Jump to content

wilej

Nowy
  • Posts

    45
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Dolny Śląsk
  • Auto
    Forester SG 2.0 X, RAV4 III 2.0 VVT-i

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

wilej's Achievements

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

60

Reputation

  1. Dzisiaj zabrałem swoją świnkę do nieczynnej kopalni melafiru w Świerkach.
  2. Bo Niva to dobre auto jest Moja też tak szła, dopóki przy którymś upalaniu nie pogiąłem wahaczy. Gdyby miała lepszej jakości podzespoły i mocniejszy silnik, byłaby sensowną, tanią alternatywą w teren. A wygląd? No cóż. Od 40 lat się nie zmieniła, bo nie trzeba zmieniać tego, co jest doskonałe A tak na poważnie: nową, fabrycznie wyliftowaną Nivę Bronto na M/T chętnie bym poupalał.
  3. Tego nie wiem, bo jak tylko kupiłem Forka, od razu założyłem Geolandary, więc nie mam porównania. Ale one nie mają zbyt agresywnego bieżnika, więc nie powinno być dużej różnicy. Co innego gdybyś założył opony o naprawdę agresywnym bieżniku. Wtedy spalanie i decybele wzrosłyby zauważalnie. Mój Forek jest delikatnie podniesiony: 3cm. dlatego, że miały tam trafić nieco większe opony - BFG T/A LT 215/75R15. Ostatecznie nie trafiły, bo teraz już więcej jeżdżę po asfalcie. Ale bez liftu 215/70R15 powinny się zmieścić. Tak przynajmniej twierdził mój mechanik.
  4. Ja używam opon Yokohama Geolandar A/T G015 215/70R15 OWL i generalnie jestem z nich zadowolony. Robią robotę na śniegu, w lekkim błocie, na kamieniach i szutrach. Na asfalcie nie są specjalnie głośne. Oczywiście w błocie lepiej robi szersza opona, więc zdecydowanie 215. Do walki z leśnymi drogami w zupełności wystarczą. Wiem, bo walczę z nimi codziennie. No chyba że teren cięższy, a błoto większe, to wtedy albo BFG T/A KO2, albo niskobudżetowe Insa Turbo Ranger (miałem je na którymś złomku do upalania). Ale na asfalcie będziesz cierpiał.
  5. Pozdrowienia dla kierownika tej perełki, spotkanej dzisiaj w Wałbrzychu przy skrzyżowaniu Świdnickiej i Niepodległości.
  6. Pozdrowienia dla kierowniczki OBK. Wczoraj wieczorem, Jedlina-Zdrój, "Bukiet Smaków".
  7. Pozdrowienia dla kierownika tej piękności spod Legnicy
  8. Dzisiaj zabrałem swoją świnkę do Zamku Grodno
  9. Pozdrowienia dla kierownika Forka napotkanego dzisiaj pod walimskim "Akwarium".
  10. Na początku trochę poprzynudzam, ale chcę dokładnie określić to o co mi chodzi. Miałem kilkanaście(dziesiąt) aut. Rozmaitych. Były stare, nowe, osobowe, terenowe, dostawcze. Spektrum marek też było bardzo szerokie, chociaż dominowały marki europejskie. Na początku tego roku stałem się posiadaczem Forka. To moje pierwsze doświadczenia z autem spod znaku Plejad. I tu pojawiła się ciekawa rzecz. Ale po kolei. Zdarzało mi się oczywiście mieć jednocześnie więcej niż jedno auto, bo np. kupiłem nowe, a starym jeszcze jakiś czas jeździłem, miałem osobowe do codziennej jazdy i gruza do weekendowego upalania, czy szybkie i wygodne na dalekie trasy i terenowe na wyprawy, ale nigdy nie chciałem mieć kolejnego auta dla samego posiadania. Tzn. mając np. Audi nie chciałem mieć jednocześnie drugiego Audi. Oczywiście chciałem inne, lepsze, ale zamiast a nie oprócz. A z Subaru jest zupełnie inaczej. Mam Forka, teraz rozglądam się już za Imprezą, myślę też o OBK. Ale nie chcę zamienić Forka na inny model – chcę mieć ich kilka jednocześnie. Chociaż w gruncie rzeczy nie jest to niezbędne, nie jest uzasadnione jakąś koniecznością. Też tak macie? Może ktoś z Was wyjaśni mi na czym polega ten fenomen?
  11. A tu teraz taka sytuacja. Pozdrowienia dla kolegi!
  12. Pozdrowienia dla kierowników tych dwóch pięknych WRX z Zagórza!
  13. Pozdrowienia dla ekipy z Forka spotkanego w Zagórzu Śląskim!
  14. Niech przestanie dolewać olej. Szybko pójdzie
×
×
  • Create New...