Gość Opublikowano 29 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2016 I tak już raczej zostanie. GC8 w przyzwoitym stanie dorwać można stosunkowo łatwo, a bc5 w ogóle znaleźć jest ciężko, co dopiero w dobrym stanie. i jeszcze jeden: http://www.autoscout24.ch/de/d/subaru-legacy-limousine-1994-occasion?allmakes=1&hpfrom=180&index=3&make=74%2c0%2c0&model=509%2c0%2c0&sort=price_asc&st=2&vehid=4099520&vehtyp=10&returnurl=%2fde%2fautos%2fsubaru--legacy%3fallmakes%3d1%26hpfrom%3d180%26make%3d74%2c0%2c0%26model%3d509%2c0%2c0%26sort%3dprice_asc%26st%3d2%26vehtyp%3d10%26r%3d5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 29 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2016 Zajebiście utrzymane dziadki. Ktoś miał pokazać pocięte cewki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 I tak już raczej zostanie. GC8 w przyzwoitym stanie dorwać można stosunkowo łatwo, a bc5 w ogóle znaleźć jest ciężko, co dopiero w dobrym stanie. i jeszcze jeden: http://www.autoscout24.ch/de/d/subaru-legacy-limousine-1994-occasion?allmakes=1&hpfrom=180&index=3&make=74%2c0%2c0&model=509%2c0%2c0&sort=price_asc&st=2&vehid=4099520&vehtyp=10&returnurl=%2fde%2fautos%2fsubaru--legacy%3fallmakes%3d1%26hpfrom%3d180%26make%3d74%2c0%2c0%26model%3d509%2c0%2c0%26sort%3dprice_asc%26st%3d2%26vehtyp%3d10%26r%3d5 Okazja! Ostatnio robiłem taki mały rekonesans po Europie poszukując dziadków w ogóle. Oczywiście ogłoszenia powtarzają się na różnych portalach, ale i tak statystycznie rozkład jest pi x drzwi taki: - G1S1 sedan 12,5% - G1S1 kombi 15,5% - G1S2 sedan 31,5% - G1S2 kombi 40,5% przy czym turbo znalazłem tylko w S2 i stanowiły ok 12% wszystkiego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamski Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Ostatnio robiłem taki mały rekonesans po Europie poszukując dziadków w ogóle. Oczywiście ogłoszenia powtarzają się na różnych portalach, ale i tak statystycznie rozkład jest pi x drzwi taki: - G1S1 sedan 12,5% - G1S1 kombi 15,5% - G1S2 sedan 31,5% - G1S2 kombi 40,5% przy czym turbo znalazłem tylko w S2 i stanowiły ok 12% wszystkiego... Jak nie zobaczę w exelu to nie uwierzę Że Ci się chciało..! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Szacun za policzenie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Dzięki Śledzę rynek z czystej ciekawości, a ogólny obraz trochę mnie martwi, bo przedliftowych sedanów jest tyle co kot napłakał. Dosłownie. Oczywiście nie znam wszystkich portali ogłoszeniowych w każdym kraju, ani nie mam tyle czasu żeby zgłębiać każde lokalne "allegro" czy "otomoto", ale statystycznie jest właśnie coś na kształt tego co wyżej. Łatwo to zweryfikować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 30 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2016 Co do płaszcza, to się nie wypowiem, ale jak rozebrałem ten motor, to sprawiał wrażenie bardzo solidnego, wiesz, tuleje takie mięsiste. Zdejmowałem głowice w ej18 i ej22, w obu silnikach tuleje tej samej grubości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Co do płaszcza, to się nie wypowiem, ale jak rozebrałem ten motor, to sprawiał wrażenie bardzo solidnego, wiesz, tuleje takie mięsiste. Zdejmowałem głowice w ej18 i ej22, w obu silnikach tuleje tej samej grubości. Blok dla 1.8, 2.0 i 2.2 jest identyczny, więc różnicą jest pewnie jedynie średnica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Teoretycznie więc ten 2.2 powinien mieć najcieńszą ściankę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Teoretycznie więc ten 2.2 powinien mieć najcieńszą ściankę. Nie. Po prostu przestrzeń między ścianą bloku, a ścianą tulei jest mniejsza/większa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 EJ18 to jest jedyny piec NA w gamie motorów subaru, który nadaje się do uturbiania na fabrycznych wnętrzach. Z tego co kiedyś czytałem, to ten piec ma więcej wspólnego z EJ22T, czyli z piecem z amerykańskiej wersji legacy, niż z EJ22 NA - ale, ja w przeciwieństwie do