carfit Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 auto upalane regularnie od jakiś 2 lat i nic się jakoś nie dzieje a siedzi seryjny blok STi 2,5. Po pierwsze masz GT który jest dużo lżejszy, po drugie GT ma większy wlot na chłodnice wody jak STI czy WRX 05> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 u mnie jest coś w okolicach 450KM na 1,7bara bez chłodnicy oleju, auto upalane regularnie od jakiś 2 lat i nic się jakoś nie dzieje a siedzi seryjny blok STi 2,5. w takim razie może tylko Ty masz jakiś patent na złożenie 2,5l :smile: :razz: Nie nie ja składałem silnik ale nie mogę tutaj napisać kto bo regulamin forum zabrania ale i tak wszyscy go znają :wink: Ja wiem za to jak dbać o to żeby ten silnik żył :wink:PS. żeby nie było wątpliwości to silnika oczywiście nie robił poprzedni właściciel :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Po pierwsze masz GT który jest dużo lżejszy, po drugie GT ma większy wlot na chłodnice wody jak STI czy WRX 05> i to jest jedyny powód dlaczego w aucie Kruka nie wysadza uszczelek? czy są może jeszcze jakieś różnice? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 auto upalane regularnie od jakiś 2 lat i nic się jakoś nie dzieje a siedzi seryjny blok STi 2,5. Po pierwsze masz GT który jest dużo lżejszy, po drugie GT ma większy wlot na chłodnice wody jak STI czy WRX 05> Więc mówmy że do dupy jest buda a nie 2,5 :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 auto upalane regularnie od jakiś 2 lat i nic się jakoś nie dzieje a siedzi seryjny blok STi 2,5. Po pierwsze masz GT który jest dużo lżejszy, po drugie GT ma większy wlot na chłodnice wody jak STI czy WRX 05> Więc mówmy że do dupy jest buda a nie 2,5 :wink: A żebyś chciał wiedziec, ja na podstawie własnych doświadczeń ma swoją teorie, potwierdzoną praktyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Po pierwsze masz GT który jest dużo lżejszy, po drugie GT ma większy wlot na chłodnice wody jak STI czy WRX 05> i to jest jedyny powód dlaczego w aucie Kruka nie wysadza uszczelek? czy są może jeszcze jakieś różnice? Znam osobiście 2 osoby które umieją zrobić 2,5 tak że nawet przy ponad 2 barach nie wysadza uszczelek (raczej pęknie tuleja :wink: ale można zatulejować :wink: ) , a na pewno jest więcej takich osób których akurat nie znam ale jest to dowodem tego że sprawność i bezawaryjność nawet mocno wysilonych silników jest kwestią wiedzy, doświadczenia i budżetu oczywiście a nie mitów że 2,5 to kicha. [ Dodano: Pią Sty 02, 2009 11:42 pm ] auto upalane regularnie od jakiś 2 lat i nic się jakoś nie dzieje a siedzi seryjny blok STi 2,5. Po pierwsze masz GT który jest dużo lżejszy, po drugie GT ma większy wlot na chłodnice wody jak STI czy WRX 05> Więc mówmy że do dupy jest buda a nie 2,5 :wink: A żebyś chciał wiedziec, ja na podstawie własnych doświadczeń ma swoją teorie, potwierdzoną praktyka Witam w klubie, a myślisz że czemu mam budę GT :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Znam osobiście 2 osoby które umieją zrobić 2,5 tak że nawet przy 2 barach nie wysadza uszczelek to akurat nie jest wielkim problemem, problemem jest gdzie ten motor ma siedziec i kto i w jaki sposób używać, oraz jakim budżetem dysponuje :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 buda budą ale jest jakis problem i tyle.inna sprawa ze 2 litry tez sie rozpadaja :roll: i to potrafia w krotkom czasie ...jak sie jezdzi na upalanka to nie ma h...we wsi ze by szlag nie trafil nawet czolgu :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 buda budą ale jest jakis problem i tyle.inna sprawa ze 2 litry tez sie rozpadaja :roll: i to potrafia w krotkom czasie ...jak sie jezdzi na upalanka to nie ma h...we wsi ze by szlag nie trafil nawet czolgu :!: to też prawda :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Znam osobiście 2 osoby które umieją zrobić 2,5 tak że nawet przy 2 barach nie wysadza uszczelek to akurat nie jest wielkim problemem, problemem jest gdzie ten motor ma siedziec i kto i w jaki sposób używać, oraz jakim budżetem dysponuje :roll: Ty to rozumiesz ale większość nie a ja nie lubię mitów. 