Andrzej Koper Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Rynek szybko zweryfikuje "stałe" ceny. Jak się skończą modele z 2008 roku. Modele z 2008 roku ceny podane sa w złotych i to po dobrym kursie . Sądzisz , że For. D w Polsce bedzie kosztował np. 8 tys euro taniej niz w Niemczech.... :roll: ...bo rynek zweryfikuje ceny w Polsce AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Rynek szybko zweryfikuje "stałe" ceny. Jak się skończą modele z 2008 roku. Modele z 2008 roku ceny podane sa w złotych i to po dobrym kursie . Sądzisz , że For. D w Polsce bedzie kosztował np. 8 tys euro taniej niz w Niemczech.... :roll: ...bo rynek zweryfikuje ceny w Polsce AK Tego nie powiedziałem. Po prostu spadnie sprzedaż. Jak wprowadzą "kratkę" to dla wybranych będzie trochę lepiej ale na krótko. Do końca 2008 Subaru ze względu na relację osiągi/cena było najlepszym wyborem na rynku. Co widać po wynikach sprzedaży. pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Sprzedaz spada wszedzie (prawie), wiec nie odkrywasz zadnej nowosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Sprzedaz spada wszedzie (prawie), wiec nie odkrywasz zadnej nowosci. Jasne, kwestia tylko w jakiej skali. W strefie euro ze względu na problemy gospodarcza a u nas dojdzie jeszcze 30% wzrost cen z powodu kursu euro + kolejne 5% wzrost akcyzy i OBK H6, STI czy Spec B będzie w okolicach 230.000 pln. Dla większości potencjalnych klientów raczej poza zasięgiem. Ale to chyba nie jest miejsce na takie dywagacje. pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Jasne, kwestia tylko w jakiej skali. W strefie euro ze względu na problemy gospodarcza a u nas dojdzie jeszcze 30% wzrost cen z powodu kursu euro + kolejne 5% wzrost akcyzy To prawda , gdybysmy mieli juz euro to cos mozna zaplanowac i chociaz wiadomo ile kosztuje/bedzie kosztować.... AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Jak wprowadzą "kratkę" to dla wybranych będzie trochę lepiej ale na krótko. Akurat o auta "z kratką" bym się nie martwił. Zdecydowana większość osób kupująca takie samochody przejeżdża znacznie więcej niż średnia krajowa i w tym przypadku koszt zakupu jest tutaj na prawdę drugorzędny. Poza tym nawet przy wysokiej cenie SIP ma pole do popisu przy negocjacjach z firmami leasingowymi i ubezpieczeniowymi. Spotkałem się już z sytuacją, że na Mercedesa o wartości 140 kzł była niższa rata leasingowo/ubezpieczeniowa niż na Opla o wartości 95 kzł. (przy takiej samej wpłacie i okresie leasingowania). Więc cena to nie wszystko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Otto Katz Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Co do kursu euro się nie zgodzę,suzuki czy mazda aż tak dużych skoków cen nie zrobiły,np grand vitara 3,2 z podobnym wyposażeniem 120000zł. Czy nie kupuje się z cennika nie wiem, mi zaproponowano rabat 2%, i to z dużymi oporami,a dodam,że kupując ostatnio dostawczaka Mercedesa dostałem dużo dużo więcej od cennika,więc tu również się łudziłem promocją.Na dokładkę termin odebrania auta to min 6 miesięcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Jak wprowadzą "kratkę" to dla wybranych będzie trochę lepiej ale na krótko. Akurat o auta "z kratką" bym się nie martwił. Zdecydowana większość osób kupująca takie samochody przejeżdża znacznie więcej niż średnia krajowa i w tym przypadku koszt zakupu jest tutaj na prawdę drugorzędny. Poza tym nawet przy wysokiej cenie SIP ma pole do popisu przy negocjacjach z firmami leasingowymi i ubezpieczeniowymi. Spotkałem się już z sytuacją, że na Mercedesa o wartości 140 kzł była niższa rata leasingowo/ubezpieczeniowa niż na Opla o wartości 95 kzł. (przy takiej samej wpłacie i okresie leasingowania). Więc cena to nie wszystko to chyba jakiś cudotwórca. daj mi namiar na tego gościa co załatwia taką umową, że płaci mniej od kosztu wyjściowego 145k niż 95k. Leasing tu nic nie wnosi do sprawy. Oferty specjalne EFL czy innego banku/firmy to kilka procent. A w praktyce sam negocjujesz cenę auta i koszty leasingu. Tak naprawdę dla sprzedawcy samochodu to bez znaczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Otto Katz Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Aż takiej różnicy nie zauważyłem,ale faktycznie Mercedes miał niezłą ofertę leasingową,mi osobiście wychodziła taka sama kwota raty jak w przypadku VW tańszego o 15000. