zyg Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Przeglądając oferty na allegro widzimy setki łączników stabilizatorów. Czy próbowaliście dobrać coś do subaru z innych marek? Bo niestety do naszych autek są baaaaaaaaaardzo drogie. No chyba, że JC, ale te akurat mechanicy nie polecają. Wiem, że DANIEL coś kombinował z łącznikami /tył/ od audi. MOKREGO ŚMIGUSA_DYNGUSA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 A jak baaaardzo drogie one sa? Ja pamietam,ze do siebie placilem z wymiana ok 320 pln na przod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arosiak Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Najlepsze, łączniki do forka to powerflex!! są minimalnie droższe od oryginału są dużo wytrzymalsze od oryginału, 2 razy więcej km zrobisz. samochód BARDZO wyczuwalnie przestaje się tak bujać, co polepsza jego właściwości jezdne i bezpieczeństwo Można wymienić same wkładki teflonowe (chyba) a nie całość łącznika, lub w wersji zaginanej po prostu ścisnąć i znów są jak nówki. Koszt z tego co pamiętam to kompletu na przód ok 400PLN + tył 400PLN z wymianą chyba 900PLN zapłaciłem w miejscowości obok Piaseczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Otto Katz Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Jak to bardzo drogie,ja płaciłem coś około 300zł za oryginał, więc to raczej niezbyt wygórowana kwota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 samochód BARDZO wyczuwalnie przestaje się tak bujać, co polepsza jego właściwości jezdne i bezpieczeństwo Szczerze to nie ma to żadnego uzasadnienia oprócz psychologicznego Aha sorry w foresterze może miec znaczenie jak jest typ tych plastikowych z gumowymi tulejkami, w nowym foresterze juz sa inne łączniki i zmiana nie ma znaczenia na sztywność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2009 z tego co slyszalem to mozna zaadoptowac laczniki na tyl z np passata (przod). koszt to pewnie okolo 100pln za 2 sztuki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arosiak Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 samochód BARDZO wyczuwalnie przestaje się tak bujać, co polepsza jego właściwości jezdne i bezpieczeństwo Szczerze to nie ma to żadnego uzasadnienia oprócz psychologicznego Aha sorry w foresterze może miec znaczenie jak jest typ tych plastikowych z gumowymi tulejkami, w nowym foresterze juz sa inne łączniki i zmiana nie ma znaczenia na sztywność Ja mówiłem o S-Turbo, gdzie oryginalne są gumowe i po wsadzeniu powerflexa dobrze odczuwalna jest różnica. A żeby przestało bujać to grubszy stabilizator z tyłu można założyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek_gtx Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 samochód BARDZO wyczuwalnie przestaje się tak bujać, co polepsza jego właściwości jezdne i bezpieczeństwo Szczerze to nie ma to żadnego uzasadnienia oprócz psychologicznego Aha sorry w foresterze może miec znaczenie jak jest typ tych plastikowych z gumowymi tulejkami, w nowym foresterze juz sa inne łączniki i zmiana nie ma znaczenia na sztywność Ja mówiłem o S-Turbo, gdzie oryginalne są gumowe i po wsadzeniu powerflexa dobrze odczuwalna jest różnica. A żeby przestało bujać to grubszy stabilizator z tyłu można założyć. Co do grubszego stabilizatora to racja ;-) bo od tygodnia jestem w posiadaniu takowego (WRX01) i jest to naprawdę odczuwalne . A co do łączników to mam powerflexy i póki co jest oki chociaż już na takich kupiłem ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieldd48 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Koszt z tego co pamiętam to kompletu na przód ok 400PLN + tył 400PLN z wymianą chyba 900PLN zapłaciłem w miejscowości obok Piaseczna. bagatela, za 4 takie ...nie powiem brzydko mam zapłacić 5 % wartości auta Do cywilnej jazdy bym tak nie szalał. W tym tygodniu zakładam od audika z przodu na tył (po 18 zł/szt.) i zobaczymy ile pośmigam. Na przód niestety nie dobrałem, choć bardzo prawdopodobne, że od Quattro spasowałyby, ale nie miałem gdzie pomierzyć i kupiłem oryginały po 50 zł/szt. Koszt 150 zł. Jeżeli na nich przejeżdżę powiedzmy 40 tys. km, to nie wierzę, że na tych 6 razy droższych przejeżdżę 240 tys. Dla mnie prosty rachunek, ale...do każdego wybór należy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Na przód niestety nie dobrałem, kup sobie polskiego Adlera - 29-ls-01 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arosiak Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Koszt z tego co pamiętam to kompletu na przód ok 400PLN + tył 400PLN z wymianą chyba 900PLN zapłaciłem w miejscowości obok Piaseczna. bagatela, za 4 takie ...nie powiem brzydko mam zapłacić 5 % wartości auta Do cywilnej jazdy bym tak nie szalał. W tym tygodniu zakładam od audika z przodu na tył (po 18 zł/szt.) i zobaczymy ile pośmigam. Na przód niestety nie dobrałem, choć bardzo prawdopodobne, że od Quattro spasowałyby, ale nie miałem gdzie pomierzyć i kupiłem oryginały po 50 zł/szt. Koszt 150 zł. Jeżeli na nich przejeżdżę powiedzmy 40 tys. km, to nie wierzę, że na tych 6 razy droższych przejeżdżę 240 tys. Dla mnie prosty rachunek, ale...do każdego wybór należy. Oryginalne 2 szt kosztują 300-350 PLN i nie ma szans co by 40 tyś przejechać, góra 20-30 a dokładnie to mi po 7tyś przedni pękł i wtedy zamontowałem powerflex. