Dottoree Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 No ja mam org. czujniki STRI, takie jak dostałem w komplecie z zegarami. Po zamontowaniu w głowicy pokazywane wartości temp. były takie jak wyżej napisałem, czyli się prawie nie zmieniały... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedo Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 zdaje sobie sprawe, że odpowiedź na moje pytanie w tym wątku może już być, ale przerzucić 25 stron i to jeszcze w czasie sesji egzaminacyjnej jest niemożliwe. Chodzi o opinie na temat tych wskaźników http://www.dabtuner.pl/MROCZNE_WIDMO_AU_smoke-k39-0-3-default.html lub http://www.dabtuner.pl/SILVER-k4-0--default.html nadaje sie to to? działa? ;p Dodatkowe pytanie, na pewno chciałbym ciśnienie doładowania i temperatura oleju. Brać 2 czy dobrać jakiś trzeci wskaźnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 działa? Dopóki się nie zepsuje. Mi zdechł czujnik. Brać 2 czy dobrać jakiś trzeci wskaźnik? Ciśnienie oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Ciekawe kiedy wymyślą wskaźnik, który na blacie będzie wskazywał temperaturę, a cyfrowo wyświetlał ciśnienie... ile to by miejsca i niepotrzebnego rozpraszania zaoszczędziło kierowcom subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Ciekawe kiedy wymyślą wskaźnik, który na blacie będzie wskazywał temperaturę, a cyfrowo wyświetlał ciśnienie. http://moto.allegro.pl/zegar-wskaznik-depo-cisnienie-oleju-volt-4w1-60mm-i2894285836.html 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedo Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Dopóki się nie zepsuje. Mi zdechł czujnik. Ale rok gwarancji dają nie? Gdzieś tak widziałem.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitgol Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Wie ktos jak wylaczyc upiorny pisk (pojawia sie przy wlaczaniu zaplonu) w Autogałganowym wskazniku doladowania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Słuchajcie cały czas szukam kompromisu pomiędzy Defi a AutoGauge. Defi za drogie a te drugie za dużo złych opinii. Znalazłem coś takiego jak HDi: http://www.ebay.com/itm/HDi-SBG-DR-Dual-display-super-boost-gauge-DR-series-/230650614058?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item35b3d9112a&vxp=mtr Mają analogowe: BAR a cyfrowe PSI. Widział ktoś z Was a może słyszał? Następne to wskaźniki Saga i Woosh http://www.ebay.com/itm/SWOOSH-SAGA-52mm-JDM-Hi-Tech-FUEL-PRESS-Kg-cm2-Gauge-W-/170344415056?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item27a9517f50&vxp=mtr Lepsze to od AG czy jeden pies? Znalazłem jeszcze D1spec: http://www.ebay.com/itm/D1-Spec-52mm-JDM-Black-Face-2-Bar-Boost-Gauge-/251199305259?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a7ca5362b Oczywiście rozważam jeszcze Depo i Racetech http://www.ebay.com/itm/52mm-Amber-White-LED-EGT-AUTO-GAUGE-Meter-WARNING-PEAK-/220738946830?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item336511070e&vxp=mtr Siedzę od wczoraj i nie wiem co kupić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 D1 wyglądają bardzo solidnie. Jakby miały jeszcze inny kolor podświetlania, to polecałbym. Od taki subiektywny komentarz. PzDr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wslawex Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 małe pytanko od właściciela wolnossaka... jakiś czas temu usłyszałem od właściciela turbawki że nawet w wolnossaku warto zamontować sobie zegary... np od oleju... mógłby się ktoś wypowiedzieć w temacie, gdyż jestem dosłownie zielony...?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 małe pytanko od właściciela wolnossaka... jakiś czas temu usłyszałem od właściciela turbawki że nawet w wolnossaku warto zamontować sobie zegary... np od oleju... mógłby się ktoś wypowiedzieć w temacie, gdyż jestem dosłownie zielony...?? Ewentualnie od temp i/lub ciśnienia oleju. Będziesz wiedział kiedy masz olej na tyle rozgrzany, żeby bezpiecznie podkręcić obroty i to wszystko. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 (edytowane) Słuchajcie cały czas szukam kompromisu pomiędzy Defi a AutoGauge. Defi za drogie a te drugie za dużo złych opinii. Znalazłem coś takiego jak HDi: http://www.ebay.com/itm/HDi-SBG-DR-Dual-display-super-boost-gauge-DR-series-/230650614058?