RafalW Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 Jak szukasz czegoś w stylu Type-R to masz poważny problem. NSX czy S2000 są niezłymi typami. ;-) A poważnie to poczekaj trochę aż się wjeżdżę w moje auto po poprawkach i dam ci znać czy jest chociaż blisko. W moim wypadku modyfikacje takie jak sprężyny ("pinks"), geometria (max camber z przodu czyli -1.5 i zmniejszony z tyłu -0.7), sway bars 22mm z przodu i 24mm z tyłu dały znaczną poprawę ale nadal w porównaniu do ITR czy S2k rycie jest widoczne. Teraz idę znacznie dalej z zawieszeniem i sam jestem ciekawy wyników ale najpierw muszę pojechać na tor by się wypowiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kameleon 02 Opublikowano 30 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 ok to jeszcze poczekam daje sobie czas do wakacji a jak zawieszenie nie da zadowalających efektów to nsx witaj ale wtedy będzie jazda jak z jajkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 Dlaczego jak z jajkiem? To autko całkiem dobrze sobie radzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 30 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 Może chodzi o to że się rozleci na naszych dziurostradach.... :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kameleon 02 Opublikowano 30 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2005 Chodzi o to też ale tez o aluminium i "zgrzewarkę" do niego Ostatnio rozmawiałem ze znajomym dealerem i mówił mi że zasada jest taka że jak dealer hondy chce sprzedawać nsx-a to musi mieć do niego "zgrzewarke" której koszt jest delikatnie mówiąc wysoki nie wiem czy to prawda bo honda moze ściagnąc nsx-a nowego jak ktoś ma ochotę nie ma zgrzewarki = nie ma napraw karoserii Ale nic jak kolejna pani z malucha będzie brał zakręt slajdem i wpadnie mi na czołowe to będziemy tylko panele karoserii wymieniać no i zostaje to nieszczęsne evo jak nie VII to akurat wyjdzie IX cięzkie to życie narazie poczekam na info jak sie sprawuje zawieszenie a słyszał moze ktoś o czymś takim http://www.e-x-c.com/product_info.php?c ... ts_id=1362 http://www.e-x-c.com/product_info.php?c ... cts_id=369 jak bardzo jest to kiszkowate Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 31 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2005 Jak zamiast NSX kupisz S2k to też będziesz zadowolony z balansu auta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 4 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2005 ściągnąć nsx-a Za cene nsx'a mozna miec duzo, imho fajniejszych/szybszych/ bardziej serwisowalnych aut. Ale to jeszcze pewnie kwestia tego, czego wlasciwie oczekujesz, jak na moj gust 15 letni super samochod ktory juz praktycznie przeszedl na emeryture, to nie najlepszy wybor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Trzeba się przejechać NSX by zrozumieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kameleon 02 Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Hehe Po pierwsze za cene nowego tak można mieć coś innego! ale czy fajniejszego kazdy lubi cos innego Po drugie nsx nie licząc aluminium chiociaż też nie do końca jest serwisowalny tak samo jak kazdy inny samochód hondy w europie po trzecie nie rozpędzał bym sie tak z tą emeryturą Po czwarte jak ktoś nie jeździł sportową hondą to nie wie o czym mówi Po piąte to jest temat o ZAWIESZENIU DO STI i niech tu sie zaraz nie zrobi OT o tym jak to inne samochody są lepsze od drugich bo każdy lubi coś innego i dyskusja ta nie ma sensu- ja np wpierdzieliłem sie w STI (max przereklamowany samochód jak dla mnie ) i TEN TOPIC MA POMÓC GO USPRAWNIć co by nie było tak bardzo źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Jeszcze pociagne OT. Co jest nie tak z samochodem na tym filmie? http://www.designtorace.com/nsx1.wmv , jak dla mnie to ona sie za bardzo przechyla na boki w slalomie. Podejrzewam ze to sprawka mocno zuzytych amortyztorow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 5 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2005 To raz, a po drugie: tak patrzę i sobie przypominam, skąd ja znam to milutkie dobijanie dziobem przy nadepnięciu hamulca...? :shock: :roll: A, już wiem - Daewoo Nubira!!! :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Michal, z tym anti-lift'em pewny jesteś, że zmniejszy podsterowność? Glowna rola anti-liftu jest, jak sama nazwa wskazuje zapobieganie unoszenia sie przodu przy starcie, ale poniewaz zmienia on poniekad katy, to przod jest w lekkim negacie i dlatego auto staje bardziej neutralne. Praktyczny test odbyl sie na STi '02 mojego znajomego. Wpierw wkitral on do auta sprezyny Eibach - czysta kosmetyka, nie podobalo mu sie, iz auto tak wysoko jest zawieszone. Nastepnie zamontowal anti-lift i samochod mimo, iz wyglada jak motorowka, to wyczuwalnie lepiej prowadzi sie w zakretach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 nie chce przynudzać ale brakuje mi tego co było w typie-r bardziej poetycko to ujmę nie czuje kontaktu z samochodem Doskonale Cie rozumiem, tez czasem tesknie za ATRem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Michal, z tym anti-lift'em pewny jesteś, że zmniejszy podsterowność? Glowna rola anti-liftu jest, jak sama nazwa wskazuje zapobieganie unoszenia sie przodu przy starcie, ale poniewaz zmienia on poniekad katy, to przod jest w lekkim negacie i dlatego auto staje bardziej neutralne. Praktyczny test odbyl sie na STi '02 mojego znajomego. Wpierw wkitral on do auta sprezyny Eibach - czysta kosmetyka, nie podobalo mu sie, iz auto tak wysoko jest zawieszone. Nastepnie zamontowal anti-lift i samochod mimo, iz wyglada jak motorowka, to wyczuwalnie lepiej prowadzi sie w zakretach. Możesz sprecyzować o co chodzi z tą motorówką? Znaczy że przód stoi wyżej niż tył? