Jump to content

Co sądzicie o Mitsu Evo VIII MR?


marcel

Recommended Posts

Posted
Ja sadze ze to kupa zlomu nie warta uwagi.

Czemu? Podobno Subaru jest dla chłopczyków, a Mitsu dla facetów :):):)

 

Ze sprzęgłem są niby problemy w wersji 400-konnej i Jeremy (czy jak mu tam) mówił, że sam wziąłby wersję 320-konną (lub 340), bo daje tyle samo przyjemności z jazdy, a nie ma tych skutków ubocznych.

Posted

Wg mnie super wyglądają, choć wersja 405KM jest rzeczywiście troche przekombinowana

Ale z pewnością nie nazwałbym tego kupą złomu:

1. "niezłe" czasy w Top Gear (lepsze od SI STi)

2. w motorvision Evo VI zajmuje jedno z pierwszych miejsc w tabeli

Posted

Ja bym brał i nie narzekał. Chociaż podzielam zdanie, że wersja 400-konna jest przekombinowana. 300 z kawałkiem mnie spokojnie wystarczy. ;-)

 

Mimo wszystko od Evo wolę STi ze względu na dźwięk silnika. I Evo nie ma spojlera. :-(

Posted
No właśnei, co sądzicie o najmocniejszych wersjach EVO? Ostatnio był test FQ-400 w Top Gear :)

 

A no właśnie... Zważywszy na cenę samochodu w wersji FQ-400, sądzić możemy tylko tyle, co usłyszeliśmy w Top Gear / przeczytaliśmy gdzieś w prasie czy internecie. A wiadomo - dopóki nie wsiądziesz...

 

Także wydaje mi się, że ten temat trochę jest skazany na wypowiedzi potoczne, wypowiedzi typu "znajomy znajomego mówił mu, że..." albo wypowiedzi na temat samego evo, ale nie koniecznie w wersji MR, a już tym bardziej nie FQ-400 :twisted: . Choć oczywiście wszystkim Forumowiczom życzę, by mieli możliwość co najmniej przejechania się takim wózkiem :lol: .

 

PS. Avatar masz dość wywrotowy, zważywszy na forum, na którym go zamieściłeś :twisted:

Posted
No właśnei, co sądzicie o najmocniejszych wersjach EVO? Ostatnio był test FQ-400 w Top Gear :)

 

A no właśnie... Zważywszy na cenę samochodu w wersji FQ-400, sądzić możemy tylko tyle, co usłyszeliśmy w Top Gear / przeczytaliśmy gdzieś w prasie czy internecie. A wiadomo - dopóki nie wsiądziesz...

 

Także wydaje mi się, że ten temat trochę jest skazany na wypowiedzi potoczne, wypowiedzi typu "znajomy znajomego mówił mu, że..." albo wypowiedzi na temat samego evo, ale nie koniecznie w wersji MR, a już tym bardziej nie FQ-400 :twisted: . Choć oczywiście wszystkim Forumowiczom życzę, by mieli możliwość co najmniej przejechania się takim wózkiem :lol: .

 

PS. Avatar masz dość wywrotowy, zważywszy na forum, na którym go zamieściłeś :twisted:

 

Po części masz racje, ale uważam, że skoro tak mówią specjaliści, to razcej sie nei mylą :)

 

No awatar taki mam, ale nei oznacza to, że nie jestem fanem Subaru, lubię obie marki, chociaż (z tego co usłyszałem) uważam EVO za lepsze od Imprezy. :twisted: Ale Legacy to już mistrzostwo :)

Posted
Po części masz racje, ale uważam, że skoro tak mówią specjaliści, to razcej sie nei mylą :)

 

Aaaa... Niech będzie :lol: . Chciałem co prawda zaproponować zmianę tematu na: "co sądzicie o wypowiedziach specjalistów na temat Mitsu MR FQ-400" ale sobie daruję, bo powiesz, że się czepiam :twisted:

 

No awatar taki mam, ale nei oznacza to, że nie jestem fanem Subaru

 

Ależ ja nie mam nic na przeciwko (a nawet jakbym miał, to byłby to tylko mój problem :lol: ). To była tylko dygresja...

Posted

Purbansk: moim zdaniem Spec B brzmi nawet ladniej od STi z H&S'em :wink:

 

lubię obie marki, chociaż (z tego co usłyszałem) uważam EVO za lepsze od Imprezy.

 

Z tego, co ja slyszalem, to ludzie mowia, ze ja lubie Subaru.

