napisał(a):

Już jakiś czas temu to robiłem, ale bez oleju do płukania. Od razu zalewałem ATFem i też mi wyszło 0,8

Jak miałeś już zmieniany wcześniej olej to może ale u mnie było to zaniedbane bo litre przeplukalem i był czarny jeszcze. Od lewej na zdjęciu widać smołę

IMG_20240423_210222.jpg

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.04.2024 o 11:38, Jojo80 napisał(a):

Dokładnie tak, najpierw zmieniłem oring i zagrzałem trochę olej wspomagania. Litr oleju do płukania a puzniej jeszcze 0,8 motula wlałem, teraz jest czysto. Mogę powiedzieć że cicho również, odpaliłem dzisiaj rano o6 :mrgreen: musiałem sprawdzić... I jest super. 

Ja w legacy swoim inaczej robiłem.

Koła przednie oba do góry na dwóch żabkach , odpięty przewód od powrotu oleju z maglownicy przy pompie i przedłużony wężykiem do baniaka 5L  a pod krócieć pompy podpięty drugi wężyk z butelką 2L pełną nowego płynu  i kręcenie kierownicą w lewo prawo do oporu aż sam magiel przepompował całość.

  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

41 minut temu, Henryk82 napisał(a):

Ja w legacy swoim inaczej robiłem.

Koła przednie oba do góry na dwóch żabkach , odpięty przewód od powrotu oleju z maglownicy przy pompie i przedłużony wężykiem do baniaka 5L  a pod krócieć pompy podpięty drugi wężyk z butelką 2L pełną nowego płynu  i kręcenie kierownicą w lewo prawo do oporu aż sam magiel przepompował całość.

Widziałem taki patent ale ważne że wycie ustało a satysfakcja że się zrobiło samemu też duża

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko przygotowane do wyjazdu: wyczyszczone i umyte, zatankowane i zapakowane aż po same brzegi... Udanej majóweczki życzę:) Szerokości!

20240421_175614.thumb.jpg.56edd77b3b63bff617165e7028532031.jpg

Edytowane przez KPR
  • Super! 4
  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, aplam13 napisał(a):

Zmieniłem głośniki w outbacku z przodu, założyłem stare z legacy usdm które to jakiś czas zmieniłem na lepsiejsze, kolosalna różnica, w eudm to jakieś wydmuszki mamy...

 

IMG_20240426_205324.jpg

IMG_20240426_205316.jpg

IMG_20240426_205311.jpg

IMG_20240426_205251.jpg

I te z dużym magnesem to są fabryczne? Ładne przycinanie na EU ^_^

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Kiwi 4ester napisał(a):

I te z dużym magnesem to są fabryczne? Ładne przycinanie na EU ^_^

Dokładnie, tak samo w szoku byłem jak je zdejmowałem w legacy przy zmianie na lepsze że aż takie dobre dali:upside-down-face_1f643-small:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Max 84 napisał(a):

Wymiana łożyska przód w Outback’u.
Nowy przewód lusterko wsteczne - kamera cofania.
Odkurzenie i ogarnięcie bałaganu po sezonie zimowym.2881bdcf94da6aacddde90aeb524db46.jpg
72a1c16dad6eb882164e99a112636c9e.jpg

 

Dobra robota!

Masz jakiś sprytny sposób na zdjęcie piasty? Pamiętam, że gdy zmieniałem u siebie to strasznie długo zajęło mi zdjęcie starej. Nie chciała zejść mimo odkręconych śrub i zalewania siuwaksami. 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Dobra robota!
Masz jakiś sprytny sposób na zdjęcie piasty? Pamiętam, że gdy zmieniałem u siebie to strasznie długo zajęło mi zdjęcie starej. Nie chciała zejść mimo odkręconych śrub i zalewania siuwaksami. 

Kilkanaście uderzeń młotkiem wystarczyło, tak aby nie uszkodzić zwrotnicy i osłony tarczy.
Gdyby się nie udało to pewnie pospawałbym coś na zasadzie młotka bezwładnościowego.

Na szczęście nie było tak źle, więcej czasu zeszło z wyczyszczeniem osłony tarczy i pomalowaniem jej.
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uzupełniłem olej w autku przy 171400km bo się lampka przypominajka znów zapaliła. Dolałem 250ml Eneos 5w30 :)

Wcześniej jednak zaliczylem małą wtopę:facepalm:, zamiast olej wlać do silnika to wlałem go do pojemnika na płyń do mycia szyb, 250ml :ph34r:

Jeszcze jestem w trakcie czyszczenia pojemnika na płyn do spryskiwaczy szyb... dobrze, ze olej lżejszy od wody:evil2:

20240429_102939.thumb.jpg.d6d2a46a63a955606ea04fc0798f1886.jpg

 

20240429_103305.thumb.jpg.f5410948bbc658de86c849c54c5b23df.jpg

  • Haha 5
  • Trzymaj się 2
  • Zmieszany 1
  • Facepalm 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, _akir_ napisał(a):

oddałem kluczyki nowemu właścicielowi :)

Forek będzie teraz jeździć po Gdańsku

W końcu się udało... 

To co teraz? 

Z forum się chyba nie wypiszesz?;):)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...