radekk Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 radekk, po co na pw? wiesz, nie chciałem robić offtopu SR i RB to świetne silniki i po co wkładać jakiegoś kloca z hamburgerano wiem, ale tak sobie pomyślałem, nie wiem do końca jak SR z uzyskiwaniem mocy, więc tak sobie pomyślałem :wink: W sumie różnica w wadze między SR20, a LS1 jest jakieś 60kg, myślałem że będzie jeszcze więcej [ Dodano: Sro Kwi 15, 2009 11:18 pm ] adamusmax co się czepiuasz GT wing jest fajne :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobramagilla Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Adaś ma raację ... niestety mam nieodparte wrażenie , że wyglada jak pewna znana maszynka do golenia Ale pewnego poziomu kiczu nie przekracza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gato Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 mati jak stwierdzisz ze SR nie bedzie pasowal to moge dac namiary na ludzi ktorzy zalatwia Ci RB25DET- z tym silnikiem bedzie znaczna poprawa nawet zakladajac ze sr i rb mialyby te sama moc. Roznica w wadze (silnik +skrzynia) to 90 kg. ALE RB rekompensuje to niesamowitym dolem i to sie bardzo przydaje. Pozatym bedzie znacznie mniej awaryjny - jako ze siedze w temacie nissanow od lat to wiem co mowie Ale to pewnie bedziesz myslal dopiero jak troche pojezdzisz juz tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Mati pogadamy jak mnie dasz tym rade sklepać w Poznaniu... Będe próbował :wink: Mam nadzieje że ok. 1:50 pojedzie :cool: [ Dodano: Czw Kwi 16, 2009 7:29 am ] mati, pelen szacun! Dzięki :cool: [ Dodano: Czw Kwi 16, 2009 7:30 am ] mati a może swap na LS1 No way :!: Jeśli miałbym brać pod uwagę jakiś swap, to tylka na 1JZ. [ Dodano: Czw Kwi 16, 2009 7:36 am ] mati jak stwierdzisz ze SR nie bedzie pasowal to moge dac namiary na ludzi ktorzy zalatwia Ci RB25DET- z tym silnikiem bedzie znaczna poprawa nawet zakladajac ze sr i rb mialyby te sama moc. Roznica w wadze (silnik +skrzynia) to 90 kg. ALE RB rekompensuje to niesamowitym dolem i to sie bardzo przydaje. Pozatym bedzie znacznie mniej awaryjny - jako ze siedze w temacie nissanow od lat to wiem co mowie Ale to pewnie bedziesz myslal dopiero jak troche pojezdzisz juz tym. Z tego co się dowiedziałem, SR został włożony głównie dla lepszego rozkładu mas, teraz podobno jest idealnie 50/50. Na razie pojeźdze na SR, a potem zobaczymy. Z doświadczeń chłopaków z Driftworks wynika że chyba najlepszą opcją na swap pod względem cena/osiągi/niezawodność jest Toyotowski 1JZ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 ... 1JZ. Już za chwileczkę, już za momencik... w E30 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Geeez :shock:. Nieźle 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryo-San Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Co do przekładki, to raczej zostanie LHD, tak bym wolał jeśli da się zarejestrować. z tego co wiem, da się zarejestrować u nas RHD jeżeli samochód nie ma odpowiednika LHD - tak więc w przypadku Skyline'ow nie powinno byc problemow. Jedyne czego będziesz potrzebował to zaufanego pasażera, albo kamerki w okolicach lewego lusterka i LCDka na desce :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Co do przekładki, to raczej zostanie LHD, tak bym wolał jeśli da się zarejestrować. z tego co wiem, da się zarejestrować u nas LHD jeżeli samochód nie ma odpowiednika RHD - tak więc w przypadku Skyline'ow nie powinno byc problemow chyba odwrotnie :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ryo-San Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 faktycznie; ) jeszcze się nie obudziłem ; ) w każdym bądź razie z rejestracją nie powinno być problemów (oprócz śmigania po urzędach rzecz jasna) a tak BTW to jakby ktoś chciał się rozejrzeć za jakims Skylinem(lub częściam) to tutaj można czasami wyszperać ciekawe oferty http://www.gtr.co.uk/forum/private-sale-cars-only.html http://www.gtr.co.uk/forum/private-sale-parts-only.