firewerk Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 witam serdecznie chciałbym sie dowiedziec czy wystepuje faktycznie jakas różnica pomiedzy autami ze stanów a tymi w europie ...ile kosztuje przeróbka . interesuje mnie subaru obk h6 automat...a na rynku naszym jest bardzo kiepsko z automatem . a nieukrywam ze ceny ze stanów sa atrakcyjne. pozdrawiam i dzieki za wsparcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 chciałbym sie dowiedziec czy wystepuje faktycznie jakas różnica pomiedzy autami ze stanów a tymi w europie ja mam MY '01 i zauważyłem różnice w oświetleniu i sterowaniu skrzyni oczywiście różnice w jednostkach na wyświetlaczach też a na rynku naszym jest bardzo kiepsko z automatem możesz rozwinąć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firewerk Opublikowano 8 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 słyszałem opinie że auta przeznaczone na rynek amerykański maja inaczej zestrojone skrzynie i silniki (wieksze spalanie) , sa wykonane mniej precyzyjnie. Oczywiscie wystepuje zestrojenie wskazników predkosci na mile ale czy to jest do wymiany i czy mozliwe jest wstawienie licznika km/h ? . . . następnie czy swiatła w amerykańskich wersjiach sa inne i na czym ta róznica polega..no i oczywiście wymiary śrub...jak to wygląda w rzeczywistości bo śłyszy sie duzo ale niemam żadnego potwierdzenia i sam motyla noga niewiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 śruby są te same skrzynia nie ma dodatkowych programów (econo/power/czy coś tam) światła: z przodu mam pomarańczowe pozycyjne, których EU nie powinien mieć, z tyłu brak przeciwmgielnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 inaczej zestrojone skrzynie i silniki (wieksze spalanie) H6 2005r odkąd go mam (rok i ok.14,000 mil) spalił średnio 19,2 MPG => 12,2l/100km Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macieq Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 H6 2005r odkąd go mam (rok i ok.14,000 mil) spalił średnio 19,2 MPG => 12,2l/100km No, to mój pali jednak więcej - poniżej 18 MPG.Czy da się jakoś wyregulować żeby autko mniej spalało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekd Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 pozdrawiam. miałem imprezę 2,2 automat ,amerykan jeżdziłem 4lata.Od roku mam outback MY02 2,5 automat też amerykan ...... jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 H6 2005r odkąd go mam (rok i ok.14,000 mil) spalił średnio 19,2 MPG => 12,2l/100km No, to mój pali jednak więcej - poniżej 18 MPG.Czy da się jakoś wyregulować żeby autko mniej spalało? Nic nie wiem o możliwościach regulacji... Chyba najlepiej będzie [spróbować] 'wyregulować' lejąc lepszą niż gorszą benzynę. Nalej 2-3 razy pod rząd Vpowera albo czegoś w tym guście i zobacz, czy komputer się na nią przestawił i samochód mniej spala. BTW - różnica między <> :wink: i 19,2mpg to 1-1,5 l/100km - więc być może jest to kwestia jakości benzyny, a może wynika z tego, że jeżdżę stosunkowo dużo w dłuższe trasy i mało po mieście. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
georg_drugi Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Oczywiście musisz dostosować światła przednie i tylne. Amerykany mają przednie symetryczne a europejskie asymetryczne. Po ludzku europejskie miej oślepiają, bo wiązka światła jest kształtowana tak by oświetlać pobocze i nie oślepiać jadących z naprzeciwka. Światła tylne muszą posiadać kierunkowskaz oddzielony od stopu i koloru pomarańczowego. To tyle o światłach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Amerykany mają przednie symetryczne a europejskie asymetryczne. Po ludzku europejskie miej oślepiają, bo wiązka światła jest kształtowana tak by oświetlać pobocze i nie oślepiać jadących z naprzeciwka. Sam to wymysliles? Czy da się jakoś wyregulować żeby autko mniej spalało? Tak, regulator znajduje sie pod prawa stopa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