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danieldd48 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Oryginalne 2 szt kosztują 300-350 PLN i nie ma szans co by 40 tyś przejechać, góra 20-30 a dokładnie to mi po 7tyś przedni pękł i wtedy zamontowałem powerflex. Ot, pisząc oryginalne, mialem na myśli że nie od innej marki :roll: arosiak, z tymi 7 tys. to mnie trochę przeraziłeś. Cóż, pojeżdżę i się zobaczy. Relacje zdam ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart99 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Ja na oryginałach dałem radę 130 tyś, jakoś trudno wyobrazić sobie lepszą jakość... Być może na pierwszy montaż idą jakieś lepsze części? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Być może na pierwszy montaż idą jakieś lepsze części? To nie tak, zawsze części zawieszenia wytrzymują wiecej te co sa od nowości. Jak założysz np. łączniki do samochodu który ma przebieg np. 80 tys. km to nie ma szans żeby tyle wytrzymały nastepne. Są zużyte amory, opony, bardziej wybite / zmeczone tuleje wahaczy, poduszki amortyzatorów itd. To wszystko ma wpływ na wieksze zuzycie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olleo Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 lub w wersji zaginanej po prostu ścisnąć i znów są jak nówki. Takie? To da sie to scisnac? Kurcze jakim narzedziem ci sie udalo? Chyba, ze demontaz i w imadle? A nie jest za latwo za mocno to scisnac? Szczur75, co to za Adlery? Cos mi swita, ze 2 lata temu bardzo odradzano Adlery? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arosiak Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 lub w wersji zaginanej po prostu ścisnąć i znów są jak nówki. Takie? Obrazek To da sie to scisnac? Kurcze jakim narzedziem ci sie udalo? Chyba, ze demontaz i w imadle? A nie jest za latwo za mocno to scisnac? Szczur75, co to za Adlery? Cos mi swita, ze 2 lata temu bardzo odradzano Adlery? PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAF Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Witam wszystkich. W najbliższym czasie czeka mnie taka sama przyjemność, tj. wymiana łączników stabilizatora w swoim Forysiu. Wypatrzyłem takie na allegro. Może ktoś mi powie coś o nich??? http://www.allegro.pl/item599146328_sub ... egacy.html Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Witam wszystkich. W najbliższym czasie czeka mnie taka sama przyjemność, tj. wymiana łączników stabilizatora w swoim Forysiu. Wypatrzyłem takie na allegro. Może ktoś mi powie coś o nich??? http://www.allegro.pl/item599146328_sub ... egacy.html Pozdrawiam wygladaja na oryginalne i w dobrej cenie... musialbys tylko sprawdzic, czy na pewno pasuja do Twego auta :smile: np. tu :arrow: http://opposedforces.com/parts/forester Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arosiak Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 mnie też one zastanowiły, jeżeli to są oryginały to warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAF Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 sprzedający twierdzi że pasują Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 sprzedający twierdzi że pasują prawdopodobnie sprzedajacy ma racje, ale dla swietego spokoju proponuje sprawdzic np. tu :arrow: http://opposedforces.com/parts/forester Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAF Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Będą dobre. Dzięki. Po założeniu dam znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
as1313 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 w foresterze może miec znaczenie jak jest typ tych plastikowych z gumowymi tulejkami To te są z plastiku?W Legacy MY99 też chyba takie siedzą, czeka mnie wymiana i chciałem wymienić same tulejki na poliuretany ale jak są plastikowe to pewnie wezmę całe łączniki Powerflexy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomany22 Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2009 Siemka z tego co kiedyś przeczytałem wszystkie pasuja od audi ,plus podkładka tylko nie wiem czy na przód czy tył ta podkładka ? I od jakiego rocznika , dobrze poszukajcie jest post na ten temat !!! WARTO !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się