jey24 Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 Witam. Czy można wstawić do imprezy GX np taki układ wydechowy http://cgi.ebay.co.uk/01-05-SUBARU-IMPR ... 286.c0.m14 który jest przeznaczony do imprezy WRX no i czy będzie wydawał taki dźwięk jak w WRX bo to oto mi głównie chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 Witam. Czy można wstawić do imprezy GX np taki układ wydechowy nie czy będzie wydawał taki dźwięk jak w WRX bo to oto mi głównie chodzi nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jey24 Opublikowano 27 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 Witam. Czy można wstawić do imprezy GX np taki układ wydechowy nie czy będzie wydawał taki dźwięk jak w WRX bo to oto mi głównie chodzi nie dlaczego nie bedzie wydawał takiego dzwięku jak wrx silnik chyba jest taki sam tylko że turbiny niema Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 dlaczego nie bedzie wydawał takiego dzwięku Inny kolektor wydechowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogii Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 bedzie bulgotal, ale slabiej... poszukaj dedykowanych tlumikow magnex lub hayward&scott Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 możesz założyć sam końcowy i jak się uda to będzie bulgotał, tylko musisz użyć trochę magii :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 bedzie bulgotal To będzie ledwo namiastka bulgotu. Żeby bulgotał tak jak turbo potrzeba zmienić kolektor wydechowy. możesz założyć sam końcowy nie założy końcowego wydechu z tego linku bez spawania i cięcia rur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 napisałem że musi użyć magii :wink: będzie bulgotał na wolnych obrotach, na wysokich będzie ryczał, a po puszczeniu gazu będzie strzelał. a spawanie i cięcie to oczywiste Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szociu Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 potwierdzam powyższe mam centerpipe i końcowy H&S w wolnossaku na wolnych sobie bulgocze trochę tak do 3000 jest jeszcze w miarę, później ryczy przy schodzeniu z obrotów w zakresie 3000-2500 ładnie dopala w w wydechu Dźwiek jak w GT to to nie jest ale dla mnie wystarcza i odpuściłem sobie kolektor, jak ktoś bardzo chce za 700-800 można sobie kolektor do bulgotania sprawić ale wolę tą kasę wydać na bardziej pożyteczne rzeczy :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jey24 Opublikowano 27 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 możesz założyć sam końcowy nie założy końcowego wydechu z tego linku bez spawania i cięcia rur ten układ to ja dałem tak dla przykładu, a wiecie może gdzie można taki kolektor zakupić? to pytanie kieruje bardziej do mieszkańców UK bo ja tam mieszkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 szociu, u mnie bulgocze na każdych obrotach. Kolektor wydechowy z Legaca i z tyłu puszka Prodrive. Taki zestaw to pomysł Marka z serwisu z Dzierżoniowa. Jest pięknie. :wink: ten układ to ja dałem tak dla przykładu, a wiecie może gdzie można taki kolektor zakupić? to pytanie kieruje bardziej do mieszkańców UK bo ja tam mieszkam Poszukaj sobie Borla (replica) Manifold Header. To jest kolektor, którego potrzebujesz. Taki kolektor + przelotowa puszka z tyłu i masz dźwięk o jaki Ci chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robeet Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 Też mam Imprezę GX-a i też jestem zainteresowany wymianą wydechu... Zainteresował mnie BLITZ NUR SPEC R....jest podobno przeznaczony do Imprez GDA i GDB .Znalazłem taki opis.... "JEST TO WYDECH PRZEZNACZONY DO IMPREZY EURO SPEC, CO OZNACZA ZE PASUJE DO WSZYSTKICH IMPREZ GDB KUPIONYCH W EUROPEJSKIEJ SIECI DEALERSKIEJ" Będzie to pasowało do mojego GX-a czy trzeba sztukować u magika :?: pozdr Robeet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 Robeet, ale modele turbo mają inną średnice wydechu niż wolnossące. Jeśli wydech o którym piszesz jest od turbo to żeby pasował u Ciebie trzeba ciąć i spawać. To nie jest duży problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robeet Opublikowano 27 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 Arti, ok....dzięki za podpowiedź.