ALEX Posted January 31, 2005 Posted January 31, 2005 Padre!!! Kilka miesięcy przed Plejadami 2005 proszę o zorganizowanie trasy szosowej Plejad w bardziej sportowym stylu. Moją sugestię kierują po odczytani,usłyszeniu dużego grona forumowiczów. Większość chce prawdziwej rywalizacji sportowej pozwalającej rozwinąć skrzydła Imprezom! Błagam o szybsze próby My,użytkownicy SI
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Posted February 2, 2005 Ojciec Założyciel Posted February 2, 2005 Rozważana była możliwość przygotowania próby sportowej na autostradzie Kraków - Katowice. Niestety okazało się, że posiadacze Legacy Spec B, a nawet H6 nie dali by właścicielom STi zadnych szans. W związku z powyższym próba zostanie rozegrana czysto teoretycznie, a punkty będą przyznane bez konieczności jej rozgrywania. Ty sposobem pozostanie więcej czasu na próby mniej dynamiczne a jednocześnie przyczynimi sie do oszczędności przez zmniejszenie zużycia paliwa Pozdrowienia
ALEX Posted February 2, 2005 Author Posted February 2, 2005 Liczyłem na dynamiczną próbę między instalacjami i zbiornikami Rafinerii Gorlice.......
Fido__ Posted February 2, 2005 Posted February 2, 2005 Może próba w "Colina" ;-) Baaardzo szybka i podobno są tutaj prawdziwi mistrzowie
Intakwrx Posted February 3, 2005 Posted February 3, 2005 Podejrzewam, że mimo szczerych chęci Dyrekcja organizując Plejady musi trzymać się trzech założeń: Pierwsze bezpieczeństwo. Drugie bezpieczeństwo i trzecie. Bezpieczeństwo.
Loucyphre Posted February 3, 2005 Posted February 3, 2005 Ja oglądając np. Motorvision Classic, zaobserwowałem , że ludzie na zlotach wyscigowych oldtimerów, scigają się po zamkniętym wyscigowym torze, w wiekowych maszynach, bez klatek bezp. osiągając na okrążeniach imponujące prędkości. Czyli jednak można... Dla mnie ideałem byłoby stworzenie w obu grupach(terenowa i szosowa) klas : turystyczna i sportowa, wzorując się np. na amatorskich rajdach terenowych. Chętni do bardziej zajadłej sportowej walki mogliby podpisywać papierek, że czynią wszystko na własną odpowiedzialność i po sprawie. Pozdrawiam
inzynier_mamon Posted February 3, 2005 Posted February 3, 2005 Może próba w "Colina" ;-) Baaardzo szybka i podobno są tutaj prawdziwi mistrzowie To byłby jakiś sposób A co do organizacji "prawdziwych" wyścigów - pewnie to dużo papierów wymaga, nie wspominając o czasie i pieniądzach
wrx33 Posted February 3, 2005 Posted February 3, 2005 Sam papierek nie wystarczy, w przypadku wypadku, Dyro miałby prze....ten, wiadomo jak.
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Posted February 3, 2005 Ojciec Założyciel Posted February 3, 2005 Tor zamknięty zezwala na różnego rodzaju próby, których nie można wykonywać na drogach publicznych. Istnieją ogólne przepisy dotyczące tzw. imprez motorowych o chrakterze sportowym, które dość jednoznacznie określają to co można, i to czego organizować nie wolno. Naczelną zasadą pozostaje jednak, jak zawsze, bezpieczeństwo. Oczywiście chodzi też o dobrą zabawę. Napewno będziemy sie starali znaleźć właściwy kompromis . Łączę pozdrowienia
nemo Posted February 3, 2005 Posted February 3, 2005 Dyrekcja nasza kochana napewno cos wymyśli fajnego wkonu na cos jest tą Dyrekcją za darmo tego tytułu nie dostała prawda?? Pozdrawiam
luki Posted February 3, 2005 Posted February 3, 2005 podejrzewam że go sobie wzieła a nie dostała... :wink:
bartek@klubsubaru.pl Posted February 3, 2005 Posted February 3, 2005 ja proponuję biathlon na 200m. pierwsze 100m kierowcy muszą przebiec do odpalonych już aut stojących w linii a drugie 100m "zaliczają" jadąc przed siebie do mety. proste i w miarę bezpieczne (co najwyżej można się potknąć i wybić sobie zęby, a na tych 100 metrach i tak specjalnie mocno się nie da rozpędzić). dobry pomysł? pozdrawiam
aflinta Posted February 3, 2005 Posted February 3, 2005 ja proponuję biathlon na 200m. pierwsze 100m kierowcy muszą przebiec do odpalonych już aut stojących w linii a drugie 100m "zaliczają" jadąc przed siebie do mety. proste i w miarę bezpieczne (co najwyżej można się potknąć i wybić sobie zęby, a na tych 100 metrach i tak specjalnie mocno się nie da rozpędzić).dobry pomysł? pozdrawiam To nie lepeij jak się kiedyś Le'Mans zaczynało? Kierowcy podbiegają do maszyn, jedną ręką zapinają pasy a druga odpalają silniki, właśnie przez taki tryb startu prosiaczki miały montowaną inaczej stacyjkę
bartek@klubsubaru.pl Posted February 3, 2005 Posted February 3, 2005 zawsze w tej sprawie można się dogadać
ComeToDaddy Posted February 3, 2005 Posted February 3, 2005 Proponuje troche inna forme, najpierw 100 m biegiem do samochodu, a potem drugie 100 m na linie mety rowniez biegiem.
