Skocz do zawartości

Co sądzicie o Mitsu Evo VIII MR?


marcel

Rekomendowane odpowiedzi

Ja sadze ze to kupa zlomu nie warta uwagi.

Czemu? Podobno Subaru jest dla chłopczyków, a Mitsu dla facetów :):):)

 

Ze sprzęgłem są niby problemy w wersji 400-konnej i Jeremy (czy jak mu tam) mówił, że sam wziąłby wersję 320-konną (lub 340), bo daje tyle samo przyjemności z jazdy, a nie ma tych skutków ubocznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnei, co sądzicie o najmocniejszych wersjach EVO? Ostatnio był test FQ-400 w Top Gear :)

 

A no właśnie... Zważywszy na cenę samochodu w wersji FQ-400, sądzić możemy tylko tyle, co usłyszeliśmy w Top Gear / przeczytaliśmy gdzieś w prasie czy internecie. A wiadomo - dopóki nie wsiądziesz...

 

Także wydaje mi się, że ten temat trochę jest skazany na wypowiedzi potoczne, wypowiedzi typu "znajomy znajomego mówił mu, że..." albo wypowiedzi na temat samego evo, ale nie koniecznie w wersji MR, a już tym bardziej nie FQ-400 :twisted: . Choć oczywiście wszystkim Forumowiczom życzę, by mieli możliwość co najmniej przejechania się takim wózkiem :lol: .

 

PS. Avatar masz dość wywrotowy, zważywszy na forum, na którym go zamieściłeś :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnei, co sądzicie o najmocniejszych wersjach EVO? Ostatnio był test FQ-400 w Top Gear :)

 

A no właśnie... Zważywszy na cenę samochodu w wersji FQ-400, sądzić możemy tylko tyle, co usłyszeliśmy w Top Gear / przeczytaliśmy gdzieś w prasie czy internecie. A wiadomo - dopóki nie wsiądziesz...

 

Także wydaje mi się, że ten temat trochę jest skazany na wypowiedzi potoczne, wypowiedzi typu "znajomy znajomego mówił mu, że..." albo wypowiedzi na temat samego evo, ale nie koniecznie w wersji MR, a już tym bardziej nie FQ-400 :twisted: . Choć oczywiście wszystkim Forumowiczom życzę, by mieli możliwość co najmniej przejechania się takim wózkiem :lol: .

 

PS. Avatar masz dość wywrotowy, zważywszy na forum, na którym go zamieściłeś :twisted:

 

Po części masz racje, ale uważam, że skoro tak mówią specjaliści, to razcej sie nei mylą :)

 

No awatar taki mam, ale nei oznacza to, że nie jestem fanem Subaru, lubię obie marki, chociaż (z tego co usłyszałem) uważam EVO za lepsze od Imprezy. :twisted: Ale Legacy to już mistrzostwo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po części masz racje, ale uważam, że skoro tak mówią specjaliści, to razcej sie nei mylą :)

 

Aaaa... Niech będzie :lol: . Chciałem co prawda zaproponować zmianę tematu na: "co sądzicie o wypowiedziach specjalistów na temat Mitsu MR FQ-400" ale sobie daruję, bo powiesz, że się czepiam :twisted:

 

No awatar taki mam, ale nei oznacza to, że nie jestem fanem Subaru

 

Ależ ja nie mam nic na przeciwko (a nawet jakbym miał, to byłby to tylko mój problem :lol: ). To była tylko dygresja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Evo FQ-400 to nic innego jak fabryczny tuning. Spiekowe sprzeglo, niewiarygodna, jak na 2l pojemnosci moc, inaczej zestrojona elektronika i zupelnie inaczej pracujaca sprezarka, inne przelozenia skrzyni powoduja ze jest to auto prawie wyczynowe (np do 1/4 mili) a nie autko po zakupy...

Z Impreza, zwlaszcza SE albo z kitem Prodrive'u moznaby porownywac wersje FQ-320 lub FQ-340 - byloby uczciwiej i bardziej miarodajnie...wtedy roznice w czasach okrazen toru bylyby minimalne (ale zawsze na korzysc Imprezy ;-) )

Co do Top Gear - uwielbiam ich ogladac i sluchac, ale fakt faktem - sa cholernie stronniczy i w swoich porownaniach zawsze udowodnia postawiona na poczatku teze. Jesli Clarksson podejmuje probe elastycznosci doladowanym Evo FQ-400 na najwyzszym biegu z wolnossacym malutkim Stilo to oczywiscie Evo przegra - takie porownanie nie ma najmniejszego sensu! To tak jakby przeprowadzic probe zwrotnosci Maybacha 62 i Smarta fortwo, jaki bylby wynik - wiadomo, tylko czego to dowodzi...? Niczego!

Evo nie jest elastyczne i byc nie moze, skoro dzieki poteznej turbinie swoja moc osiaga przy bardzo wysokich obrotach - i tak ma byc!

Nie jechalem Evo ale mialem przyjemnosc poprowadzic wszystkie modele Subaru podczas Subaru emotion. To co wyprawia Solberg Edition z moca "tylko" ciut ponad 300 KM jest niesamowite - przyspieszenia i zdolnosc pokonywania zakretow, sa praktycznie poza zasiegiem umiejetnosci zwyklego kierowcy, nawet z duzym doswiadczeniem na "cywilnych" autach. Jarek Kazberuk powiedzial nam podczas imprezy, ze Evo to naprawde cholernie trudne auto i niespecjalnie nadajace sie do normalnej codziennej jazdy - jest za dzikie, za twarde i zbyt agresywne. Impreza, nawet w utwardzonej i wzmocnionej wersji SE, jest autem bardziej cywilizowanym a wrazen daje co najmniej tyle samo...

Ja nie mam zadnych watpliwosci - Subaru 4ever :-).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A pro pos Legacy Spec. B jak ono brzmi, chyba nie gorzej niż SI

Na razie je widziałem, ale nie słyszałem. Rzuciłem okiem na wydech i jest taki sam jak w Legacy 3.0, a tam jest cicho jak makiem zasiał.

 

Cisza grobowa panowie...można sprzęgło spalić przy ostrym ruszaniu, bo w ogóle nic nie słychać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Impreza, zwlaszcza SE albo z kitem Prodrive'u moznaby porownywac wersje FQ-320 lub FQ-340 - byloby uczciwiej i bardziej miarodajnie...wtedy roznice w czasach okrazen toru bylyby minimalne (ale zawsze na korzysc Imprezy ;-) )

 

w Top Gear porownali. WR1 i FQ300(?) - Evo szybsze cos o 2 sekundy.

no ale tam maja lotnisko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...