Thomas Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Witam Mam trzy pytania co do Forestera 2.5XT z rocznika 2006 do 2008 (czyli to jest chyba II-ga generacja po face lifting`u) 1. Czy jak wyjmę akumulator na noc do ładowania i rano wsadzę go z powrotem do samochodu to normalnie zapalę i pojadę, czy konieczna będzie wizyta w serwisie ASO aby ponownie zaprogramować kompa? 2. Czy przeglądy (wymiana oleju itp) trzeba samemu pilnować, czy też na tablicy rozdzielczej zapala się jakaś przypominająca kontrolka? 3. Czy model o którego pytam dostępny był może z szyberdachem, ze skórą, ale bez nawigacji? Wszystko razem stanowiło pakiet, tyle że nawigacja w Polsce się mało przydawała. z góry dzięki za odp. Thomas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 WitamMam trzy pytania co do Forestera 2.5XT z rocznika 2006 do 2008 (czyli to jest chyba II-ga generacja po face lifting`u) 1. Czy jak wyjmę akumulator na noc do ładowania i rano wsadzę go z powrotem do samochodu to normalnie zapalę i pojadę, czy konieczna będzie wizyta w serwisie ASO aby ponownie zaprogramować kompa? 2. Czy przeglądy (wymiana oleju itp) trzeba samemu pilnować, czy też na tablicy rozdzielczej zapala się jakaś przypominająca kontrolka? 3. Czy model o którego pytam dostępny był może z szyberdachem, ze skórą, ale bez nawigacji? Wszystko razem stanowiło pakiet, tyle że nawigacja w Polsce się mało przydawała. z góry dzięki za odp. Thomas 1) Odpalasz i jedziesz bez problemu. 2) Nie ma żadnego badziewia które krzyczy o serwis. Pilnujesz sam. 3) Chyba był, ale pewien nie jestem. Ktoś kto kupował takiego nowego Forka powinien Ci powiedzieć dokładnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 21 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2009 Jedynie radio może domagać się kodu.....no i trzeba na nowo ustawić zegarek, ale to drobiazgi.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
levy Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 2. Czy przeglądy (wymiana oleju itp) trzeba samemu pilnować, czy też na tablicy rozdzielczej zapala się jakaś przypominająca kontrolka? 3. Czy model o którego pytam dostępny był może z szyberdachem, ze skórą, ale bez nawigacji? Wszystko razem stanowiło pakiet, tyle że nawigacja w Polsce się mało przydawała. 2. trzeba pilnować samemu. 3. nie było. navi dalej się w PL nie przydaje :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sabor Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Ja dołączę sie do wątku i spytam o tego Forka - czy pojawiły się w tym modelu jakieś istotne zmiany konstrukcyjne w porównaniu z poprzednim - MY04? Wiem, że mocniejszy jest silnik 2.5, że AT zyskał tryb sekwencyjny. Coś jeszcze? Jakieś zmiany w zawieszeniu, napędach? No i pomijając to, że jest brzydszy, rzecz jasna... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 23 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2009 Jedynie radio może domagać się kodu.....no i trzeba na nowo ustawić zegarek, ale to drobiazgi.... Nie tylko, Pierwsze odpalenie po resecie ecu może potrwać kilka obrotów wału korbowego, do tego obroty niskie, czasem potrafi gasnąć, kilka kilometrów trzeba przejechać żeby zaadaptować przepustnicę, przy okazji mapy zapłonu się ustalą. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PJAY Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 1. Czy jak wyjmę akumulator na noc do ładowania i rano wsadzę go z powrotem do samochodu to normalnie zapalę i pojadę, czy konieczna będzie wizyta w serwisie ASO aby ponownie zaprogramować kompa? Przed 1-wszym odpaleniem przekręć sobie kluczyk do kontrolek i wyłącz jak zgaśnie Air Bag i tak 2-3 razy. 3. Czy model o którego pytam dostępny był może z szyberdachem, ze skórą, ale bez nawigacji? Wszystko razem stanowiło pakiet, tyle że nawigacja w Polsce się mało przydawała. Był - bo mam taka wersję 2.5 XT BLN bez NAVI :arrow: http://www.subaru.pl/archiwum/oferta/pd ... rester.