Skocz do zawartości

autko z usa ???


firewerk

Rekomendowane odpowiedzi

witam serdecznie

chciałbym sie dowiedziec czy wystepuje faktycznie jakas różnica pomiedzy autami ze stanów a tymi w europie ...ile kosztuje przeróbka . interesuje mnie subaru obk h6 automat...a na rynku naszym jest bardzo kiepsko z automatem ;) . a nieukrywam ze ceny ze stanów sa atrakcyjne. ;)

pozdrawiam i dzieki za wsparcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chciałbym sie dowiedziec czy wystepuje faktycznie jakas różnica pomiedzy autami ze stanów a tymi w europie

 

ja mam MY '01 i zauważyłem różnice w oświetleniu i sterowaniu skrzyni

oczywiście różnice w jednostkach na wyświetlaczach też

 

 

a na rynku naszym jest bardzo kiepsko z automatem

możesz rozwinąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słyszałem opinie że auta przeznaczone na rynek amerykański maja inaczej zestrojone skrzynie i silniki (wieksze spalanie) , sa wykonane mniej precyzyjnie. Oczywiscie wystepuje zestrojenie wskazników predkosci na mile ale czy to jest do wymiany i czy mozliwe jest wstawienie licznika km/h ? . . . następnie czy swiatła w amerykańskich wersjiach sa inne i na czym ta róznica polega..no i oczywiście wymiary śrub...jak to wygląda w rzeczywistości bo śłyszy sie duzo ale niemam żadnego potwierdzenia i sam motyla noga niewiem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

inaczej zestrojone skrzynie i silniki (wieksze spalanie)

H6 2005r odkąd go mam (rok i ok.14,000 mil) spalił średnio 19,2 MPG => 12,2l/100km

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

H6 2005r odkąd go mam (rok i ok.14,000 mil) spalił średnio 19,2 MPG => 12,2l/100km
No, to mój pali jednak więcej - poniżej 18 MPG.

Czy da się jakoś wyregulować żeby autko mniej spalało?

 

Nic nie wiem o możliwościach regulacji... :mrgreen:

Chyba najlepiej będzie [spróbować] 'wyregulować' lejąc lepszą niż gorszą benzynę. Nalej 2-3 razy pod rząd Vpowera albo czegoś w tym guście i zobacz, czy komputer się na nią przestawił i samochód mniej spala.

BTW - różnica między <> :wink: i 19,2mpg to 1-1,5 l/100km - więc być może jest to kwestia jakości benzyny, a może wynika z tego, że jeżdżę stosunkowo dużo w dłuższe trasy i mało po mieście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście musisz dostosować światła przednie i tylne. Amerykany mają przednie symetryczne a europejskie asymetryczne. Po ludzku europejskie miej oślepiają, bo wiązka światła jest kształtowana tak by oświetlać pobocze i nie oślepiać jadących z naprzeciwka. Światła tylne muszą posiadać kierunkowskaz oddzielony od stopu i koloru pomarańczowego. To tyle o światłach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amerykany mają przednie symetryczne a europejskie asymetryczne. Po ludzku europejskie miej oślepiają, bo wiązka światła jest kształtowana tak by oświetlać pobocze i nie oślepiać jadących z naprzeciwka.

Sam to wymysliles?

Czy da się jakoś wyregulować żeby autko mniej spalało?

Tak, regulator znajduje sie pod prawa stopa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Macieq napisał/a:

Czy da się jakoś wyregulować żeby autko mniej spalało?

 

Tak, regulator znajduje sie pod prawa stopa.

He, he ten regulator już znam. Niestety jest dość oporny na regulację ;) W gaźnikowcach można było regulować skład mieszanki, zapłon i tym samym wpływać nieco na spalanie. Stąd było moje pytanie o możliwości regulacji w aucie wyposażonym w komputer - oczywiście przy pomocy jakiegoś programatora.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak Kuba. Przczytaj np. tę stronę przeróbka świateł, a potem zabieraj głos. Forum jest poto by komuś coś wyjaśnić, a nie bić pianę dla samego mielenia. Potem ludzie używają szukajki i znadują w 90% same śmiecie, gdzie nie ma nic konkretnego.

 

Kuba ma racje Ty niestety nie (sam bijesz piane nie wiedzac o czym mowisz), opacznie zrozumiales tekst z tej strony. Roznica polega na tym ze europejskie swieca tak : __/ (grill) __/ a amerykanskie swieca tk __ _ (grill) __ _

 

wysokosc __ poziomego w obu samochodach czyli EU i US jest identyczna czyli nikt nikogo nie oslepia. Ba smiem twierdzic ze przez to ze europejskie sa nieco zadarte osslepiaja bardziej nic amerykanskie, niestety amerykanskie przez brak zadarcia nie doswietlaja tak dobrze pobocza, cos za cos.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście musisz dostosować światła przednie i tylne...

A czy ktoś się orientuje, czy przeprogramowanie komputera pokładowego wchodzi w grę? mam tu na myśli np wskazania w Farenheitach na Celciuse?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Amerykany mają przednie symetryczne a europejskie asymetryczne. Po ludzku europejskie miej oślepiają, bo wiązka światła jest kształtowana tak by oświetlać pobocze i nie oślepiać jadących z naprzeciwka.

Sam to wymysliles?

