Skocz do zawartości

gato

Nowy
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    warszawa

Osiągnięcia gato

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. tak jak mati pisze przekładka to nie problem i byłaby zalecana- seryjne CA18 kończy się jak chodzi o moc w okolicach 300 koni i potem już trzeba dużo kasy wyłożyć. Lepiej wrzucić od razu RB25 ale coś w sprawne rb ze wszystkim co trzeba do swapu za 4 k mi się nie chce wierzyc.
  2. 3 lata jezdzilem s13 i powiem tak - zapomnij o 10 tys realna cena za za auto plus remonty i czesci zeby jedzilo w miare niezle to 30 tys. Ja swojego 270 konnego sprzedalem za 19 tys i to byla okazja
  3. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  4. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  5. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  6. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  7. 300 koni przy 0,5 bara w rb25 to jakos nie wierze ale pewnie mocny bedzie. Jak kazdy wrzuca zdjecie silnika to ja tez
  8. hmm to ktos je mocno ukrywa bo nawet na forum turbokillers sie nie pochwalili, jesli to prawda to musieli miec baaardzo dobre znajomosci albo na angielskich tablicach sa
  9. z tego co wiem, da się zarejestrować u nas RHD jeżeli samochód nie ma odpowiednika LHD - tak więc w przypadku Skyline'ow nie powinno byc problemow. hmm no nie powiem zeby bylo az tak latwo bo jak narazie to jako jedyny w Polsce mam tak zarejestrowanego skyline'a 1JZ ma parametry podobne do rb25 i jest o 20 kg lzejszy ale produkt yamahy/toyoty jakos mi nie pasuje w nissanie
  10. mati jak stwierdzisz ze SR nie bedzie pasowal to moge dac namiary na ludzi ktorzy zalatwia Ci RB25DET- z tym silnikiem bedzie znaczna poprawa nawet zakladajac ze sr i rb mialyby te sama moc. Roznica w wadze (silnik +skrzynia) to 90 kg. ALE RB rekompensuje to niesamowitym dolem i to sie bardzo przydaje. Pozatym bedzie znacznie mniej awaryjny - jako ze siedze w temacie nissanow od lat to wiem co mowie Ale to pewnie bedziesz myslal dopiero jak troche pojezdzisz juz tym.
  11. ma swoj klimat ten spojler pozatym jak sie powie ze w aucie jest GT Wing to od razu zbiera sie punkty respektu na dzielni i conajmniej 15 koni wiecej jest
  12. RB26DETT byl we wszystkich GTR'ach od 1989 roku (r32, r33, r34) w R34 mozna spotkac nastepujace silniki: GT - 2.0 L RB20DE NEO I6, 155 ps (114 kW) 25 GT, GT-X, GT-V - 2.5 L RB25DE NEO I6, 200 ps (147 kW) GT-FOUR - 2.5 L RB25DE NEO I6, 200 ps (147 kW) AWD GT-T - 2.5 L RB25DET NEO turbo I6, 280 hp (206 kW, 343 N m) GT-R - 2.6 L RB26DETT twin-turbo I6, 332 PS (244 kW, 392 Nm)
  13. niebieski z RB25DET ? Białe jest w pl
  14. gratulacje i witam w klubie coraz liczniejszym ! to juz drugi raz jak komus gratuluje na forum subaru zakupu skyline - ale sie porobilo :D nawet sie nie waż zgwałcic tej JDM-owej pieknosci przekładka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...