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Iwcia Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Witam wszystkich :grin: Mam ogromną prośbę. Wybieram się za tydzień do Zakopanego i pojęcia nie mam jakie najlepsze opony kupić do mojego Impreza 2.0D Sport, tyle się słyszy o tych wypadkach a dojechać na miejsce muszę sama, więc bardzo proszę o poradę w tej sprawie. Kupiłam autko miesiąc temu i jak narazie sprawuje się rewelacyjnie, jednak zbyt dużego doświadczenia w poruszaniu się po śniegu nie mam, zastanawiam się również czy potrzebne mi będą łancuchy... Pozdrawiam serdecznie i dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Iwcia, bardzo żeś się elegancko pod całkowicie zbieżny temat podpięła Kup opony zimowe, w rozmiarze zgodnym z podanym w Instrukcji obsługi użytkownika, najlepiej markowej firmy. Tu większej filozofii nie ma ale pozytywne rozgorączkowanie po zakupie nowego auto rozumiem Chyba... Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 jest inny topic co do opon zimowych. Co do łańcuchów ja na swoich mocno zużytych dawałem radę więc uważam, że na w miarę normalnych (ale całkowicie białych) drogach są zbędne pozdro [ Dodano: Wto Lut 24, 2009 11:43 am ] Był - bo mam taka wersję 2.5 XT BLN bez NAVI wg ceniika ma navi 2.5 XT BLN - wersja LUXUS z beżową tapicerką skórzaną z nawigacją.pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Iwcia Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Zgadzam się, że nie jest to większa filozofia dla osoby, która ma pojęcie na temat samochodów, ja niestety do nich nie należę dlatego proszę o pomoc. Problem w tym, że przekopałam całe mieszkanie od góry do dołu i nie mogę odnaleść tej instrukcji, obawiam się że w ogóle jej nie dostałam. Jaką byście mi zaproponowali markę opon? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Zgadzam się, że nie jest to większa filozofia dla osoby, która ma pojęcie na temat samochodów, ja niestety do nich nie należę dlatego proszę o pomoc. Problem w tym, że przekopałam całe mieszkanie od góry do dołu i nie mogę odnaleść tej instrukcji, obawiam się że w ogóle jej nie dostałam. Jaką byście mi zaproponowali markę opon? Nokian, Continental, Dunlop (jest temat o oponach zimowych do Subaru, tam jest sporo roznych porad i opinii - oby tylko glowa nei pekla od nadmiaru informacji ) :arrow: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=107486&start=0 jak sie nie udaje odnalezc instrukcji uzytkownika, to proponuje otworzyc drzwi kierowcy i na slupku (dolna czesc) poszukac informacji o zalecanym rozmiarze opon (i cisnienia w nich - sprawdzamy regularnie :grin: ) do Twego auta p.s. witam na Forum (btw, przyjaznym dla kazdego nowego uzytkownika :smile: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 jak sie nie udaje odnalezc instrukcji uzytkownika, to proponuje otworzyc drzwi kierowcy i na slupku (dolna czesc) poszukac informacji o zalecanym rozmiarze opon (i ciesnienia w nich - sprawdzamy regularnie ) do Twego auta ewntualnie download instrukcja uzytkownia do subaru http://www.manuals.ws/files/list/brand/55/page/1/ pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PJAY Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 jest inny topic co do opon zimowych. Co do łańcuchów ja na swoich mocno zużytych dawałem radę więc uważam, że na w miarę normalnych (ale całkowicie białych) drogach są zbędne pozdro [ Dodano: Wto Lut 24, 2009 11:43 am ] Był - bo mam taka wersję 2.5 XT BLN bez NAVI wg ceniika ma navi 2.5 XT BLN - wersja LUXUS z beżową tapicerką skórzaną z nawigacją.pozdro jak ma jak mój nie ma auto kupione w SIP :wink: były wersje "z" i "bez" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas Opublikowano 24 