Skocz do zawartości

Przykłądowy koszt wymiany paska rozrządu w SI GT 95-99 r.


vipdriver

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie jaki jest przybliżony koszt wymiany paska rozrządu w Subaru Impreza GT z roczników 95-99 i co ile kilometrów powinno się wymieniać pasek rozrządu w tym samochodzie. Za pomoc będe wdzięczny myślę że ktoś już wymieniał w servisie lub jakimś warsztacie.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej wejdź na stronę Intercarsu i sprawdź w ich e-sklepie.

 

NIe jestem pewien czy jest to najrozsądniesze rozwiązanie :roll: , najlepiej sie doradzić kogoś kto ma pojęcie , bo Intercars ma szwarc , mydło i powidło :roll: i cięzko będzie laikowi się w tym połapać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polo, no własnie, kompletny rozrząd nie zawiera uszczelniaczy wałków. WYmienia się je jak ciekną.

Ciekawe podejście do sprawy :roll: A jak z gwarancja po takiej naprawie jak za 6mc zacznie cieknąć i pasek się zaoleji to co wtedy na gwancji na koszt firmy ? ....czy przeciesz Pan nie chciał uszczelniaczy a my nie proponowaliśmy :roll: ale było taniej...tak jak Pan chciał

Azreal<= Polo ma samochód z 99 grzechem jest nie wymienić w takim samochodzie uszczelniaczy koszt 5 uszczelniaczy to ok120 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak nie ciekną to zaczną cieknąc koszt ok 20 - 25zl za szt to tak wiele za spokuj ducha i oszczedzenie potem na ponownym rozbieraniu tego wszysystkiego ??

 

Zobacz moje koszta tam masz ceny akurat uszczelniacze i uszczelki srob pod dekle to ceny SIPu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda leży pośrodku, rzeczywiście wymiana rozrządu wg. Subaru, nie wiąże sie z koniecznością a wymiany uszczelniaczy czy pompy wody, ale jest jedno ale :roll: W autach kilkunastoletnich z powodów starzenia sie gumy, stwardnienia, jest duże prawdopodobieństwo że uszczelniacz puści i bedzie do wymiany, więc moim zdaniem bezwzględnie jest lepiej wymienić z rozrządem, oczywiście tylko OEM. W aucie który jest młody rocznikowo , a ma spory przebieg, można pominąć wymiane uszczelniaczy :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

carfit, Oczywiście uwzględniając fakt, że wymiana uszczelniaczy wałków, by była prawidłowa technologicznie, wymaga demontażu nie tylko kół pasowych, ale także dekli zaworów i panewek wałków, he, he. Wymiana uszczlniaczy bez demontażu panewek przez kogoś, kto nie robił tego dziesiątki razy kończy się tym, że szczelny do tej pory silnik zaczyna "płakać" nad wrodzony idiotyzmem "mechanika", któremu w imię zasady "lepij Pan zmień, bo ... " zachciało się " poprawiać" technologów producenta. :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...