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item35b3d9112a&vxp=mtr Mają analogowe: BAR a cyfrowe PSI. Widział ktoś z Was a może słyszał? Następne to wskaźniki Saga i Woosh http://www.ebay.com/itm/SWOOSH-SAGA-52mm-JDM-Hi-Tech-FUEL-PRESS-Kg-cm2-Gauge-W-/170344415056?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item27a9517f50&vxp=mtr Lepsze to od AG czy jeden pies? Znalazłem jeszcze D1spec: http://www.ebay.com/itm/D1-Spec-52mm-JDM-Black-Face-2-Bar-Boost-Gauge-/251199305259?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a7ca5362b Oczywiście rozważam jeszcze Depo i Racetech http://www.ebay.com/itm/52mm-Amber-White-LED-EGT-AUTO-GAUGE-Meter-WARNING-PEAK-/220738946830?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item336511070e&vxp=mtr Siedzę od wczoraj i nie wiem co kupić To żeby Cię jeszcze przybić, masz jeszcze http://deporacing.us/ i te chyba mają najciekawszy spółczynnik możliwości do ceny. Racetech to to samo co sprzedawane w PL autogauge (ja właśnie wymieniam całą serię na wspomniane wyżej depo racing, bo wskaźniki padają jak muchy jeden po drugim...). Wskaźnik ciśnienia oleju zaczął wariować dwa miesiące od założenia (czujnik ciśnienia w ogóle nie działał, więc sprzedawca dosłał drugi - gratis), wskaźnik temperatury oleju nie działał do wczoraj... Trochę słabe produkty. Zobaczymy jak z tymi wielokorowymi depo racing. Mają opening ceremony, peak i warning, no i 7 kolorów - na każdy dzień tygodnia Edytowane 21 Stycznia 2013 przez aki001 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tamer9 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Słuchajcie cały czas szukam kompromisu pomiędzy Defi a AutoGauge. Defi za drogie a te drugie za dużo złych opinii. Znalazłem coś takiego jak HDi: http://www.ebay.com/...3d9112a&vxp=mtr Mają analogowe: BAR a cyfrowe PSI. Widział ktoś z Was a może słyszał? Następne to wskaźniki Saga i Woosh http://www.ebay.com/...9517f50&vxp=mtr Lepsze to od AG czy jeden pies? Znalazłem jeszcze D1spec: http://www.ebay.com/...=item3a7ca5362b Oczywiście rozważam jeszcze Depo i Racetech http://www.ebay.com/...511070e&vxp=mtr Siedzę od wczoraj i nie wiem co kupić ja od niedawna mam D1Spec i raczej nie mogę ich pozytywnie ocenić: - temp. oleju - działą prawidłowo (przy spokojnej jeździe pokazuje około 80C) - ciśnienie oleju - pokazuje co chce: raz 0, raz 10, a przez większość czasu 4 lub 8 bar - EGT - pokazuje bzdury: maksymalnie 400C przy spokojnej jeździe jedyne co to ładnie wyglądają (jak Defi) - ale kupiłem je też po to, by w miarę wiarygodnie pokazywały (miały podobno być wykonane na japońskich komponentach) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 EGT - pokazuje bzdury: maksymalnie 400C przy spokojnej jeździe U mnie w Stri tak było, gdy termopara zbyt mało wystawała w światło kolektora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wslawex Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Ewentualnie od temp i/lub ciśnienia oleju. Będziesz wiedział kiedy masz olej na tyle rozgrzany, żeby bezpiecznie podkręcić obroty i to wszystko. który lepszy?? temperatura czy ciśnienie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 No to fajnie. Skłaniałem się ku D1spec ale jak też nie są dobre...Dzięki tamer9 za opinię będę szukać dalej. Aki czy te Depo to to samo co u Nas sprzedają? Podobno to praktycznie to samo co AutoGauge. A jeżeli nie te same to jak odróżnić jedne od drugich? Cały czas chodzą mi jeszcze po głowie te HDi tylko wkurza mnie że zawsze pokazuje w parametrach Bar i cyfrowo Psi. Zaczynam się zastanawiać czy nie kupić centralki Defi i powoli nie kompletować zegarów. Centralkę można kupić za ok 600 zł. Tylko kurcze trochę sporo wyjdzie za wszystko i wolałbym tańsze rozwiązanie zważywszy, że nie potrzebuję wyczynowych zegarów do normalnej jazdy. Naprawdę nic nie ma po między tanimi podróbkami a Defi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tamer9 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 (edytowane) EGT - pokazuje bzdury: maksymalnie 400C przy spokojnej jeździe U mnie w Stri tak było, gdy termopara zbyt mało wystawała w światło kolektora. być może masz rację - muszę sprawdzić natomiast zegary i czujniki montował serwis, który powinien wiedzieć jak to zrobić prawidłowo... No to fajnie. Skłaniałem się ku D1spec ale jak też nie są dobre...Dzięki tamer9 za opinię będę szukać dalej. Aki czy te Depo to to samo co u Nas sprzedają? Podobno to praktycznie to samo co