niektórych z Was, żadnego z tych pieców nie rozbierałem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 EJ18 to jest jedyny piec NA w gamie motorów subaru, który nadaje się do uturbiania na fabrycznych wnętrzach. Z tego co kiedyś czytałem, to ten piec ma więcej wspólnego z EJ22T, czyli z piecem z amerykańskiej wersji legacy, niż z EJ22 NA - ale, ja w przeciwieństwie do niektórych z Was, żadnego z tych pieców nie rozbierałem... Tego nie wiem. Nawet gdybym go rozebrał do "rosołu" to i tak mnie osobiście nic by to nie dało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugo Opublikowano 1 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2016 Teoretycznie więc ten 2.2 powinien mieć najcieńszą ściankę. Nie. Po prostu przestrzeń między ścianą bloku, a ścianą tulei jest mniejsza/większa. A dokładnie płaszcz chłodziwa jest większy w ej18 i mniejszy w ej22. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Teoretycznie więc ten 2.2 powinien mieć najcieńszą ściankę. Nie. Po prostu przestrzeń między ścianą bloku, a ścianą tulei jest mniejsza/większa. A dokładnie płaszcz chłodziwa jest większy w ej18 i mniejszy w ej22. Właśnie o to chodzi Idealna baza, ale cena mało zachęcająca: http://otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-mbcars-subaru-legacy-2-2-4wd-gx-automat-klasyk-youngtimer-faktura-vat-ID6yrZod.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 4 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2016 Ajaj Zrobiłem sobie dłuższy powrót po treningu i napotkałem przypadkiem kolejnego dziadka, kombi, opuszczonego w krzaczorach Na pewno wolnyssak... Może pojadę wybadać temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 A wiecie, że zderzak z GT pasuje do dziada? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 A wiecie, że zderzak z GT pasuje do dziada? Ciekawe jak dużo rzeźby z dopasowaniem, ale na mój gust źle to nie wygląda. Ja słyszałem, że nadkola wewnętrzne od dziada i imprezy są takie same! Ale nikt tego nie potwierdził.... ... jeszcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 Ktoś rozbierał na części pierwsze przednie przeciwmgielne lampy? Zaszły mi rdzawym nalotem i bym to wypolerował. Sklejone to jest? Za bardzo na razie nie rozgrzebywałem, widzę, że są zawleczki na szkle. Jakby ktoś coś podpowiedział byłoby fajnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 Ktoś rozbierał na części pierwsze przednie przeciwmgielne lampy? Zaszły mi rdzawym nalotem i bym to wypolerował. Sklejone to jest? Za bardzo na razie nie rozgrzebywałem, widzę, że są zawleczki na szkle. Jakby ktoś coś podpowiedział byłoby fajnie. nie wiem czy pomoże ale w imprezie są klejone i wystarczy włożyć do piekarnika na pare minut w temp około 200st i fajnie się rozklejają. Sklejamy tak samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 Sołtys,swoje lampy rozkładałem piekarnikiem. 150 stopni 10 min. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soltys Opublikowano 5 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2016 Tak podejrzewałem. Klej jakiś specjalistyczny potem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma111 Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Coś się w sprawie Legaców dzieje. Często wracając z pracy mijam się z Legacy I w kombi ale dzisiaj na tej samej trasie po raz pierwszy mijałem się z srebrnym sedanem .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Coś się w sprawie Legaców dzieje. Często wracając z pracy mijam się z Legacy I w kombi ale dzisiaj na tej samej trasie po raz pierwszy mijałem się z srebrnym sedanem .... Jedna jaskółka wiosny nie czyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma111 Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 6 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2016 Kiedyś po Zielonej jeździł biały kombi przedliftowy NA. Daaawno go nie widziałem, co oznacza, że albo poszedł w świat, albo dokonał żywota... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się