TP_S Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Wracając do tematu:Ja nawrotów (na ręcznym) prawie nie robię :wink: Na mój gust i doświadczenie szybkie podcięcia nie zaszkodzą AT :!: Jeżdżąc FWD czasami pomagałem sobie ręcznym przy nawrocie co oczywiście jest zabawą. Ale... ... raz zaciągnięcie ręcznego uratowało mnie przed wypadkiem. Ot dohamowałem na ręcznym. Z Waszych wypowiedzi rozumiem, że jeżeli będę musiał awaryjnie dohamować na ręcznym w OBK AT, to wcześniej muszę zrzucić na N i dopiero wtedy ciągnąć za ręczny? Tom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 a jak chcesz zrobić ostry nawrót (180 stopni) bez ręcznego? Da się,pytanie po co ? A po to: http://pl.youtube.com/watch?v=lvDUx32JE ... annel_page :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 TP_S, Powiem Ci szczerze, że pierwszy raz spotykam się z teorią (tyle, że moja wiedza teoretyczna na ten temat nie jest zbyt duża), że ciągnięcie łapy pomaga w hamowaniu, ale jeżeli już musisz naprawdę to wrzuć najpierw na N. Dużo bezpieczniejsze dla podzespołów samochodu, niż w przypadku D, lecz też nie do końca bezpieczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 a jak chcesz zrobić ostry nawrót (180 stopni) bez ręcznego? Da się,pytanie po co ? A po to: http://pl.youtube.com/watch?v=lvDUx32JE ... annel_page :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 ... raz zaciągnięcie ręcznego uratowało mnie przed wypadkiem. Ot dohamowałem na ręcznym. Z Waszych wypowiedzi rozumiem, że jeżeli będę musiał awaryjnie dohamować na ręcznym w OBK AT, to wcześniej muszę zrzucić na N i dopiero wtedy ciągnąć za ręczny? i odmówić pięć zdrowasiek.... Masz ciągnąć bez zahamowań!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 ALEX, czepłeś się wypowiedzi mile, jak stara baba psiego ogona A wypowiedz była i jest sensowna, reszta dialogów bardzo słaba Za mile - ciągnijta se te rękawy ile dusza zapragnie...ale to siara jest Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 ALEX, czepłeś się wypowiedzi mile, jak stara baba psiego ogona A wypowiedz była i jest sensowna, reszta dialogów bardzo słaba Za mile - ciągnijta se te rękawy ile dusza zapragnie...ale to siara jest Pozdrawiam Grzegorz Czepiłem się,tzn chciałem mu odpowiedzieć na zadane przez Niego pytanie: po co? Ręczny się przydaje i czassami właście jego użycie pozwala na wyjście z podbramkowej sytuacji na torze, OSie oraz na drodze!!! Jak niektórzy sie domyślili, na wklejonym złośliwie filmiku jest zarejestrowany mój przejazd z Plejad 2005 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 ALEX, czepłeś się wypowiedzi mile, jak stara baba psiego ogona A wypowiedz była i jest sensowna, reszta dialogów bardzo słaba Za mile - ciągnijta se te rękawy ile dusza zapragnie...ale to siara jest Pozdrawiam Grzegorz Czepiłem się,tzn chciałem mu odpowiedzieć na zadane przez Niego pytanie: po co? Ręczny się przydaje i czassami właście jego użycie pozwala na wyjście z podbramkowej sytuacji na torze, OSie oraz na drodze!!! Jak niektórzy sie domyślili, na wklejonym złośliwie filmiku jest zarejestrowany mój przejazd z Plejad 2005 No tak... Jedzie taki demoluje Subaraka na Plejadach, a później przychodzi biedny Michael i kupuje cały złom z tego samochodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 No tak... Jedzie taki demoluje Subaraka na Plejadach, a później przychodzi biedny Michael i kupuje cały złom z tego samochodu O przeprasza....ta akurat Impreza była z SJSu i niczego na lewo nie sprzedawałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Cholera i znowu nie udało się zabłysnąć :cool: A tak na marginesie - to wypasik na tym setupie Już 3 miesiące na tym jeżdżę, a caly czas zajarany jak dziecko. Nie masz czegoś jeszcze zużytego? Tak czy inaczej, konkluzja wydaje się być taka jak mówiłem wcześniej: Rękaw i AT to kiepskie połączenie. Chociaż też mi się wydaje, że podciąć lekko powinno się dać bez szkody dla skrzyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 A tak na marginesie - to wypasik na tym setupie Już 3 miesiące na tym jeżdżę, a caly czas zajarany jak dziecko. Nie masz czegoś jeszcze zużytego? Bardzo się cieszę!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 A tak na marginesie - to wypasik na tym setupie Już 3 miesiące na tym jeżdżę, a caly czas zajarany jak dziecko. Nie masz czegoś jeszcze zużytego? Bardzo się cieszę!!! Ja to się ucieszę jak się wreszcie gdzieś złapiemy na WD ;-) sorry za OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Jak jeszcze raz ktoś mi odpowie na moje pytanie : po co ? filmikiem z STI,GT,WRXem czy inna sportową furą to strace wiarę w Was bezpowrotnie;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Jak jeszcze raz ktoś mi odpowie na moje pytanie : po co ? filmikiem z STI,GT,WRXem czy inna sportową furą to strace wiarę w Was bezpowrotnie;) mile, stawiam 100 niskopiennych kóz, że się zaraz ktoś znajdzie. 100 kóz rzekłem Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Jak jeszcze raz ktoś mi odpowie na moje pytanie : po co ? filmikiem z STI,GT,WRXem czy inna sportową furą to strace wiarę w Was bezpowrotnie;) No dobra, dobra. Ale nadal twierdzę, że ręczny nawet w OBK AT może byc bardzo pomocny :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Zastanawiam się jednak, jaki wpływ miałoby (miałoby, bo nigdy nie próbowałem w czasie jazdy) przerzucanie "3"<->"2"<->"1". Ktoś wie? Instrukcja, o ile pamiętam, stwierdza tylko tyle, żeby uważać na obroty po zmianie trybu. I ja znów napiszę nie w temacie i sam sobie odpowiem. Znalazłem taki wątek na NASIOC: http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... hlight=TCU Wg piszących w nowszych 4EAT zmiana "ręczna" biegów nie powoduje bezpośredniej zmiany biegu, jedynie informuje TCU o chęci zmiany biegu - tak jak byśmy robili to np. pedałem gazu, albo sport-shiftem. Ciekawe... A żeby już było zupełnie w temacie: http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... +handbrake Wyższy poziom abstrakcji: http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... +handbrake Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się