Skocz do zawartości

Kiedy następne Plejady?


shodan

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 142
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Ojciec Założyciel

Wstępnie ustalony termin niestety okazał się niemożliwy do zrealizowania.

Przyczyna dość banalna - ograniczenia w dostępności bazy hotelowej.

Teraz mamy jednak juz dokonane rezerwacje i przygotowania są w pełnym toku.

Faktycznie II Zlot Plejad odbędzie się w dniach:

27 - 29.05.2005

Pełne informacje będą umieszczone w następnym wydaniu naszego pisma i równolegle na stronie internetowej.

Miejsce "akcji" to region Gorlic (czyli ponownie południe Polski, ale inny rejon).

Ze względu na na wybrany termin (długi weekend) przewidujemy także możliwość wcześniejszego przyjazdu zainteresowanych taką alternatywą gości. Zainteresowanych taką opcją prosimy o jak najwcześniejszy kontakt z panią Joanną Pajor (jpajor@subaru.pl).

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miejsce "akcji" to region Gorlic (czyli ponownie południe Polski, ale inny rejon)

Łe jery! Toz to bedzie ponad 500 km od stolicy Pyrlandii.

 

531 dokladniej.

Oj niedobrze :(

 

Hmm na jednym baku na duży styk :) Jadąc jak emerytowana baba :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm na jednym baku na duży styk :)

Oj cos czuje,ze nie styknie...

 

Oj raczej nie ;)

 

eeee - spoko da się

 

moje minimalne spalanie (nigdy co prawda nie powtórzone :-) ) to 7.9/100 :-)

 

czyli przy założeniu 55 litrów (coś musi zostać w baku) da sie prawie 700km zrobić :-)

 

ale fakt, że ile człowiek się namęczy przy takiej jeździe :-) (później już nigdy poniżej 10/100 w trasie nie zszedłem :-) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eeee - spoko da się

 

moje minimalne spalanie (nigdy co prawda nie powtórzone :-) ) to 7.9/100 :-)

 

czyli przy założeniu 55 litrów (coś musi zostać w baku) da sie prawie 700km zrobić :-)

 

ale fakt, że ile człowiek się namęczy przy takiej jeździe :-) (później już nigdy poniżej 10/100 w trasie nie zszedłem :-) )

Mi sie jeden raz zdarzylo spalic srednio w trasie jakies 8,7 l/100km ale to byl odosobniony przypadek i sam nie wiem jak to sie stalo (moze sie pomylilem przy liczeniu :wink: ).

Tak samo tylko raz udalo mi sie przekroczyc bariere 400km na baku ale z tego co pamietam to wtedy bylo miasto/trasa 50%/50%

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

:shock:

O czym my właściwie mówimy :?:

531 km :?:

Toż na Rajd Żubrów przyjechało ponad 20 Oldtimerów z Włoch !

Ja osobiscie byłem w sławnej stolicy Pyrlandii w tym roku 4 razy !

W spokojnym tempie do 6 godzin jazdy.

 

Wstyd ! :wink:

 

Pozdrowienia (w tym do leniwych mieszkańców Pyrlandii)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O czym my właściwie mówimy

531 km

Toż na Rajd Żubrów przyjechało ponad 20 Oldtimerów z Włoch !

Wstyd !

Ja akurat planuje sie stawic! 8)

Tym razem nie odpuszcze :twisted: .

 

Ja osobiscie byłem w sławnej stolicy Pyrlandii w tym roku 4 razy !

To średnia wychodzi jedna wizyta dziennie...

:D:D:D:D

 

Pozdrowienia (w tym do leniwych mieszkańców Pyrlandii)

Dziekujemy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie II Zlot Plejad odbędzie się w dniach:

27 - 29.05.2005

 

Czy są jakieś ograniczenia w uczestnictwie typu: tylko dla klientów SIP, prenumeratorów Plejad, cokolwiek innego - czy wystarczy samo posiadanie Subarynki jak w zeszłym roku ?? No i oczywiście miłość do marki :D :D

 

I druga sprawa - czy tak jak w zeszłym roku uczestnicy ponoszą tylko koszty dojazdu/noclegów czy też zlot będzie jakoś dodatkowo płatny (jeśli tak to o jakim koszcie [rząd wielkości] byłaby mowa) ??