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jey24 Opublikowano 27 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2008 szociu, u mnie bulgocze na każdych obrotach. Kolektor wydechowy z Legaca i z tyłu puszka Prodrive. Taki zestaw to pomysł Marka z serwisu z Dzierżoniowa. Jest pięknie. :wink: ten układ to ja dałem tak dla przykładu, a wiecie może gdzie można taki kolektor zakupić? to pytanie kieruje bardziej do mieszkańców UK bo ja tam mieszkam Poszukaj sobie Borla (replica) Manifold Header. To jest kolektor, którego potrzebujesz. Taki kolektor + przelotowa puszka z tyłu i masz dźwięk o jaki Ci chodzi. czy chodzilo ci o taki kolektor? http://cgi.ebay.co.uk/Subaru-Impreza-WR ... 286.c0.m14 i czy po wymianie tego wszystkiego bede musiał robić REMAP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 30 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 kolego cały czas z uporem piszesz o wydechach z wrx gt itp do modelu GX. Z technicznego punktu widzenia taka przeróbka jest bez sensu, bo - cieżko przewidzieć jak wplynie to na osiagi auta - zupelnie różna średnica wydechu (że wieksza nie znaczy lepsza to nie silnik doładowany!!!!!) - końcowy wydech jeszcze dopasujesz, ale nie widze jak zalorzysz kolektor z turbo do N/A, bo t rubo ma rózne kanały, zawija sie wykreca itp do sprężarki w wyniku czego bys go musiał pociąć na części żeby go dopasować.... Że wstawisz wydech z turbo nie znaczy że bedzie brzmial jak on, na dzwiek bulgotu wplywa różna dłogość kanałów wylotowych wymuszona montarzem turbiny, no i sama turbina!! Kiedyś bylo jak zbliżyć sie do-> kolektor z legasia starego (ma rożnej długości kanały ) i jakiś ciekawy tlumik końcowy ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 30 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 ja mam custom wydech (robiony w warsztacie tłumikowym u chłopaków, którzy po prostu potrafią, żadni tam wariaci wydechowi) od sondy (bez kata, zamiast kata jest tzn. strumienica, która nie wiem czy coś pożytecznego robi, ale też nie przeszkadza, więc nie wnikam) do końca w przekroju 55mm (seryjnie jest coś ~50mm na kolektorze, ~45mm od katalizatora do tłumika środkowego i ~50mm od środkowego do końca) z uniwersalnym tłumikiem Ultera i naprawdę nie ma lipy. Też przez jakiś czas chorowałem na kolektor, "bo mi nie warczy tak jak powinien" ale jak udało mi się posłuchać, jak ojciec musiał uciekać ze świateł ogniem na 1. i 2. biegu, to się wyleczyłem z kolektora, bo naprawdę z podwórka nie ma lipy (z wnętrza też nie, ale mnie bardziej interesuje jak to z perspektywy bystandera słychać ). Mnie cała przyjemność kosztowała jakieś 1400PLN i naprawdę nie żałuję. Nawet świeżo po założeniu całej tej rury zazyczyłem sobie bez środkowego tłumika, to przyjechałem po weekendzie do warsztatu, bo ryk był nie do zniesienia, ale stojąc na jałowym brzmiał z bliska jak 300KM w turbo, a słychać go było stojącego z wyrażnie ponad 100 metrów, - i był to zły dźwięk , ale ponieważ się nie dało wysiedzieć w tej masakrze nawet chwili, to przygarnąłem środkowy tłumik (wliczony w cenę instalacji, bo szef warsztatu wiedział, że wrócę po środek ). pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 30 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2008 i czy po wymianie tego wszystkiego bede musiał robić REMAP :shock: :shock: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 4 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2008 dobra koledzy ilu z was hamowalo auto przed i po takimi modami??? Mialem ostro zgrzebane E30 327 przygotowane na tor, i powiem żę czesto jest to subiektywne odczucie bo poprostu jest glosniej w aucie.... Zanim doszedlem do ładu z wydechem auto londowalo na hamowni 3 razy i 3 zmiana dala efekt inplus!! Ogolnie zmiana w stylu strumienica zamiast kata powiekszenie średnicy wydechu i jakis tam tlumik dala jedynie utrate momętu obrotowego o 20Nm i - 5ps !!!!!!!!!!!! Za 3 razem poprostu zastosowalem cały dedykowany wydech z baranami z ALPINY i to dalo przyrost mocy i mometu, No ale kosztowało 3tys zl przeszlo nie wspomne o wczesniejszych wydatkach!!! Ogolnie wolny ssak to kosztowana iwestycja i trudna do zrobienia, z doświadczenia mowie że tylko dedykowane elementy dadza gwarantowany rezultat!