Skocz do zawartości

Do Szanownej Dyrekcji,która zna ludzi z duchem spotowym.....


ALEX

Rekomendowane odpowiedzi

Padre!!!

Kilka miesięcy przed Plejadami 2005 proszę o zorganizowanie trasy szosowej Plejad w bardziej sportowym stylu. Moją sugestię kierują po odczytani,usłyszeniu dużego grona forumowiczów. Większość chce prawdziwej rywalizacji sportowej pozwalającej rozwinąć skrzydła Imprezom!

Błagam o szybsze próby

My,użytkownicy SI :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

Rozważana była możliwość przygotowania próby sportowej na autostradzie Kraków - Katowice.

Niestety okazało się, że posiadacze Legacy Spec B, a nawet H6 nie dali by właścicielom STi zadnych szans.

W związku z powyższym próba zostanie rozegrana czysto teoretycznie, a punkty będą przyznane bez konieczności jej rozgrywania.

Ty sposobem pozostanie więcej czasu na próby mniej dynamiczne a jednocześnie przyczynimi sie do oszczędności przez zmniejszenie zużycia paliwa :twisted:

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja oglądając np. Motorvision Classic, zaobserwowałem , że ludzie na zlotach wyscigowych oldtimerów, scigają się po zamkniętym wyscigowym torze, w wiekowych maszynach, bez klatek bezp. osiągając na okrążeniach imponujące prędkości. Czyli jednak można...

Dla mnie ideałem byłoby stworzenie w obu grupach(terenowa i szosowa)

klas : turystyczna i sportowa, wzorując się np. na amatorskich rajdach terenowych. Chętni do bardziej zajadłej sportowej walki mogliby podpisywać papierek, że czynią wszystko na własną odpowiedzialność i po sprawie.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

Tor zamknięty zezwala na różnego rodzaju próby, których nie można wykonywać na drogach publicznych. Istnieją ogólne przepisy dotyczące tzw. imprez motorowych o chrakterze sportowym, które dość jednoznacznie określają to co można, i to czego organizować nie wolno.

Naczelną zasadą pozostaje jednak, jak zawsze, bezpieczeństwo.

Oczywiście chodzi też o dobrą zabawę.

Napewno będziemy sie starali znaleźć właściwy kompromis .

 

Łączę pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja proponuję biathlon na 200m. pierwsze 100m kierowcy muszą przebiec do odpalonych już aut stojących w linii a drugie 100m "zaliczają" jadąc przed siebie do mety. proste i w miarę bezpieczne (co najwyżej można się potknąć i wybić sobie zęby, a na tych 100 metrach i tak specjalnie mocno się nie da rozpędzić).

dobry pomysł?

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja proponuję biathlon na 200m. pierwsze 100m kierowcy muszą przebiec do odpalonych już aut stojących w linii a drugie 100m "zaliczają" jadąc przed siebie do mety. proste i w miarę bezpieczne (co najwyżej można się potknąć i wybić sobie zęby, a na tych 100 metrach i tak specjalnie mocno się nie da rozpędzić).

dobry pomysł?

 

pozdrawiam

 

To nie lepeij jak się kiedyś Le'Mans zaczynało? Kierowcy podbiegają do maszyn, jedną ręką zapinają pasy a druga odpalają silniki, właśnie przez taki tryb startu prosiaczki miały montowaną inaczej stacyjkę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

To nie lepeij jak się kiedyś Le'Mans zaczynało? Kierowcy podbiegają do maszyn, jedną ręką zapinają pasy a druga odpalają silniki, właśnie przez taki tryb startu prosiaczki miały montowaną inaczej stacyjkę :)

 

ciekawy wariant, nawet bardzo ale wtedy brama wyjazdowa z ośrodka musiałaby mieć szerokość lotniska Sheremetyevo co by sie ludziska nie pozabijali przy starcie 8) a może :

OS 1 ciągnięcie kierowcy co zaspał za ucho do samochodu

OS 2 wyścigi równoległe do baru w którym daja Alkaselcer

ZADANIE SPECJALNE-odkręcanie koła przy pomocy pilniczka do paznokci przez pilota

OS 3 /NOCNY/ 4X100 (przy barze) a potem sztafeta z buteleczką dookoła ośrodka :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja natomist proponuje wprowadzenie usprawnień logistyczno organizacyjnych.

Dyrektorem Rajdu powinien zostać mianowany WB (Mamusia), który pod w trakcie wnikliwej specjalistycznej analizy uczestników będzie rozdawał identyfikatory dla uczestników:

- IDENTYFIKATOR "ZAWODNIK" - dla osób, które spełnią wszystkie wymagania i kryteria Mamusi, żeby zostać "ZAWODNIKIEM"

- IDENTYFIKATOR "PILOT" - dla osób, które dostąpią zaszczytu i będę w stanie (oczywiście po małym "szkoleniu") doprowadzić "ZAWODNIKÓW" na odpoczynek przed STARTEM

Rano sędziowie powinni zadbać o to,żeby ZAWODNIK siedział na prawym fotelu, a PILOT na lewym...chyba,że spodziewamy się Gości z krajów o ruchu lewostronnym :)

P.S. próba w stylu Le Mans, tzn.sprint do wozów,byłaby chyba najniebezpieczniejsza ze wszystkich możliwych :!: :

a.liczne zawały serca ZAWODNIKÓW

b.możliwość pomylenia swojego pojazdu z autem innych zawodników...a co za tym idzie późniejsze liczne protestu składane w Biurze Rajdu, które by musiały być "wnikliwie" rozpatrywane przez Dyrektora Rajdu, a co zatym idzie....itd.itp :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamusia bedzie brala udzial tyko w konkurencjach ekstremalnych, znaczy sie w konkursie na najbardzi dostojny i dystyngowany sposób zasiadania za kierownicom, w konkurencji na przeńście obunóż po prosty linii bez podpierania sie twarzom oraz w konkurenci napierniczania snieżkami w puste butelki po ...................................oranżadzie.

 

mamusia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...