Skocz do zawartości

Hot Hatch Hysteria 2009


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

PKocial, nie tylko dla ciebie , jak szybkie by to nie bylo jak by sie to nie prowadzilo wystarczy ze jest slisko i czar pryska jak banka mydlana.

I nie mowie tu nawet o tym RS lecz o wszystki FWD ktory mnie nawet irytuje w moimy dyszlu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 390
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

jeżdzenie audi w dyszlu chyba z definicji jest irytujące, sprzedawca nie uprzedził?

 

irytujace jest to ze jst to FWD , a reszta mi tak bardzo pasi ze zdecydowalem sie na przesadke pod koniec roku do takiego samego tylko ze quattro :wink: No i ma jedna wielka zalete ............. ze to nie BMW :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
I w Japonii można zrobić ładnego Hatch'a, który wcale nie musi wyglądać jak "lanos" :wink:

 

http://motoryzacja.interia.pl/news/najm ... ps,3418483

 

A jesli do tego jezdzi tak samo, jak starsza siostra, to nic tylko brac:

 

 

 

Jesli komus brak AWD, zawsze jest 6MPS. Kilka razy jechalem nia jako pasazer i samochod naprawde dobrze trzyma sie drogi, a srodek przy WRX to jak wiktorianska willa przy M-2 urzadzonym w Ikei..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I w Japonii można zrobić ładnego Hatch'a, który wcale nie musi wyglądać jak "lanos"

 

http://motoryzacja.interi...da3-mps,3418483

 

i to za 116900 PLN :shock: ..... i niech mi ktos teraz powie ze cena WRXa nie jest przegieta :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samochod naprawde dobrze trzyma sie drogi a srodek przy WRX to jak wiktorianska willa przy M-2 urzadzonym w Ikei

Tak bajdełej, cechą charakterystyczną dla stylu wiktoriańskiego był eklektyzm - niespojna, przeładowana forma łącząca niejednorodne elementy, która górowała nad treścią. Myślę, że wzornictwo skandynawskie jest nieco bardziej wysublimowane :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

samochod naprawde dobrze trzyma sie drogi a srodek przy WRX to jak wiktorianska willa przy M-2 urzadzonym w Ikei

Tak bajdełej, cechą charakterystyczną dla stylu wiktoriańskiego był eklektyzm - niespojna, przeładowana forma łącząca niejednorodne elementy, która górowała nad treścią. Myślę, że wzornictwo skandynawskie jest nieco bardziej wysublimowane :mrgreen:

 

Troche z ta Ikea przesadzilem, mebloscianka byla by bardziej adekwatnym okresleniem. ;) Z calym moim uwielbieniem dla Subaru, o wnetrzu nic poza tym ze "jest" powiedziec trudno, a w 6-tce naprawde przyjemnie spedzac czas. Szkoda, ze 3 MPS jest tylko FWD, bo mieli bysmy naprawde godnego rywala dla Imprezy czy A3 quattro, a im wiecej modeli depcze Subaru po ogonie, tym bardziej przykladali by sie do takich detali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

czytam ja se opiniotworcze forum i wychodzi ze te RSy to lipa jakas:

http://www.tdiracing.pl/viewtopic.php?t ... start=1175 :mrgreen:

Czy to aby nie brat jednego z forumowiczow pogonil tym bialasem koniobijce w BMW? :mrgreen:

 

[ Dodano: Wto Lip 14, 2009 11:00 pm ]

Szkoda, ze 3 MPS jest tylko FWD, bo mieli bysmy naprawde godnego rywala dla Imprezy czy A3 quattro, a im wiecej modeli depcze Subaru po ogonie, tym bardziej przykladali by sie do takich detali.

Moje zmapowane STI (330/480) po zyskaniu na starcie okolo 3 dlugosci nie jest w stanie uciec 3MPS nawet na centymetr wiecej (w suchych warunkach drogowych). MPS - seria.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kilkaset metrow, pozniej pewnie bylo by gorzej (dla mnie). Auto wyjatkowo trzyma mniej wiecej parametry (co na MPSa jest ponoc rzadkoscia) - zreszta to auto forumowicza MisiekWaw - ktory to onegdaj jezdzil (od warsztatu do warsztatu) WRX-em :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie zalezy to tez od startu - nie bylo strzalu ze sprzegla - tylko dynamiczne ruszenie a poznie pelen gaz. Na prostej STI potrafilo rozczarowac (kiedys gonilo mnie S3 - ale dosc mozno zdlubane) na prostej trzymal sie jak przyklejony, ale zakrety (ktore znam pobieznie) masakrowaly go do tego stopnia ze ginal w lusterku :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie zalezy to tez od startu - nie bylo strzalu ze sprzegla - tylko dynamiczne ruszenie a poznie pelen gaz. Na prostej STI potrafilo rozczarowac (kiedys gonilo mnie S3 - ale dosc mozno zdlubane) na prostej trzymal sie jak przyklejony, ale zakrety (ktore znam pobieznie) masakrowaly go do tego stopnia ze ginal w lusterku :mrgreen:

 

Jak to dobrze że są zakręty :mrgreen:

A tak w ogóle to na co komu proste... ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytam ja se opiniotworcze forum i wychodzi ze te RSy to lipa jakas:

http://www.tdiracing.pl/viewtopic.php?t ... start=1175 :mrgreen:

Czy to aby nie brat jednego z forumowiczow pogonil tym bialasem koniobijce w BMW? :mrgreen:

 

Mysle, ze trzeba urzadzic jakis maly rewanzyk na slomce czy gdziekolwiek :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepsze to sa pozniejsze teksty jak to wszystkie te Lolki zajebiscie prowadza auta i jaka to przewage maja nad reszta spoleczenstwa bo:

 

- ONI WIEDZA

- ONI WIDZA

- ONI PRZEWIDUJA

- ONI INTERPRETUJA przepisy i termin zajechania komus pasa

 

 

tylko czemu ONI w takim Ulezu zawsze okupuja ostatnie miejsca (->ExoticCars) :mrgreen:

 

ewentualnie pala swieczki w roznych miejscach przy drodze - lub co gorsza inni musza je zapalac ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzialem Ciebie caly czas w lusterku wiecej niz Ty mnie, bo jesli juz tak jezdze jak jezdze to jestem 10x wiecej skupiony i oczy mam wszedzie, bo inaczej nie moglbym sobie na takie manewry pozwalac...

 

normalnie matrix

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro tak to zapewne nie będzie miał gośc problemu z podaniem przynajmniej 2 pierwszych liter na blachach RSa skoro Paweł zdążył zauważyć jego wiedeńskie blachy i napis dealera na ramce a przecież musiał być 10x mniej skupiony :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do RS-a - jak dla mnie, to będzie z tym wozem tak, jak z GTR-em. Czyli najpierw mnóstwo zachwytów ze strony dziennikarzy motoryzacyjnych, wychwalanie auta pod niebiosa.. a potem głosy, że to jednak nie to, że skrzynia się sypie i w ogóle samochód jakiś kiepski :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Porównanie 335d a RSa jest kompletnie nietrafione ;)

Natomiast podzielam zdanie, że marketingowcy Forda odwalili kawał dobrej roboty, bo narobili szumu jaki ten Focus RS jest ohh i ah, a teraz wyjdzie, że jest zupełnie przeciętny (zresztą hothatch nie może byc dobry :twisted: )

Chyba będzie zupełnie jak w przypadku GT-Ra po recenzji z nie-ASO :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...