georg_drugi Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Tak Kuba. Przczytaj np. tę stronę przeróbka świateł, a potem zabieraj głos. Forum jest poto by komuś coś wyjaśnić, a nie bić pianę dla samego mielenia. Potem ludzie używają szukajki i znadują w 90% same śmiecie, gdzie nie ma nic konkretnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macieq Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Macieq napisał/a: Czy da się jakoś wyregulować żeby autko mniej spalało? Tak, regulator znajduje sie pod prawa stopa. He, he ten regulator już znam. Niestety jest dość oporny na regulację W gaźnikowcach można było regulować skład mieszanki, zapłon i tym samym wpływać nieco na spalanie. Stąd było moje pytanie o możliwości regulacji w aucie wyposażonym w komputer - oczywiście przy pomocy jakiegoś programatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mervin Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Tak Kuba. Przczytaj np. tę stronę przeróbka świateł, a potem zabieraj głos. Forum jest poto by komuś coś wyjaśnić, a nie bić pianę dla samego mielenia. Potem ludzie używają szukajki i znadują w 90% same śmiecie, gdzie nie ma nic konkretnego. Kuba ma racje Ty niestety nie (sam bijesz piane nie wiedzac o czym mowisz), opacznie zrozumiales tekst z tej strony. Roznica polega na tym ze europejskie swieca tak : __/ (grill) __/ a amerykanskie swieca tk __ _ (grill) __ _ wysokosc __ poziomego w obu samochodach czyli EU i US jest identyczna czyli nikt nikogo nie oslepia. Ba smiem twierdzic ze przez to ze europejskie sa nieco zadarte osslepiaja bardziej nic amerykanskie, niestety amerykanskie przez brak zadarcia nie doswietlaja tak dobrze pobocza, cos za cos. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woyt Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 Oczywiście musisz dostosować światła przednie i tylne... A czy ktoś się orientuje, czy przeprogramowanie komputera pokładowego wchodzi w grę? mam tu na myśli np wskazania w Farenheitach na Celciuse? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogorass Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 Do różnic w oświetleniu należy dopisać brak tylnego światła przeciwmgielnego w US-specach. Trzeba dosztukowywać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 17 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2008 A czy ktoś się orientuje, czy przeprogramowanie komputera pokładowego wchodzi w grę? mam tu na myśli np wskazania w Farenheitach na Celciuse?ponoc nie ma takiej opcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 19 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2008 Amerykany mają przednie symetryczne a europejskie asymetryczne. Po ludzku europejskie miej oślepiają, bo wiązka światła jest kształtowana tak by oświetlać pobocze i nie oślepiać jadących z naprzeciwka. Sam to wymysliles? z tego co wiem, a mam US-speca, to tak właśnie jest i miałem zmieniane lampy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mervin Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 Amerykany mają przednie symetryczne a europejskie asymetryczne. Po ludzku europejskie miej oślepiają, bo wiązka światła jest kształtowana tak by oświetlać pobocze i nie oślepiać jadących z naprzeciwka. Sam to wymysliles? z tego co wiem, a mam US-speca, to tak właśnie jest i miałem zmieniane lampy. Kubie nie chodzilo o roznice w oswietleniu symetryczne/asymetryczne (bo takowe sa rzecza oczywista i chcec byc w zgodzie z prawem trzeba zmiane lamp przeprowadzic) tylko o kwersie oslepiania bo tu roznicy nie ma nie wazne czy asymetryczne czy symetryczne. A co do swiatla przeciwmgielnego to nie tzreba nic dokladaac, jest kwestia zalozenia wlacznika i odpowiedniego podpiecia istniejacych lamp i wszystko dziala (przynajmniejw Imprezie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 słyszałem opinie że auta przeznaczone na rynek amerykański maja inaczej zestrojone skrzynie i silniki (wieksze spalanie) , sa wykonane mniej precyzyjnie. Ale, że do Imprezy/Foresterów US-spec jest w Japonii jakaś specjalna linia, która gorzej składa silniki i skrzynie, to ja nie wiedziałem. :razz: Co do spalania, to w sumie 3.0 > 2.5 > 2.0, więc silnik nie musi być "przystosowywany". