Skocz do zawartości

Pytanie o Forester 2.5XT `06 - `08


Thomas

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam trzy pytania co do Forestera 2.5XT z rocznika 2006 do 2008 (czyli to jest chyba II-ga generacja po face lifting`u)

1. Czy jak wyjmę akumulator na noc do ładowania i rano wsadzę go z powrotem do samochodu to normalnie zapalę i pojadę, czy konieczna będzie wizyta w serwisie ASO aby ponownie zaprogramować kompa?

2. Czy przeglądy (wymiana oleju itp) trzeba samemu pilnować, czy też na tablicy rozdzielczej zapala się jakaś przypominająca kontrolka?

3. Czy model o którego pytam dostępny był może z szyberdachem, ze skórą, ale bez nawigacji? Wszystko razem stanowiło pakiet, tyle że nawigacja w Polsce się mało przydawała.

 

z góry dzięki za odp.

Thomas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam trzy pytania co do Forestera 2.5XT z rocznika 2006 do 2008 (czyli to jest chyba II-ga generacja po face lifting`u)

1. Czy jak wyjmę akumulator na noc do ładowania i rano wsadzę go z powrotem do samochodu to normalnie zapalę i pojadę, czy konieczna będzie wizyta w serwisie ASO aby ponownie zaprogramować kompa?

2. Czy przeglądy (wymiana oleju itp) trzeba samemu pilnować, czy też na tablicy rozdzielczej zapala się jakaś przypominająca kontrolka?

3. Czy model o którego pytam dostępny był może z szyberdachem, ze skórą, ale bez nawigacji? Wszystko razem stanowiło pakiet, tyle że nawigacja w Polsce się mało przydawała.

 

z góry dzięki za odp.

Thomas

1) Odpalasz i jedziesz bez problemu.

2) Nie ma żadnego badziewia które krzyczy o serwis. Pilnujesz sam.

3) Chyba był, ale pewien nie jestem. Ktoś kto kupował takiego nowego Forka powinien Ci powiedzieć dokładnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2. Czy przeglądy (wymiana oleju itp) trzeba samemu pilnować, czy też na tablicy rozdzielczej zapala się jakaś przypominająca kontrolka?

3. Czy model o którego pytam dostępny był może z szyberdachem, ze skórą, ale bez nawigacji? Wszystko razem stanowiło pakiet, tyle że nawigacja w Polsce się mało przydawała.

 

2. trzeba pilnować samemu.

3. nie było. navi dalej się w PL nie przydaje :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dołączę sie do wątku i spytam o tego Forka - czy pojawiły się w tym modelu jakieś istotne zmiany konstrukcyjne w porównaniu z poprzednim - MY04? Wiem, że mocniejszy jest silnik 2.5, że AT zyskał tryb sekwencyjny. Coś jeszcze? Jakieś zmiany w zawieszeniu, napędach?

No i pomijając to, że jest brzydszy, rzecz jasna... :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynie radio może domagać się kodu.....no i trzeba na nowo ustawić zegarek, ale to drobiazgi....

 

Nie tylko,

Pierwsze odpalenie po resecie ecu może potrwać kilka obrotów wału korbowego, do tego obroty niskie, czasem potrafi gasnąć, kilka kilometrów trzeba przejechać żeby zaadaptować przepustnicę, przy okazji mapy zapłonu się ustalą.

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Czy jak wyjmę akumulator na noc do ładowania i rano wsadzę go z powrotem do samochodu to normalnie zapalę i pojadę, czy konieczna będzie wizyta w serwisie ASO aby ponownie zaprogramować kompa?

 

Przed 1-wszym odpaleniem przekręć sobie kluczyk do kontrolek i wyłącz jak zgaśnie Air Bag i tak 2-3 razy.

 

 

3. Czy model o którego pytam dostępny był może z szyberdachem, ze skórą, ale bez nawigacji? Wszystko razem stanowiło pakiet, tyle że nawigacja w Polsce się mało przydawała.

