Skocz do zawartości

Dodatkowe wskaźniki


Harvester

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...

zdaje sobie sprawe, że odpowiedź na moje pytanie w tym wątku może już być, ale przerzucić 25 stron i to jeszcze w czasie sesji egzaminacyjnej jest niemożliwe.

Chodzi o opinie na temat tych wskaźników http://www.dabtuner.pl/MROCZNE_WIDMO_AU_smoke-k39-0-3-default.html lub http://www.dabtuner.pl/SILVER-k4-0--default.html

nadaje sie to to? działa? ;p

Dodatkowe pytanie, na pewno chciałbym ciśnienie doładowania i temperatura oleju. Brać 2 czy dobrać jakiś trzeci wskaźnik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie cały czas szukam kompromisu pomiędzy Defi a AutoGauge. Defi za drogie a te drugie za dużo złych opinii. Znalazłem coś takiego jak HDi: http://www.ebay.com/itm/HDi-SBG-DR-Dual-display-super-boost-gauge-DR-series-/230650614058?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item35b3d9112a&vxp=mtr

Mają analogowe: BAR a cyfrowe PSI. Widział ktoś z Was a może słyszał?

Następne to wskaźniki Saga i Woosh http://www.ebay.com/itm/SWOOSH-SAGA-52mm-JDM-Hi-Tech-FUEL-PRESS-Kg-cm2-Gauge-W-/170344415056?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item27a9517f50&vxp=mtr

Lepsze to od AG czy jeden pies?

Znalazłem jeszcze D1spec: http://www.ebay.com/itm/D1-Spec-52mm-JDM-Black-Face-2-Bar-Boost-Gauge-/251199305259?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a7ca5362b

Oczywiście rozważam jeszcze Depo i Racetech http://www.ebay.com/itm/52mm-Amber-White-LED-EGT-AUTO-GAUGE-Meter-WARNING-PEAK-/220738946830?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item336511070e&vxp=mtr

Siedzę od wczoraj i nie wiem co kupić :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

małe pytanko od właściciela wolnossaka...

 

jakiś czas temu usłyszałem od właściciela turbawki że nawet w wolnossaku warto zamontować sobie zegary... np od oleju...

 

mógłby się ktoś wypowiedzieć w temacie, gdyż jestem dosłownie zielony...??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

małe pytanko od właściciela wolnossaka...

 

jakiś czas temu usłyszałem od właściciela turbawki że nawet w wolnossaku warto zamontować sobie zegary... np od oleju...

 

mógłby się ktoś wypowiedzieć w temacie, gdyż jestem dosłownie zielony...??

 

Ewentualnie od temp i/lub ciśnienia oleju. Będziesz wiedział kiedy masz olej na tyle rozgrzany, żeby bezpiecznie podkręcić obroty i to wszystko.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie cały czas szukam kompromisu pomiędzy Defi a AutoGauge. Defi za drogie a te drugie za dużo złych opinii. Znalazłem coś takiego jak HDi: http://www.ebay.com/itm/HDi-SBG-DR-Dual-display-super-boost-gauge-DR-series-/230650614058?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item35b3d9112a&vxp=mtr

Mają analogowe: BAR a cyfrowe PSI. Widział ktoś z Was a może słyszał?

Następne to wskaźniki Saga i Woosh http://www.ebay.com/itm/SWOOSH-SAGA-52mm-JDM-Hi-Tech-FUEL-PRESS-Kg-cm2-Gauge-W-/170344415056?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item27a9517f50&vxp=mtr

Lepsze to od AG czy jeden pies?

