Skocz do zawartości

Dziadki i Turbodziadki łączcie się


Siela

Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okazja! ;)

Ostatnio robiłem taki mały rekonesans po Europie poszukując dziadków w ogóle.

Oczywiście ogłoszenia powtarzają się na różnych portalach, ale i tak statystycznie rozkład jest pi x drzwi taki:

- G1S1 sedan 12,5%

- G1S1 kombi 15,5%

- G1S2 sedan 31,5%

- G1S2 kombi 40,5%

przy czym turbo znalazłem tylko w S2 i stanowiły ok 12% wszystkiego... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ostatnio robiłem taki mały rekonesans po Europie poszukując dziadków w ogóle.

Oczywiście ogłoszenia powtarzają się na różnych portalach, ale i tak statystycznie rozkład jest pi x drzwi taki:

- G1S1 sedan 12,5%

- G1S1 kombi 15,5%

- G1S2 sedan 31,5%

- G1S2 kombi 40,5%

przy czym turbo znalazłem tylko w S2 i stanowiły ok 12% wszystkiego... 

 

 

Jak nie zobaczę w exelu to nie uwierzę ;) Że Ci się chciało..! :respect:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki ;)

 

Śledzę rynek z czystej ciekawości, a ogólny obraz trochę mnie martwi, bo przedliftowych sedanów jest tyle co kot napłakał. Dosłownie.

Oczywiście nie znam wszystkich portali ogłoszeniowych w każdym kraju, ani nie mam tyle czasu żeby zgłębiać każde lokalne "allegro" czy "otomoto",

ale statystycznie jest właśnie coś na kształt tego co wyżej. 

Łatwo to zweryfikować ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Co do płaszcza, to się nie wypowiem, ale jak rozebrałem ten motor, to sprawiał wrażenie bardzo solidnego, wiesz, tuleje takie mięsiste.

Zdejmowałem głowice w ej18 i ej22, w obu silnikach tuleje tej samej grubości.

 

Blok dla 1.8, 2.0 i 2.2 jest identyczny, więc różnicą jest pewnie jedynie średnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EJ18 to jest jedyny piec NA w gamie motorów subaru, który nadaje się do uturbiania na fabrycznych wnętrzach. Z tego co kiedyś czytałem, to ten piec ma więcej wspólnego z EJ22T, czyli z piecem z amerykańskiej wersji legacy, niż z EJ22 NA  - ale, ja w przeciwieństwie do niektórych z Was, żadnego z tych pieców nie rozbierałem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EJ18 to jest jedyny piec NA w gamie motorów subaru, który nadaje się do uturbiania na fabrycznych wnętrzach. Z tego co kiedyś czytałem, to ten piec ma więcej wspólnego z EJ22T, czyli z piecem z amerykańskiej wersji legacy, niż z EJ22 NA  - ale, ja w przeciwieństwie do niektórych z Was, żadnego z tych pieców nie rozbierałem...

Tego nie wiem. Nawet gdybym go rozebrał do "rosołu" to i tak mnie osobiście nic by to nie dało ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Teoretycznie więc ten 2.2 powinien mieć najcieńszą ściankę.

Nie. Po prostu przestrzeń między ścianą bloku, a ścianą tulei jest mniejsza/większa.

A dokładnie płaszcz chłodziwa jest większy w ej18 i mniejszy w ej22.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Teoretycznie więc ten 2.2 powinien mieć najcieńszą ściankę.

Nie. Po prostu przestrzeń między ścianą bloku, a ścianą tulei jest mniejsza/większa.

A dokładnie płaszcz chłodziwa jest większy w ej18 i mniejszy w ej22.

 

 

Właśnie o to chodzi ;)

Idealna baza, ale cena mało zachęcająca:

http://otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-mbcars-subaru-legacy-2-2-4wd-gx-automat-klasyk-youngtimer-faktura-vat-ID6yrZod.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

A wiecie, że zderzak z GT pasuje do dziada?

:blink: 

Ciekawe jak dużo rzeźby z dopasowaniem, ale na mój gust źle to nie wygląda.

Ja słyszałem, że nadkola wewnętrzne od dziada i imprezy są takie same! Ale nikt tego nie potwierdził....

 

 

 

 

... jeszcze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś rozbierał na części pierwsze przednie przeciwmgielne lampy? Zaszły mi rdzawym nalotem i bym to wypolerował. Sklejone to jest? Za bardzo na razie nie rozgrzebywałem, widzę, że są zawleczki na szkle. Jakby ktoś coś podpowiedział byłoby fajnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś rozbierał na części pierwsze przednie przeciwmgielne lampy? Zaszły mi rdzawym nalotem i bym to wypolerował. Sklejone to jest? Za bardzo na razie nie rozgrzebywałem, widzę, że są zawleczki na szkle. Jakby ktoś coś podpowiedział byłoby fajnie.

nie wiem czy pomoże ale w imprezie są klejone i wystarczy włożyć do piekarnika na pare minut w temp około 200st i fajnie się rozklejają. Sklejamy tak samo

:biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...