Skocz do zawartości

Wymiana układu wydechowego w imprezie GX


jey24

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Czy można wstawić do imprezy GX np taki układ wydechowy

nie

 

czy będzie wydawał taki dźwięk jak w WRX bo to oto mi głównie chodzi

nie

 

dlaczego nie bedzie wydawał takiego dzwięku jak wrx silnik chyba jest taki sam tylko że turbiny niema

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

potwierdzam powyższe mam centerpipe i końcowy H&S w wolnossaku na wolnych sobie bulgocze trochę tak do 3000 jest jeszcze w miarę, później ryczy przy schodzeniu z obrotów w zakresie 3000-2500 ładnie dopala w w wydechu :mrgreen: Dźwiek jak w GT to to nie jest ale dla mnie wystarcza i odpuściłem sobie kolektor, jak ktoś bardzo chce za 700-800 można sobie kolektor do bulgotania sprawić ale wolę tą kasę wydać na bardziej pożyteczne rzeczy :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz założyć sam końcowy

nie założy końcowego wydechu z tego linku bez spawania i cięcia rur

 

ten układ to ja dałem tak dla przykładu, a wiecie może gdzie można taki kolektor zakupić? to pytanie kieruje bardziej do mieszkańców UK bo ja tam mieszkam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szociu, u mnie bulgocze na każdych obrotach. :twisted: Kolektor wydechowy z Legaca i z tyłu puszka Prodrive. Taki zestaw to pomysł Marka z serwisu z Dzierżoniowa. Jest pięknie. :wink:

 

ten układ to ja dałem tak dla przykładu, a wiecie może gdzie można taki kolektor zakupić? to pytanie kieruje bardziej do mieszkańców UK bo ja tam mieszkam

Poszukaj sobie Borla (replica) Manifold Header. To jest kolektor, którego potrzebujesz. Taki kolektor + przelotowa puszka z tyłu i masz dźwięk o jaki Ci chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam Imprezę GX-a i też jestem zainteresowany wymianą wydechu...

Zainteresował mnie BLITZ NUR SPEC R....jest podobno przeznaczony do Imprez GDA i GDB .Znalazłem taki opis....

"JEST TO WYDECH PRZEZNACZONY DO IMPREZY EURO SPEC, CO OZNACZA ZE PASUJE DO WSZYSTKICH IMPREZ GDB KUPIONYCH W EUROPEJSKIEJ SIECI DEALERSKIEJ"

Będzie to pasowało do mojego GX-a czy trzeba sztukować u magika :?: :lol:

 

pozdr

Robeet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szociu, u mnie bulgocze na każdych obrotach. :twisted: Kolektor wydechowy z Legaca i z tyłu puszka Prodrive. Taki zestaw to pomysł Marka z serwisu z Dzierżoniowa. Jest pięknie. :wink:

 

ten układ to ja dałem tak dla przykładu, a wiecie może gdzie można taki kolektor zakupić? to pytanie kieruje bardziej do mieszkańców UK bo ja tam mieszkam

Poszukaj sobie Borla (replica) Manifold Header. To jest kolektor, którego potrzebujesz. Taki kolektor + przelotowa puszka z tyłu i masz dźwięk o jaki Ci chodzi.

 

 

czy chodzilo ci o taki kolektor? http://cgi.ebay.co.uk/Subaru-Impreza-WR ... 286.c0.m14

 

i czy po wymianie tego wszystkiego bede musiał robić REMAP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego cały czas z uporem piszesz o wydechach z wrx gt itp do modelu GX.

Z technicznego punktu widzenia taka przeróbka jest bez sensu, bo

 

- cieżko przewidzieć jak wplynie to na osiagi auta

- zupelnie różna średnica wydechu (że wieksza nie znaczy lepsza to nie silnik doładowany!!!!!)

- końcowy wydech jeszcze dopasujesz, ale nie widze jak zalorzysz kolektor z turbo do N/A, bo t rubo ma rózne kanały, zawija sie wykreca itp do sprężarki w wyniku czego bys go musiał pociąć na części żeby go dopasować....

 

Że wstawisz wydech z turbo nie znaczy że bedzie brzmial jak on, na dzwiek bulgotu wplywa różna dłogość kanałów wylotowych wymuszona montarzem turbiny, no i sama turbina!!

 