Znalazłem jeszcze D1spec: http://www.ebay.com/itm/D1-Spec-52mm-JDM-Black-Face-2-Bar-Boost-Gauge-/251199305259?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a7ca5362b

Oczywiście rozważam jeszcze Depo i Racetech http://www.ebay.com/itm/52mm-Amber-White-LED-EGT-AUTO-GAUGE-Meter-WARNING-PEAK-/220738946830?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item336511070e&vxp=mtr

Siedzę od wczoraj i nie wiem co kupić :o

To żeby Cię jeszcze przybić, masz jeszcze http://deporacing.us/ i te chyba mają najciekawszy spółczynnik możliwości do ceny. Racetech to to samo co sprzedawane w PL autogauge (ja właśnie wymieniam całą serię na wspomniane wyżej depo racing, bo wskaźniki padają jak muchy jeden po drugim...). Wskaźnik ciśnienia oleju zaczął wariować dwa miesiące od założenia (czujnik ciśnienia w ogóle nie działał, więc sprzedawca dosłał drugi - gratis), wskaźnik temperatury oleju nie działał do wczoraj... Trochę słabe produkty.

 

Zobaczymy jak z tymi wielokorowymi depo racing. Mają opening ceremony, peak i warning, no i 7 kolorów - na każdy dzień tygodnia ;)

Edytowane przez aki001
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie cały czas szukam kompromisu pomiędzy Defi a AutoGauge. Defi za drogie a te drugie za dużo złych opinii. Znalazłem coś takiego jak HDi: http://www.ebay.com/...3d9112a&vxp=mtr

Mają analogowe: BAR a cyfrowe PSI. Widział ktoś z Was a może słyszał?

Następne to wskaźniki Saga i Woosh http://www.ebay.com/...9517f50&vxp=mtr

Lepsze to od AG czy jeden pies?

Znalazłem jeszcze D1spec: http://www.ebay.com/...=item3a7ca5362b

Oczywiście rozważam jeszcze Depo i Racetech http://www.ebay.com/...511070e&vxp=mtr

Siedzę od wczoraj i nie wiem co kupić :o

 

ja od niedawna mam D1Spec i raczej nie mogę ich pozytywnie ocenić:

- temp. oleju - działą prawidłowo (przy spokojnej jeździe pokazuje około 80C)

- ciśnienie oleju - pokazuje co chce: raz 0, raz 10, a przez większość czasu 4 lub 8 bar

- EGT - pokazuje bzdury: maksymalnie 400C przy spokojnej jeździe

jedyne co to ładnie wyglądają (jak Defi) - ale kupiłem je też po to, by w miarę wiarygodnie pokazywały (miały podobno być wykonane na japońskich komponentach)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to fajnie. Skłaniałem się ku D1spec ale jak też nie są dobre...Dzięki tamer9 za opinię będę szukać dalej.

Aki czy te Depo to to samo co u Nas sprzedają? Podobno to praktycznie to samo co AutoGauge. A jeżeli nie te same to jak odróżnić jedne od drugich?

Cały czas chodzą mi jeszcze po głowie te HDi tylko wkurza mnie że zawsze pokazuje w parametrach Bar i cyfrowo Psi.

Zaczynam się zastanawiać czy nie kupić centralki Defi i powoli nie kompletować zegarów. Centralkę można kupić za ok 600 zł.

Tylko kurcze trochę sporo wyjdzie za wszystko i wolałbym tańsze rozwiązanie zważywszy, że nie potrzebuję wyczynowych zegarów do normalnej jazdy. Naprawdę nic nie ma po między tanimi podróbkami a Defi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EGT - pokazuje bzdury: maksymalnie 400C przy spokojnej jeździe

 

U mnie w Stri tak było, gdy termopara zbyt mało wystawała w światło kolektora.

 

być może masz rację - muszę sprawdzić

natomiast zegary i czujniki montował serwis, który powinien wiedzieć jak to zrobić prawidłowo...

 

No to fajnie. Skłaniałem się ku D1spec ale jak też nie są dobre...Dzięki tamer9 za opinię będę szukać dalej.

Aki czy te Depo to to samo co u Nas sprzedają? Podobno to praktycznie to samo co AutoGauge. A jeżeli nie te same to jak odróżnić jedne od drugich?

Cały czas chodzą mi jeszcze po głowie te HDi tylko wkurza mnie że zawsze pokazuje w parametrach Bar i cyfrowo Psi.

Zaczynam się zastanawiać czy nie kupić centralki Defi i powoli nie kompletować zegarów. Centralkę można kupić za ok 600 zł.

