Kiwi 4ester Opublikowano 22 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 14 minut temu, Gajcus napisał(a): Złożyłem rozrząd w foresterze i w ogóle pod maską zaczyna wyglądać powoli jak samochód A poza tym jeszcze ze śmieci, które mi leżały złożyłem sobie nowy gwint na przód do forestera RaceLand z camberami MSR Ten taki długi czerwony przewód to masz do audio? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gajcus Opublikowano 22 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 10 minut temu, Kiwi 4ester napisał(a): Ten taki długi czerwony przewód to masz do audio? Tak, idzie do wzmacniacza w bagażniku 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilej Opublikowano 23 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia Dzisiaj zamontowałem w końcu snorkel. No dobra, nie ja, tylko mój mechanik (dzięki Tomasz!). Ale najważniejsze, że jest 9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jojo80 Opublikowano 23 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia Wyplukałem i zmieniłem olej wspomagania kierownicy w Legacyw końcu jest ciszej. Idealnie nie jest ale można uznać za udane. Stary oring już bardzo twardy. Trzeba pojeździć teraz i obserwować olej oczywiście motul multi atf. 4 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 24 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 12 godzin temu, Jojo80 napisał(a): Wyplukałem i zmieniłem olej wspomagania kierownicy w Legacyw końcu jest ciszej. Idealnie nie jest ale można uznać za udane. Stary oring już bardzo twardy. Trzeba pojeździć teraz i obserwować olej oczywiście motul multi atf. Robiłeś to na zasadzie wyssać trochę starego, dolać trochę nowego, pokręcić lewo prawo i tak do momentu czystości oleju czy jakoś inaczej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jojo80 Opublikowano 24 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2 godziny temu, Kiwi 4ester napisał(a): Robiłeś to na zasadzie wyssać trochę starego, dolać trochę nowego, pokręcić lewo prawo i tak do momentu czystości oleju czy jakoś inaczej? Dokładnie tak, najpierw zmieniłem oring i zagrzałem trochę olej wspomagania. Litr oleju do płukania a puzniej jeszcze 0,8 motula wlałem, teraz jest czysto. Mogę powiedzieć że cicho również, odpaliłem dzisiaj rano o6 musiałem sprawdzić... I jest super. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 24 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 28 minut temu, Jojo80 napisał(a): Dokładnie tak, najpierw zmieniłem oring i zagrzałem trochę olej wspomagania. Litr oleju do płukania a puzniej jeszcze 0,8 motula wlałem, teraz jest czysto. Mogę powiedzieć że cicho również, odpaliłem dzisiaj rano o6 musiałem sprawdzić... I jest super. Już jakiś czas temu to robiłem, ale bez oleju do płukania. Od razu zalewałem ATFem i też mi wyszło 0,8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jojo80 Opublikowano 24 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 1 minutę temu, Kiwi 4ester napisał(a): Już jakiś czas temu to robiłem, ale bez oleju do płukania. Od razu zalewałem ATFem i też mi wyszło 0,8 Jak miałeś już zmieniany wcześniej olej to może ale u mnie było to zaniedbane bo litre przeplukalem i był czarny jeszcze. Od lewej na zdjęciu widać smołę 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 25 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia W dniu 24.04.2024 o 11:38, Jojo80 napisał(a): Dokładnie tak, najpierw zmieniłem oring i zagrzałem trochę olej wspomagania. Litr oleju do płukania a puzniej jeszcze 0,8 motula wlałem, teraz jest czysto. Mogę powiedzieć że cicho również, odpaliłem dzisiaj rano o6 musiałem sprawdzić... I jest super. Ja w legacy swoim inaczej robiłem. Koła przednie oba do góry na dwóch żabkach , odpięty przewód od powrotu oleju z maglownicy przy pompie i przedłużony wężykiem do baniaka 5L a pod krócieć pompy podpięty drugi wężyk z butelką 2L pełną nowego płynu i kręcenie kierownicą w lewo prawo do oporu aż sam magiel przepompował całość. