Skocz do zawartości

Ceny Subaru


krist

Rekomendowane odpowiedzi

Rynek szybko zweryfikuje "stałe" ceny. Jak się skończą modele z 2008 roku.

Modele z 2008 roku ceny podane sa w złotych i to po dobrym kursie :idea: .

Sądzisz , że For. D w Polsce bedzie kosztował np. 8 tys euro taniej niz w Niemczech.... :roll: ...bo rynek zweryfikuje ceny w Polsce :mrgreen:

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Rynek szybko zweryfikuje "stałe" ceny. Jak się skończą modele z 2008 roku.

Modele z 2008 roku ceny podane sa w złotych i to po dobrym kursie :idea: .

Sądzisz , że For. D w Polsce bedzie kosztował np. 8 tys euro taniej niz w Niemczech.... :roll: ...bo rynek zweryfikuje ceny w Polsce :mrgreen:

AK

 

Tego nie powiedziałem. Po prostu spadnie sprzedaż. Jak wprowadzą "kratkę" to dla wybranych będzie trochę lepiej ale na krótko. Do końca 2008 Subaru ze względu na relację osiągi/cena było najlepszym wyborem na rynku. Co widać po wynikach sprzedaży. :)

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedaz spada wszedzie (prawie), wiec nie odkrywasz zadnej nowosci.

 

Jasne, kwestia tylko w jakiej skali. W strefie euro ze względu na problemy gospodarcza a u nas dojdzie jeszcze 30% wzrost cen z powodu kursu euro + kolejne 5% wzrost akcyzy i OBK H6, STI czy Spec B będzie w okolicach 230.000 pln. Dla większości potencjalnych klientów raczej poza zasięgiem.

Ale to chyba nie jest miejsce na takie dywagacje.

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne, kwestia tylko w jakiej skali. W strefie euro ze względu na problemy gospodarcza a u nas dojdzie jeszcze 30% wzrost cen z powodu kursu euro + kolejne 5% wzrost akcyzy

To prawda , gdybysmy mieli juz euro to cos mozna zaplanowac i chociaz wiadomo ile kosztuje/bedzie kosztować....

AK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wprowadzą "kratkę" to dla wybranych będzie trochę lepiej ale na krótko.

 

Akurat o auta "z kratką" bym się nie martwił. Zdecydowana większość osób kupująca takie samochody przejeżdża znacznie więcej niż średnia krajowa i w tym przypadku koszt zakupu jest tutaj na prawdę drugorzędny. Poza tym nawet przy wysokiej cenie SIP ma pole do popisu przy negocjacjach z firmami leasingowymi i ubezpieczeniowymi. Spotkałem się już z sytuacją, że na Mercedesa o wartości 140 kzł była niższa rata leasingowo/ubezpieczeniowa niż na Opla o wartości 95 kzł. (przy takiej samej wpłacie i okresie leasingowania). Więc cena to nie wszystko :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do kursu euro się nie zgodzę,suzuki czy mazda aż tak dużych skoków cen nie zrobiły,np grand vitara 3,2 z podobnym wyposażeniem 120000zł.

Czy nie kupuje się z cennika nie wiem, mi zaproponowano rabat 2%, i to z dużymi oporami,a dodam,że kupując ostatnio dostawczaka Mercedesa dostałem dużo dużo więcej od cennika,więc tu również się łudziłem promocją.Na dokładkę termin odebrania auta to min 6 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wprowadzą "kratkę" to dla wybranych będzie trochę lepiej ale na krótko.

 

Akurat o auta "z kratką" bym się nie martwił. Zdecydowana większość osób kupująca takie samochody przejeżdża znacznie więcej niż średnia krajowa i w tym przypadku koszt zakupu jest tutaj na prawdę drugorzędny. Poza tym nawet przy wysokiej cenie SIP ma pole do popisu przy negocjacjach z firmami leasingowymi i ubezpieczeniowymi. Spotkałem się już z sytuacją, że na Mercedesa o wartości 140 kzł była niższa rata leasingowo/ubezpieczeniowa niż na Opla o wartości 95 kzł. (przy takiej samej wpłacie i okresie leasingowania). Więc cena to nie wszystko :twisted:

 

to chyba jakiś cudotwórca. daj mi namiar na tego gościa co załatwia taką umową, że płaci mniej od kosztu wyjściowego 145k niż 95k.

Leasing tu nic nie wnosi do sprawy. Oferty specjalne EFL czy innego banku/firmy to kilka procent. A w praktyce sam negocjujesz cenę auta i koszty leasingu. Tak naprawdę dla sprzedawcy samochodu to bez znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....FHI i Dyrekcja wie co robi. Po zakończeniu przygody z WRC, wprowadzeniu lanosa, diesla i Hubeeerta, jedynie zaporowe ceny skutecznie powstrzymują pospólstwo przed wykupieniem szuwarów. Pospólstwo kupi jakieś tanie Infinity, Mazdy, GLK czy inne EvoX albo S3, a prawdziwi fani marki, nie zważający na małostkowe drobiazgi typu spalanie, trzeszczenie, dyscyplina forumowa itp., będą z wielkim bananem na twarzy i jeszcze większym poczuciem wyższości spoglądać na owe pospólstwo. I niszowość marki znów powróci....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to chyba jakiś cudotwórca. daj mi namiar na tego gościa co załatwia taką umową, że płaci mniej od kosztu wyjściowego 145k niż 95k.

 

Bezpośrednie porównanie ofert DaimlerChrysler leasing i Futura leasing z 2004 r

(czyli oficjalnie leasingi fabryczne). Podkreślam, że porównywane były oferty z pakietami ubezpieczeniowymi płaconymi wraz z ratami)

 

[ Dodano: Czw Kwi 02, 2009 2:05 pm ]

A w praktyce sam negocjujesz cenę auta i koszty leasingu.

 

Jak masz czas i chce Ci się w to bawić. W większości przypadków jednak klienci wybierają komfort załatwienia wszystkiego przy jednym biurku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na podobnej operacji finansowej parę firm się przejechało. Ale być może jest tym jakieś ziarno prawdy.

 

PS. Przeglądałem dzisiaj oferty Audi . A4 Allround 2.0D 6MT 170KM 38900 euro. 2.0TFSI 211KM 6MT 40.000 euro.... Nowy OBK będzie miał niezłą konkurencję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeglądałem dzisiaj oferty Audi . A4 Allround 2.0D 6MT 170KM 38900 euro. 2.0TFSI 211KM 6MT 40.000 euro.... Nowy OBK będzie miał niezłą konkurencję.

 

Outback z dieslem kosztuje 33 230 Euro, a nowy model ma kosztować tyle samo co aktualnie sprzedawany :wink:

 

P.S. dobierz sobie trochę wyposażenia do tego Audi i wtedy policzymy :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeglądałem dzisiaj oferty Audi

..zważ jeno, że żeby doposażyć cennikową Audicę do stosownego dla klasy premium wyposażenia, trzeba dorzucić z 10 - 15 tys euro.

 

no tak w OBK nie ma tego problemu bo takie wyposażenie jest nie osiągalne :mrgreen: .

A tak na poważnie. Mnie nie interesują bajery tupu nawigacja czy "zamszowe" fotele.

Wersja podstawowa daje to co jest potrzebne: quattro, pneumatyczne regulowane zawieszenie, , bardzo dobre materiały wykończeniowe i mocne silniki. 2.0TFSI ma 6.9 do setki. kurcze to prawie tyle co mój WRX nominalnie.

Ale to nie jest miejsce na takie dywagacje. :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...