LeszekS Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 No i skończyło się zawieszenie pneumatyczne. Z okolicy przedniego lewego amortyzatora podczas pracy silnika słychać ciągły syk powietrza, cały przód opadł, tylne amory trzymają. Mam zamiar założyć klasyczne zawieszenie i w związku z tym kilka pytań: 1. Jakie elementy zawieszenia, oczywiście po za sprężynami i klasycznymi amortyzatorami, należy dokupić? 2. Czy można założyć zawias od Outbecka do tego modelu i czy musiałoby się to wiązać z jakimiś przeróbkami? 3. Jakie czynności należy wykonać w związku z wymontowaniem elementów pneumatycznych (usunięcie sprężarki, jakichś innych elementów, zmiany w elektryce, ECU itp)? Dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 W zawieszeniu pneumatycznym najczesciej padaja uszczelki, gumowe O-Ringi ktore z czasem twardnieja i przepuszczaja. Moze warto poszukac nieszczelnosci ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeszekS Opublikowano 26 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Tylko gdzie znalźć fachowca, który się na tym zna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Tego nie wiem, salon Subaru w mojej okolicy sie na tym zna, dwa razy wymieniali mi uszczelki w odstepie 5 lat... robocizna byla drozsza niz czesci, ale i tak kosztowalo to ponizej 100 eur :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeszekS Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Jednak padł miech amortyzatora, więc definitywnie zmieniam na klasyczne zawieszenie. W związku z tym pytanie czy "przeszczep" do SUBARU LEGACY KOMBI 4WD, 2.5 (156PS), AUTOMAT, ROK PROD. 1999, (VIN JF1BHCLR5XG007554), może być tylko z tego konkretnego modelu, czy też ewentualnie będzie pasowało z innego, a jeżeli tak jakiego. Dzięki za pomoc. ps. Próbowałem kupić nowe części, amory znalazłem bez problemu (KYB334273, ,KYB334274) ale kupienie sprężyn i górnego mocowania jest praktycznie niewykonalne, przynajmniej mi się nie udało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niXon Opublikowano 22 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2008 LeszekS, jak sie sprawa potoczyła z Twoją zawiechą ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeszekS Opublikowano 23 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2008 temat był kontynuowany w tym wątku http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=116944 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 Jak mi się rozszczelnił prawy przód w Legacu z 97, dowiedziałem się ile kosztuje nowy amor.... poradziłem sobie w taki sposób: kupiłem normalne, kompletne, używane amory za 1000pln, wyrzuciłem całą pneumatykę, i sprzedałem to co mi jeszcze dobrego zostało za cenę powyżej zakupu tych drugich amorów. Zrezygnowałem z lepszego komfortu, ale zyskałem niezawodność. Polecam, raz robisz i masz spokój. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niXon Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 czy jest taka opcja żeby dolne, normalne położenie czyli wysokość jakoś podregulować ? czy jest to w jakiś sposób wykonalne ? np podnieść lub obniżyć o kilka cm ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekT Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Szukaj po Internecie jakiegoś softu. Jeden napalony użytkownik Range Rovera napisał i udostępnił program, którym można w tych autach zapisać w sterowniku własną wartość dla każdego "nazwanego" poziomu (oczywiście rozsądnie, bez przegięć, jeśli ma działać), więc może do Subaru też już ktoś o tym pomyślał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemowsky Opublikowano 23 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2017 Odgrzewam, gdyż aktualnie poszukuję odpowiedzi na dokladnie te 3 pytania zawarte w pierwszym poście. Miechy w moim Legacy się kończą, a w garazu leza zakupione kolumny od obk. Co po kolei wyrwac i jak postapic zeby nie irytowala mnie pozniej kontrolka na desce? Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DETT Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 W kwestii sprężarki, to chyba wystarczy odłączyć jej zasilanie. Jest pod zderzakiem przednim od strony kierowcy. Co do kontrolki HIGH - ja bym wyjął żaróweczkę z deski. Z zawiasem z OBK to nie pomogę, bo ja wolę skierować swojego bliżej nawierzchni. Ale ponoć zawieszenie OBK podnosi regularnego Legasa o 5cm. Więc coś tam jeszcze może być inne, ale co to nie wiem - końcówki drążków, wahacze? Żeby nie było hocków-klocków z geometrią. Na tył pasują kolumny z Legacy IV, a na przód z Imprezy GD jakby co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymian Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 nie pamiętam gdzie, ale miałem coś "zmostkowane" i nie było high na desce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 3 godziny temu, Dymian napisał: nie pamiętam gdzie, ale miałem coś "zmostkowane" i nie było high na desce. Ja nie miałem chyba nic mostkowane i stał wysoko na zawiasie z OBK. 5 godzin temu, DETT napisał: Ale ponoć zawieszenie OBK podnosi regularnego Legasa o 5cm. Więc coś tam jeszcze może być inne, ale co to nie wiem - końcówki drążków, wahacze? Przy wymianie mój ówczesny mechanik nie napotkał większych problemów. Chyba była różnica w mocowaniu przewodu hamulcowego do amortyzatora, nic poza tym nie pamiętam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemowsky Opublikowano 25 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2017 No właśnie wszyscy straszą problemem z ustawieniem geometrii, ale graty czekają i nie mam zamiaru się już cofać. Dzięki za wszystkie podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się