Kiedyś bylo jak zbliżyć sie do-> kolektor z legasia starego (ma rożnej długości kanały ) i jakiś ciekawy tlumik końcowy ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam custom wydech (robiony w warsztacie tłumikowym u chłopaków, którzy po prostu potrafią, żadni tam wariaci wydechowi) od sondy (bez kata, zamiast kata jest tzn. strumienica, która nie wiem czy coś pożytecznego robi, ale też nie przeszkadza, więc nie wnikam) do końca w przekroju 55mm (seryjnie jest coś ~50mm na kolektorze, ~45mm od katalizatora do tłumika środkowego i ~50mm od środkowego do końca) z uniwersalnym tłumikiem Ultera i naprawdę nie ma lipy. Też przez jakiś czas chorowałem na kolektor, "bo mi nie warczy tak jak powinien" ale jak udało mi się posłuchać, jak ojciec musiał uciekać ze świateł ogniem na 1. i 2. biegu, to się wyleczyłem z kolektora, bo naprawdę z podwórka nie ma lipy (z wnętrza też nie, ale mnie bardziej interesuje jak to z perspektywy bystandera słychać ;)). Mnie cała przyjemność kosztowała jakieś 1400PLN i naprawdę nie żałuję. Nawet świeżo po założeniu całej tej rury zazyczyłem sobie bez środkowego tłumika, to przyjechałem po weekendzie do warsztatu, bo ryk był nie do zniesienia, ale stojąc na jałowym brzmiał z bliska jak 300KM w turbo, a słychać go było stojącego z wyrażnie ponad 100 metrów, - i był to zły dźwięk :twisted: , ale ponieważ się nie dało wysiedzieć w tej masakrze nawet chwili, to przygarnąłem środkowy tłumik (wliczony w cenę instalacji, bo szef warsztatu wiedział, że wrócę po środek ;)).

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra koledzy ilu z was hamowalo auto przed i po takimi modami???

Mialem ostro zgrzebane E30 327 przygotowane na tor, i powiem żę czesto jest to subiektywne odczucie bo poprostu jest glosniej w aucie....

Zanim doszedlem do ładu z wydechem auto londowalo na hamowni 3 razy i 3 zmiana dala efekt inplus!!

Ogolnie zmiana w stylu strumienica zamiast kata powiekszenie średnicy wydechu i jakis tam tlumik dala jedynie utrate momętu obrotowego o 20Nm i - 5ps !!!!!!!!!!!!

Za 3 razem poprostu zastosowalem cały dedykowany wydech z baranami z ALPINY i to dalo przyrost mocy i mometu, No ale kosztowało 3tys zl przeszlo nie wspomne o wczesniejszych wydatkach!!!

 

Ogolnie wolny ssak to kosztowana iwestycja i trudna do zrobienia, z doświadczenia mowie że tylko dedykowane elementy dadza gwarantowany rezultat!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja tak podlaczajac sie pod temat troche mam pytanie - wydech w klasyku - centerpipe.

Bo troche nie jestem pewien...

Tam jest taka puszka po drodze, nie za duza w sumie - jak rozumiem to tylko jakis rezonator?

Czy to jakies restrykcje naklada na droge spalin?

Konkrtnie czy warto centerpipe wymieniac na zupelnie prosta rure bez niczego, czy mozna sobie spokojnie dac luz i tylko downpipe wymienic na taki bez katalizatora?

 

EDIT: to sie chyba wlasciwie nazywa rear exhaust pipe - tak czy inaczej zaraz za mocowaniem do downpipe jest tam puszka - i nie wiem czy nalezy sie nia przejmowac :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten układ to ja dałem tak dla przykładu, a wiecie może gdzie można taki kolektor zakupić? to pytanie kieruje bardziej do mieszkańców UK bo ja tam mieszkam

A derby daleko jest od Nottongham??

Jesli nie za bardzo to zapraszam tutaj:

http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t= ... &start=300

Jak sie spotkamy to ci wytlumacze co i jak ja robilem w swojej GL-ce

i w sumie bulgotal sobie fajnie

Pozdro

 

[ Dodano: Pon Paź 06, 2008 8:55 pm ]

jey24 napisał/a:

i czy po wymianie tego wszystkiego bede musiał robić REMAP

 

 

:shock: :shock: :shock:

Trzeba koledze wytlumaczyc ze w GL-u remapu sie nie robi bo to nic nieda, GL sluzy do nauki jazdy przez zakupem Turbo, lub poprostu do zabawy i wygodnego przmieszczania sie. Sam kombinowalem z gl-em i nigdy nie bedzie w pelni zaspokojony apetyt a ciagle nie bedzie to turbo. Mozna zmienic siedzenia dolozyc spoiler i naklejki na boki ale niestety pod maska ciagle bedzie to te 115 kucykow, a nie 218 jak w GT. Po moich doswiadczeniach z Gl-em radze ( w zaleznosci od portwela) poczekac i zakupic WRx-a czy Gt-ka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ronin wreszcie sensowna odpowiedz:PPP Sluchaj kolegi tez meczyl GL potem cos zaturbionego a teraz to nie wiem co męczy ..żone napewno(psychicznie :) :PPP heheheh

 

Mieszkalem swego czasu i troche czasu w UK i powiem ci że nawet tam cieżko z rosądnymi częsciami do GLa (owszem sa ale czy za wydech chcesz placic 500 funciaków??)

Jeżeli chcesz sobie cos poprzerabiac to odrazu mówie ci daruj sobie zakłady w Uk bo ci wiecej popsuja niż zrobia....i do tego cie zczesza...

 

Moja sugestia-> jak bardzo chcesz wstaw jakiś fajny tlumik koncowy a to co chcesz wydac na mody dolóż do nowego auta, zwlaszcza ze o impreze turbo w UK nie trudno w dobrej cenie!!

 

No ale tax juz nie bedzie ten sam:PP

 

ps zagadaj z chlopakami z uk -> ronin, jandrop, robo, anglik, player i kilku jeszcze pomoga ci !!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...