wrx33 Posted February 3, 2005 Posted February 3, 2005 Proponuje troche inna forme, najpierw 100 m biegiem do samochodu, a potem drugie 100 m na linie mety rowniez biegiem. A na punkcie kontroli czasu po 10 pompek, więcej po piciu nie dam rady.
Moniqa Posted February 3, 2005 Posted February 3, 2005 To nie lepeij jak się kiedyś Le'Mans zaczynało? Kierowcy podbiegają do maszyn, jedną ręką zapinają pasy a druga odpalają silniki, właśnie przez taki tryb startu prosiaczki miały montowaną inaczej stacyjkę ciekawy wariant, nawet bardzo ale wtedy brama wyjazdowa z ośrodka musiałaby mieć szerokość lotniska Sheremetyevo co by sie ludziska nie pozabijali przy starcie 8) a może : OS 1 ciągnięcie kierowcy co zaspał za ucho do samochodu OS 2 wyścigi równoległe do baru w którym daja Alkaselcer ZADANIE SPECJALNE-odkręcanie koła przy pomocy pilniczka do paznokci przez pilota OS 3 /NOCNY/ 4X100 (przy barze) a potem sztafeta z buteleczką dookoła ośrodka :wink:
ALEX Posted February 3, 2005 Author Posted February 3, 2005 Ja natomist proponuje wprowadzenie usprawnień logistyczno organizacyjnych. Dyrektorem Rajdu powinien zostać mianowany WB (Mamusia), który pod w trakcie wnikliwej specjalistycznej analizy uczestników będzie rozdawał identyfikatory dla uczestników: - IDENTYFIKATOR "ZAWODNIK" - dla osób, które spełnią wszystkie wymagania i kryteria Mamusi, żeby zostać "ZAWODNIKIEM" - IDENTYFIKATOR "PILOT" - dla osób, które dostąpią zaszczytu i będę w stanie (oczywiście po małym "szkoleniu") doprowadzić "ZAWODNIKÓW" na odpoczynek przed STARTEM Rano sędziowie powinni zadbać o to,żeby ZAWODNIK siedział na prawym fotelu, a PILOT na lewym...chyba,że spodziewamy się Gości z krajów o ruchu lewostronnym P.S. próba w stylu Le Mans, tzn.sprint do wozów,byłaby chyba najniebezpieczniejsza ze wszystkich możliwych :!: : a.liczne zawały serca ZAWODNIKÓW b.możliwość pomylenia swojego pojazdu z autem innych zawodników...a co za tym idzie późniejsze liczne protestu składane w Biurze Rajdu, które by musiały być "wnikliwie" rozpatrywane przez Dyrektora Rajdu, a co zatym idzie....itd.itp
ComeToDaddy Posted February 4, 2005 Posted February 4, 2005 A na punkcie kontroli czasu po 10 pompek, więcej po piciu nie dam radyA eliminacje beda sie odbywaly wg. zasad doboru naturalnego
wrx33 Posted February 4, 2005 Posted February 4, 2005 A na punkcie kontroli czasu po 10 pompek, więcej po piciu nie dam radyA eliminacje beda sie odbywaly wg. zasad doboru naturalnego A lista startowa, według kwalifikacji alkoholowych wieczorem
Waldemar Biela Posted February 4, 2005 Posted February 4, 2005 Mamusia bedzie brala udzial tyko w konkurencjach ekstremalnych, znaczy sie w konkursie na najbardzi dostojny i dystyngowany sposób zasiadania za kierownicom, w konkurencji na przeńście obunóż po prosty linii bez podpierania sie twarzom oraz w konkurenci napierniczania snieżkami w puste butelki po ...................................oranżadzie. mamusia
inzynier_mamon Posted February 4, 2005 Posted February 4, 2005 Mamusia bedzie brala udzial tyko w konkurencjach ekstremalnych, (...) oraz w konkurenci napierniczania snieżkami w puste butelki po ...................................oranżadzie. mamusia No to będzie ekstremalnie. Śnieżki w maju :wink: Pozdrawiam
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.