 

pozdrawiam,

Roland

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

Ilość uczestników będzie ograniczona. Przemawiają za tym zarówno względy organizacyjne, jak i możliwości bazy noclegowej.

Impreza nie będzie prawdopodobnie całkowicie bezpłatna.

Nie chodzi nam oczywiście o pokrycie realnych kosztów - to nie jest praktycznie możliwe. Chodzi jednak głównie o to, że bazując na ubiegłorocznych doświadczeniach chcemy bardziej efektywnie wykorzystać przewidziany budżet.

Na czym to polega ?

Otóż w ubiegłym roku - jak wielu uczestników pamięta - były poważne kłopoty z zapewnieniem bazy noclegowej. Przynajmniej teoretycznie. Praktycznie bowiem wiele osób zgłoszonych, dla których były też zarezerwowane pokoje po prostu nie przyjechało ("oczwiście" nie powiadamiając nas o tym, ani nie odwołując rezerwacji).

W efekcie zapłaciliśmy prawie 20.000 zł za niewykorzystane miejsca hotelowe. Dodatkowo niepotrzebnie przygotowane były większe ilości jedzenia, niż faktycznie potrzebne.

W efekcie straciliśmy niepotrzebnie ok. 30.000 zł.

Pieniądze, które można było przeznaczyć na goszczenie tych z Państwa, którzy faktycznie byli na zlocie.

Nie mówiąc o tym, że wiele z Państwa po prostu mogło nocować w lepszych warunkach !

Reasumując:

1. Z pewnością będziemy wymagali wcześniejszego zapłacenia za noclegi.

2. Prawdopodobnie będziemy wymagali "wpisowego", choć jego wysokość nie ma być formą uzyskania przychodu, lecz tylko pewnego, powiedzmy "zdyscyplinowania" osób zgłaszających się. Przy wpisowym planujemy zastosowanie zróżnicowania pomiędzy członkami (w końcu zakładanego !) Klubu Subaru a "resztą świata".

 

Nie będziemy warunkowali uczestnictwa posiadaniem Subaru. Oczywiście będzie nam bardzo miło, gdy osoby nie posiadające samochodu z naszej stajni, lub wogóle nie posiadające samochodu będą mogły towarzyszyć zmotoryzowanym uczestnikom. System ten sprawdził się dobrze w ubiegłym roku. W końcu, szczególnie dla starszych, lub bardziej leniwych uczestników (osobiście pasuję do obydwu kategorii :wink: ) będzie się mieć na pokładzie kogoś do wspinania, biegania, czy też innych akcji wymyślanych perfidnie przez organizatorów 8)

Nasza załoga będzie na miejscu już od 26.05.

Chętni do pomocy w organizacji oczywiście będą mile widziani.

Trzeba jednak pamiętać, że organizator nie ma tak łatwego życia :P

 

To chyba tyle - na razie :)

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze względu na na wybrany termin (długi weekend) przewidujemy także możliwość wcześniejszego przyjazdu zainteresowanych taką alternatywą gości. Zainteresowanych taką opcją prosimy o jak najwcześniejszy kontakt z panią Joanną Pajor (jpajor@subaru.pl).

 

Ja tak nieśmiało się zapytam - czy może coś więcej wiadomo na ten temat ??

 

Parę dni temu wysłałem maila do Pani Joanny odnośnie możliwości wcześniejszego przyjazdu ale niestety pozostał bez odpowiedzi i nie wiem czy temat gdzieś umknął czy po prostu brak odpowiedzi wynika z jeszcze nie do końca dopiętych spraw organizacyjnych ??

 

pozdrawiam,

Roland

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...