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jojo80 Opublikowano 25 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 41 minut temu, Henryk82 napisał(a): Ja w legacy swoim inaczej robiłem. Koła przednie oba do góry na dwóch żabkach , odpięty przewód od powrotu oleju z maglownicy przy pompie i przedłużony wężykiem do baniaka 5L a pod krócieć pompy podpięty drugi wężyk z butelką 2L pełną nowego płynu i kręcenie kierownicą w lewo prawo do oporu aż sam magiel przepompował całość. Widziałem taki patent ale ważne że wycie ustało a satysfakcja że się zrobiło samemu też duża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 26 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia Testy OBK jako namiotowozu 9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KPR Opublikowano 26 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia (edytowane) Autko przygotowane do wyjazdu: wyczyszczone i umyte, zatankowane i zapakowane aż po same brzegi... Udanej majóweczki życzę:) Szerokości! Edytowane 26 Kwietnia przez KPR 4 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 26 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia Też się spakowaliśmy I tylko w ostatnich trzech dniach podmieniałem alternator tak z 8 razy 3 3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aplam13 Opublikowano 26 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia Zmieniłem głośniki w outbacku z przodu, założyłem stare z legacy usdm które to jakiś czas zmieniłem na lepsiejsze, kolosalna różnica, w eudm to jakieś wydmuszki mamy... 1 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 27 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 4 godziny temu, aplam13 napisał(a): Zmieniłem głośniki w outbacku z przodu, założyłem stare z legacy usdm które to jakiś czas zmieniłem na lepsiejsze, kolosalna różnica, w eudm to jakieś wydmuszki mamy... I te z dużym magnesem to są fabryczne? Ładne przycinanie na EU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aplam13 Opublikowano 27 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 6 godzin temu, Kiwi 4ester napisał(a): I te z dużym magnesem to są fabryczne? Ładne przycinanie na EU Dokładnie, tak samo w szoku byłem jak je zdejmowałem w legacy przy zmianie na lepsze że aż takie dobre dali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 27 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia Wymiana łożyska przód w Outback’u.Nowy przewód lusterko wsteczne - kamera cofania.Odkurzenie i ogarnięcie bałaganu po sezonie zimowym. 8 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 28 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 11 godzin temu, Max 84 napisał(a): Wymiana łożyska przód w Outback’u. Nowy przewód lusterko wsteczne - kamera cofania. Odkurzenie i ogarnięcie bałaganu po sezonie zimowym. Dobra robota! Masz jakiś sprytny sposób na zdjęcie piasty? Pamiętam, że gdy zmieniałem u siebie to strasznie długo zajęło mi zdjęcie starej. Nie chciała zejść mimo odkręconych śrub i zalewania siuwaksami. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 28 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia Dobra robota! Masz jakiś sprytny sposób na zdjęcie piasty? Pamiętam, że gdy zmieniałem u siebie to strasznie długo zajęło mi zdjęcie starej. Nie chciała zejść mimo odkręconych śrub i zalewania siuwaksami. Kilkanaście uderzeń młotkiem wystarczyło, tak aby nie uszkodzić zwrotnicy i osłony tarczy.Gdyby się nie udało to pewnie pospawałbym coś na zasadzie młotka bezwładnościowego.Na szczęście nie było tak źle, więcej czasu zeszło z wyczyszczeniem osłony tarczy i pomalowaniem jej. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KPR Opublikowano 29 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia Uzupełniłem olej w autku przy 171400km bo się lampka przypominajka znów zapaliła. Dolałem 250ml Eneos 5w30 Wcześniej jednak zaliczylem małą wtopę, zamiast olej wlać do silnika to wlałem go do pojemnika na płyń do mycia szyb, 250ml Jeszcze jestem w trakcie czyszczenia pojemnika na płyn do spryskiwaczy szyb... dobrze, ze olej lżejszy od wody 5 2 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 29 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia Ja dolałem (na szczęście pod dobry korek ) oleju 700ml. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 29 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia Dobrze, że pominąłeś trzecią "dziurę" bo dopiero byłby gnój. 5 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek Niemy Opublikowano 30 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia A maźnąłem jeszcze pasek i założyłem... 4 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_akir_ Opublikowano 30 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia oddałem kluczyki nowemu właścicielowi Forek będzie teraz jeździć po Gdańsku 1 1 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KPR Opublikowano 30 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 29 minut temu, _akir_ napisał(a): oddałem kluczyki nowemu właścicielowi Forek będzie teraz jeździć po Gdańsku W końcu się udało... To co teraz? Z forum się chyba nie wypiszesz?;):) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się