Tylko kurcze trochę sporo wyjdzie za wszystko i wolałbym tańsze rozwiązanie zważywszy, że nie potrzebuję wyczynowych zegarów do normalnej jazdy. Naprawdę nic nie ma po między tanimi podróbkami a Defi?

 

być może to tylko ja mam takie szczęście do tych zegarów (a raczej ich czujników)

może jeszcze ktoś inny z Forum ma zegary D1Spec i mógłby podzielić się opinią

Edytowane przez tamer9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

natomiast zegary i czujniki montował serwis, który powinien wiedzieć jak to zrobić prawidłowo...

 

Różne są teorie, nawet forumowe. Niektórzy mówią, że nie powinna wystawać więcej niż kilka milimetrów, bo się upala i leci w turbinę. Może ten warsztat właśnie taką wyznawał?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ewentualnie od temp i/lub ciśnienia oleju. Będziesz wiedział kiedy masz olej na tyle rozgrzany, żeby bezpiecznie podkręcić obroty i to wszystko.

 

który lepszy?? temperatura czy ciśnienie??

 

w zasadzie bez znaczenia, bo po ciśnieniu też odczytasz interesujące Cię parametry B)

 

ale możesz oczywiście zapodać oba ;)

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy te Depo to to samo co u Nas sprzedają? Podobno to praktycznie to samo co AutoGauge. A jeżeli nie te same to jak odróżnić jedne od drugich?
to jest to samo, tylko inny brand (oba strasznie kwiczą przy wstawaniu)
który lepszy?? temperatura czy ciśnienie??
po ciśnieniu też odczytasz interesujące Cię parametry
owszem, ale w przypadku alarmu jest już raczej za późno... ;)
Ewentualnie od temp i/lub ciśnienia oleju. Będziesz wiedział kiedy masz olej na tyle rozgrzany, żeby bezpiecznie podkręcić obroty i to wszystko.
raczej temperatura - dosyć przydatna informacja, w szczególności w zimie Edytowane przez anakinsky
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zasadzie bez znaczenia, bo po ciśnieniu też odczytasz interesujące Cię parametry ale możesz oczywiście zapodać oba
raczej temperatura - dosyć przydatna informacja, w szczególności w zimie

 

a możecie polecić jakiś sensowny zegar temperatury oleju?? naturalnie z poprawką na to że to N/A i nie musi kosztować 500zł :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(oba strasznie kwiczą przy wstawaniu)
kwiczenie można wyłączyć, tylko nie pamiętam już jak. Generalnie chyba się przycika przycisk od peaku i przekręca na zapłon trzymając tenże przycisk. Chyba jakoś tak.

 

A auto gałgany uratowały mi silnik bo bez nich nie zauważyłbym, że turbo przeładowuje i wskazania IMO miły raczej prawidłowe.

Edytowane przez mrowa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(oba strasznie kwiczą przy wstawaniu)
kwiczenie można wyłączyć, tylko nie pamiętam już jak. Generalnie chyba się przycika przycisk od peaku i przekręca na zapłon trzymając tenże przycisk. Chyba jakoś tak.

 

A auto gałgany uratowały mi silnik bo bez nich nie zauważyłbym, że turbo przeładowuje i wskazania IMO miły raczej prawidłowe.

 

IMO do temp silnika auto gałgan spokojnie wystarczy

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy dobrze zrobiłem, ale właśnie zakupiłem STRI SLM Turbo i temp oil. po 39 euro. Jakaś starsza seria, ale po tyle to Auto Gauge chodzi i dlatego się skusiłem.

Jak ktoś chętny to podaje linka: http://www.stri-racing.com/sale.html

Edytowane przez DanPlut
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(oba strasznie kwiczą przy wstawaniu)
kwiczenie można wyłączyć, tylko nie pamiętam już jak. Generalnie chyba się przycika przycisk od peaku i przekręca na zapłon trzymając tenże przycisk. Chyba jakoś tak.

 

Potwierdzam, zadziałało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...