 

Był - bo mam taka wersję 2.5 XT BLN bez NAVI

 

:arrow: http://www.subaru.pl/archiwum/oferta/pd ... rester.pdf

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich :grin:

Mam ogromną prośbę. Wybieram się za tydzień do Zakopanego i pojęcia nie mam jakie najlepsze opony kupić do mojego Impreza 2.0D Sport, tyle się słyszy o tych wypadkach a dojechać na miejsce muszę sama, więc bardzo proszę o poradę w tej sprawie. Kupiłam autko miesiąc temu i jak narazie sprawuje się rewelacyjnie, jednak zbyt dużego doświadczenia w poruszaniu się po śniegu nie mam, zastanawiam się również czy potrzebne mi będą łancuchy...

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Iwcia,

bardzo żeś się elegancko pod całkowicie zbieżny temat podpięła :mrgreen:

 

Kup opony zimowe, w rozmiarze zgodnym z podanym w Instrukcji obsługi użytkownika, najlepiej markowej firmy. Tu większej filozofii nie ma ale pozytywne rozgorączkowanie po zakupie nowego auto rozumiem :mrgreen: Chyba...

 

Pozdrawiam

Grzegorz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest inny topic co do opon zimowych. Co do łańcuchów ja na swoich mocno zużytych dawałem radę więc uważam, że na w miarę normalnych (ale całkowicie białych) drogach są zbędne

 

pozdro

 

[ Dodano: Wto Lut 24, 2009 11:43 am ]

Był - bo mam taka wersję 2.5 XT BLN bez NAVI

 

wg ceniika ma navi

2.5 XT BLN - wersja LUXUS z beżową tapicerką skórzaną z nawigacją.pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się, że nie jest to większa filozofia dla osoby, która ma pojęcie na temat samochodów, ja niestety do nich nie należę dlatego proszę o pomoc. Problem w tym, że przekopałam całe mieszkanie od góry do dołu i nie mogę odnaleść tej instrukcji, obawiam się że w ogóle jej nie dostałam. Jaką byście mi zaproponowali markę opon?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się, że nie jest to większa filozofia dla osoby, która ma pojęcie na temat samochodów, ja niestety do nich nie należę dlatego proszę o pomoc. Problem w tym, że przekopałam całe mieszkanie od góry do dołu i nie mogę odnaleść tej instrukcji, obawiam się że w ogóle jej nie dostałam. Jaką byście mi zaproponowali markę opon?

Nokian, Continental, Dunlop (jest temat o oponach zimowych do Subaru, tam jest sporo roznych porad i opinii - oby tylko glowa nei pekla od nadmiaru informacji :mrgreen: )

:arrow: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=107486&start=0

 

jak sie nie udaje odnalezc instrukcji uzytkownika, to proponuje otworzyc drzwi kierowcy i na slupku (dolna czesc) poszukac informacji o zalecanym rozmiarze opon (i cisnienia w nich - sprawdzamy regularnie :idea: :grin: ) do Twego auta

 

 

p.s. witam na Forum (btw, przyjaznym dla kazdego nowego uzytkownika :smile: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak sie nie udaje odnalezc instrukcji uzytkownika, to proponuje otworzyc drzwi kierowcy i na slupku (dolna czesc) poszukac informacji o zalecanym rozmiarze opon (i ciesnienia w nich - sprawdzamy regularnie ) do Twego auta

 

ewntualnie download

 

instrukcja uzytkownia do subaru

http://www.manuals.ws/files/list/brand/55/page/1/

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest inny topic co do opon zimowych. Co do łańcuchów ja na swoich mocno zużytych dawałem radę więc uważam, że na w miarę normalnych (ale całkowicie białych) drogach są zbędne

 

pozdro

 

[ Dodano: Wto Lut 24, 2009 11:43 am ]

Był - bo mam taka wersję 2.5 XT BLN bez NAVI

 

wg ceniika ma navi

2.5 XT BLN - wersja LUXUS z beżową tapicerką skórzaną z nawigacją.pozdro

 

jak ma jak mój nie ma auto kupione w SIP :wink: były wersje "z" i "bez"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Czy jak wyjmę akumulator na noc do ładowania i rano wsadzę go z powrotem do samochodu to normalnie zapalę i pojadę, czy konieczna będzie wizyta w serwisie ASO aby ponownie zaprogramować kompa?

