jey24 Opublikowano 15 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Mozna zmienic siedzenia dolozyc spoiler i naklejki na boki ale niestety pod maska ciagle bedzie to te 115 kucykow, a nie 218 jak w GT. Po moich doswiadczeniach z Gl-em radze ( w zaleznosci od portwela) poczekac i zakupic WRx-a czy Gt-ka. ale moja subarka ma prawie 160 koni a nie 115 a poza tym to auto ma służyc do codziennej jazdy do pracy itp. zanim kupiłem sobie tą subarke w planach miałem WRX`a ale koszty utrzymania troche mnie przerastają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoniN_ Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Skoro tak, to mysle ze mozna sie nia pobawic troche i pomodyfikowac, autko prawie nowe i masz zamiar posmigac troche wiec chyba jest w tym sens, ale to zalezy juz od ciebie, pamietaj tylko jesli zmienisz wydech na przelotowy w wolnossacym to auto moze byc wolniejsze, dokladnie odwrotnie niz w turbo, wiec jak juz to wymienilbym tylko tylni box. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jey24 Opublikowano 15 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 to może cały układ ale zaraz za katem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Mozna zmienic siedzenia dolozyc spoiler i naklejki na boki ale niestety pod maska ciagle bedzie to te 115 kucykow, a nie 218 jak w GT. Po moich doswiadczeniach z Gl-em radze ( w zaleznosci od portwela) poczekac i zakupic WRx-a czy Gt-ka. ale moja subarka ma prawie 160 koni a nie 115 a poza tym to auto ma służyc do codziennej jazdy do pracy itp. zanim kupiłem sobie tą subarke w planach miałem WRX`a ale koszty utrzymania troche mnie przerastają Co z tego, że prawie 160KM jak waży odpowiednio więcej? Mój waży 1130kg netto, 1210kg brutto z ok. ćwiartką baku i bez mięsa w środku - założę się, że Twój bez niczego jest cięższy . Generalnie zależy co chcesz uwalczyć z wydechem. Wejdź pod spód z suwmiarką, zobacz ile rozmiarowo mają rury, dołóż 5mm średnicy i puszkę końcową wg uznania, i będziesz miał fajny pojazd . Tylko pamiętaj, że jest to tradeoff z gatunku decybele za konie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 dokladnie jak pisze poprzednik !!!! TYLKO nie kup wydechu od wrx, niepodpasuje bez ciecia i spawania, co do dedykowanego 600funtow taki cos wart w góre, przerabialem ten temat mieszkajac w uk... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jey24 Opublikowano 17 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 to co byście mi polecili bym był wdzięczny za jakies linki do sklepów z takimi tłumikami bo na ebayu to tylko do wrx są Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 www.potn.co.uk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 www.ulter.com.pl w sprawie puszki i jakiś zaufany warsztat wydechowy w okolicy, niekoniecznie ludzie sportowych wydechów - po prostu chłopaki, którzy ogarniają temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 A gdybym chciał do GXa założyć nierównoodległościowy kolektor wydechowy i nie ruszać nic wiecej (w jakiś sposób zostawić katalizatory i reszte), to jest na to jakiś sposób? Słyszałem o kolektorach Borla, ale podobno lepiej od razu kupić 2, w razie jak 1. pęknie. No i chyba trzeba wymienić wszystko dalej, a i może się to skończyć CELem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 A gdybym chciał do GXa założyć nierównoodległościowy kolektor wydechowy i nie ruszać nic wiecej (w jakiś sposób zostawić katalizatory i reszte), to jest na to jakiś sposób? Słyszałem o kolektorach Borla, ale podobno lepiej od razu kupić 2, w razie jak 1. pęknie. No i chyba trzeba wymienić wszystko dalej, a i może się to skończyć CELem. Chwycić się za spawarkę i dorobić brakujące rury . Tylko że wtedy można sobie zrobić niezłą masakrę, bo tak jak mówisz może się skończyć CELem albo np. dwoma końmi mocy na kołach. GX ma chyba trochę ciaśniejsze wyjścia do kolektora niż WRX, co nie? Mimo, że jestem świrem, to bym się bał czegoś takiego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pedros Opublikowano 22 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2008 Ostatnio na SJS widziełem imprezę 2,0R z modyfikowanym wydechem i było zdecydowanie lepiej niż na oryginalnym wydechu - więc w N/A też można coś poprawić - pytanie tylko jaki ma to wpływ na moc i trwałość silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek@klubsubaru.pl Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 Ostatnio na SJS widziełem imprezę 2,0R z modyfikowanym wydechem i było zdecydowanie lepiej niż na oryginalnym wydechu - więc w N/A też można coś poprawić - pytanie tylko jaki ma to wpływ na moc i trwałość silnika? Silnikowi na chomiki i krasnoludki w moim pojeździe krzywdy nie robi . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się