Skocz do zawartości

Dziadki i Turbodziadki łączcie się


Siela

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

U mnie, jak nie działała owa regulacja okazało się, że została za bardzo wykręcona i wypadła z gniazda. Wystarczyło ją wkręcić a potem docisnąć i skoczyła w gniazdo.

 

oooo :)  na pewno przetestuję, to mówisz że trzeba wkręcić do utraty cierpliwości a później pchnąć ? :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba wąż wlew-bak będzie do roboty

po nalaniu do pełna - wali lekko wachą plus mała mikro kałużka o zapachu paliwa i kolorze mocnej kawy

po przejechaniu 100 km, zostaje 4/5 baku zapach i wyciek znika

Rozwarstwia się również na łączeniu dolnej części zbiornika z górną, potrafi przegnić rurka odpowietrznika wychodząca ze zbiornika.

Warto sprawdzić również przewody metalowe doprowadzające paliwo (przed lewym tylnym kołem oczywiście od spodu auta).

Demontaż baku wiąże się z wcześniejszym demontażem sanek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

U mnie, jak nie działała owa regulacja okazało się, że została za bardzo wykręcona i wypadła z gniazda. Wystarczyło ją wkręcić a potem docisnąć i skoczyła w gniazdo.

 

oooo :)  na pewno przetestuję, to mówisz że trzeba wkręcić do utraty cierpliwości a później pchnąć ? :)

 

 

Może nie aż tak :biglol: ale prawdopodobnie masz wykręconą regulację i dlatego mogło wyskoczyć. Trzeba ją wkręcić (choć nigdy nie pamiętam w którą stronę) a następnie paluch wkładasz (jakkolwiek by to nie zabrzmiało ;) ) przez otwór żarówki i z czuciem dociskasz odbłyśnik, żeby jabłuszko wskoczyło w gniazdo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, pytanie o staby. Jakie sensownie najbgrubsze staby wejda do turbodziada (sedan) bez modzenia typu wklepywanie podłogi etc.Czy staby od GC8 wchodzą plug & play?

 

Nawiasem - u mnie wlew/bak też do zrobienia. Od jakiegoś czasu po zalaniu wahy pod autem po prostu kałuża...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, pytanie o staby. Jakie sensownie najbgrubsze staby wejda do turbodziada (sedan) bez modzenia typu wklepywanie podłogi etc.Czy staby od GC8 wchodzą plug & play?

 

Nawiasem - u mnie wlew/bak też do zrobienia. Od jakiegoś czasu po zalaniu wahy pod autem po prostu kałuża...

 

Rozumiem, że pytasz o tył? Jeśli tak to nie ma znaczenia jaki włożysz i tak podłogę trzeba podklepać i wymienić wahacze. W serii wahacz nie ma uszu do stabilizatora bo ten fabryczny jest rozwiązany zupełnie inaczej niż w GT i późniejszych modelach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, pytanie o staby. Jakie sensownie najbgrubsze staby wejda do turbodziada (sedan) bez modzenia typu wklepywanie podłogi etc.Czy staby od GC8 wchodzą plug & play?

 

Nawiasem - u mnie wlew/bak też do zrobienia. Od jakiegoś czasu po zalaniu wahy pod autem po prostu kałuża...

Bez modzenia masz tylko właściwie dwa wyjścia:

Jeśli chodzi o przód to generalnie nie ma problemu, tzw. 20 której bliżej do 19 z gt załatwia sprawę,

natomiast z tyłu możesz tak, albo najgrubszy dostępny z turbodziada czyli 18mm,albo dedykowany Whiteline za ok. tysiaka. Niestety one mają chyba 22...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Że ja do t-dziada? Chyba już nie albo musiałbym trafić mega egzemplarz... GT oraz 328 załatwiają moje potrzeby w zakresie przyspieszania, skręcania i hamowania ;) , Forek zasuwa na codzień...

Jak mówią starożytni Grecy: We shall see ;)

Edytowane przez Fala
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

matko boska pieniężna :wacko: majątek

 

wrócił po pół roku ulepek z Wałbrzycha, biały, 2.0 stał kiedyś 5500 teraz 2900

Edytowane przez gumas_72
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym z Wałbrzycha wszystko jakoś nie do końca do siebie pasuje.
Środek tdziad, silnik niby 2.0, ale wygląda mi to na 1.8 -> kopułka i jednopunktowy wtrysk (chyba, że blok 2.0 i osprzęt 1.8), ogólnie to tak jakby przedlift zrobiony na polifta.
Ktoś oglądał na żywca? Buda wygląda na zdrową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym z Wałbrzycha wszystko jakoś nie do końca do siebie pasuje.

Środek tdziad, silnik niby 2.0, ale wygląda mi to na 1.8 -> kopułka i jednopunktowy wtrysk (chyba, że blok 2.0 i osprzęt 1.8), ogólnie to tak jakby przedlift zrobiony na polifta.

Ktoś oglądał na żywca? Buda wygląda na zdrową.

napisał chłop, ze miał dzwona

wymieniony błotnik, zderzak na sztukę i klapa przód robiona

z tego co gadałem przed wakacjami - to był 1.8 ale dostał motor 2.0 :)

ps:

zaproponowałem 1500 (felgi plus karoseria, na cześci) ale nie udał się ten myk :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W Turbodziadkach deska rozdzielcza i tapicerka drzwi są w innych kolorach zawsze, bo na drugim zdjęciu wygląda że deska czarna a drzwi ciemno szare?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

W Turbodziadkach deska rozdzielcza i tapicerka drzwi są w innych kolorach zawsze, bo na drugim zdjęciu wygląda że deska czarna a drzwi ciemno szare?

 

U mnie nie ma takich lukusów jak skóra, ale odcień jest ten sam. Na drzwiach pasażera nie widać róźnicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już kiedyś pisałem, ale napiszę jeszcze raz.

 

Szukam mechanizmów podnoszenia szyb na korbki.

Najlepiej wszystkich czterech, ale priorytetem są przednie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...