vipdriver Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 Mam pytanie jaki jest przybliżony koszt wymiany paska rozrządu w Subaru Impreza GT z roczników 95-99 i co ile kilometrów powinno się wymieniać pasek rozrządu w tym samochodzie. Za pomoc będe wdzięczny myślę że ktoś już wymieniał w servisie lub jakimś warsztacie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 co ile kilometrów powinno się wymieniać pasek rozrządu 100 kkm jaki jest przybliżony koszt wymiany paska rozrządu Nawet około 500 PLN samej robocizny plus części Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vipdriver Opublikowano 29 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 Dziękuję za informacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 Czesci powinny sie zmiescic w kosztach ok. 1200zl - moze odrobine wiecej. Oczywiscie wliczajac pompe wody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 NIE WYMIENIA SIĘ SAMEGO PASKA ZMIENIA SIĘ UKŁAD ROZRZĄDU (pasek 4roleki napinacz...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
as1313 Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 Najlepiej wejdź na stronę Intercarsu i sprawdź w ich e-sklepie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 Najlepiej wejdź na stronę Intercarsu i sprawdź w ich e-sklepie. NIe jestem pewien czy jest to najrozsądniesze rozwiązanie :roll: , najlepiej sie doradzić kogoś kto ma pojęcie , bo Intercars ma szwarc , mydło i powidło :roll: i cięzko będzie laikowi się w tym połapać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=115933 Masz tu moja wycene części z allegro Orginały ( koyo itp), ceny tycza sie wersji turbo i non turbo bo w sumie wszystko to samo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 orientuje się ktoś ile kosztują w SIP-ie uszczelniacze wałków i wału ? te 5 szt, które trzeba wymienić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 polo, a ciekną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 nic nie cieknie, zabieram sie za wymiane rozrządu w ASO, rozrząd skompletowałem ale bez uszczelniaczy a nie mam zamiaru wymieniać na jakiś zamiennikach... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Przystandardowej wymianie rozrzadu się bie zmienia uszczelnaiczy, nawet się nie odkręca kół pasowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Kuba , nie wiedziałem że jest standardowa i niestandardowa wymiana rozrządu , myślałem że wymienia się kompletny i koniec... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 polo, no własnie, kompletny rozrząd nie zawiera uszczelniaczy wałków. WYmienia się je jak ciekną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 Kuba :arrow: PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
E12 Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 polo, no własnie, kompletny rozrząd nie zawiera uszczelniaczy wałków. WYmienia się je jak ciekną. Ciekawe podejście do sprawy :roll: A jak z gwarancja po takiej naprawie jak za 6mc zacznie cieknąć i pasek się zaoleji to co wtedy na gwancji na koszt firmy ? ....czy przeciesz Pan nie chciał uszczelniaczy a my nie proponowaliśmy :roll: ale było taniej...tak jak Pan chciał Azreal<= Polo ma samochód z 99 grzechem jest nie wymienić w takim samochodzie uszczelniaczy koszt 5 uszczelniaczy to ok120 zł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 jak nie ciekną to zaczną cieknąc koszt ok 20 - 25zl za szt to tak wiele za spokuj ducha i oszczedzenie potem na ponownym rozbieraniu tego wszysystkiego ?? Zobacz moje koszta tam masz ceny akurat uszczelniacze i uszczelki srob pod dekle to ceny SIPu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Prawda leży pośrodku, rzeczywiście wymiana rozrządu wg. Subaru, nie wiąże sie z koniecznością a wymiany uszczelniaczy czy pompy wody, ale jest jedno ale :roll: W autach kilkunastoletnich z powodów starzenia sie gumy, stwardnienia, jest duże prawdopodobieństwo że uszczelniacz puści i bedzie do wymiany, więc moim zdaniem bezwzględnie jest lepiej wymienić z rozrządem, oczywiście tylko OEM. W aucie który jest młody rocznikowo , a ma spory przebieg, można pominąć wymiane uszczelniaczy :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 w koszta wymiany znikome w porównaniu do kosztów jakie trzeba ponieść żeby tylko uszczelniacze zmieniać potem!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 carfit, Oczywiście uwzględniając fakt, że wymiana uszczelniaczy wałków, by była prawidłowa technologicznie, wymaga demontażu nie tylko kół pasowych, ale także dekli zaworów i panewek wałków, he, he. Wymiana uszczlniaczy bez demontażu panewek przez kogoś, kto nie robił tego dziesiątki razy kończy się tym, że szczelny do tej pory silnik zaczyna "płakać" nad wrodzony idiotyzmem "mechanika", któremu w imię zasady "lepij Pan zmień, bo ... " zachciało się " poprawiać" technologów producenta. :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 nie no ja zakladam prace wykonana przez ASO albo innych speców od imprez i turbiszczy:)) Wiec z założenia praca powinna być wykonana z znajomością obsługi tych silników!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się