2,5 STi to bardzo dobry silnik i drażni mnie to że niektórzy twierdzą inaczej bo się przyjęło i nawet nie wiedzą o co chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 ale coś mi podpowiada, że zawsze nowe jest lepsze od starego pewnie producenci srub Ci to podpowiadaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 pewnie producenci srub Ci to podpowiadaja Bo zaraz jeszcze mi udowodnisz, że promuje działalność konkurencyjną dla SIP :!: :razz: :wink: EOT :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 2,5 STi to bardzo dobry silnik ale po wymianie co najmniej tłoków, śrub, uszczelek i dodaniu chłodnicy oleju, tak mam to rozumieć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal K Opublikowano 3 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 ale po wymianie co najmniej tłoków, śrub, uszczelek i dodaniu chłodnicy oleju, tak mam to rozumieć?zapomniałeś chyba tylko z zmiane bloku za zamknięty 2.3 :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Michal K, oczywiście nie wiem tyle, co carfit czy KRUK, ale będąc na Twoim miejscu wsadziłbym wzmocnione szpilki (ARP albo inne) i chłodnicę oleju i spokojnie jeździł, nie przejmując się. Zdziwiłbym się, gdyby taki zestaw nie dał rady, choć oczywiście zawsze coś się może wydarzyć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@rcin Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Michał K - a jak zachowywał się wskaźnik temperatury? Silnik grzał się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 wsadziłbym wzmocnione szpilki (ARP albo inne) i chłodnicę oleju i spokojnie jeździł to wystarczy aby silnik nagle nie odmówił posłuszeństwa? czy jednak lepiej wymienić tłoki i inne podzespoły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal K Opublikowano 3 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 MO, temperatura zauwazalnie nie skacze (mam tylko zwykły pomiar) ale tak jak pisałem twarde węże + brud w zbiorniku + test na obecność CO2 w płynie chłodzącym (pozwalający na wczesne wykrycie, że nadchodzi pora wymiany uszczelki). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mervin Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 2,5 STi to bardzo dobry silnik ale po wymianie co najmniej tłoków, śrub, uszczelek i dodaniu chłodnicy oleju, tak mam to rozumieć? Wcale nie, nie popadajmy w histerie. Ten silnik naprawde daje rade, a ze nie znosi tyle ile poczciwy 2.0 no coz ludzie sie przyzwyczajaja sie do dobrego :wink: W codziennej eksploatacji swietnie zdaje egzamin, a jak sie chce dlubac to trzeba ponoscic dodatkowe koszta (w 2.0 te koszta byly mniejsze a dubanie prostsze choc wcale zywotnosci dlubanego i upalanego nie byla taka super hiper) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Wcale nie, nie popadajmy w histerie. Ten silnik naprawde daje rade, a ze nie znosi tyle ile poczciwy 2.0 no coz ludzie sie przyzwyczajaja sie do dobrego :wink: W codziennej eksploatacji swietnie zdaje egzamin, a jak sie chce dlubac to trzeba ponoscic dodatkowe koszta (w 2.0 te koszta byly mniejsze a dubanie prostsze choc wcale zywotnosci dlubanego nie byla taka super hiper) powiedz to wlascicielom seryjnych sti 08 z peknietym tlokiem po kilku tysiacach mil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal K Opublikowano 3 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Michal K, oczywiście nie wiem tyle, co carfit czy KRUK, ale będąc na Twoim miejscu wsadziłbym wzmocnione szpilki (ARP albo inne) i chłodnicę oleju i spokojnie jeździł, nie przejmując się. Przemeq :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Michal K, a ile zamierzasz mieć swoje STi. Bo przy wymianie szpilek jest dobra okazja na wymianę tłoków na kute. Z własnego doświadczenia powiem, że warto. (patrząc przyszłościowo rzecz jasna) Jeżeli chcesz jeździć seryjnym autkiem nie wydając dużo kasy to wymień szpilki na arp/cosworth/serjne na lato kup sobie chłodnice oleju i koniec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal K Opublikowano 3 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Michal K, a ile zamierzasz mieć swoje STi. aż stanie sie klasykiem :cool: Bo przy wymianie szpilek jest dobra okazja na wymianę tłoków na kute. Z własnego doświadczenia powiem, że warto. (patrząc przyszłościowo rzecz jasna) Jeżeli chcesz jeździć seryjnym autkiem nie wydając dużo kasy to wymień szpilki na arp/cosworth/serjne na lato kup sobie chłodnice oleju i koniec. OK, przekonaliście mnie do szpilek, bo okazja jest ewidentna. Carfit, słyszałem że masz jakieś fajne chłodnice w uczciwej cenie :smile: Co to konkretnie jest i czy przy montażu nikt nie będzie nagle zaskoczony, że coś nie pasuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 3 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Co to konkretnie jest i czy przy montażu nikt nie będzie nagle zaskoczony, że coś nie pasuje? Chłodnice Mocala (czyli jedne z najlepszych ) , ale czy każdy poradzi sie sobie z prawidłowym montażem, tego nie wiem, wiem że wygląda to różnie :roll:. Do montażu potrzebna inwencja twórcza , i "mądrość" montażysty, która niestety nie jest w pakiecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal K Opublikowano 3 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2009 Chłodnice Mocala (czyli jedne z najlepszych ) , ale czy każdy poradzi sie sobie z prawidłowym montażem, tego nie wiem, wiem że wygląda to różnie :roll:. Jaki rozmiar wejdzie do MY06 bez większych wycinanek pod maską? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.