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 A ja tak podlaczajac sie pod temat troche mam pytanie - wydech w klasyku - centerpipe. Bo troche nie jestem pewien... Tam jest taka puszka po drodze, nie za duza w sumie - jak rozumiem to tylko jakis rezonator? Czy to jakies restrykcje naklada na droge spalin? Konkrtnie czy warto centerpipe wymieniac na zupelnie prosta rure bez niczego, czy mozna sobie spokojnie dac luz i tylko downpipe wymienic na taki bez katalizatora? EDIT: to sie chyba wlasciwie nazywa rear exhaust pipe - tak czy inaczej zaraz za mocowaniem do downpipe jest tam puszka - i nie wiem czy nalezy sie nia przejmowac Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoniN_ Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 ten układ to ja dałem tak dla przykładu, a wiecie może gdzie można taki kolektor zakupić? to pytanie kieruje bardziej do mieszkańców UK bo ja tam mieszkam A derby daleko jest od Nottongham?? Jesli nie za bardzo to zapraszam tutaj: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... &start=300 Jak sie spotkamy to ci wytlumacze co i jak ja robilem w swojej GL-ce i w sumie bulgotal sobie fajnie Pozdro [ Dodano: Pon Paź 06, 2008 8:55 pm ] jey24 napisał/a: i czy po wymianie tego wszystkiego bede musiał robić REMAP :shock: :shock: :shock: Trzeba koledze wytlumaczyc ze w GL-u remapu sie nie robi bo to nic nieda, GL sluzy do nauki jazdy przez zakupem Turbo, lub poprostu do zabawy i wygodnego przmieszczania sie. Sam kombinowalem z gl-em i nigdy nie bedzie w pelni zaspokojony apetyt a ciagle nie bedzie to turbo. Mozna zmienic siedzenia dolozyc spoiler i naklejki na boki ale niestety pod maska ciagle bedzie to te 115 kucykow, a nie 218 jak w GT. Po moich doswiadczeniach z Gl-em radze ( w zaleznosci od portwela) poczekac i zakupic WRx-a czy Gt-ka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 No ronin wreszcie sensowna odpowiedz:PPP Sluchaj kolegi tez meczyl GL potem cos zaturbionego a teraz to nie wiem co męczy ..żone napewno(psychicznie :PPP heheheh Mieszkalem swego czasu i troche czasu w UK i powiem ci że nawet tam cieżko z rosądnymi częsciami do GLa (owszem sa ale czy za wydech chcesz placic 500 funciaków??) Jeżeli chcesz sobie cos poprzerabiac to odrazu mówie ci daruj sobie zakłady w Uk bo ci wiecej popsuja niż zrobia....i do tego cie zczesza... Moja sugestia-> jak bardzo chcesz wstaw jakiś fajny tlumik koncowy a to co chcesz wydac na mody dolóż do nowego auta, zwlaszcza ze o impreze turbo w UK nie trudno w dobrej cenie!! No ale tax juz nie bedzie ten sam:PP ps zagadaj z chlopakami z uk -> ronin, jandrop, robo, anglik, player i kilku jeszcze pomoga ci !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoniN_ Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 No ronin wreszcie sensowna odpowiedz Czy to znaczy, ze wszystkie poprzednie byly bezsensowne?? :shock: Sory za OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 7 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2008 w tym temacie tak:PP No ale cóż ronin nie nasza kasa i auto... zaproście kolege na flaszke przewieście jasia type ra to chlopakowi odechce sie zmieniac wydechów tylko zacznie na nowe zbierac:)))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoniN_ Opublikowano 8 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2008 przewieście jasia type ra Noo to chyba trzaby bylo Jasia spytac , ale przejazdzka subarka z turbo i juz sie ma wirusa, ja tak sie zarazilem , i co juz 3 mialem w tym jedna w turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się