Skocz do zawartości

STi '02 - 600KM + N2O


michal

Rekomendowane odpowiedzi

Konkurentam Marcina w tegorocznym sezonie z pewnoscia bedzie Impreza STi Pentagram przygotowywana w firmie PromotoR. Poki co auto legitymuje sie moca o wspolczynniku 300KM z litra pojemnosci skokowej! Wkrotce planowany jest montaz systemu podtelnku azotu direct port. Ponizej kilka fotek:

 

pentagram_01.jpg

pentagram_02.jpg

pentagram_03.jpg

pentagram_04.jpg

pentagram_05.jpg

pentagram_06.jpg

pentagram_07.jpg

pentagram_08.jpg

pentagram_09.jpg

pentagram_10.jpg

pentagram_11.jpg

pentagram_12.jpg

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wogole wyglada instalacja N20 :?: W momencie wpuszczenia podtlenku azotu, komputer zmienia mape wtryskowa czy cos :?: Czy poprostu puszcza sie smiesznego gaza i po kilku takich strzalach wymienia spalone tloki razem z wydechem :?:

 

Temat rzeka. Rozwiazan jest multum. Najprostszym jest przelaczik aktywujacy system i czujnik reagujacy na pelne otwarcie przepustnicy (pedal w podlodze). Gdy oba te warunki sa spelnione N2O lecie do komory spalania. Przy bardziej rozbudowanych systemach stosuje sie komputery zewnetrzne sterujace w jakim momencie i ile nalezy wtrysnac N2O do komory spalania. W przypadku tego auta wszystkim ma sterowac stand alone Autronica. Poki, co dane brane sa z przeplywki a praca silnika steruje SMT6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Intryguje mnie ostanie zdjęcie a mianowicie co to za srebrny sedan, którego widać fragment po lewej stronie obok 2 person :wink:

 

Wyglada mi to na Toyote Avalon.

 

Co do Imprezy Pentagram, to czy dalej bedzie ja prowadzila kobieta :?: :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile ma byc tego N2O?

 

Strzal 100-150KM.

Michał, a może N2O ma być dawkowane progresywnie, do tego można wykorzystać SMT6. Co do osiągów to ciężko cokolwiek powiedzieć. W zeszłym roku autko robiło czasy w okolicach 12.5s, jak bedzie wy tym roku ciężko powiedzieć, konkurentów będzie dużo. Czekam na jakiś wykresik, bo te 600KM to narazie chyba teoria, jeśli dostanie N2O to znajdzie się w klasie Maxi, co oznacza starcie z Suprą, GT2, S4 Killer, M3 KSR itd

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczerze mowiac to najbardziej jestem ciekaw komentarza Marcina i prezentacji jego "killera" :) Naprawde zapowiada sie ciekawy sezon na 1/4 mili... 2 takie Imprezy...

Marcin chyba ma dodatkowy atut w postaci mniejszej wagi GT-ka - ale moze sie myle - bo nie wiem jak odciazono STi :roll:

 

Michal - a jak ten potwor jezdzi w porownaniu z Twoim SE? napisz poprosze pare slow komentarza.

 

Pozdrawiam

Szymon vel Pumex

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Elfie 102-oktanowym. Wykresem niestety, poki co nie dysponuje.

 

102 oktany hmm a to dziwne ostatnio na chemi uczyli mnie ze 100 oktanów to maks chyba ze źle przeczytałem i to jest "ELF 102"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Elfie 102-oktanowym. Wykresem niestety, poki co nie dysponuje.

 

102 oktany hmm a to dziwne ostatnio na chemi uczyli mnie ze 100 oktanów to maks chyba ze źle przeczytałem i to jest "ELF 102"

 

Elf robi kilka paliw, które maja ponad 100 oktanów...Chyba nawyżej oktanowy jest obecnie Elf Moto 124 (124 oktany). Z tego co pamietam to Azrael kiedyś coś pisał o elfie 127 oktanowym :roll:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin chyba ma dodatkowy atut w postaci mniejszej wagi GT-ka - ale moze sie myle - bo nie wiem jak odciazono STi :roll:

 

Prawie w ogole nie jest wyprute.

 

Michal - a jak ten potwor jezdzi w porownaniu z Twoim SE? napisz poprosze pare slow komentarza.

 

Niestety, jak pisalem samochod nie jest jeszcze zestrojony, wiec nie ma co strzepic jezyka.

 

Najgorsze, ze jak sie napatrze na poprzerabiane Imprezy, to sam bym cos w swojej podlubal, a obiecywalem sobie, ze nic nie rusze...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od tego sezonu subaru + nitro jest nadal w turbo plus a nie w maxi, aby subaru zniosło strzał z nitro musi być na prawdę dobrze przygotowane do zawodów, jak już wielokrotnie pisano, wbrew pozorom nitro nie jest dla amatorów,

 

tzn. może i jest ale bardzo krótko :lol:

 

lepsze paliwo to elf turbo boost - ok.120 okt, cena ta sama co dopuszczonego do rajdów elf turbo max ok.100 okt, w s4 można na tyle przyspieszyć zapłon że dzięki elfowi "odnajduje się" 100-150 KM w porównaniu do zwykłaj 98.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...