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SirCastic Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 ....FHI i Dyrekcja wie co robi. Po zakończeniu przygody z WRC, wprowadzeniu lanosa, diesla i Hubeeerta, jedynie zaporowe ceny skutecznie powstrzymują pospólstwo przed wykupieniem szuwarów. Pospólstwo kupi jakieś tanie Infinity, Mazdy, GLK czy inne EvoX albo S3, a prawdziwi fani marki, nie zważający na małostkowe drobiazgi typu spalanie, trzeszczenie, dyscyplina forumowa itp., będą z wielkim bananem na twarzy i jeszcze większym poczuciem wyższości spoglądać na owe pospólstwo. I niszowość marki znów powróci.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 to chyba jakiś cudotwórca. daj mi namiar na tego gościa co załatwia taką umową, że płaci mniej od kosztu wyjściowego 145k niż 95k. Bezpośrednie porównanie ofert DaimlerChrysler leasing i Futura leasing z 2004 r (czyli oficjalnie leasingi fabryczne). Podkreślam, że porównywane były oferty z pakietami ubezpieczeniowymi płaconymi wraz z ratami) [ Dodano: Czw Kwi 02, 2009 2:05 pm ] A w praktyce sam negocjujesz cenę auta i koszty leasingu. Jak masz czas i chce Ci się w to bawić. W większości przypadków jednak klienci wybierają komfort załatwienia wszystkiego przy jednym biurku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Z tego co mi wiadomo Mercedes i BMW w Polsce zamawiaja auta po ustalonym wczesniej , na cały rok , kursie. Np. 4000 sztuk po 3.6 ....z BMW tylko nie mam pewnosci.....a to moze dawac taki efekt leasingu ( własnego ) AK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Na podobnej operacji finansowej parę firm się przejechało. Ale być może jest tym jakieś ziarno prawdy. PS. Przeglądałem dzisiaj oferty Audi . A4 Allround 2.0D 6MT 170KM 38900 euro. 2.0TFSI 211KM 6MT 40.000 euro.... Nowy OBK będzie miał niezłą konkurencję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Andrzej Koper, może opcje walutowe? :wink: :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ŁukaszG. Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Przeglądałem dzisiaj oferty Audi . A4 Allround 2.0D 6MT 170KM 38900 euro. 2.0TFSI 211KM 6MT 40.000 euro.... Nowy OBK będzie miał niezłą konkurencję. Outback z dieslem kosztuje 33 230 Euro, a nowy model ma kosztować tyle samo co aktualnie sprzedawany :wink: P.S. dobierz sobie trochę wyposażenia do tego Audi i wtedy policzymy :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Nie chce dyskutować bo pewnie w Polsce cena będzie inna ale porównywanie najtańszej wersji OBK do najtańszej wersji A4 allround jest trochę bez sensu. To całkiem inna klasa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SirCastic Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Przeglądałem dzisiaj oferty Audi ..zważ jeno, że żeby doposażyć cennikową Audicę do stosownego dla klasy premium wyposażenia, trzeba dorzucić z 10 - 15 tys euro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 gdybysmy mieli juz euro to cos mozna zaplanowac i chociaz wiadomo ile kosztuje/bedzie kosztować... Kiedyś mieliśmy rubla transferowego, ciekaw jestem, czy ktoś tęskni do niego :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Przeglądałem dzisiaj oferty Audi ..zważ jeno, że żeby doposażyć cennikową Audicę do stosownego dla klasy premium wyposażenia, trzeba dorzucić z 10 - 15 tys euro. no tak w OBK nie ma tego problemu bo takie wyposażenie jest nie osiągalne . A tak na poważnie. Mnie nie interesują bajery tupu nawigacja czy "zamszowe" fotele. Wersja podstawowa daje to co jest potrzebne: quattro, pneumatyczne regulowane zawieszenie, , bardzo dobre materiały wykończeniowe i mocne silniki. 2.0TFSI ma 6.9 do setki. kurcze to prawie tyle co mój WRX nominalnie. Ale to nie jest miejsce na takie dywagacje. :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Jak na 270PS to cos wolny ten twoj WRX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Jak na 270PS to cos wolny ten twoj WRX. Swojego nie mierzyłem a na myśli miałem serię, która ma ok. 6.5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 WRX '09 ma ponizej 5 sekund do 100. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Otto Katz Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 To fakt,że takie bajery jak nawigacja,zamsze czy kamery są zbędne,autko ma sprawnie jeździć i to akurat subaru robi najlepiej,ale co do jakości wykończenia miałbym z własnego doświadczenia sporo zastrzeżeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 WRX '09 ma ponizej 5 sekund do 100. Myślałem, że 1 kwietnia był wczoraj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@rcin Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 WRX '09 ma ponizej 5 sekund do 100. A nie 6s? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się