Jabar Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Podobno ta cześć seryjnie szybko sie zużywa, a koszt 150zł za poliuretanowe zamienniki to nie tak dużoa podobno w Pacanowie kozy kują seryjne sa trwalsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 łączniki śmietnik Moje poleciały do śmietnika po chyba trzech, czy czterech miesiącach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 seryjne sa trwalsze ehh, to mam słabych informatorów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bunch Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 na ostatnim ulezu jezdzilem bez doladowania na r888 i nie mialo towarzystwo podejscia choc gonili za szczesciem dobra, dobra jak miales lyse RE070 i pelna moc to jakos chyba roznic tez nie bylo duzych +/- 1-2s (na 3min) dobra Panowie to co mam tam sobie poustawiac (jakie katy) w koncu - opona RE070 lub slick, przeznaczenie asfalt i np. imprezki typu Ulez ? Wiem ze u mnie (SPRT) cosik tam juz pozmieniane wiec nie wiem czy mozliwosci regulacji sa takie same (aha no i na razie wszystko "na serii" bo gwarancja jest ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 ArturG75, u Ciebie jest dobrze nic bym nie zmienial, moze auto na skode w dieslu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bunch Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 ArturG75, u Ciebie jest dobrze nic bym nie zmienial, moze auto na skode w dieslu widze, ze juz pekasz... spoko spoko, bede jezdzil "zwiedzajaco" jak sie spotkamy po geometrii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 ... łączniki śmietnik ... Czyli jakie? Oryginały? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubeku Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Sorky za moje głupie pytanie ale tak was czytam i czytam i nie moge dojsc co oznacza skrot ALK?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 leon, raczej chodziło o whiteline na uniballach. Robią to co łączniki na uniballach zwykle robią, stukają. [ Dodano: Czw Gru 11, 2008 4:01 pm ] kubeku, anti-lift kit - taki produkt/pomysł firmy WHiteline podchwycony teraz w świadku tuningu Subaru też przez niektóre inne marki. Ale akurat ALK w wykonaniu Whiteline spełnia sowje zadanie znakomicie i nie ma z nimi problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bunch Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 na uniballach ooo... takie slowo juz gdzies slyszalem ! podobno nawet "mam to samo" ale po co nie wiem, ustawie za rada pewnego Jegomoscia 2 z przodu i 1,5 z tylu... podlaczam sie do pytania co to jest ALK - ok juz wiem, a co wchodzi w sklad ALK'a i "wiela" to kosztuje no i czy warto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Az, a zwykłe pasztetowe whiteliny ? Z tyłu już prawie nic nie mam i rozważam różne możliwości.[/b] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 podlaczam sie do pytania co to jest ALK - ok juz wiem, a co wchodzi w sklad ALK'a i "wiela" to kosztuje no i czy warto? To jest przekonstruowane mocowanie tylnego wahacza i zestaw umożliwiający jego założenie, zmienia trochę geoemtrię pracy zawieszenia i głównie likwiduje irytującą tendencję podsterwoną którą Subaraki przejawiają na WYJŚCIU z zakrętu, poza tym trochę poprawia kąt wyprzedzenia. Droga modyfikacja to to nie jest. Z pochyleniami warto poeksperymentować bo naprawdę każdy trochęinaczej jeździ, inne ma opony inne trasy i inne są wrażenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Robią to co łączniki na uniballach zwykle robią, stukają. to zolte tworzywo gumo podobne wylazi w kawalkach i lapie takie luzy ze szkoda gadac - po za tym niesamowity wyrob, ktory zakladamy a pozniej szybciutko wracamy do serii niedlugo bede testowal karboya (za cale 119 dolarow) - hamerykanie bardzo chwala. a co wchodzi w sklad ALK'a i "wiela" to kosztuje no i czy warto?wchodzi kawalek blachy wygietej w zet z dziurka w srodku i kawalkiem platiku. Zmienia toto kat wyprzedzenia zwrotnicy dzieki temu - zwlaszcza przy przyspieszaniu mniej odciazany jest przod auta w zwiazku z czym sterownosc jest wieksza, kosztuje to okolo 800 pln, jak chcesz to moge Ci sprzedac uzywanego za 110k (juz wiesz co dorzuce w pakiecie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Az, a zwykłe pasztetowe whiteliny ? Z tyłu już prawie nic nie mam i rozważam różne możliwości.