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gato Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Co do przekładki, to raczej zostanie LHD, tak bym wolał jeśli da się zarejestrować. z tego co wiem, da się zarejestrować u nas RHD jeżeli samochód nie ma odpowiednika LHD - tak więc w przypadku Skyline'ow nie powinno byc problemow. hmm no nie powiem zeby bylo az tak latwo bo jak narazie to jako jedyny w Polsce mam tak zarejestrowanego skyline'a Z doświadczeń chłopaków z Driftworks wynika że chyba najlepszą opcją na swap pod względem cena/osiągi/niezawodność jest Toyotowski 1JZ. 1JZ ma parametry podobne do rb25 i jest o 20 kg lzejszy ale produkt yamahy/toyoty jakos mi nie pasuje w nissanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 mati gratulacje hmm no nie powiem zeby bylo az tak latwo bo jak narazie to jako jedyny w Polsce mam tak zarejestrowanego skyline'a wczoraj sie dowiedziałem, że pod krakowem są dwie R33 LHD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gato Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 wczoraj sie dowiedziałem, że pod krakowem są dwie R33 LHD hmm to ktos je mocno ukrywa bo nawet na forum turbokillers sie nie pochwalili, jesli to prawda to musieli miec baaardzo dobre znajomosci albo na angielskich tablicach sa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Czaaaad Przewieziesz na prawym? Znaczy, na lewym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YABCOK Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 wczoraj sie dowiedziałem, że pod krakowem są dwie R33 LHD hmm to ktos je mocno ukrywa bo nawet na forum turbokillers sie nie pochwalili, jesli to prawda to musieli miec baaardzo dobre znajomosci albo na angielskich tablicach sa Nie ukrywa jeden to mój były, miał się przekładać nie wiem w jakim jest stadium a drugi szary/srebrny jest już przełożony i śmiga na polskich blachach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 ja juz kupilem brzeszczot do upierdzielenia spojlera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 ja juz kupilem brzeszczot do upierdzielenia spojlera garnek se lepiej upierdziel :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 ja juz kupilem brzeszczot do upierdzielenia spojlera garnek se lepiej upierdziel :razz: do not underestimate the power of brzeszczot bo Tobie tez cos upierdziele :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 ja juz kupilem brzeszczot do upierdzielenia spojlera garnek se lepiej upierdziel :razz: do not underestimate the power of brzeszczot bo Tobie tez cos upierdziele :razz: możesz spróbować, ja wtedy będę miał okazję wypróbować czy satysfakcje daje wiercenie dziur wiertarką i cięcie kątówką białego Gtka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 ja juz kupilem brzeszczot do upierdzielenia spojlera garnek se lepiej upierdziel :razz: do not underestimate the power of brzeszczot bo Tobie tez cos upierdziele :razz: możesz spróbować, ja wtedy będę miał okazję wypróbować czy satysfakcje daje wiercenie dziur wiertarką i cięcie kątówką białego Gtka bialego GTka to ma pitus - moj z GTkiem praktycznie nic wspolnego nie ma :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioF Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 twoj ma najwiecej wspolnego z drutem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 twoj ma najwiecej wspolnego z drutem zupelnie jak Ty :razz: dobrze ze brat sie nie wdal bo bym musial go zwolnic :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekk Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 adamusmax chyba wiem co Ci dam na urodziny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 20 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2009 mati, znasz specyfikacje silnika? jakie tam turbo siedzi? Jaka skrzynia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 mati, znasz specyfikacje silnika? jakie tam turbo siedzi? Jaka skrzynia? SR20DET black top. Turbo nie wiem jakie, ale ma aktuator HKS'a, skrzynia z Silvi S14 + aftermarketowe sprzęgło i LSD. Aftermarketowy ECU, moc jaką podają to ok. 260 koni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MIKKI Opublikowano 21 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2009 ...moc jaką podają to ok. 260 koni. Pytani na jak długo/krótko tobie to wystarczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się