 

z tego co wiem, a mam US-speca, to tak właśnie jest i miałem zmieniane lampy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Amerykany mają przednie symetryczne a europejskie asymetryczne. Po ludzku europejskie miej oślepiają, bo wiązka światła jest kształtowana tak by oświetlać pobocze i nie oślepiać jadących z naprzeciwka.

Sam to wymysliles?

 

z tego co wiem, a mam US-speca, to tak właśnie jest i miałem zmieniane lampy.

 

Kubie nie chodzilo o roznice w oswietleniu symetryczne/asymetryczne (bo takowe sa rzecza oczywista i chcec byc w zgodzie z prawem trzeba zmiane lamp przeprowadzic) tylko o kwersie oslepiania bo tu roznicy nie ma nie wazne czy asymetryczne czy symetryczne.

 

A co do swiatla przeciwmgielnego to nie tzreba nic dokladaac, jest kwestia zalozenia wlacznika i odpowiedniego podpiecia istniejacych lamp i wszystko dziala (przynajmniejw Imprezie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słyszałem opinie że auta przeznaczone na rynek amerykański maja inaczej zestrojone skrzynie i silniki (wieksze spalanie) , sa wykonane mniej precyzyjnie.

Ale, że do Imprezy/Foresterów US-spec jest w Japonii jakaś specjalna linia, która gorzej składa silniki i skrzynie, to ja nie wiedziałem. :razz:

 

Co do spalania, to w sumie 3.0 > 2.5 > 2.0, więc silnik nie musi być "przystosowywany". ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słyszałem opinie że auta przeznaczone na rynek amerykański maja inaczej zestrojone skrzynie i silniki (wieksze spalanie)

chyba cos w tym jest, ktos pisal ze zszedl do 9l/100km, ja nie moge ponizej 12,5/100 ... :wink:

 

sa wykonane mniej precyzyjnie.

tutaj chyba tez jest ziarno prawdy.... moj poprzedni wrx bral olej jak dziki, od zmiany do zmieny mialem caly czas nowy olej.... :wink:

Oczywiscie wystepuje zestrojenie wskazników predkosci na mile

dalatego ludzie dostaja tyle mandatow z przekroczenie predkosci bo jada 60mil/h , a nie 60k /h :wink:

 

 

ludzie opamietajcie sie, kto takie glupoty opowiada :?: :evil:

:evil::evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słyszałem opinie że auta przeznaczone na rynek amerykański maja inaczej zestrojone skrzynie i silniki (wieksze spalanie) , sa wykonane mniej precyzyjnie.

Ale, że do Imprezy/Foresterów US-spec jest w Japonii jakaś specjalna linia, która gorzej składa silniki i skrzynie, to ja nie wiedziałem. :razz:

 

Co do spalania, to w sumie 3.0 > 2.5 > 2.0, więc silnik nie musi być "przystosowywany". ;)

Chodzi o inne mapowanie ECU. US-spec do 3k RPM jest zestrojony, jakby w ogóle nie miał turbiny i zaczyna 'ciągnąć' od wyższych trochę obrotów niż EU-spec czy JDM. Daje to w połączeniu z długą skrzynią US-specową wrażenie, że auto zamula nieco w porównaniu do EU-spec.

Jeżeli chodzi o skrzynie biegów, to do JDM-owych używają podobno trochę lepszych materiałów. No i krótsze są te na Japonię robione.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja (za namową jednego z forumowiczów :mrgreen: ) od lipca użytkuję sti us-spec i jestem bardzo zadowolony. główne różnice to światła i liczniki wyskalowane w milach.

 

wcześniej miałem kilka imprez eu-spec. opowieści jakie słyszałem o różnicach pomiędzy eu a us przyprawiały o zawroty głowy. na szczęście żadna z nich się nie sprawdziła.

 

osobiście pracuję dla koncernu motoryzacyjnego i mogę powiedzieć, że też straszymy klientów różnicami między eu a us :cool: - w rzeczywistości te różnice są minimalne albo w ogóle ich nie ma.

 

pzdr,

 

pawkers

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja mam jedną pytanie:

gdzie produkowane są przypuśćmy STi eu a gdzie us spec?

w tych samych fabrykach czy może jednak nie ?

 

to ja odpowiadam na Twoje pytanie: wszystkie STi produkowane są w Japonii (us spec'i jedynie doposażane w USA). świadczy o tym chociażby format numeru nadwozia (zgodny z formatem eu i jp).

 

poza tym, wszystkie Subaru, które produkowane są w USA pochodzą z fabryki SIA w Indianie (www.subaru-sia.com). zgodnie z informacjami zawartymi na stronie fabryki, samochody które są tam produkowane to:

 

* Subaru Legacy

* Subaru Outback

* Subaru B9 Tribeca

* Toyota Camry (od 2007 r.; po podpisaniu porozumienia między FHI a Toyota Motor Company)

 

...a były produkowane:

 

* Honda Passport

* Isuzu Rodeo

* Isuzu Axiom

* Subaru Baja

 

nie ma tu mowy o imprezie.

 

pzdr,

 

pawkers

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie sa składane na wyspach wisniowych - bez względu na to czy na US czy Eu czy local.

 

Ja mam tez Us spec ale nawet świateł nie przerabiałem, podbity rozszerzony przeglad no problem.

 

Faktycznie światła świeca troszke w dół w stosunku do EU.

 

Poza tym Us'y sa troszke miększe - w sensie zawieszenia, ale moze to tylko subiektywne odczucie.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...