Posted

Moim zdaniem trzeba bylo by sie przejechac na torze Mr 400, 320,... i subarka z pakietem prodrivu i wtedy mozna byloby cos powiedzeic na ten temat, ale mr 400 wyglada interesujaco :)

Posted

Co do tego filmu... Bardzo fajna turbo dziurka. :P A co do wygranej z Lambo, to myślę, ze czasem TG jest stronniczy. :) Ale panowie w porównaniach i tak zawsze mówią, że wzieliby SI. :lol:

Posted

Evo FQ-400 to nic innego jak fabryczny tuning. Spiekowe sprzeglo, niewiarygodna, jak na 2l pojemnosci moc, inaczej zestrojona elektronika i zupelnie inaczej pracujaca sprezarka, inne przelozenia skrzyni powoduja ze jest to auto prawie wyczynowe (np do 1/4 mili) a nie autko po zakupy...

Z Impreza, zwlaszcza SE albo z kitem Prodrive'u moznaby porownywac wersje FQ-320 lub FQ-340 - byloby uczciwiej i bardziej miarodajnie...wtedy roznice w czasach okrazen toru bylyby minimalne (ale zawsze na korzysc Imprezy ;-) )

Co do Top Gear - uwielbiam ich ogladac i sluchac, ale fakt faktem - sa cholernie stronniczy i w swoich porownaniach zawsze udowodnia postawiona na poczatku teze. Jesli Clarksson podejmuje probe elastycznosci doladowanym Evo FQ-400 na najwyzszym biegu z wolnossacym malutkim Stilo to oczywiscie Evo przegra - takie porownanie nie ma najmniejszego sensu! To tak jakby przeprowadzic probe zwrotnosci Maybacha 62 i Smarta fortwo, jaki bylby wynik - wiadomo, tylko czego to dowodzi...? Niczego!

Evo nie jest elastyczne i byc nie moze, skoro dzieki poteznej turbinie swoja moc osiaga przy bardzo wysokich obrotach - i tak ma byc!

Nie jechalem Evo ale mialem przyjemnosc poprowadzic wszystkie modele Subaru podczas Subaru emotion. To co wyprawia Solberg Edition z moca "tylko" ciut ponad 300 KM jest niesamowite - przyspieszenia i zdolnosc pokonywania zakretow, sa praktycznie poza zasiegiem umiejetnosci zwyklego kierowcy, nawet z duzym doswiadczeniem na "cywilnych" autach. Jarek Kazberuk powiedzial nam podczas imprezy, ze Evo to naprawde cholernie trudne auto i niespecjalnie nadajace sie do normalnej codziennej jazdy - jest za dzikie, za twarde i zbyt agresywne. Impreza, nawet w utwardzonej i wzmocnionej wersji SE, jest autem bardziej cywilizowanym a wrazen daje co najmniej tyle samo...

Ja nie mam zadnych watpliwosci - Subaru 4ever :-).

Posted
A pro pos Legacy Spec. B jak ono brzmi, chyba nie gorzej niż SI

Na razie je widziałem, ale nie słyszałem. Rzuciłem okiem na wydech i jest taki sam jak w Legacy 3.0, a tam jest cicho jak makiem zasiał.

Posted
Jesli Clarksson podejmuje probe elastycznosci doladowanym Evo FQ-400 na najwyzszym biegu z wolnossacym malutkim Stilo to oczywiscie Evo przegra - takie porownanie nie ma najmniejszego sensu!

 

Dokładnie! Ale wyglądało to conajmniej komicznie! :)

Posted

autko mi się podoba, tylko ten serwis co 5 tysięcy mil i cena, która jest dla mnie abstrakcyjna :evil: ale taka właśnie jego uroda.

 

P.S. Kolejna wada, to średnica zawracania :lol::lol::lol:

 

Ale kto by się tym przejmował.

Posted
A pro pos Legacy Spec. B jak ono brzmi, chyba nie gorzej niż SI

Na razie je widziałem, ale nie słyszałem. Rzuciłem okiem na wydech i jest taki sam jak w Legacy 3.0, a tam jest cicho jak makiem zasiał.

 

Cisza grobowa panowie...można sprzęgło spalić przy ostrym ruszaniu, bo w ogóle nic nie słychać :)

Posted
Z Impreza, zwlaszcza SE albo z kitem Prodrive'u moznaby porownywac wersje FQ-320 lub FQ-340 - byloby uczciwiej i bardziej miarodajnie...wtedy roznice w czasach okrazen toru bylyby minimalne (ale zawsze na korzysc Imprezy ;-) )

 

w Top Gear porownali. WR1 i FQ300(?) - Evo szybsze cos o 2 sekundy.

no ale tam maja lotnisko...

Posted
Fq320 vs WR1, impreza przegrala o prawie 4 sekundy :?

 

o no wlasnie. jakos tak... zreszta jak znajde ten odcinek to dokladne czasy moge wrzucic.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...