qart79 Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 Witam Mam Forestera 2.0 158KM 2006r założyłem w nim LPG i przejechałem już jakieś 15 tyś km. Mam takie pytania może ktoś z was sie orientuje : - co ile km regulować zawory ? - lepiej robić to w ASO czy może u kogoś kto zna sie na LPG ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 - lepiej robić to w ASO czy może u kogoś kto zna sie na LPG ? Znajomość instalcji LPG (bądż jej brak) nie jest żadną rekomendacją (bądź jej brakiem) poprawnej regulacji luzu zaworów. ASO na pewno temat ogarnia w sposób profesjonalny. Oczywiście istnieją rozsądne alternatywy (czytaj : korzystne cenowe) w postaci nieautoryzowanych serwisów...jednakże, ze względu na osobę gospodarza tegoż Forum oraz zapisy Regulamin na nim panujące nikt pro publico bono takiej informacji nie udzieli :wink: W wolnym ssaczku regulacja zaworów dla zasilania LPG co 50k km. Przy okazji regulacji wymieniłbym również świece. Pozdrawiam Grzegorz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 qart79 Zapytaj Dyrekcję, ale myślę, że ten model był importowany z głowicami przystosowanymi do zasilania lpg. W krajach takich jak Włochy, Niemcy, Holandia, WIelka Brytania gdzie instalacja znajduje się w ofercie importerów, kontrola i ewentualna regulacja luzów zaworowych jest przewidziana podobnie jak przy zasilaniu benzyną, czyli przy przebiegu 100 tys km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yohimura Opublikowano 6 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2011 Jak można sprawdzić czy Forester 07 sprowadzony z Włoch (z instalacją LPG niby fabryczną) jest przystosowany do LPG i można robić regulacje co 100 000 km? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Jak można sprawdzić czy Forester 07 sprowadzony z Włoch (z instalacją LPG niby fabryczną) jest przystosowany do LPG i można robić regulacje co 100 000 km? A były takie? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szym Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 Witam. Pojawił się umnie ten sam dylemat mianowicie mam do kupienia Forestera 04 rok z LPG lub bez. Dziś w firmie, która zakłada LPG poinformowano mnie ,że silniki Foresterów nie nadają się na Instalacje LPG i max przeżywaja 50 tyś km po zaistalowaniu gazu. Proszę o opinie na ten temat. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
molfix Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 w firmie, która zakłada LPG poinformowano mnie ,że silniki Foresterów nie nadają się na Instalacje LPG i max przeżywaja 50 tyś km po zaistalowaniu gazu Eee jakieś szumy informacyjne. sam przejechałem 50 tys. km i nic. Poczytaj wątek o LPG chyba setka osób ma forestery na gazie a skarżą sie nieliczni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Na forum ogólnym jest wątek gazowy. Zapraszam do lektury.... czytania od cholery... -- 8 maja 2011, o 19:19 -- Na forum ogólnym jest wątek gazowy. Zapraszam do lektury.... czytania od cholery... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langus Opublikowano 8 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Mój ma instalację LPG założoną przy 50 tyś km. Obecnie na liczniku ma 126 tyś. km i żadnych problemów z silnikiem. Carfit sprawdzał zawory przy 105 tyś. km i akurat w moim nic nie trzeba było regulować bo wyszło praktycznie idealnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hattorihonza Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Witam. A orientujecie się co ile regulacja zaworów w 2.0 turbo bez eLPiGi??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miszozon Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Chyba co ok 100tysi. Najlepiej robić przy rozrządzie. Zrobić silnik raz, a dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hattorihonza Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Do rozrządu mam jeszcze cho cho a akurat nie wiem czy miał regulowane zawory. Czy konieczna regulacja się czymś objawia? Jakieś klikania-stukania od zaworów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Jak masz podparte to może być np: gaśniecie na zimnym, lub szarpanie przy delikatnym przyśpieszaniu, tak bynajmniej było w NA. Co do dźwięków to jak za duży luz to raczej cykają. hehehe kolejne onomatopeje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Może pojawić się problem z odpalaniem (jak u mnie) czasem za drugim razem dopiero. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się