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 1. Czy jak wyjmę akumulator na noc do ładowania i rano wsadzę go z powrotem do samochodu to normalnie zapalę i pojadę, czy konieczna będzie wizyta w serwisie ASO aby ponownie zaprogramować kompa? Przed 1-wszym odpaleniem przekręć sobie kluczyk do kontrolek i wyłącz jak zgaśnie Air Bag i tak 2-3 razy. 3. Czy model o którego pytam dostępny był może z szyberdachem, ze skórą, ale bez nawigacji? Wszystko razem stanowiło pakiet, tyle że nawigacja w Polsce się mało przydawała. Był - bo mam taka wersję 2.5 XT BLN bez NAVI :arrow: http://www.subaru.pl/archiwum/oferta/pd ... rester.pdf Czyli masz skórę, masz szyberdach ale nie masz nawigacjii!!! Poza tym jest full wypas. [ Dodano: Wto Lut 24, 2009 8:10 pm ] jest inny topic co do opon zimowych. Co do łańcuchów ja na swoich mocno zużytych dawałem radę więc uważam, że na w miarę normalnych (ale całkowicie białych) drogach są zbędne pozdro [ Dodano: Wto Lut 24, 2009 11:43 am ] Był - bo mam taka wersję 2.5 XT BLN bez NAVI wg ceniika ma navi 2.5 XT BLN - wersja LUXUS z beżową tapicerką skórzaną z nawigacją.pozdro jak ma jak mój nie ma auto kupione w SIP :wink: były wersje "z" i "bez" Twój Forester jest potwierdzeniem na to, że była taka chwila, że mozna było kupić Forka 2.5XT w SIP z bajerami, ale bez zbędnego (przynajmniej w Polsce) navi, tylko mało kto to zauważył. Ciekawe ile takich sprzedali?!? Za jakiś czas będę chciał takiego upolować... A propos navi. Ma ktoś może instrukcję do navi w Foresterze i może mi podesłać? Albo gdzie można ją znaleźć? z góry dzięki za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PJAY Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Za jakiś czas będę chciał takiego upolować... ciężko będzie Ci znaleźć... zwłaszcza wersję manual. Właściciele 2.5 XT bardzo rzadko rozstają się z tą maszynką - ale powodzenia :wink: tutaj masz wersję 000 do nabycia http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=123008 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 Właściciele 2.5 XT bardzo rzadko rozstają się z tą maszynką - ale powodzenia święte słowa, 8 mc czekałem na uzywanego lun z salonu aż się doczekałem. Naszczęście auto serwisowane w gdańsku w aso, znane mechanikom z przeglądów i godne polecenia. kupiłem i jestem zachwycony pomimo kilku pierdół które i tak dporowadzę fo perfekcji. Ten samochód długo u mnie pozostanie, jest idealnie dopasowany do moich potrzeb. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thomas Opublikowano 27 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Za jakiś czas będę chciał takiego upolować... ciężko będzie Ci znaleźć... zwłaszcza wersję manual. Dlatego rozważam również zakup w Niemczech i sprowadzenie do Polski. Tam jest trochę większy wybór. Tylko będzie drożej kosztować. Przez te cholerne podatki (akcyza). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sabor Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Ponieważ bez echa, zapytam jeszcze raz: Czy w MY06 pojawiły się jakieś istotne zmiany konstrukcyjne, w porównaniu z poprzednim - MY04? Wiem, że mocniejszy jest silnik 2.5, że AT zyskał tryb sekwencyjny. Coś jeszcze? Jakieś zmiany w zawieszeniu, napędach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tasior_Miedziak Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Wszystko razem stanowiło pakiet, tyle że nawigacja w Polsce się mało przydawała Teraz na szczescie nie ma juz tego problemu. Mozesz to albo oficjalnie w ASO przerobic na GPMape lub CNE albo mniej oficjalnie pozyskac plytke DVD z mapami Polski. Sprawdzone i dziala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sabor Opublikowano 6 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2009 Działa to na wszystkich forkowych nawigacjach, MY04 też? Dużo to kosztuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się