Jump to content

wilej

Nowy
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

21 Dobry

About wilej

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Dolny Śląsk
  • Auto
    Forester SG 2.0 X, RAV4 III 2.0 VVT-i

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Jasne. Jak tylko założę jakąś sensowną blokadę tylnego dyfra (a z pewnością prędzej czy później założę), to napiszę jak to robi w terenie.
  2. Dzięki. Pewnie tak to się u mnie jednak skończy.
  3. Faktycznie. O tym nie pomyślałem. Dzięki!
  4. O to właśnie mi chodzi. Świetne rozwiązanie. Ale czy da się zastosować ARB w SG? Dedykowanej nie znalazłem. Producent nie przewidział, że ktoś będzie chciał Forka tak zmotać? Pozostaje rzeźbienie. Może ktoś już zakładał ARB do SG i podzieli się doświadczeniami.
  5. Tak, wiem że stuprocentowa blokada ARB to świetna sprawa w terenie i dlatego zastanawiam się nad jej założeniem. Natomiast nie znalazłem dedykowanej do Forka. Może źle szukałem. Stąd moje pytanie czy ktoś ma coś takiego w swoim Forku i czy założenie wymaga dużych modyfikacji (o ile w ogóle da się założyć ARB do tylnego dyfra Forka). A tak z innej beczki... w jakich wersjach masz te Wranglery? Z tego co pamiętam w Rubiconie były fabrycznie dwie stuprocentowe blokady, a Sahara i Sport chyba ich nie miały i trzeba było dokładać.
  6. Mój SG ma wisko w tylnym dyfrze. Nie interesuje mnie jej wzmocnienie czy torsen. Chcę założyć stuprocentową blokadę (ARB Air Locker), żeby w terenie nie liczyć na dohamowanie mniej obciążonego koła czy przeniesienie momentu na to o mniejszej prędkości obrotowej, tylko spięcie ich na stałe, żeby oba cały czas mieliły z tą samą prędkością. Czy ktoś z Was już taką blokadę zamontował? Sprawdza się to w Forku? Wymaga wielu modyfikacji? Będę wdzięczny za info.
  7. Pozdrowienia dla kierowniczek/kierowników czarnego Forka i czarnego OBK z Zagórza Śląskiego
  8. Już wyjaśniam. Przy wyborze nie brałem pod uwagę ani możliwości instalacji LPG ani tym bardziej diesla. Uważam Subaru za lepszą opcję ze względu na dynamikę i prowadzenie. Nie podam tu konkretnych parametrów. Mówię raczej o wrażeniach z jazdy. W moim odczuciu lepiej się prowadzi i lepiej zachowuje na drodze (a zwłaszcza poza drogą ). Ale to oczywiście tylko moje subiektywne odczucia w porównaniu tych dwóch (zupełnie różnych) aut. Dlatego napisałem, że idealnie by było, gdybyś miał możliwość przetestowania obu aut. To z pewnością wpłynie na podjęcie właściwej decyzji. Przecież każdy z nas jeźd
  9. Niedawno stałem przed podobnym dylematem. XC90 czy Forek SH. Testowałem oba. Przed jazdą skłaniałem się ku XC90. Po jeździe ku SH. Ostatecznie wyszło jeszcze inaczej, bo SG, ale z zupełnie innych przyczyn. SH wydaje się lepszą opcją niż XC90, ale tak jak pisali przedmówcy - jeżeli masz możliwość, to przetestuj oba. Wtedy będziesz mógł dokonać wyboru, który spełni Twoje oczekiwania.
  10. Dzięki za informację. Mam SG i z pewnością mi się przyda
  11. Owszem, są. Nawet całkiem sporo Czasem nawet stoją po przeciwnych stronach i sobie rozmawiają Irytujące, ale niestety dość powszechne.
  12. Widzę, że od ostatniego wpisu trochę czasu minęło. Po Wałbrzychu i okolicy kręci się trochę Forków. Może umówimy się kiedyś na jakieś małe upalanie wokół komina? Nie mówię oczywiście o topieniu po klamki (sam jeszcze nie mam założonego snorkela ), ale gdzieś delikatnie poryć można by było
  13. Czyli można. I to bez większych problemów. To dla mnie świetna wiadomość. Dzięki!
  14. Pozdrawiam kolegów z zielonej Imprezy, która wczoraj w Jedlinie-Zdroju na chwilę zacumowała obok mojego Forka
  15. Wprawdzie nigdy nie zdarzyło mi się zgubić kluczyka, ale jakoś tak pewniej będę się czuł mając jednak dwa
×
×
  • Create New...