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imgw Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 słyszałem opinie że auta przeznaczone na rynek amerykański maja inaczej zestrojone skrzynie i silniki (wieksze spalanie) chyba cos w tym jest, ktos pisal ze zszedl do 9l/100km, ja nie moge ponizej 12,5/100 ... :wink: sa wykonane mniej precyzyjnie. tutaj chyba tez jest ziarno prawdy.... moj poprzedni wrx bral olej jak dziki, od zmiany do zmieny mialem caly czas nowy olej.... :wink: Oczywiscie wystepuje zestrojenie wskazników predkosci na mile dalatego ludzie dostaja tyle mandatow z przekroczenie predkosci bo jada 60mil/h , a nie 60k /h :wink: ludzie opamietajcie sie, kto takie glupoty opowiada :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogorass Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 słyszałem opinie że auta przeznaczone na rynek amerykański maja inaczej zestrojone skrzynie i silniki (wieksze spalanie) , sa wykonane mniej precyzyjnie. Ale, że do Imprezy/Foresterów US-spec jest w Japonii jakaś specjalna linia, która gorzej składa silniki i skrzynie, to ja nie wiedziałem. :razz: Co do spalania, to w sumie 3.0 > 2.5 > 2.0, więc silnik nie musi być "przystosowywany". Chodzi o inne mapowanie ECU. US-spec do 3k RPM jest zestrojony, jakby w ogóle nie miał turbiny i zaczyna 'ciągnąć' od wyższych trochę obrotów niż EU-spec czy JDM. Daje to w połączeniu z długą skrzynią US-specową wrażenie, że auto zamula nieco w porównaniu do EU-spec. Jeżeli chodzi o skrzynie biegów, to do JDM-owych używają podobno trochę lepszych materiałów. No i krótsze są te na Japonię robione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawkers Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 ja (za namową jednego z forumowiczów ) od lipca użytkuję sti us-spec i jestem bardzo zadowolony. główne różnice to światła i liczniki wyskalowane w milach. wcześniej miałem kilka imprez eu-spec. opowieści jakie słyszałem o różnicach pomiędzy eu a us przyprawiały o zawroty głowy. na szczęście żadna z nich się nie sprawdziła. osobiście pracuję dla koncernu motoryzacyjnego i mogę powiedzieć, że też straszymy klientów różnicami między eu a us :cool: - w rzeczywistości te różnice są minimalne albo w ogóle ich nie ma. pzdr, pawkers Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 to ja mam jedną pytanie: gdzie produkowane są przypuśćmy STi eu a gdzie us spec? w tych samych fabrykach czy może jednak nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawkers Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 to ja mam jedną pytanie:gdzie produkowane są przypuśćmy STi eu a gdzie us spec? w tych samych fabrykach czy może jednak nie ? to ja odpowiadam na Twoje pytanie: wszystkie STi produkowane są w Japonii (us spec'i jedynie doposażane w USA). świadczy o tym chociażby format numeru nadwozia (zgodny z formatem eu i jp). poza tym, wszystkie Subaru, które produkowane są w USA pochodzą z fabryki SIA w Indianie (www.subaru-sia.com). zgodnie z informacjami zawartymi na stronie fabryki, samochody które są tam produkowane to: * Subaru Legacy * Subaru Outback * Subaru B9 Tribeca * Toyota Camry (od 2007 r.; po podpisaniu porozumienia między FHI a Toyota Motor Company) ...a były produkowane: * Honda Passport * Isuzu Rodeo * Isuzu Axiom * Subaru Baja nie ma tu mowy o imprezie. pzdr, pawkers Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MeanDream Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Wszystkie sa składane na wyspach wisniowych - bez względu na to czy na US czy Eu czy local. Ja mam tez Us spec ale nawet świateł nie przerabiałem, podbity rozszerzony przeglad no problem. Faktycznie światła świeca troszke w dół w stosunku do EU. Poza tym Us'y sa troszke miększe - w sensie zawieszenia, ale moze to tylko subiektywne odczucie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się