[/b] Nie bardzo rozumiem co masz na myśli jeżlei chodzi o pasztetowe whiteline'y. Ty masz starsze autko i do nich są w ofercie Whiteline zwykłe łączniki na poliuretanach które działają i są niemal wieczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 podlaczam sie do pytania co to jest ALK - ok juz wiem, a co wchodzi w sklad ALK'a i "wiela" to kosztuje no i czy warto? To jest przekonstruowane mocowanie tylnego wahacza i zestaw umożliwiający jego założenie tylnego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 kashmere, tylne mocowanie przedniego wahacza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 kashmere, tylne mocowanie przedniego wahacza no to ja wiem, tylko dziwnie Twój post zrozumiałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 to zolte tworzywo gumo podobne wylazi w kawalkach i lapie takie luzy ze szkoda gadac - po za tym niesamowity wyrob, ktory zakladamy a pozniej szybciutko wracamy do serii Która całkiem nieźle działa w tych nowych modelach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bunch Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 zdaje sie ze mam inne wahacze wiec musieliby fachowcy looknac czy np. taki ALK podejdzie, Azrael - no chyba ze potrafisz z pamieci powiedziec ze do wahaczy w SPRT (bodajze JDM Sti) tez to przypasuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 to zolte tworzywo gumo podobne wylazi w kawalkach i lapie takie luzy ze szkoda gadac - po za tym niesamowity wyrob, ktory zakladamy a pozniej szybciutko wracamy do serii Jakiegoś atomowego pecha musiałeś mieć. Jeżdzę na łącznikach alu whiteline (przód-tył) już przeszło rok i jak narazie jedyne co mi wychodzi to guma z gaci Apropos seryjnych łączników i ich legendarnej trwałości - pekł mi przy zmianie koła (po przeciwnej stronie lewarkowania) :shock: Rezime : jak widać bardzo różne doświadczenia, ja polecam zwykłe (nie uniball) łączniki whiteline. Moga być na drucie, mogą być na alu. Pierydlion razy lepsze od serii. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 ArturG75, tak Jakiegoś atomowego pecha musiałeś mieć. Jeżdzę na łącznikach alu whiteline (przód-tył) już przeszło rok i jak narazie jedyne co mi wychodzi to guma z gaci Apropos seryjnych łączników i ich legendarnej trwałości - pekł mi przy zmianie koła (po przeciwnej stronie lewarkowania) Twoja wypowiedź jest nie na temat, Jabar pisze o łącznikach kompletnie innego typu niż Twoje. Do nowych aut które mają fabryczny łacznik na przegubie kulowym niema łączników nie-uniball. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Twoja wypowiedź jest nie na temat Ja się uczę a Ty się uśmiechnij czasem. Wiem, to też nie na temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 Grzesiek_67, zaraz dostaniemy po pasku pewnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 dobrze, ze nie po pysku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 11 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2008 zdaje sie ze mam inne wahacze wiec musieliby fachowcy looknac czy np. taki ALK podejdzie, Artur nie masz innych wahaczy w sprt, ALK da sie założyć , pytanie tylko czy Ci to potrzebne :roll: są niemal wieczne. gruba przesada, no chyba że dla Ciebie 20tys. to wieczność :wink: Do nowych aut które mają fabryczny łacznik na przegubie kulowym niema łączników nie-uniball. można założyć inne, świat na whitline sie konczy, ale Ty o tym wiesz :roll: Ja jestem zdania aby zakładac łączniki OEM , łącznik ma spełniac swoją funkcje (mozcowanie stab. z wahaczem ) i czy to bedzie OEM , whitline , cusco, powerflex , nie ma żadnej różnicy w działaniu, jedynie pozostaje kwestia żywotności :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się