Skocz do zawartości

Co zrobic by poprawic prowadzenie Imprezy STi?


Mervin

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 122
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Tematu prosze nie zamykac bo na wiosne bedziemy deliberowac

 

"Deliberować" to gadać bez sensu.

 

My co najwyżej możemy tu debatować, albo dyskutować :twisted:.

 

Deliberować ,łac. delibero> rozmyślać, rozważać, roztrzącać, debatować, zastanawiać się.

 

Deliberować: rozmyślać, rozważać; roztrząsać, debatować.

Etym. - łac. deliberare 'rozważać; zastanawiać się'; zob. de-; libra.

 

Wiec mysle Przemeq ze jednak podeliberujemy nad amorkami na wiosne :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Panowie, dzis bylem u kolegiustawiac geometrie na eStiaju 2007 .

Tyl -2,5 bez problemu na Whiteline srubie mimosrodowej ale przod na seryjnej srubie udalo mi sie ustawic tylko na -0,3 wiecej nie da rady.

Nigdzie nie doczytalem sie, ze na przod trzeba tez sruby whitelinea .....

 

Jakie wy macie doswiadczenia ?

Bede musial zamowic sruby na przod rowniez ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomoking, jeżlei rzeczywiście się dało ustawić tylko tyle to coś jest krzywe.

 

musialo by byc krzywe z obu stron chyba a to malo prawdopodobne,

auto z dolu IGŁA ... bez otarc , zadrapan , wgniecien .... moze 2007 tak maja ?

 

z obu stron udalo sie ustawic -0,3 dalsze krecenie powodowalo juz spadek negatywu ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tomoking, z fabryki jest przód w lekkim minusie i tył trochę ponad -1 , tak przynajmniej powinno być. Bardzo dziwne z tym przodem.

 

masz racje , wyciagnelem te sruby aby sie im przyjrzec i daleko im do srub Whitelinea , maja wieksza srednice a mimosrod jest bardzo maly

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wroce do tematu .... czy rzeczywiscie -2,5 z przodu i tylu daje najlepsze rezultaty do upalanek ?

 

Ja tak jeździłem i muszę przyznać, że to było najlepsze ustawienie jakie miałem do upalania. Do tego mam jeszcze teina ss - naprawdę dobrze się prowadził samochód. Płużenie było wyeliminowane do minimum. Co do hamowania to podczas upalania nie było problemu, natomiast co do cywilnej jazdy to nie mogę się wypowiedzieć, bo nie miałem ostrych hamowań.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wroce do tematu .... czy rzeczywiscie -2,5 z przodu i tylu daje najlepsze rezultaty do upalanek ?

 

Ja tak jeździłem i muszę przyznać, że to było najlepsze ustawienie jakie miałem do upalania. Do tego mam jeszcze teina ss - naprawdę dobrze się prowadził samochód. Płużenie było wyeliminowane do minimum. Co do hamowania to podczas upalania nie było problemu, natomiast co do cywilnej jazdy to nie mogę się wypowiedzieć, bo nie miałem ostrych hamowań.

A opony bardzo Ci żarło przy takich nastawach? Pytam bo chcę sobie jakieś optymalne nastawy zrobić do upalania po torze i na 1/4mili i na pojeżdżawki nocne na mieście - auto służy tylko do upalania.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...