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2005 Możesz sprecyzować o co chodzi z tą motorówką? Znaczy że przód stoi wyżej niż tył? Dokladnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2005 No dobra. Pierwsze wrażenie jest takie, że auto skręca. Opieram to też na opinii dwóch moich kolegów jeżdżących ITR i narzekających w przeszłości, że ich ITR daje więcej zabawy w ostrej jeździe niż moje STi ze względu właśnie na balans auta. Wczoraj świeciły im się oczka jak sprawdzali moje auto po modyfikacjach. Nadal muszę przejechać się na tor by wiedzieć naprawdę co się dzieje także wtedy dopiero dam ostateczną odpowiedź ale rokuje nieźle. Niestety nie wiem kiedy uda mi się wybrać na tor. :-( Dodam jeszcze, że dopiero teraz czuję, że mam LSD z tyłu. Seryjne działa tak delikatnie, że ludzie na forach zastanawiają się czy to na 100% jest LSD a teraz czuję wyraźnie, że jak wejdę na gaz w zakręcie to tył reaguje jak powinien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2005 Jeszcze pociagne OT. Co jest nie tak z samochodem na tym filmie? http://www.designtorace.com/nsx1.wmv , jak dla mnie to ona sie za bardzo przechyla na boki w slalomie. Podejrzewam ze to sprawka mocno zuzytych amortyztorow. Jak dla mnie jeździ za wolno i nie robi "boków" Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kameleon 02 Opublikowano 17 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2005 BILSTEIN B14 PSS HE5-A179 4500zł/kompl BILSTEIN B16 PSS9 GM5-8620 6200zł/kompl ok to mam taką cene na bilsteina no i teraz pytanie czy cena odpowiada różnicy w jakości ktoś może sie orientuje dzięki no i są one dedykowane dla sti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 PSS9 to tylko czesc z moich modyfikacji i sadze, ze moze byc malo. Jako minimum bym jeszcze dolozyl camber plates na przod. U mnie sa jeszcze zmienione stabilizatory, camber bolts z tylu (by zmniejszyc troche negatyw) i pare innych drobiazgow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2005 Jeszcze pociagne OT. Co jest nie tak z samochodem na tym filmie? http://www.designtorace.com/nsx1.wmv , jak dla mnie to ona sie za bardzo przechyla na boki w slalomie. Podejrzewam ze to sprawka mocno zuzytych amortyztorow. Wg mnie to kierowca jest nie bardzo, auto moze i sie przechyla, ale w tej jezdzie brakuje mi plynnosci, wyglada to tak jak ktos przesiadl sie z duzo wolniejszego auta i/lub pierwszy raz jechal tym samochodem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Co do filmiku to jest to z polskiego klubu z okolic Chicago i ciężko tam znaleźć coś na naprawdę porządnym poziomie. W końcu mają swoje powody by zamykać się w swoim towarzystwie i nie próbować nawet zmierzyć się z ludzmi klasy krajowej zaraz obok. Kierowca jest bardzo słaby co wielu już zauważyło i nie ma roztrząsać jakości samochodu, tym bardziej, że jego stan może pozostawiać sporo do życzenia. Jechałem dwoma NSX na torze. Jeden praktycznie stock a drugi to wersja Zanardi z superchargerem. Auta są wręcz rewelacyjne ale IMO nie są warte swojej ceny. Wolałbym kupić nowego Elise niż starego NSX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2005 Co do filmiku to jest to z polskiego klubu z okolic Chicago i ciężko tam znaleźć coś na naprawdę porządnym poziomie. W końcu mają swoje powody by zamykać się w swoim towarzystwie i nie próbować nawet zmierzyć się z ludzmi klasy krajowej zaraz obok. Impreza jest otwarta dla wszystkich, moze przyjechac kto chce i czym chce (byle bylo ubezpieczone). Rafal przyjedz choc raz to bedziesz mogl sie wypowiadac, ile razy Ci mowilem ze jest impreza to znajdywales jakies wymowki. Nastepna jest 8 maja, samochod bedziesz mial najlepszy wiec niczego sie nie musisz obawiac. Sam wiesz ze tor nie jest dla kazdego, a SCCA jest przykladowo bardzo regorystyczna pod wzgledem modyfikacji i przydzielania klas, sam mi mowiles ze wskakujesz do jakiejs wyzszej klasy tylko dla tego ze masz inny kolor wachaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 że jego stan może pozostawiać sporo do życzenia. Widzialem lepiej sklecone do kupy szopy, to auto wyglada jak by wyklepano je z przystanku autobusowego.Rafal, tym twoim autem da sie jeszcze jezdzic po ulicach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Jest to moje jedyne auto i musi sobie radzic. Jak dla mnie to calkiem fajnie jezdzi po ulicach. :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RafalW Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2005 Kubek, To nie jest kwestia wymowek a zwyczajnego braku czasu. Moze uda mi sie wpasc w czerwcu / lipcu z ciekawosci. Moja opinie opieram na zdaniu kilku ludzi co tam startowalo i na filmikach z imprez ale zgadzam sie, ze powinienem sam tam podjechac. Co do auta to nie ma dla mnie znaczenia czy mam najlepsze czy najgorsze. Mam to co mam i staram sie tym czyms pojechac najlepiej jak umiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się