 

Przed 1-wszym odpaleniem przekręć sobie kluczyk do kontrolek i wyłącz jak zgaśnie Air Bag i tak 2-3 razy.

 

 

3. Czy model o którego pytam dostępny był może z szyberdachem, ze skórą, ale bez nawigacji? Wszystko razem stanowiło pakiet, tyle że nawigacja w Polsce się mało przydawała.

 

Był - bo mam taka wersję 2.5 XT BLN bez NAVI

 

:arrow: http://www.subaru.pl/archiwum/oferta/pd ... rester.pdf

 

Czyli masz skórę, masz szyberdach ale nie masz nawigacjii!!!

Poza tym jest full wypas.

 

[ Dodano: Wto Lut 24, 2009 8:10 pm ]

jest inny topic co do opon zimowych. Co do łańcuchów ja na swoich mocno zużytych dawałem radę więc uważam, że na w miarę normalnych (ale całkowicie białych) drogach są zbędne

 

pozdro

 

[ Dodano: Wto Lut 24, 2009 11:43 am ]

Był - bo mam taka wersję 2.5 XT BLN bez NAVI

 

wg ceniika ma navi

2.5 XT BLN - wersja LUXUS z beżową tapicerką skórzaną z nawigacją.pozdro

 

jak ma jak mój nie ma auto kupione w SIP :wink: były wersje "z" i "bez"

 

Twój Forester jest potwierdzeniem na to, że była taka chwila, że mozna było kupić Forka 2.5XT w SIP z bajerami, ale bez zbędnego (przynajmniej w Polsce) navi, tylko mało kto to zauważył.

Ciekawe ile takich sprzedali?!?

Za jakiś czas będę chciał takiego upolować...

 

A propos navi.

Ma ktoś może instrukcję do navi w Foresterze i może mi podesłać?

Albo gdzie można ją znaleźć?

 

z góry dzięki za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za jakiś czas będę chciał takiego upolować...

 

ciężko będzie Ci znaleźć... zwłaszcza wersję manual.

Właściciele 2.5 XT bardzo rzadko rozstają się z tą maszynką - ale powodzenia :wink:

 

tutaj masz wersję 000 do nabycia

 

http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=123008

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właściciele 2.5 XT bardzo rzadko rozstają się z tą maszynką - ale powodzenia

 

święte słowa, 8 mc czekałem na uzywanego lun z salonu aż się doczekałem. Naszczęście auto serwisowane w gdańsku w aso, znane mechanikom z przeglądów i godne polecenia. kupiłem i jestem zachwycony pomimo kilku pierdół które i tak dporowadzę fo perfekcji. Ten samochód długo u mnie pozostanie, jest idealnie dopasowany do moich potrzeb.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za jakiś czas będę chciał takiego upolować...

 

ciężko będzie Ci znaleźć... zwłaszcza wersję manual.

 

Dlatego rozważam również zakup w Niemczech i sprowadzenie do Polski.

Tam jest trochę większy wybór.

Tylko będzie drożej kosztować. Przez te cholerne podatki (akcyza).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponieważ bez echa, zapytam jeszcze raz:

Czy w MY06 pojawiły się jakieś istotne zmiany konstrukcyjne, w porównaniu z poprzednim - MY04? Wiem, że mocniejszy jest silnik 2.5, że AT zyskał tryb sekwencyjny. Coś jeszcze? Jakieś zmiany w zawieszeniu, napędach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko razem stanowiło pakiet, tyle że nawigacja w Polsce się mało przydawała

 

Teraz na szczescie nie ma juz tego problemu. Mozesz to albo oficjalnie w ASO przerobic na GPMape lub CNE albo mniej oficjalnie pozyskac plytke DVD z mapami Polski. Sprawdzone i dziala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...