Skocz do zawartości

Moja nowa zabawka - Nissan HCR32


mati

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 368
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

a może weź

 

Ty sobie lepiej kup w koncu ta mazde!

 

:wink: :mrgreen:

 

i odstosunkuj sie od bialego koloru :razz: :twisted::mrgreen:

 

[ Dodano: Wto Kwi 14, 2009 10:26 pm ]

arigato,

 

super autko!

 

Mati nic nie piszesz o mocy, czuje ze strach sie bedzie bac jak ta godzilla w koncu przyplynie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

r34 mialy juz chyba RB26DET, 25 byla w r33

RB26DETT byl we wszystkich GTR'ach od 1989 roku (r32, r33, r34)

 

w R34 mozna spotkac nastepujace silniki:

 

GT - 2.0 L RB20DE NEO I6, 155 ps (114 kW)

25 GT, GT-X, GT-V - 2.5 L RB25DE NEO I6, 200 ps (147 kW)

GT-FOUR - 2.5 L RB25DE NEO I6, 200 ps (147 kW) AWD

GT-T - 2.5 L RB25DET NEO turbo I6, 280 hp (206 kW, 343 N m)

GT-R - 2.6 L RB26DETT twin-turbo I6, 332 PS (244 kW, 392 Nm)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

TJ powinien się ucieszyć.

Przypuszczam, że jako jeden pierwszych jechał Skylinem.

Wprawdzie R31 GTS-R, ale za to już w 1987 roku :wink:

 

Swap z RB20 DET na SR20 DET ... :?:

Zakładam, że SR20 został wzięty z S14 (lub podobnego). Moc w tym przypadku to 200 KM (w/g ECE), moment 265 Nm. Prawdopodobieństwo, że pochodzi z N14 (220 KM) raczej małe, bo tu zabudowany porzecznie, a i N14 z tym silnikiem było b.mało...

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...