AutoGauge. A jeżeli nie te same to jak odróżnić jedne od drugich? Cały czas chodzą mi jeszcze po głowie te HDi tylko wkurza mnie że zawsze pokazuje w parametrach Bar i cyfrowo Psi. Zaczynam się zastanawiać czy nie kupić centralki Defi i powoli nie kompletować zegarów. Centralkę można kupić za ok 600 zł. Tylko kurcze trochę sporo wyjdzie za wszystko i wolałbym tańsze rozwiązanie zważywszy, że nie potrzebuję wyczynowych zegarów do normalnej jazdy. Naprawdę nic nie ma po między tanimi podróbkami a Defi? być może to tylko ja mam takie szczęście do tych zegarów (a raczej ich czujników) może jeszcze ktoś inny z Forum ma zegary D1Spec i mógłby podzielić się opinią Edytowane 21 Stycznia 2013 przez tamer9 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jpol Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 natomiast zegary i czujniki montował serwis, który powinien wiedzieć jak to zrobić prawidłowo... Różne są teorie, nawet forumowe. Niektórzy mówią, że nie powinna wystawać więcej niż kilka milimetrów, bo się upala i leci w turbinę. Może ten warsztat właśnie taką wyznawał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Ewentualnie od temp i/lub ciśnienia oleju. Będziesz wiedział kiedy masz olej na tyle rozgrzany, żeby bezpiecznie podkręcić obroty i to wszystko. który lepszy?? temperatura czy ciśnienie?? w zasadzie bez znaczenia, bo po ciśnieniu też odczytasz interesujące Cię parametry ale możesz oczywiście zapodać oba 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
anakinsky Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 (edytowane) czy te Depo to to samo co u Nas sprzedają? Podobno to praktycznie to samo co AutoGauge. A jeżeli nie te same to jak odróżnić jedne od drugich? to jest to samo, tylko inny brand (oba strasznie kwiczą przy wstawaniu) który lepszy?? temperatura czy ciśnienie?? po ciśnieniu też odczytasz interesujące Cię parametry owszem, ale w przypadku alarmu jest już raczej za późno... Ewentualnie od temp i/lub ciśnienia oleju. Będziesz wiedział kiedy masz olej na tyle rozgrzany, żeby bezpiecznie podkręcić obroty i to wszystko. raczej temperatura - dosyć przydatna informacja, w szczególności w zimie Edytowane 22 Stycznia 2013 przez anakinsky 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wslawex Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 w zasadzie bez znaczenia, bo po ciśnieniu też odczytasz interesujące Cię parametry ale możesz oczywiście zapodać oba raczej temperatura - dosyć przydatna informacja, w szczególności w zimie a możecie polecić jakiś sensowny zegar temperatury oleju?? naturalnie z poprawką na to że to N/A i nie musi kosztować 500zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrowa Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 (edytowane) (oba strasznie kwiczą przy wstawaniu) kwiczenie można wyłączyć, tylko nie pamiętam już jak. Generalnie chyba się przycika przycisk od peaku i przekręca na zapłon trzymając tenże przycisk. Chyba jakoś tak. A auto gałgany uratowały mi silnik bo bez nich nie zauważyłbym, że turbo przeładowuje i wskazania IMO miły raczej prawidłowe. Edytowane 22 Stycznia 2013 przez mrowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubeusz Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 (oba strasznie kwiczą przy wstawaniu) kwiczenie można wyłączyć, tylko nie pamiętam już jak. Generalnie chyba się przycika przycisk od peaku i przekręca na zapłon trzymając tenże przycisk. Chyba jakoś tak. A auto gałgany uratowały mi silnik bo bez nich nie zauważyłbym, że turbo przeładowuje i wskazania IMO miły raczej prawidłowe. IMO do temp silnika auto gałgan spokojnie wystarczy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 (edytowane) Nie wiem czy dobrze zrobiłem, ale właśnie zakupiłem STRI SLM Turbo i temp oil. po 39 euro. Jakaś starsza seria, ale po tyle to Auto Gauge chodzi i dlatego się skusiłem. Jak ktoś chętny to podaje linka: http://www.stri-racing.com/sale.html Edytowane 22 Stycznia 2013 przez DanPlut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitgol Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 (oba strasznie kwiczą przy wstawaniu) kwiczenie można wyłączyć, tylko nie pamiętam już jak. Generalnie chyba się przycika przycisk od peaku i przekręca na zapłon trzymając tenże przycisk. Chyba jakoś tak. Potwierdzam, zadziałało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się